5008 1.6 auto 6r ile 112 hp ve 285 tork ile hem ekonomik hem de dinamik..
Alıntıları Göster
mcp şanzıman olmadığı sürece başarılı bi motor. Dışarıdan biraz gürültülü yalnız.
quote:
Orijinalden alıntı: enes55ss
quote:
Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-
Imzamdaki "aslan"da 1.6 HDi 90 hp euro4 motor var. Motor, sadece surucuyle yaklasik 1350, normal yuklu haliyle yaklasik 1600 kilogrami zorlanmadan tasiyor. 5 ileri manuel sanzimana sahip ve ara hizlanmalari bir ticari araca gore gayet iyi. Kalkislarina diyecek yok, araba birden ileri atiliyor mubarek Fabrika verisine gore son hizi 160 km/h ve tahminimce 200 km/h'yi rahat gorur. Yakit tuketimine gelirsek, fabrika verisine gore sehirdisi-karma-sehirici olarak 4.7-5.4-6.7 lt harciyor. Gercekte de yakin degerler var zaten. Arac gaza cabuk tepki veriyor. Motor, dizellerin karakterinden oturu 1500 devire kadar sakin olsa da 1500 devirden sonra kendini buluyor ve gayet performansli calisiyor. Maksimum torku 215 Nm. Kimsenin anahtarinda gozum yok ama bastigimda da gitsin, biraz da az yaksin diyenler icin ideal bu motor
bastıgımda gitsin, birazda az yaksın almayı düşündüğüm araba agzından bal damlıo hocam inş.. dedigin gibidir
Bizdeki araba boyle. Almadan once test et, oyle karar ver hocam
quote:
Orijinalden alıntı: lifeisoneday
quote:
Orijinalden alıntı: enes55ss
quote:
Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-
Imzamdaki "aslan"da 1.6 HDi 90 hp euro4 motor var. Motor, sadece surucuyle yaklasik 1350, normal yuklu haliyle yaklasik 1600 kilogrami zorlanmadan tasiyor. 5 ileri manuel sanzimana sahip ve ara hizlanmalari bir ticari araca gore gayet iyi. Kalkislarina diyecek yok, araba birden ileri atiliyor mubarek Fabrika verisine gore son hizi 160 km/h ve tahminimce 200 km/h'yi rahat gorur. Yakit tuketimine gelirsek, fabrika verisine gore sehirdisi-karma-sehirici olarak 4.7-5.4-6.7 lt harciyor. Gercekte de yakin degerler var zaten. Arac gaza cabuk tepki veriyor. Motor, dizellerin karakterinden oturu 1500 devire kadar sakin olsa da 1500 devirden sonra kendini buluyor ve gayet performansli calisiyor. Maksimum torku 215 Nm. Kimsenin anahtarinda gozum yok ama bastigimda da gitsin, biraz da az yaksin diyenler icin ideal bu motor
bastıgımda gitsin, birazda az yaksın almayı düşündüğüm araba agzından bal damlıo hocam inş.. dedigin gibidir
Bizdeki araba boyle. Almadan once test et, oyle karar ver hocam
Alıntıları Göster
92 Euro5 motorunu kullanıyorum , Düşük devirde sanki cansızmış gibi düşünürken bir anda atıatıveriyor kendini , güzel , sessiz ve kullanışlı
quote:
Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-
quote:
Orijinalden alıntı: enes55ss
quote:
Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-
Imzamdaki "aslan"da 1.6 HDi 90 hp euro4 motor var. Motor, sadece surucuyle yaklasik 1350, normal yuklu haliyle yaklasik 1600 kilogrami zorlanmadan tasiyor. 5 ileri manuel sanzimana sahip ve ara hizlanmalari bir ticari araca gore gayet iyi. Kalkislarina diyecek yok, araba birden ileri atiliyor mubarek Fabrika verisine gore son hizi 160 km/h ve tahminimce 200 km/h'yi rahat gorur. Yakit tuketimine gelirsek, fabrika verisine gore sehirdisi-karma-sehirici olarak 4.7-5.4-6.7 lt harciyor. Gercekte de yakin degerler var zaten. Arac gaza cabuk tepki veriyor. Motor, dizellerin karakterinden oturu 1500 devire kadar sakin olsa da 1500 devirden sonra kendini buluyor ve gayet performansli calisiyor. Maksimum torku 215 Nm. Kimsenin anahtarinda gozum yok ama bastigimda da gitsin, biraz da az yaksin diyenler icin ideal bu motor
bastıgımda gitsin, birazda az yaksın almayı düşündüğüm araba agzından bal damlıo hocam inş.. dedigin gibidir
Bizdeki araba boyle. Almadan once test et, oyle karar ver hocam
teste gidecemde bi nasip olmadı ramazandan sonra inş..
quote:
Orijinalden alıntı: enes55ss
quote:
Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-
quote:
Orijinalden alıntı: enes55ss
quote:
Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-
Imzamdaki "aslan"da 1.6 HDi 90 hp euro4 motor var. Motor, sadece surucuyle yaklasik 1350, normal yuklu haliyle yaklasik 1600 kilogrami zorlanmadan tasiyor. 5 ileri manuel sanzimana sahip ve ara hizlanmalari bir ticari araca gore gayet iyi. Kalkislarina diyecek yok, araba birden ileri atiliyor mubarek Fabrika verisine gore son hizi 160 km/h ve tahminimce 200 km/h'yi rahat gorur. Yakit tuketimine gelirsek, fabrika verisine gore sehirdisi-karma-sehirici olarak 4.7-5.4-6.7 lt harciyor. Gercekte de yakin degerler var zaten. Arac gaza cabuk tepki veriyor. Motor, dizellerin karakterinden oturu 1500 devire kadar sakin olsa da 1500 devirden sonra kendini buluyor ve gayet performansli calisiyor. Maksimum torku 215 Nm. Kimsenin anahtarinda gozum yok ama bastigimda da gitsin, biraz da az yaksin diyenler icin ideal bu motor
bastıgımda gitsin, birazda az yaksın almayı düşündüğüm araba agzından bal damlıo hocam inş.. dedigin gibidir
Bizdeki araba boyle. Almadan once test et, oyle karar ver hocam
teste gidecemde bi nasip olmadı ramazandan sonra inş..
Alıntıları Göster
motor olarak piyasadaki en verimli motrlardan biri
quote:
Orijinalden alıntı: şahinler
motor olarak piyasadaki en verimli motrlardan biri
Alıntıları Göster
307 hdi 110 beygir versiyonu 40.000 km kadar kullandım hala da kullanıyorum. benzinli motoru aratmıyor hızlanma konusunda. daha hiç bir yokuşta bayıldığını görmedim. seside yine koreliler ve vw tdi lar gibi traktör gibi ya da multijet ler ucube sesi kıvamında değil. çok çok çok memnunum yani. ve bu motoru 508 5008 gibi modellerdede deneme fırsatım oldu sonuç inanılmazdı o ağır gövdeyi bile çok kolay hareket ettiriyor o motor.
quote:
Orijinalden alıntı: Sinanthewhite
307 hdi 110 beygir versiyonu 40.000 km kadar kullandım hala da kullanıyorum. benzinli motoru aratmıyor hızlanma konusunda. daha hiç bir yokuşta bayıldığını görmedim. seside yine koreliler ve vw tdi lar gibi traktör gibi ya da multijet ler ucube sesi kıvamında değil. çok çok çok memnunum yani. ve bu motoru 508 5008 gibi modellerdede deneme fırsatım oldu sonuç inanılmazdı o ağır gövdeyi bile çok kolay hareket ettiriyor o motor.
Alıntıları Göster
Ben hiç kullanmadım ama zamanında ikinci el araba bakarken Focus TDCI 'ların hepsi (Aynı motor diye biliyorum) %80-85 verim veriyordu testte ve 1-2 arabada değil en az 9-10 tane dizel Focus sokmuşumdur dyno testine.
Neyse sonra olaylar farklı gelişti G.Punto falan aldım, afedersiniz "eşşek" gibi kullandığım aracı 128.000km'de %99 motor verimiyle sattım.
O yüzden bana multijetler daha sağlam gibi geliyor bana. Öyle bir imaj oluştu gözümde:)
quote:
Orijinalden alıntı: Beamer
Ben hiç kullanmadım ama zamanında ikinci el araba bakarken Focus TDCI 'ların hepsi (Aynı motor diye biliyorum) %80-85 verim veriyordu testte ve 1-2 arabada değil en az 9-10 tane dizel Focus sokmuşumdur dyno testine.
Neyse sonra olaylar farklı gelişti G.Punto falan aldım, afedersiniz "eşşek" gibi kullandığım aracı 128.000km'de %99 motor verimiyle sattım.
O yüzden bana multijetler daha sağlam gibi geliyor bana. Öyle bir imaj oluştu gözümde:)
Alıntıları Göster
Yerli araba gerçek olursa HDI motor olmasını tercih ederim.Çok başarılı.
quote:
Orijinalden alıntı: enes55ss
quote:
Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-
quote:
Orijinalden alıntı: enes55ss
quote:
Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-
Imzamdaki "aslan"da 1.6 HDi 90 hp euro4 motor var. Motor, sadece surucuyle yaklasik 1350, normal yuklu haliyle yaklasik 1600 kilogrami zorlanmadan tasiyor. 5 ileri manuel sanzimana sahip ve ara hizlanmalari bir ticari araca gore gayet iyi. Kalkislarina diyecek yok, araba birden ileri atiliyor mubarek Fabrika verisine gore son hizi 160 km/h ve tahminimce 200 km/h'yi rahat gorur. Yakit tuketimine gelirsek, fabrika verisine gore sehirdisi-karma-sehirici olarak 4.7-5.4-6.7 lt harciyor. Gercekte de yakin degerler var zaten. Arac gaza cabuk tepki veriyor. Motor, dizellerin karakterinden oturu 1500 devire kadar sakin olsa da 1500 devirden sonra kendini buluyor ve gayet performansli calisiyor. Maksimum torku 215 Nm. Kimsenin anahtarinda gozum yok ama bastigimda da gitsin, biraz da az yaksin diyenler icin ideal bu motor
bastıgımda gitsin, birazda az yaksın almayı düşündüğüm araba agzından bal damlıo hocam inş.. dedigin gibidir
Bizdeki araba boyle. Almadan once test et, oyle karar ver hocam
teste gidecemde bi nasip olmadı ramazandan sonra inş..
Hayirlisi hocam Hangi araci almayi dusunuyorsunuz?
quote:
Orijinalden alıntı: lifeisoneday
quote:
Orijinalden alıntı: enes55ss
quote:
Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-
quote:
Orijinalden alıntı: enes55ss
quote:
Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-
Imzamdaki "aslan"da 1.6 HDi 90 hp euro4 motor var. Motor, sadece surucuyle yaklasik 1350, normal yuklu haliyle yaklasik 1600 kilogrami zorlanmadan tasiyor. 5 ileri manuel sanzimana sahip ve ara hizlanmalari bir ticari araca gore gayet iyi. Kalkislarina diyecek yok, araba birden ileri atiliyor mubarek Fabrika verisine gore son hizi 160 km/h ve tahminimce 200 km/h'yi rahat gorur. Yakit tuketimine gelirsek, fabrika verisine gore sehirdisi-karma-sehirici olarak 4.7-5.4-6.7 lt harciyor. Gercekte de yakin degerler var zaten. Arac gaza cabuk tepki veriyor. Motor, dizellerin karakterinden oturu 1500 devire kadar sakin olsa da 1500 devirden sonra kendini buluyor ve gayet performansli calisiyor. Maksimum torku 215 Nm. Kimsenin anahtarinda gozum yok ama bastigimda da gitsin, biraz da az yaksin diyenler icin ideal bu motor
bastıgımda gitsin, birazda az yaksın almayı düşündüğüm araba agzından bal damlıo hocam inş.. dedigin gibidir
Bizdeki araba boyle. Almadan once test et, oyle karar ver hocam
teste gidecemde bi nasip olmadı ramazandan sonra inş..
Hayirlisi hocam Hangi araci almayi dusunuyorsunuz?
Alıntıları Göster
196.000 kilometredir 1,6 110HP HDi kullanıyorum. Motorla ilgili henüz kötü bir düşüncem olmadı, gayet başarılı, problemsiz bir motor
quote:
Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-
quote:
Orijinalden alıntı: enes55ss
quote:
Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-
quote:
Orijinalden alıntı: enes55ss
quote:
Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-
Imzamdaki "aslan"da 1.6 HDi 90 hp euro4 motor var. Motor, sadece surucuyle yaklasik 1350, normal yuklu haliyle yaklasik 1600 kilogrami zorlanmadan tasiyor. 5 ileri manuel sanzimana sahip ve ara hizlanmalari bir ticari araca gore gayet iyi. Kalkislarina diyecek yok, araba birden ileri atiliyor mubarek Fabrika verisine gore son hizi 160 km/h ve tahminimce 200 km/h'yi rahat gorur. Yakit tuketimine gelirsek, fabrika verisine gore sehirdisi-karma-sehirici olarak 4.7-5.4-6.7 lt harciyor. Gercekte de yakin degerler var zaten. Arac gaza cabuk tepki veriyor. Motor, dizellerin karakterinden oturu 1500 devire kadar sakin olsa da 1500 devirden sonra kendini buluyor ve gayet performansli calisiyor. Maksimum torku 215 Nm. Kimsenin anahtarinda gozum yok ama bastigimda da gitsin, biraz da az yaksin diyenler icin ideal bu motor
bastıgımda gitsin, birazda az yaksın almayı düşündüğüm araba agzından bal damlıo hocam inş.. dedigin gibidir
Bizdeki araba boyle. Almadan once test et, oyle karar ver hocam
teste gidecemde bi nasip olmadı ramazandan sonra inş..
Hayirlisi hocam Hangi araci almayi dusunuyorsunuz?
partner veya berlingo
quote:
Orijinalden alıntı: enes55ss
quote:
Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-
quote:
Orijinalden alıntı: enes55ss
quote:
Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-
quote:
Orijinalden alıntı: enes55ss
quote:
Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-
Imzamdaki "aslan"da 1.6 HDi 90 hp euro4 motor var. Motor, sadece surucuyle yaklasik 1350, normal yuklu haliyle yaklasik 1600 kilogrami zorlanmadan tasiyor. 5 ileri manuel sanzimana sahip ve ara hizlanmalari bir ticari araca gore gayet iyi. Kalkislarina diyecek yok, araba birden ileri atiliyor mubarek Fabrika verisine gore son hizi 160 km/h ve tahminimce 200 km/h'yi rahat gorur. Yakit tuketimine gelirsek, fabrika verisine gore sehirdisi-karma-sehirici olarak 4.7-5.4-6.7 lt harciyor. Gercekte de yakin degerler var zaten. Arac gaza cabuk tepki veriyor. Motor, dizellerin karakterinden oturu 1500 devire kadar sakin olsa da 1500 devirden sonra kendini buluyor ve gayet performansli calisiyor. Maksimum torku 215 Nm. Kimsenin anahtarinda gozum yok ama bastigimda da gitsin, biraz da az yaksin diyenler icin ideal bu motor
bastıgımda gitsin, birazda az yaksın almayı düşündüğüm araba agzından bal damlıo hocam inş.. dedigin gibidir
Bizdeki araba boyle. Almadan once test et, oyle karar ver hocam
teste gidecemde bi nasip olmadı ramazandan sonra inş..
Hayirlisi hocam Hangi araci almayi dusunuyorsunuz?
partner veya berlingo
Alıntıları Göster
2008 den beri 1.6 hdı 110 hp mcp c4 kullanıcısı olarak yorumlarımı yazayım.
bakımlarını aksatmadığın surece tas gıbı motor.
sanz sayesinde cok az yakıyor.
gıdısı cok ıyı o agır kasaya gore.
yıne bakımları aksatmadıgın ve kaliteli yakıt aldııgın surece motor sessız calısıyor.sadece yalıtımdan dolayı ıcerı motor sesı dusuk hızlarda alıyor.120 den sonra 6.vıtesın verdıgı rahatlıkla 200 e kadar motor sesı rahatsız etmeden yayıla yayıla gıdıyor.
aracım su an 172 binde ve hala gerek sessızlık gerekse arıza bakımından 0 arıza yaptı ve tas gıbı.
temmuz ayında bursa guzelyalı ıskelesınden ınıp 10 km ılerıde shellden fulledık depoyu.bodrum gumbete kadar camlar tamamen kapalı)cam fılmı yenı cektırmıstım o yuzden acamadım} klıma yarısına kadar acık ort hız 90*120 km arası ceyrek depodan cokcok daha azbır yakıtla gıttım.durduğumda 4.7 lıtre gosterıyordu.
ıster ınanın ıster ınanmayın.kımseyı ınandıracak degılım.yalan soyleyıp elıme hıc bırsey gecmeyecek.zaten ocaktan sonra kısmetse satıp a3 dusunuyoırum.sebebıde motor harıc yalııtım ve malzeme kalıtesızlıgı.suspansıyon rezıllıgı.
307 1.6 HDİ 16.08.2017 aksamı ıtabırı ıle ıslemlerım bıttı lıste lıste yazmak uzun olacak alınan malzeme toplamı 3450 tl parcatutu bakım malzemesı de ıcınde 700 tl turbo rektevıye harıc usta saolsun ıste oldugumdan aklınıza gelecek ne varsa krank mili iticiler pompa vs vs hepsını deyısmıs aksam itibari ile fazla dolasamadım fakat calısması motor sesı cok farkeddı ılk gunkı gıbı desem yerıdır aracım mavı duman atması turbo egr manıfolt temızlıgı dıye gıttıgım ıslerın sonucu gereklı mı ıdı bu kdr ustanın ınsıfıyatıne kaldıgım işlemlerin sonucu 11 yasında 247000km parcacısına kdr normal dedı eksık bıtermı enjektor baska bı kac parca daha ıslemler var arabanmı var derdındın yok bunada sukur aslanıma deyer.
2 senedir 92hp versiyonu kullanıyorum. Sırf hdi motoru yüzünden ve aynı motora sahip focusların da piyasasının yüksek olmasından dolayı c4 tercih etmiştim. Bu motor şehiriçi için kesinlikle yeterli ama şehirlerarası yüklü kullanımda ve yazın klimayı da açınca 112lik olaydı diyorsunuz. Ama kesinlikle yetersiz hissettirmiyor. Zaten radar korkusundan uzunyolda öyle kaptırıp gidilmiyor.
Yakıt tüketimi ise gerçekten efsane. Geçen Ankara-Antalya yaptım. Gidişte 4.1 ile vardım. Ortalama hız 92km idi. 110u pek geçmedim ama klima hep açıktı. Dönüşte rakım farkından dolayı 4.4 ile döndüm ama klima genelde kapalıydı çünkü gece yolculuğuydu.
Ankara şehiriçi 36km ortalama hızla 4.6 civarı tüketim var. Çok sıkışık trafikte de benzinli atmosferik 1.6 araçların 10lt'den aşağısını göremeyeceği yerlerde 6-6.5lt/100km yi geçeceğimi sanmıyorum.
Vay be. 5 sene önce yorum atmısım. Zaman hızlı gecmis.
O motor gurultulu denir fakat nitekim bu motorun koyuldugu araclarin cogu motor yalitimina sahip degildir.
n a v y_35N
kullanıcısına yanıt
euro 4 olan bu motorların triger kayış değişimi tahmini hangi km'de yapılmalı acaba?
quote:
Orijinalden alıntı: cihat22
euro 4 olan bu motorların triger kayış değişimi tahmini hangi km'de yapılmalı acaba?
Eski Euro4 1.6 110hp 307 aracımızda 120.000 km'de bir değişim yapılıyordu.
110 lugunu 30 bin km dir kullaniyorum 1.6 dizeller arasinda en iyilerden biri diyebilirim
quote:
Orijinalden alıntı: BölücüDeğilÖlücüyüm
110 lugunu 30 bin km dir kullaniyorum 1.6 dizeller arasinda en iyilerden biri diyebilirim