Şimdi Ara

1,6 vvti corolla vs 1,4 TSI Golf (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
1
Favori
1.172
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • En azindan Turbo motorlularin Atmosferik motorlar karşısında ışınlanip gitmediğini görmüş olduk. Turbo motor sahipleri abartip da abartirlardi ama demekki o kadar ufurmeye gerek yokmus...

    Elbette Turbo motorlar klasik motorlara göre teknoloji konusunda, konfor ve ses konusunda daha avantajlilar ama atmosferik motor da bombos ddegilmis demek...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ahmet3976 kullanıcısına yanıt
    Hocam sonuçta ikiside dip gaz yapıyor. Araçta otomatik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unknownartist


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Kardeşim baştan onu geçeceksin yok youtube videosu yok bilmem ne. Küçük hacim atmosferik motorla, küçük hacim turbo motoru kullanınca karakteristiklerini görürsün. Turbo motorun rölantiden itibaren tam tork vermesi, her daim, her koşulda zorlanmadan çekmesi, çok vites düşürmeye, çok bağırmaya yani kafa ütülemeye gerek duymadan ferah ferah hızlanması, 6-7. viteslerde rölantinin az üstünde kolayca rampa çıkabilmesi gibi güzelliklerinin yanında küçük hacim atmosferikler hiç bir şey. Diyorum ya corolla isterse 10 boy atsın, ben onu gitsin diye sürekli 5-6bin devirde süreceksem, kafamı ütüleyecekse, otomatiği ayı gibi 10-11 litre yakacaksa, elektrikli süpürge gibi bağıracaksa hiç manası olamaz. Her türlü tsi motor derim corolanın herhangi motoruna karşı. 1.0, 1.2, 1.4, 1.5 opel, vw, ford bilmem ne fark etmez, küçük hacimlerde turbo motoru gördüğün an alacaksın, atmosferik 2litre altı tıraş. Ama 2 litre ve üzeri dedin mi büyük motor hacminin keyfi başka olur.

    Youtube videosu izleyip foruma yazı yazmayın, bir zahmet bayilere gidin bu iki tip motora sahip farklı araçları test edin. Ben hala atmosferik isterim diyen gram arabadan anlamıyordur.

    Ülke gerçekleri LPG uyum farkı var hocam :)

    Yoksa bende düşük atmosferik motorlara karşıyım, ama dizel den 20.000 ucuza alıp dizel kadar yakmak güzel oluyor.





    O ayrı bir konu, ben motorsal bazda konuşuyorum, yoksa ihtiyaçlara göre motor seçmeye kimse karışamaz tabi ki.




  • yanik033 Y kullanıcısına yanıt
    Hocam 132 beygir açın siteye bakın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Corollanin durumu ortada birde tsi golfle kiyaslanmis youtubedeki videolari gecin..ben test surusune gittim iyi ki gitmisim araba 132 bg ama sadece adı var 132den eser yok..devir saati 5000 olackta gidecek..sonra yakit 12 lt sanki araba patlayacak bir ses..neyse corollacilar şimdi kızacak..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    Turbolu araç sürerken turbolu araç diye kullanıyorum, atmosferik sürerken atmosferik diye. Eyvallah turbo 1500 devir çeviriyorda bayıra geldi mi (1,4 tsı 150hp dsg) vites düşürüp 3000 devir görüyor. Manueli bilmiyorum. Orda vites düşürmeside beni rahatsız ediyor. Sakin sakin giderken bir anda motor bağırmaya başlıyor. Atmosferikte bayırda 4000 devir görsem bile 4200 de vites atarım. 1,4 te dsg ise vites atmak için bayırın bitmesini bekliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    Adam alt devir torkuna din gibi tapıyor, üstüne buna kendisi kadar önem vermeyenleri de dinsizlikle suçluyor

    Millet senin gözünde "arabadan anlamak" için mecbur mu senin en çok önem verdiğin şeylere önem vermeye? Ali kıran baş kesene bak hele.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerotobil

    Turbolu araç sürerken turbolu araç diye kullanıyorum, atmosferik sürerken atmosferik diye. Eyvallah turbo 1500 devir çeviriyorda bayıra geldi mi (1,4 tsı 150hp dsg) vites düşürüp 3000 devir görüyor. Manueli bilmiyorum. Orda vites düşürmeside beni rahatsız ediyor. Sakin sakin giderken bir anda motor bağırmaya başlıyor. Atmosferikte bayırda 4000 devir görsem bile 4200 de vites atarım. 1,4 te dsg ise vites atmak için bayırın bitmesini bekliyor.

    Tsi manuel kullanimda rampayi 3-4000 devir cevirerek cikmaya gerek olmuyor. Limitleri dahilinde iyi motor. Sehirlerarasi giderken isiklara takilmazsam kolay kolay 6dan vites dustugumu hatirlamam tabi hizli ciksin diyede sıkıştırmıyorum, gittigi kadari yetiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yanik033

    1.4 Tsi 130 dan sonra boğuluyor mu?4 sene Toyota 1.6 125 hp ,1 seneden beride 1.4 tsi kullanıcısı olarak söylüyorum,Toyota 1.4 tsi nin dumanını bile göremez.

    bırak dumanını az daha geçiyormuş bile kendinden 8 beygir güçlü turbo arabayı.
  • korsallar kullanıcısına yanıt
    Dsg ile zaten normal düz yolda 2000 devirde vites atıyor. Manuel modda kendim vites düşürmeyince hemen boğulmaya başlıyor araç, gazı köklesem dahi hızlanma gerçekleşmiyor. Mecbur düşürmek zorunda kalıyosun. Ha eğer bayırda araç yakmasın diye bir derdim varsa aracın yavaşlaması bana koymaz ama normal sürüyoz işte. Gitsin diye uğraşıyoruz
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.