Şimdi Ara

1.6 T Cosmo Otomatik Insignia'yı Didik Didik İnceledim. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
1
Favori
4.373
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • cadillaccts C kullanıcısına yanıt
    Opel Astra konusunda temayül yoklaması yaptığım doğrudur. Dizel otomatik Elite sedan bulmuştum fakat fiyatı çok ucuz olmadığı için almadım. Alabilirdim. Pek çok Insignia dahil Opel modellerini aldım, uzun dönem kullandım ve sattım.

    1. 1.6 T yakıt tüketimi yüksek, Otomatik şanzımanı YOK. Turbo sorunu yaşayabilirsiniz.
    2. 1.6 T LPG ile turbo sorunu yanında subap sorunu da periyodik olarak tekrarlanabiliyor. Subap değişimi her zaman yeterli olamayabiliyor.
    3. Arıza çıkarmaya müsait markalar listesinde üst sıralarda, sanayi gözlemi ile de bu tespit edilebilir. Araba ezilmese de arıza yapabilir.
    4. Passat - Superb ile Insignia piyasası kıyaslandığında durum gerçekten vahim. Kimse parasının değer kaybetmesini istemez.

    Not: Hakaret yerine güzelce tartışmayı seçtiğiniz için ve nezaketiniz için teşekkür ederim.
  • Hunharca Eleştiri H kullanıcısına yanıt
    Bazıları asılsız olan iddialarınıza cevap vermek isterim.

    1. Otomatik şanzımanı nasıl yok ? Makyajdan sonra manuel gelmedi desek yeridir.

    2. Lpg taktırıldığında arıza vs durumunu bilmiyorum az örnek var, uyumlu lpg kitleri çok pahalı zaten benzinde binilmesi daha mantıklı.

    3. Opel/Vauxhall olarak dünyanın en az arıza çıkaran markalar listesinde hem Avrupa hem Abd'de üst sıralardaydı. Hyundai ile benzer 1 aşşa 1 yukarı gibi, yenilerde bir konuda liste paylaşılmıştı. Konuyu bulup mesajımı editleyerek o listeyi ekleyeceğim. Arıza dediğiniz sizin ulaşımınızı etkilemeli sizi yolda bırakmalı, Opel'deki arızalar ziyadesiyle elektroniktir yolda bırakmaz kolay çözülür.

    4. Passat ile ikinci elini kıyaslayın bakalım aracın. Değer kaybı nasıl işliyor. Ülkemizde filo veya kiralama çıkması hatasız çok fazla 1-2 yaşında Passat olur 2. ele düşen. Passatı sıfır alıyorsanız o da değer kaybettirir, aklınızda olsun.

    3. maddede Avrupa diye belirtmiştim, İngiltere imiş ve J.D. Power'ın yaptığı araştırmanın haberini bırakıyorum şuraya. D segmentinde en az arıza yapan araç hangisi bilin bakalım

    Sekiz Silindir
    En sorunsuz ve en az arıza yapan otomobil markaları hangileri?
    https://www.sekizsilindir.com/2017/09/en-sorunsuz-araba-markalar.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi armutsever -- 29 Ocak 2019; 11:33:11 >




  • armutsever A kullanıcısına yanıt
    1. Makyajdan önce otomatik vites yoktu.

    2. LPG'li az örnek olması arıza yapma ihtimalini azaltmaz. Benzinde şehir içi 10-12 litre yakıyor nasıl benzinli binilebilsin ki ?

    3. 2. elde Passat 1 ayda satılırsa Insignia en az 4 ayda satılır. (Çok uygun fiyat istememe rağmen 1.6 T Cosmo Sunroof+FlexRide olandan zor kurtuldum, boyasız hasar kayıtsız 40.000 Km idi, TDI DSG VW için ortalamanın üzerinde rakam yazmama rağmen kolayca sattım.)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    2017 Kasım ayında nur topu gibi bir dört çeker Tucson'um oldu (halk dilinde tuskon)
    Golf ü ağırlıklı olarak kardeşim kullanıyordu, alırken otomatik almamıştık üzerine de 122Hp lik motor yağ eksiltme sorunu yaşatınca satıp 150Hp lik Astra otomatik aldık.
    Astra Golf' e nazaran biraz daha keyifli sürüşü olan bir araç ama bunda da "acaba piston kırılacak mı" endişesi var hep :)
    Hayırlı olsun abi. Tucson'dan memnun musun? Bir ara ben de istedim ama biraz dar geldiğinden vazgeçtim. Astra güzel araba bu arada, çok keyifli.
  • Şahsıma ait olan 1.6 t İnsignia yı 1 hafta gibi bir sürede sattım. Peugeot 206 aracımı satmak ise 2 haftamı aldı. Neye göre ikinci eli durgun?

    Neye göre 1.6 t 180 hp'lik ünite başarısız. 9-10 senenin teknolojisi o yıllarda düşük hacimli turbo beslemeden kaç firma ayı gücü alabiliyodu?
  • Hunharca Eleştiri H kullanıcısına yanıt
    niye ezmek için çırpınıyorsun anlayamıyorum.

    üreten adam al buna lpg tak diye üretmemiş ki sen lpg li sorun çıkartıyor kötü diye ısrar ediyorsun.
    adam benzinde binilsin diye üretmiş senin ülkende vergilerle sömürülüyorsun diye lpg li kullanacağım der lpg de diretirsen bu üreticinin ayıbı değil senin ayıbındır.

    hadi lpg sini geçtim bu araç için bu benzin tüketimi gayet normal.aynı ağırlık güç dengesinde aynı segment şehir içi şartlarında bariz daha az yakan kaç model gösterebilirsin ? uğraşma ben sana söyliyim reel şartlarda passat 1.4 tsi 150 aynı motor superb, 1.5 160 ecoboost mondeo, 1.6 156hp c200, bmw 3.20i ed hepsinin reel kullanıcı verilerini topla hepsi insigniadan hafif buna rağmen istanbul içindede hepsi aşağı yukarı aynı değerleri yakar.
    herşeyi geçtim 100 bg dizeller istanbulda 7 8 arası dolaşıyor kışın.

    yetkin kişilerin video çekmesinden bahsetmişin ama kusura bakma yaptığın her yorum yetkinlikten baya uzak görünüyor.
    bir sürü insan bu arabaları alırken internette dolaşıyor bilgi ediniyor o kötü bu iyi onu alma bunu al imajını oluşturup insanları yanıltmayalım.

    bu arabacılık işi türkiyenin mevcut durumunda zaten bütçe işi,bütçesine uyan alır uymayan da bile bile gidip 10 12 litre yakan benzinli aracı almaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SevilenAdam

    İlk önce akıcı bir dil ile konuşmanızı tavsiye ederim. Ardından çektiğiniz video inceleme videosu değil de oyun oynarken kanal izleyicilerini eğlendirmek için araya atılan saçma kesitlerle dolu. Insignia testiniz de aracı kullanmamışsınız , YouTube da genellikle araç incelemesi izleyenlerin yarısı aracı kendileri sürüyormuş gibi hissetikleri için izliyorlar diye düşünüyorum , yani sürüşsüz test olmaz.

    Bol şans.
    Eleştiriler için teşekkür ederim. Esasen Türkçe öğretmeniyim ve ders anlatırken çok akıcı konuşurum ama kamera açılınca nedense geriliyorum. Acemilik olduğundan bunu aşarım gibi geliyor.

    Saçma bölümler dediğiniz kısmı anlamadım. Müzikler falansa acemilik. Yok espriler veya eğlence amaçlı koyduğum video parçaları ise ona yapacak bir şey yok zira tarzım bu olacak.

    Sürüşsüz inceleme olmayacağına katılmıyorum. Piyasadaki herkesin aynı şeyi yapmasını anlamsız buluyorum.

    Teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aradaki müziği değiştirip, ses ve video çekimine biraz daha özen gösterirseniz çok daha iyi olur. Tebrik ediyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gOkO

    Aradaki müziği değiştirip, ses ve video çekimine biraz daha özen gösterirseniz çok daha iyi olur. Tebrik ediyorum...
    Teşekkür ederim. Yavaş yavaş acemiliğimi atabilirim umarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    İncelemenin detaylı olması çok güzel olmuş. İç mekan ve donanımı güzel ve detaylı anlatmışsın.

    İkinci ek piyasası ve alternatiflerini anlatman iyi olmuş.

    Hocam yapıcı bir eleştiride bulunayım. 10. saniyede başlayan ve videonun başka birkaç yerinde de olan arka plan müziği itici ve çok kulak tırmalıyor. Daha güzel bir müzik bulmanı öneririm.

    Başarılar dilerim.
    Müzik en çok eleştirilen tarafı oldu gerçekten. Küçükken atarideoynadığımız Tecmo World Cup oyununun müziği bu. Çok severdim. Teste yakışmsmış demek ki.

    https://youtu.be/Syc4xBypwqU

    Bayılırdım çocukken.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Küçük çekim detaylarına takılmamak gerek diye düşünüyorum. Müzik, geçişler, vs.

    Arkadaşımız kullanıcı gözünden epey detay vermiş, almayı düşünen biri için çok faydalı olmuş.

    Bikaç tane yorum eklemek isterim:
    - Motor Vectra B'de turbosuz haliyle denendi denmiş. Hatırlamıyorum ama Vectra da direk enjeksiyonlu motor varsa da, bu motor tamamen yeniden tasarlandı. Alüminyum blok olması lazım.

    - Yine motorla ilgili mesajlar dönmüş. Bu motorun gerçekten çok başarılı olduğu söylenemez. Yerini aldığı A16LET(180 bg) motordan biraz daha tasarruflu olsa da, güç olarak çok fazla geride. 170 bg kranktan ölçülen güç olsa da otomatik şanzıman ve diğer kayıplarla beraber 140 bg civarı kadar veriyor düzgün kalibrasyonlu bir dyno'da. 19 inç jant, 1600 küsür kg ağırlık, otomatik şanzımanla beraber araba pek kağıt üstünde gözüktüğü gibi yürümüyor. 180'lik motor en azından çok yaksa da, bundan daha performanslı. Overboost'la anlık 210 bg kadar veriyordu.

    - LSPI sorunu önceki motorlarda olduğu gibi bunda da var. Marka bağımsız down-sizing turbo şarjlı benzinlilerin hepsinde var.

    - Yol tutuş, konfor dengesi, güvenlik, frenler zaten Insignia'nın elinin en güçlü olduğu noktalar. Sınıfının fiyat seviyesinde en iyileri arasında bu konularda. Hatta hep denir ama video'sunu veya linkine hiç denk gelmedim. OPC versiyonun ilk testlerinde o kadar iyi yol tutuyor ki, lastiği janttan sıyırıyor. Sonra yol tutuş, gerginlik biraz azaltılarak bu engelleniyor.


    Ben abone oldum kanalınıza, ve genel olarak beğendim. Elinize sağlık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi butterfly_effect_53 -- 30 Ocak 2019; 12:47:34 >




  • Söylediklerinize katılmakla beraber; SIDI motorun çok başarılı bir motor olduğunu düşünüyorum; sadece performans yönünden düşünürseniz belki öyle görünmeyebilir ama SIDI motorun tork bandı çok geniş ve bu sayede dizel bir motor gibi 1500 devirde bile hızlanabiliyor. Bunun sonucunda da eğer istenirse, sürekli düşük devirlerde kullanarak son derece sessiz ve düşük tüketimli sürüşler yapılabiliyor. Ayrıca motor genel olarak son derece titreşimsiz ve sessiz, bu da konfora önemli katkı yapıyor.

    Performans konusunda 180'lik ile karşılaştırma şansım olmadı ancak Opel'in açıklamalarından SIDI motorun esneklik değerlerinin yerini aldığı 180'lik motordan çok daha iyi olduğunu okumuştum. (80-120 km/s esneklik, 5. viteste 2 sn kadar daha iyi deniyordu... Opel'in sayfasındaki link ölmüş, ancak şu linkte aynı bilgiler var : Ayrıca 10bg'lik dezavantaja rağmen bariz bir tork avantajı var; özetle performans olarak belki yüksek devirlerde geride kalabilir ama genel olarak eski motordan pek de geride kalacağını sanmıyorum.

    Ancak genel olarak Insignia kullanıcıları da sizin gibi 180'lik motorun SIDI motordan çok daha performanslı olduğunu düşünüyor; bence bu durumun nedeni otomatik şanzıman; çünkü 180'likler sadece manuel şanzımanla geldi. SIDI ile birlikte otomatik seçeneği sunulunca, D segmenti kullanıcıların çoğunluğu gibi Insignia müşterileri de otomatik şanzıman tercih ettiler; bu yüzden piyasada manuel SIDI yok denecek kadar az. Bu durumda da kıyaslama yapan kullanıcıların büyük bir kısmı manuel 180ps ile otomatik SIDI motoru kıyasladılar ve 180'lik tabii ki bariz biçimde daha performanslı kabul edildi.

    SIDI motorla ilgili bilgiler için :https://www.youtube.com/watch?v=PMkynfmfspM



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolfien -- 30 Ocak 2019; 14:42:12 >




  • egelidost kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim, gerçekten çok memnunum maşallah diyelim.
    Bende 2 çocuk var bir de 1.92 lik kardeş :)

    Çocuklar ve kardeşe göre Insignia dan sonra Tucson' un arkası çok daha geniş. Insignia çok yatık ön direkleri ve kalın koltuk sırtlıkları yüzünden arkada diz mesafesi konusunda biraz kötüydü, Astra K' nın mesela arka diz mesafesi Insignia'dan iyi :)
    Insignia'nın da Afl+ farlar ve koltuk ergonomisi çok farklıydı yalnız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esmerce -- 30 Ocak 2019; 17:42:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: butterfly_effect_53

    Küçük çekim detaylarına takılmamak gerek diye düşünüyorum. Müzik, geçişler, vs.

    Arkadaşımız kullanıcı gözünden epey detay vermiş, almayı düşünen biri için çok faydalı olmuş.

    Bikaç tane yorum eklemek isterim:
    - Motor Vectra B'de turbosuz haliyle denendi denmiş. Hatırlamıyorum ama Vectra da direk enjeksiyonlu motor varsa da, bu motor tamamen yeniden tasarlandı. Alüminyum blok olması lazım.

    - Yine motorla ilgili mesajlar dönmüş. Bu motorun gerçekten çok başarılı olduğu söylenemez. Yerini aldığı A16LET(180 bg) motordan biraz daha tasarruflu olsa da, güç olarak çok fazla geride. 170 bg kranktan ölçülen güç olsa da otomatik şanzıman ve diğer kayıplarla beraber 140 bg civarı kadar veriyor düzgün kalibrasyonlu bir dyno'da. 19 inç jant, 1600 küsür kg ağırlık, otomatik şanzımanla beraber araba pek kağıt üstünde gözüktüğü gibi yürümüyor. 180'lik motor en azından çok yaksa da, bundan daha performanslı. Overboost'la anlık 210 bg kadar veriyordu.

    - LSPI sorunu önceki motorlarda olduğu gibi bunda da var. Marka bağımsız down-sizing turbo şarjlı benzinlilerin hepsinde var.

    - Yol tutuş, konfor dengesi, güvenlik, frenler zaten Insignia'nın elinin en güçlü olduğu noktalar. Sınıfının fiyat seviyesinde en iyileri arasında bu konularda. Hatta hep denir ama video'sunu veya linkine hiç denk gelmedim. OPC versiyonun ilk testlerinde o kadar iyi yol tutuyor ki, lastiği janttan sıyırıyor. Sonra yol tutuş, gerginlik biraz azaltılarak bu engelleniyor.


    Ben abone oldum kanalınıza, ve genel olarak beğendim. Elinize sağlık.
    Öncelikle çok teşekkür ederim. Ben alırken dyno'da %102 çıktı yani 174 HP çıktı.

    Ben de dediğiniz gibi düşünüyorum. 180 bg olandaki hayvani güç bunda yok, bunun artısı yakıt ekonomisi. Ben de testin bir yerinde "150 beygir gibi hissettiriyor." ifadesini kullandım. Bir yerde de "9,9 saniyelik hızlanma ile ancak sınıf ortalamalarını yakalıyor." dedim.

    Çekim hataları falan da acemilik ve yazık ki malzemesizlik kaynaklı. Çekimleri Asus Zenfone 3 gibi vasat bir telefon ve çin malı bir aksiyon kamerası ile yaptık. Kanal biraz tutulursa kamera ve ekipman edinmeyi düşünebilirim.

    Abone olduğunuz ve destek verdiğiniz için tekrar teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: egelidost

    Öncelikle çok teşekkür ederim. Ben alırken dyno'da %102 çıktı yani 174 HP çıktı.

    Ben de dediğiniz gibi düşünüyorum. 180 bg olandaki hayvani güç bunda yok, bunun artısı yakıt ekonomisi. Ben de testin bir yerinde "150 beygir gibi hissettiriyor." ifadesini kullandım. Bir yerde de "9,9 saniyelik hızlanma ile ancak sınıf ortalamalarını yakalıyor." dedim.

    Çekim hataları falan da acemilik ve yazık ki malzemesizlik kaynaklı. Çekimleri Asus Zenfone 3 gibi vasat bir telefon ve çin malı bir aksiyon kamerası ile yaptık. Kanal biraz tutulursa kamera ve ekipman edinmeyi düşünebilirim.

    Abone olduğunuz ve destek verdiğiniz için tekrar teşekkür ederim.

    Alıntıları Göster
    Belirttiğiniz gibi videodaki tahmin neredeyse doğru, ben yukarda motor gücü için geçen başka mesajlaşmalar için yazmıştım.

    Dyno'larin çoğunun kalibrasyonu doğru değil.
    Defalarca bu motora yazılım yapmış ve kalibrasyonu doğru bir Dynoya sahip uzman birinden alınmış bilgiydi. Maalesef bu motor kombinasyonunda kayıp çok fazla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hunharca Eleştiri

    Insignia için videoda daha net altı çizilmesi gereken hususları yazıyorum.

    1. 1.6 T motor başarısızlığı nedeniyle tedavülden kalktı, üretimi bitti.
    2. LPG uyumlu değil ve aşırı yüksek yakıt tüketimi ile petrol istasyonlarının yakın dostu olursunuz.
    3. Opel özellikle de Insignia kronik sorunları ve sık arıza yapan, stabil olmayan ve güvenilir olmayan ürünleri ile bilinir, Opel tercih edeceklerin sanayi ustalarını destekleme fonuna katkıları büyük olacaktır.
    4. 2. eli tam manası ile ÖLÜ ve PSA sonrası 2. elde Türkiye'deki imajı yarıya indi. (Aksini düşünüen olabilir ama 2. el piyasasında çoğunluk algısı bu yönde.)

    Bir test videosu çeken birisinin tüm Premium markaları uzun dönem kullanmış olmasını beklerim. Hayatından premium araba görmemiş ve sahip olmamış insanların 15 dakika test sürüşü yaparak "Ağbi çogh iyi olmuş bu yav" demelerinden artık sıkıldım.

    Aracın eksik yönlerini yüzüne vuracak şekilde eleştiren yetkin kişilerin test videosu çekmesini beklerdim.
    8 ay kadar sahip olmuştum.

    Motorun nesi başarısız pek anlayamadım? Performans ise 0-200’ü 184’lük 320d’nin önünde. (1.6T 180 )

    Yakıt istanbul - datça’yı 6,4lt ortalama ile gittim. Elbette şöför ile 1700 kiloya yaklaşan, 245 / 45 /18 jantlı bir araç şehir içinde 5,0 lt yakmayacak.

    LPG taktırmadım, öyle benzin istasyonlarının da dostu olmadım. Hatta şimdi gitsem tanımazlar beni.

    52.750’ye alıp 59.000’a 7.5 ay sonrası sattım. Sadece 1500 civarına 4 adet lastik ve 1000 civarına navigasyon aldım.

    Bana göre iç mekandaki ön konsolun gereksiz çıtırdamaları haricinde kronik bir sorunu yoktu. Biraz da şehir içine fazla sert bir araçtı.

    55/60 bin bandında muadil bir araç tavsiyeniz var mı? Çünkü tekrar satın almayı düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi individual -- 30 Ocak 2019; 23:33:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Videonun büyük bölümünü izledim.
    Birinci en göze çarpan ve tamamını izlemeyi zorlaştıran etken o iğrenç ses. Müzik diye koydun sanırım. Ayrıca konuştupundaki sesle aşağı yukarı aynı seviyelerde olması gerekiyor bu sesin. Sürekli ses aç kapat yaptırmaması lazım. Tabi bunlar güzel bi fon müziği konduğunda geçerli.

    İkincisi yol tutuş hakkındaki yorumlarınız. GM bünyesindeki hemen her sınıf ve tarz araçta ortak olan iç mekan, insana görünen yerler böyleyse, görünmeyen yerler nasıldır dedirtiyor. Bu durumda yol tutuş ağırlıkla ilgili olabilir. Çünkü aynı sınıfta bi şevi ile tamamen aynı süspansiyona sahip olduğunu düşünmek mantıklı. Ama ister olsun ister olmas sürüş uzmanı, performanslı sürüş eğitimleri almış, çok iyi spor otomobiller kullanmış, direksiyon tepkileri, yol tutuş ve karakteri hemen anlayan süper eksper gibi yorumlar bana çok itici geliyor. Bunu profesyonel diyebileceğimiz diğer video yapanlar da yapıyor. Birinin dediğini de diğeri yalanlıyor.
    Bunların da hepsi bi yana bu süper spor otomobil değil binek araç. Bu ayrımı yapamayan zaten konuşmamalı.

    Yakıt konusunda da sakin kullanınca opelin makul kaldığını hız artınca yakıtın uçtuğunu düşünüyorum. Ben böyle biliyorum opeli. Siz de öyle bi deneyip tekrar bi veri paylaşın isterseniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi etusch -- 31 Ocak 2019; 13:37:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: etusch

    Videonun büyük bölümünü izledim.
    Birinci en göze çarpan ve tamamını izlemeyi zorlaştıran etken o iğrenç ses. Müzik diye koydun sanırım. Ayrıca konuştupundaki sesle aşağı yukarı aynı seviyelerde olması gerekiyor bu sesin. Sürekli ses aç kapat yaptırmaması lazım. Tabi bunlar güzel bi fon müziği konduğunda geçerli.

    İkincisi yol tutuş hakkındaki yorumlarınız. GM bünyesindeki hemen her sınıf ve tarz araçta ortak olan iç mekan, insana görünen yerler böyleyse, görünmeyen yerler nasıldır dedirtiyor. Bu durumda yol tutuş ağırlıkla ilgili olabilir. Çünkü aynı sınıfta bi şevi ile tamamen aynı süspansiyona sahip olduğunu düşünmek mantıklı. Ama ister olsun ister olmas sürüş uzmanı, performanslı sürüş eğitimleri almış, çok iyi spor otomobiller kullanmış, direksiyon tepkileri, yol tutuş ve karakteri hemen anlayan süper eksper gibi yorumlar bana çok itici geliyor. Bunu profesyonel diyebileceğimiz diğer video yapanlar da yapıyor. Birinin dediğini de diğeri yalanlıyor.
    Bunların da hepsi bi yana bu süper spor otomobil değil binek araç. Bu ayrımı yapamayan zaten konuşmamalı.

    Yakıt konusunda da sakin kullanınca opelin makul kaldığını hız artınca yakıtın uçtuğunu düşünüyorum. Ben böyle biliyorum opeli. Siz de öyle bi deneyip tekrar bi veri paylaşın isterseniz
    Müzik konusundaki eleştirileri dikkate alacağım. Bir dahaki incelemede çok kısık sesli bir müzik kullanacağım.

    Ben hiçbir konuda uzman olduğumu iddia etmedim. Sadece arabaları çok seven, ayrıntılara dikkat eden, etrafımda araba konusunda bolca danışılan biriyim. İddialı falan konuşmadım ama yol tutan araba ile tutmayanı karşılaştırılabilecek zekaya sahibim.

    Bu arada arabayı 30.000 kilometredir kullanıyorum. Her şartta test etme imkanı buldum. Konuşmak için daha ne kadar tecrübeye ihtiyacım var ki?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi egelidost -- 31 Ocak 2019; 19:20:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • egelidost kullanıcısına yanıt
    Müziğin kısık sesli olmasını kastetmedim. Rahatsızlık vermeyecek güzel ve hakları ile seni zor durumda bırakmayacak birşeyler seçmen lazım. Mesela araya koyduğum Adnan hoca bölümü (ona ne denir bilmiyorum) güzeldi. Bi iki yerde daha espiri denemesi vardı. Tabi bunlar zamanla gelişir senin de belirttiğin gibi daha yolun başı.
    Uzmanlık konusuna gelince bişey hakkında uzmanı gibi konuşmak bu tür ithamlar için yeterli. Ayrıca ben uzmanım demeye gerek yok. Hatta böyle video yapmak bile bi iddiadır.
    Ben de mesela çok zeki olmasam da aptal da olmadığımı düşünüyorum ( sanırım herkes zeksından memnun) ama ben 5 yıldır kullandığım araç için fucustan iyi filan diyemiyorum. Bu konu zeka değil eğitim konusu. Yani yol tutuşu iyi diyebilirsiniz ama kıyaslama ve dereceleme filan bunlar nesnel deneyler ve beceriye dayalı tecrübe ister.
    Sadece sen değil bunu herkes için söylüyorum. Adam typeR test ederken konfor kötü diyor ya da binek araç test ederken çok hızlı vites geçişi diyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1.4 turbo edition elegance stil paket 140 HP insignia kullanıcısıyım.

    Şehir içi ortalama yakıt tüketimim 7,5 litre şehirler arası 6,5 litre ( ortalama 120 - 130 km hızla ). D segmenti geçtim C ve B segmentinde bile bundan çok yakan araçlar var. 1.6 turbo 180 HP olanlar bundan yaklaşık 2 litre fazla yakıyor.

    Her markanın her modelin kendine özgü kullanımdan dolayı kısa sürede ömrünü dolduran parçalar olabilir. İnsigniada da bir kaç tane var ve çok maliyetli şeyler değil.

    Ben aracı benzinli kullanıyorum insignia nın bütün modellerine LPG takılabiliyor.

    Aracın benim için tek eksisi şehir içi kendi segmentine göre biraz sert kalması.

    Eğer ki araca iyi bakarsanız o da sizi yolda bırakmaz. Periyodik bakımını zamanında yaptırdığınız sürece size ekstra bir masraf açacak bir araç değil.

    Bence türkiye şartlarında verdiğiniz paranın fazlası ile karşılığını veren bir araç. İnsignia ya kötü diyen arkadaşlar çok masraflı diye korkularından alamıyorlar ama yolda görünce dönüp 3 kez bakıyorlar.

    Saygılar,




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.