Şimdi Ara

1.4 TSI 122 HP Golf (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
86
Cevap
0
Favori
13.719
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    Donanım ve kaliteyi özdeşleştiren ben değilim sensin.

    efendim kaliteli araçlar da bazı donanımlar eksik olabiliyormuş.

    bunu diyen sensin.

    ayrıca vw nin birçok aracını da denemiş ve incelemişimdir.

    hatta sana şu kadarını söyleyeyim.

    makyajlı 2006 polo 2005 lerden daha kalitesiz.

    [döşemelerden tut ,kaputtaki amortisörlerin yok olmasına kadar.]

    polo nun gp den daha kaliteli olduğunu düşünmüyorum.üstelik abs opsiyonel

    konsola fazla takılma.

    güvenlik de önemlidir.polo 4 yıldızlı.

    golf de ilk teste girdiğinde 4 yıldız almıştı.



    aynı şekilde golf 5 de golf 4 e göre maliyet hesaplarının kurbanı olmuştur.





    işte anlayamadıın nokta da orasi zaten akicl.
    kaliteli araçlarda donanımlar bazen extra olabiliyor maalesef.
    ornegib bmw de deki mercedes deki durumlar gibi.
    cunku araçların mekanıkleri,malzemeleri kaliteli.
    aynı durum fiat-vw arasında da var.
    vw ın genel anlamda araçlari fiat araçlarına gore mekanik açıdan ,malzeme açısından daha kalitelidir.
    bu arada polo nun kendi kasaları arasında belki kalite olucmu yapabilirsin tabii ancak lutfen malzeme konusunda punto ile poloyu karşilatirma gülünç oluyorsun.
    bu soyledıklerınden sonra daha da bir emın oldum kı sen hayatında hiç vw falan kullanmamişsin herhalde.
    senın incelemen bence sadece galeride bakakalmakla sınırlı kaldı.
    nekadar sure kullandın bu araçları acaba açıklayabilr misin???
    hiç bir golf ile uzun yola cıktın mı mesela???
    hatta sana gore g.punto golf den daha da guvenli bir araçtır:):):)
    golf un 2004-2005 te girdigi euro-ncap testinde alıdıgı puanlar adult için 33 child için 37 ve yaya içinde 19 dur.aynı senelerde fiat stilo nun alıdıgı puan lar da ise adult için 27,child için 37,yaya içinde 8 puandır.

    g.punto olayına gelince.punto euro n-cap dan 5 yıldızı haketmiştir.
    b sınıfı olmasina ragmen 5 yıldız olmasi taktir edilir.(bu arada sakın polo deme cunku polo en son 2002 de girdi,karşilaştırma asla mantıklı olmaz)
    ancak gidip de mekanik yapısı ile malzeme kaltiesi ile polo ile g.punto kıyas kabul etmez.
    puntonun en buyuk avantjaı guncel tasarımı ve 1.3 multijet motorudur.
    ayrıca uygun fiyatı.
    ancak polo nun yanında cok daha kotu malzeme ve daha sert bir araçtır.polonun konforu ve rahatlıgı,iç malzeme kalitei yoktur puntoda.

    ben senın gibi gidip de anti-markacaılık da yapmam.
    g.punto alınmasi mantıklı bir araçtır bana gore de.
    1.3 luk basarili dizel motor,uygun fiyat,guncel bir tasarım,euro-ncap dan iyi bir not vs.... evet gayet mantıklı bir araç b sınıfı için.
    ancak gidip de vw ın kendi içindeki değişimlerin iyi-kötü yanlarını ortaya atarak buradan fiatı ustun cıkarma çabaların gerçekten komık duruyor.

    istersen açalım bir topic,fiat araçları mı yoksa vw araçları mı daha kalitelidir diye???
    amaç hangisisn daha kaliteli oldugu.fiyat politikalari-satiş fiyatları-bakım masrafları vs ... değil.
    cunku benım vw ın boyle bur durum için uygun fyatlı oldugu gibi bir savunmam yok.
    evet bw araçları pahalı.bakımları ve parçaları da pahalı.
    ancak fiat araçlarında da cok daha kaliteli.
    tamamen kişisel tercih tir.
    ben giderim vw alırım,sen gidersin fiat alırsın.kimse de kimseye bişey diyemez ancak senın yapmaya çaliştiğin gibi vw in kalitesi,satiş rekorlarına çamur atmak çok yersiz.
    teklifimi yineliyorum.
    sen bana inanmazsin.e kendinde cok fazla bilgi sahibi değilsin şu vw hakkında.
    ozman gel bi topiz açalim istersen.
    kalite açısından karşilaştıralım araçları.
    bir de maliyet hesaplarından bahsetmişsin.onu da bırak vw sahipleri hesaplasın-düşünsün.
    ayrıca yenı açılan bir topiğe de bak istersen.
    golf yine satiş lideri olmus.
    açıkçasi benım için bir aracın satiş lideri olmasi da cok onemli değildir.cunku kaliteyi gostermez bu.yoksa satiş liderleri surekli bmw-mercedes vs.. gibi markalar olurdu.
    ancak sen golf ın tutulmadigi gibi iddalardasın ya.....o bakımdan.




  • Arkadaşlar VW Golf 122 hp tsi'ın DSG seçeneği yaz başında Türkiye'de olacak ve ilk nesil DSG'den farkı ise 7 ileri olması.Ayrıca VW basın bülteninde yazan bir bilgiye göre ise 122'lik tsi 250 nm tork a sahip olacak.Bu GT'den bile yüksek bir oran.Yine VW yetkillilerine göre 7 oranlı DSG tahminen 3000 ytl farkla satışa sunulacak.Bu yeni geliştirilen 7 ileri DSG vites oranlarından dolayıda hem daha az yakıt tüketecek hemde daha az CO2 salınımı yaratacak....
  • Kaliteli araçlar a bazı donanımlar extra olabilir.

    biz burda önemli bir güvenlik donanımından bahsediyoruz.deri döşemeden değil.

    esp 37 milyarlık golf de extra olmamalı.

    bunun kalite ile ilgisi ne?

    işine gelmeyince golf le uzun yola mı çıktın yok sen vw kullanmamışsındır.

    ne bu vw bulunmaz hint kumaşı mı.

    çok yakın bir arkadaşımda 2001 golf otomatik var.

    km de ortalama 350 bin yakıyor. uzun yola da çıktık .

    nereye gittiğimizi de söyleyeyim mi

    galeriden bakıyormuşum.

    tabi vw eleştiren resimlerden bakar.



    sen söylesene polo nun kaput amortisörleri nereye gitti.tabi vw sahibi düşünsün

    opsiyonel abs yi.kaybolan parçaları

    gp den daha kaliteliymiş mekaniği sağlammış.

    kaliteli olduğu için 4 yıldızda kaldı.

    2002 den beri sadece far ve ızgara değişti.

    5 yıldız mı alıcak.gülünç duruma düşüyorsun

    konsola takılma diyorum onun da kalitesi makyajla düştü.polo nun en büyük silahıydı

    döşemeler zaten belli ediyor.

    dikkatini çekerim ben gp ,golf den güvenli demiyorum.polo dan güvenli olması yeterli

    golf ün rakibi de artık stilo sayılmaz.yeni bravo yu rakip alırsan daha iyi olur.

    kalite açısından da gelince karşılaştırmayı ihmal etme.

    senin tsi hakkında verdiğin yanlış bilgileri dahi ben düzelttim.dalgınlığına gelmişti değil mi galerici kardeşim

    neyse




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    Kaliteli araçlar a bazı donanımlar extra olabilir.

    biz burda önemli bir güvenlik donanımından bahsediyoruz.deri döşemeden değil.

    esp 37 milyarlık golf de extra olmamalı.

    bunun kalite ile ilgisi ne?

    işine gelmeyince golf le uzun yola mı çıktın yok sen vw kullanmamışsındır.

    ne bu vw bulunmaz hint kumaşı mı.

    çok yakın bir arkadaşımda 2001 golf otomatik var.

    km de ortalama 350 bin yakıyor. uzun yola da çıktık .

    nereye gittiğimizi de söyleyeyim mi

    galeriden bakıyormuşum.

    tabi vw eleştiren resimlerden bakar.



    sen söylesene polo nun kaput amortisörleri nereye gitti.tabi vw sahibi düşünsün

    opsiyonel abs yi.kaybolan parçaları

    gp den daha kaliteliymiş mekaniği sağlammış.

    kaliteli olduğu için 4 yıldızda kaldı.

    2002 den beri sadece far ve ızgara değişti.

    5 yıldız mı alıcak.gülünç duruma düşüyorsun

    konsola takılma diyorum onun da kalitesi makyajla düştü.polo nun en büyük silahıydı

    döşemeler zaten belli ediyor.

    dikkatini çekerim ben gp ,golf den güvenli demiyorum.polo dan güvenli olması yeterli

    golf ün rakibi de artık stilo sayılmaz.yeni bravo yu rakip alırsan daha iyi olur.

    kalite açısından da gelince karşılaştırmayı ihmal etme.

    senin tsi hakkında verdiğin yanlış bilgileri dahi ben düzelttim.dalgınlığına gelmişti değil mi galerici kardeşim

    neyse





    bravo evet.tfsi ile tsi in biran kariştirdim ve hazırda bekleyen akicl bu hatayı duzelterek tum dh ailesini buyuk bir yanlişliktan kurtardı.supersin akincl,helal sana buyuk iş başardın
    tabii polo 2002 den daha sonra hiç değişmedi.değişen sadece farlar ızgara idi demı.nekadar boş sun akincl.git araştır adam gibi de oyle konus bari.
    sağdan soldan duydugun kulaktan dolma bilgiler ile atip tutuyorsun.
    otomatik 1.6 golf yakar.gucune mı gitti bu durum.o yıllardaki 1.6 otomatik cogu araç bugune geldiginde belli km de olur ve yakıt konusunda da cimri değildirler.
    bunun konu ile ne alaksi var.
    sana soole soylıım ben golf 4 1.6 105 hp,golf 4 1.9 90 hp tdi,golf 5 fsi 1.6,golf 5 tdi 2.0,golf 5 tsi 140 hp lik araçlari kullandım.bilirim.
    esp li punto alcagıma ,puntodan cok daha oturaklı ve yol tutusu suspansiyonları sayesınde cok daha ustun olan golf midline i tercih ederim ,kendimi de herturlu cok daha fazla guvende hissederim.

    maalesef çok boş konuşuyorsun.bahsettıgın cogu araçın gerçek kullanım ozelliklerinden bi habersın.
    bu arada ben galerici değilim.daha once soylemiştim ama unutmussun herhalde.
    ama galericilerden fazla araç gelir gecer elımden orasi dogru bak.




  • Hatanı kötü niyetle düzeltmedim.

    golf ile gp yi kıyaslamaktan vazgeçersin umarım

    golf-bravo

    polo-gp

    dediğim gibi iki firmanın da birçok aracını kullandım.

    ısrarla gp kalitesiz ve oturaksız demek istiyorsun ama emin ol dediğin gibi değil.

    polo dan daha iyi yol tutuğuna da emin olabilirsin.

    İyi seneler
  • Sağlamlık ile kaliteyi bir tutmuyorum.

    konsolda nekadar kaliteli malzemede kullansan güvenlik de çuvallyabilirsin diyorum.

    2007 yeni kasa fabia da 4 yıldızda kaldı.

    iyi seneler malik

    not: vw kaliteyi düşürdü.bana göre gerçek budur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sephiroth -- 31 Aralık 2007; 18:01:04 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    Hatanı kötü niyetle düzeltmedim.

    golf ile gp yi kıyaslamaktan vazgeçersin umarım

    golf-bravo

    polo-gp

    dediğim gibi iki firmanın da birçok aracını kullandım.

    ısrarla gp kalitesiz ve oturaksız demek istiyorsun ama emin ol dediğin gibi değil.

    polo dan daha iyi yol tutuğuna da emin olabilirsin.

    İyi seneler

    kötü niyetli olmadigi biliorum akincl ancak daha sonraki tutumlarında bunu benım bilgisizliğimmiş gibi gostermeyi bir borç bildin kendine.bu hiç hoş değil.
    tsi motor daha çıkmadan araştırıyordum,ilk çıktıgında testlerine davet edildim.gittim kullandım.oradakinin sadece tsi-tfsi isim kariştirmasi oldugunu sende biliyorsun.
    100 kere yazmişimdir bu motorları foruma.1. inde yazım yanlişi yapmişim.gayet de normal yani.
    ben golf ile gp yi kıyaslamıorum maalesef onu yapan sensın.
    cunku ilk yazında direkt golf de midline da standart olmayan esp ile gp yi karşilaştıran da sensin.(ayrıca su anda ki satişlarda midline+esp satılıyor)
    ben gp ye kalitesiz de demedimç
    LUTFEN ÇARPITMA OLAYI.
    ben genel anlamda fiat araçlarının vw araçlarından malzeme ve mekanık konularda daha alt kalitede oldugunu soyledım.hemde kaç kez ,sadece aynı seyı anlattım.
    hatta yazılarımı iyi okursan gp nin mantıklı bir araç oldugnu da savundum.
    belki bilirsin belki bilmezsin,fiat ın zaten satiş politikasi,parasının karşiliğini veren araç şeklindedir.uygun fiyata guzel araç yaparlar.buda bir tercihtir.
    cok yuksek kalite ve luks kullanmazlar.buda bir firma politikasidir.tabii fiat nekadar basarilidir.araçlarının bircogu neden tutmaz ,neden bukadar farklı modele yonelir,neden doblo olmasa firma neredeyse batacaktır,..... bunlar farklı tartişma konuları olur.
    ancak benım anlatmak istedıgım seyi sen fiata direkt kalitesiz demişim gibi algılıyorsun.
    ben sadece karşilaştırma yapıldıgında,vw ın fiat dan daha kalitei oldugunu savunuyorum.
    (gp polodan iyi yol tuttar,ama sert suspansiyonları sebebi ile bozuk yollarda asla polo nun konforunu yakalayamaz.ama istersen ibiza ile g.punto nun yol tutus verileri karşilaştırılabilir.nede olsa seat da bir vwgroup araci)

    sana da mutlu seneler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gyrmann -- 31 Aralık 2007; 18:08:42 >




  • kavganızın arasına gireyim ve öncelikle yeni yılınızı kutlarım.

    bu son aylarda çok fazla VW ile haşır neşir oldum.kendime değil ama arkadaş akraba ve tanıdıklara araba almalarında yardımcı olurken 4 adet VW aldık.bu arada gördüğüm birşeyi söyleyeceğim VW de kalite düşüyor ve hatta düşmüş.ANCAK alternatifi diğer markalar ile karşılaştıracak olursanız VW nin düşen kalitesi hala onlardan yüksek denebillir.eski VW leri passatları ve golfleri bilenler bana hak verecektir.VW maliyet düşüreceğim diye biraz daha kalitesini düşürürse yandık işte.o zaman diğerlerinden farkı kalmayacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 31 Aralık 2007; 20:07:27 >
  • tamam diyelim vw de kalite düşüyor ama eski kasa corollayla yeni kasa corollayı veya auris i karşılaştıralım orda sizce kalite artmışmı düşmüşmü.sürücü hariç diğer camlar tam otomatik değil eski kasa tam otomatikti.daha neler neler var uzatmayacağım ama mesela focus herkesin bayılarak aldığı focus çok mu kaliteli içindeki plastik kalitesi çok mu iyi?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: LTBA_36R

    tamam diyelim vw de kalite düşüyor ama eski kasa corollayla yeni kasa corollayı veya auris i karşılaştıralım orda sizce kalite artmışmı düşmüşmü.sürücü hariç diğer camlar tam otomatik değil eski kasa tam otomatikti.daha neler neler var uzatmayacağım ama mesela focus herkesin bayılarak aldığı focus çok mu kaliteli içindeki plastik kalitesi çok mu iyi?

    arkadaş haklı.
    yenı nesil araçlarda,gelişen tekolojik donanımlar ile ,durumlar da değişti.
    fiyati arttirmadan daha fazla teknolojik ozellik yuklemek isteyen firmalar,plasitk kalitesinden kısarak durumu kurtarmaya calişti.
    bmw de bile bu durum boyle.
  • nedense konu hep vw fanatikliğine gidiyor.. objektif olarak düşünüp bu yeni motorun avantaj ve dezavantajlarından bahsetsek.. alan veya alacak arkadaşlar izlenimlerini aktarsa.. bilgilensek yani..

    herkesin fikri de kendine kalsa..
  • pişmanlık fanatizmi getirir :)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: funkmaster

    pişmanlık fanatizmi getirir :)

    08 in lafı diyorum yorumsuz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TheGate

    kavganızın arasına gireyim ve öncelikle yeni yılınızı kutlarım.

    bu son aylarda çok fazla VW ile haşır neşir oldum.kendime değil ama arkadaş akraba ve tanıdıklara araba almalarında yardımcı olurken 4 adet VW aldık.bu arada gördüğüm birşeyi söyleyeceğim VW de kalite düşüyor ve hatta düşmüş.ANCAK alternatifi diğer markalar ile karşılaştıracak olursanız VW nin düşen kalitesi hala onlardan yüksek denebillir.eski VW leri passatları ve golfleri bilenler bana hak verecektir.VW maliyet düşüreceğim diye biraz daha kalitesini düşürürse yandık işte.o zaman diğerlerinden farkı kalmayacak.


    Teşekkürler




  • Kıyaslama genellikle 308 ve golf arasında geçmiş eski golf 5 fsı yeni jetta tsı kullanıcısı olarak bir kaç bir şey söylemek istiyorum ve bunu bir çok konuda da belirttim

    308 malzeme kalitesi bakımından golften daha başarılı golf ve jatta grubunda zamanla çıtırtılar geliyor 308 e oranla lastik ve rüzgar sesini daha fazla içeriye yansıtıyor yeni motorlar gelmiş olsa bile artık tasarımı baya eskidi mıdlıne serisi golfun yol tutuşu esp li 308 le kesin bir ifade ile diyebilirimki aynı
    frenleri 308 ile hemen hemen aynı düzeyde

    kısaca bir vw kullanıcısı olarak comfort golf mü prem. paket 308 mi alırsın deseler alacağım araba pejo 308 dir
  • ilginç bir yaklaşım.. türkiye şartlarında peugeotlar dayanıklı değil, çabuk eskiyor, kötü şöhreti var gibi lafları çok duymuştum oysa.. iş mekanikse 308 son tercih olmalı kanımca..

    veya ben yanlış izlenim edinmişim..

    quote:

    Orjinalden alıntı: son_samuray

    Kıyaslama genellikle 308 ve golf arasında geçmiş eski golf 5 fsı yeni jetta tsı kullanıcısı olarak bir kaç bir şey söylemek istiyorum ve bunu bir çok konuda da belirttim

    308 malzeme kalitesi bakımından golften daha başarılı golf ve jatta grubunda zamanla çıtırtılar geliyor 308 e oranla lastik ve rüzgar sesini daha fazla içeriye yansıtıyor yeni motorlar gelmiş olsa bile artık tasarımı baya eskidi mıdlıne serisi golfun yol tutuşu esp li 308 le kesin bir ifade ile diyebilirimki aynı
    frenleri 308 ile hemen hemen aynı düzeyde

    kısaca bir vw kullanıcısı olarak comfort golf mü prem. paket 308 mi alırsın deseler alacağım araba pejo 308 dir





  • araba cok guzel yaw hakkaten 35000 ytl l olsa bi de fiyatı
  • iyi de 308 daha cikali nekadar zaman oldu??
    bakalım nekadar dayanacak bizim yollara???bunu ancak bekleyip gormemiz gerekcek.su anda yapılan yorumlar cok anlamsız kalır bu durumda.
    inşallah basarili olur 308.inşallah malzemesi şık oldugu kadar dayanıklıda olur.
    inşallah 2 senede dokulmez aracın her tarafı.
    o tasarıma,110 hp lik dizel motoru ve bmw ile ortak geliştirilen benzinli motoruna yakısır bir araç olur inşallah.
    öyle araç olsun,listemde ust sıralarda 308 olsun.
  • http://forum.donanimhaber.com/m_19947436/mpage_4/key_//tm.htm#20061121

    arkadaşlar bu topik başka yere taşındı... bu motorun en önemli özelliği benzin sarfiyatının az olması, ilgilenenler oradan bakabilirler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi streptozotocinus -- 2 Ocak 2008; 19:04:42 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: son_samuray

    Kıyaslama genellikle 308 ve golf arasında geçmiş eski golf 5 fsı yeni jetta tsı kullanıcısı olarak bir kaç bir şey söylemek istiyorum ve bunu bir çok konuda da belirttim

    308 malzeme kalitesi bakımından golften daha başarılı golf ve jatta grubunda zamanla çıtırtılar geliyor 308 e oranla lastik ve rüzgar sesini daha fazla içeriye yansıtıyor yeni motorlar gelmiş olsa bile artık tasarımı baya eskidi mıdlıne serisi golfun yol tutuşu esp li 308 le kesin bir ifade ile diyebilirimki aynı
    frenleri 308 ile hemen hemen aynı düzeyde

    kısaca bir vw kullanıcısı olarak comfort golf mü prem. paket 308 mi alırsın deseler alacağım araba pejo 308 dir



    308 piyasaya çıkalı daha ne kadar oldu ki? Ondan da zamanla çıtırtılar gelmeyeceği ne malum?




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.