Sürüşü çok keyifli, zengin donanımlı, tam bir D-segment F/P arabası.
Benzinle binebileceksen al. LPG takılacak bir araba değil. LPG'de yaşayacağın sorunlar arabadan iyice soğutur seni.
LPG'den bahsedip, LPG montajına verecek ekstra param çıkmıyor demek de biraz garip olmuş bu arada. Bu motora 1600TL'lik Atiker'in baz sistemi takılacak değil, sıvı püskürtmeli ve en az 8000-10000 TL'lik sistem takılabilir. O da ne kadar sorunsuz çalışır, arıza ışığı yakar mı soru işareti.
LPG ile binilecek D-segment prestijli ve turbo araba arıyorsan C180 1.6 komp. öneririm. 1.6 komp. motor sıralı sistem LPG'ye son derece uyumlu. Atiker bile gayet güzel uyum sağlıyor bu motora.
d sınıfı dizel otomatik diğer 508, c5 gibi uygun fiyatlı seçenekler de var. ancak tabi ki benzinliler kadar güzel gidişi olmayacaktır.
insignialarda orjinal lpgli olanlar vardı sanırım. ben olsam uygun fiyatlı denk gelirse bakardım ancak.
quote:
Orijinalden alıntı: CihangirCanavarı
Araç 170hp ama 0-100 hızlanması 9,9 saniye... Ne anladık bu işten...
Opellerin genelinde 0-100 değeri uzundur. Vites oranları uzun olduğu için durum böyle.
Fakat 100'den sonraki hızlanması eş değer araçlara göre daha iyidir.
quote:
Orijinalden alıntı: BPG2004
Vectra c ye biniyorduk zaten. C segmente düşmek istemiyorum açıkcası
Alıntıları Göster
Vectra zaten günümüz D segmenti araçları seviyesinde değil, C segmenti seviyesinde. Vectra C'nin ve megane sedanın boyutlarını karşılaştırın meganın daha büyük. Aynı şey B ve C segmenti için de geçerli, günümüz çoğu B segmenti 10-15 sene öncesinin C segmenti boyutlarında.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme