Şimdi Ara

1.5tsi act dsg Passat vs 1.5 dci edc megane4 (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
2.545
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • burcink kullanıcısına yanıt
    Boş değil de nedir? Analog klima, yağmur sensörü yok, otomatik fark yok, hız sabitleme bile yok. Neresi boş değilmiş?
    Kalite farkına diyecek yok da donanım farkı olduğu da bariz yane.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt

    Ben dsg yi kullandım ama edc ye göre çok daha beğendim.

    Belki uzun kulanım da bu problemleri görebilirim.

    Fakat edc den bu gecikme konusunda biraz sıkıntı yaşadım.

  • electrun kullanıcısına yanıt
    Helal be kardeşim olayın özetini çıkarmışsın resmen...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bomboş Passat diye bir kelime olamaz. Her gramere aykırı, hele ki otomotiv gramerine.

    Passat’ın en baz versiyonu dahi C segment bir yana, çoğu D segment araçtan bile doludur. İşçilik ve malzeme kalitesi en üst premium seviyededir.

    Ayrıca prestij abidesidir. Bürokratından iş adamına her kesime hitap eder.

    İkinci elde değer kaybetmek gibi bir durum olmadığını bugüne kadar ki piyasası göstermiştir. Passat adeta sanki reşat altın gibidir.

    Megane’ da fena araç değil genel olarak özellikle malzeme kalitesi ve işçilikte, egea’dan bi tık, civic ve corolla gibi maliyet kaygısıyla üretilmiş, uygun fiyatlı, ekonomik araçlardan iki tık öndedir.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Talisman olsa neyse de megane ile passat bilemiyorum artık.Allah başka dert vermesin.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daswagen

    Bomboş Passat diye bir kelime olamaz. Her gramere aykırı, hele ki otomotiv gramerine.

    Passat’ın en baz versiyonu dahi C segment bir yana, çoğu D segment araçtan bile doludur. İşçilik ve malzeme kalitesi en üst premium seviyededir.

    Ayrıca prestij abidesidir. Bürokratından iş adamına her kesime hitap eder.

    İkinci elde değer kaybetmek gibi bir durum olmadığını bugüne kadar ki piyasası göstermiştir. Passat adeta sanki reşat altın gibidir.

    Megane’ da fena araç değil genel olarak özellikle malzeme kalitesi ve işçilikte, egea’dan bi tık, civic ve corolla gibi maliyet kaygısıyla üretilmiş, uygun fiyatlı, ekonomik araçlardan iki tık öndedir.

    Pürüz kalmadı pürüz.



    1.5tsi act dsg Passat vs 1.5 dci edc megane4



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acil Stop -- 19 Temmuz 2021; 17:57:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: UmutBG

    Boş değil de nedir? Analog klima, yağmur sensörü yok, otomatik fark yok, hız sabitleme bile yok. Neresi boş değilmiş?
    Kalite farkına diyecek yok da donanım farkı olduğu da bariz yane.

    sana diyecek çok şey varda.... gerek yok.


    saygılar

  • burcink kullanıcısına yanıt

    Sizin bahsettiginiz variantlar geneli dolu paketlerle satildi o yuzden donanim olarak doyurucu. Ancak impression denen sedan passatlar yukarida bahsedildigi gibi epeksikli bir arac. Koskaoca d segemnt araba bos paket bile olsa park sensoru, hiz sabitleyici ve far sensoru olmaliydi. Bu donanimlar ayagimi yerden kessin dacialarinin bosunda bile var. İmoression da bilmedigimiz binipte aklimizin almadigi donanimlar varsa paylasirsaniz biz de ogreniriz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • electrun kullanıcısına yanıt
    Üstat ne olursa olsun herşey donanım değil ayrıca passatı istediğin gibi doldur sonradan ama mesane güven vermiyor 120 km/H ile giderken kaput hadi ben gidiyorum diyor sürekli. Güven vermedikten sonra istersen çakılı donanım olsun neye yarar

    Buradaki amaç donanım kıyaslamak mı genel manada megane ile passat kıyaslamak mı ?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Passat talisman ile kıyaslanır, onunda üretimi bitti.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • burcink kullanıcısına yanıt

    120ile giderken guven vermeyen en son reno12 ye ve broadwaya bindim herhalde. Hafif ticariler konu disi tabii. Passat da yol tutus bakimindan onder bir model de degil ayrica. Meganedan konforlu, yolu iyi, 2. El degeri iyi. Hepsi bu kadar. Kesinlikle guzel arac, ama abartildigi kadar über falan degil. Ayni paraya bu iki model geliyorsa onume tabii ki kiyaslarim aksi halde kiyaslamak abesle istikalden ote degil haklisiniz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrun

    120ile giderken guven vermeyen en son reno12 ye ve broadwaya bindim herhalde. Hafif ticariler konu disi tabii. Passat da yol tutus bakimindan onder bir model de degil ayrica. Meganedan konforlu, yolu iyi, 2. El degeri iyi. Hepsi bu kadar. Kesinlikle guzel arac, ama abartildigi kadar über falan degil. Ayni paraya bu iki model geliyorsa onume tabii ki kiyaslarim aksi halde kiyaslamak abesle istikalden ote degil haklisiniz.

    Bizim ülkede az yol sesi=güvenlik. Bir otomobil ne kadar az yol sesi alıyorsa o kadar güvenlidir. Diğer mühendislik argümanlarının hiçbir önemi yoktur.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • burcink kullanıcısına yanıt
    Çok şey değil de az şey deseniz de yeter. Acaba impression larda(makyajlı kasa, makyajsız imp. Kötü değildi) olan güzel özellikleri sayabilirseniz biz de öğrenmiş oluruz. Renkli yol bilgisayarı, büyük ekran, ön arka park sensörü harici özellik namına hiçbir şey yok araçta.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • UmutBG U kullanıcısına yanıt
    Bak üstat Vw ya da passat fanı değilim. Arabam passat Variant severek biniyorum. Şirketim megane var touch paket sanırım İnan şirketten sonra kendi arabama binince dünya varmış diyorum rahatlık konusunda. Şoför koltuğuna oturduğunda o farkı anlıyorsun. Boşver donanımı boşver 2.eli. Uzatmaya gerek yok sen megane diye cevap ver arkadaşın sorusuna ben passat deyim kapansın gitsin

    Saygılarımla

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • burcink kullanıcısına yanıt
    Bakın ben de passat alırdım hiç düşünmeden. Ama bu arada donanım farkı olduğu gerçeğini değiştirmiyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Boş paket arbadan 1 ayda sıkılırsın.

    Megan icon kullanıyorum. Oyuncak anlamında bayağı doyurucu. İlaveten anahtarsız giriş, elektronik el freni gibi donanımlarda insanı memnun ediyor.

    Carplay kablosuz olsaydı on numara olurdu. Tek sıkıntım o.

    Passat yerine az daha dolu superb de bakılabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yakıt tasarrufu ve düşük yürütme maliyeti için megane 4 tavsiye edilir.

    Bu iki kriter önemli değilse passat alınır.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Düşünmeden passat, düşünürsen yine passat.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Fikrim şu şekilde:Donanıma çok takılmamak gerek.VW Passat:Motor performansı ses yalıtımı ön göğüş kapı döşemesi malzeme kalitesi detay işçilik kalitesi genel hacim genişlik düz yol gidiş perfromansı viraj performansı 2.el değeri toplumsal algı olarak bence çok üstün kıyaslanması da bence doğru değil.

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.