Şimdi Ara

1.6T 170 hp İnsignia almak?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
4.244
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar 90-95 bin civarı bütçe var. Sadece otomatik sedan bakıyoruz. İnsignia sanırım 2013te makyajlanmış. 2013-16 arası 1.6 T 170hp olan benzinli modele bakıyoruz. Fakat aklıma lpg konusu takılıyor. Lpg taktırmayı düşünüyoruz ama bu araç lpg yi sever mi bilmiyorum alsak lpg ile kullansak performans yeterli olur mu görüşlerinizi merak ediyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



  • Sürüşü çok keyifli, zengin donanımlı, tam bir D-segment F/P arabası.

    Benzinle binebileceksen al. LPG takılacak bir araba değil. LPG'de yaşayacağın sorunlar arabadan iyice soğutur seni.

    LPG'den bahsedip, LPG montajına verecek ekstra param çıkmıyor demek de biraz garip olmuş bu arada. Bu motora 1600TL'lik Atiker'in baz sistemi takılacak değil, sıvı püskürtmeli ve en az 8000-10000 TL'lik sistem takılabilir. O da ne kadar sorunsuz çalışır, arıza ışığı yakar mı soru işareti.

    LPG ile binilecek D-segment prestijli ve turbo araba arıyorsan C180 1.6 komp. öneririm. 1.6 komp. motor sıralı sistem LPG'ye son derece uyumlu. Atiker bile gayet güzel uyum sağlıyor bu motora.

    Şöyle birşey:https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-sahibinden-masrafsiz-amg-731668283/detay
  • Bknz: Ocağa incir ağacı dikmek
  • turbolu motorlara lpg uyumsuz. ağır araç zaten. dizel de bile 7,5 ortalamalarla gezen araba 1.6 t ile içer. şehir içi ağlatır.

    c segment bakın derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykut12344

    turbolu motorlara lpg uyumsuz. ağır araç zaten. dizel de bile 7,5 ortalamalarla gezen araba 1.6 t ile içer. şehir içi ağlatır.

    c segment bakın derim.
    Vectra c ye biniyorduk zaten. C segmente düşmek istemiyorum açıkcası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BPG2004 -- 9 Eylül 2019; 19:48:30 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.6 cdti manueli az yakıyor kullanıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    1.6 cdti manueli az yakıyor kullanıyorum
    Dizellerin fiyatı bütçeyi aşıyor sanki

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç 170hp ama 0-100 hızlanması 9,9 saniye... Ne anladık bu işten...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CihangirCanavarı

    Araç 170hp ama 0-100 hızlanması 9,9 saniye... Ne anladık bu işten...
    100-130 falan kaçmış ?
    opel 0-100 arabası olmadı ki uzun süre
    muhtemelen astra J 1.6 cdti da 0-100 de 1.6 dizellerin çoğunun gerisinde kalır
    çoğundan da 200-300 kg civarı ağırdır
    ama uzunda hepsini götürür
    tercih meselesi
  • Bu aracın makyajsız 1.6T 180 hp olan versiyonu LPG uyumlu.
    Makyajlı 1.6T 170hp SIDI motor direk benzin enjeksiyonlu olduğundan LPG uyumlu değil.
    Belki uyumlu kit vrdır Prins VSI2 gibi ama Candan Mühendisliği arayıp teyit etmeniz şart.
    Bunun dışında tabi ki benzinde 170 hp'lik makyajlı versiyon daha az yakıyor.
  • 9 ya da 10 bin LPG prins vsi 2. Candan takıyor , iş yerindeki arkadaşımda vardı 2 ay önce 95 e sattı 60 binde idi 2013 sonu çıkış makyajlı kasası. Güzel araba ama sehirdisi için , şehiriçi içici :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emindoner09

    9 ya da 10 bin LPG prins vsi 2. Candan takıyor , iş yerindeki arkadaşımda vardı 2 ay önce 95 e sattı 60 binde idi 2013 sonu çıkış makyajlı kasası. Güzel araba ama sehirdisi için , şehiriçi içici :)
    Arabaya anca para yetiyor bi 10 daha lpg ye veremem sanırım :) Aslında gönlüm 1.6 dizelde fakat bütçeyi aşıyor gibi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lpg sevmez
    Çok masraf açar
    2.elde zor satılır.

    O paraya 0km 1.6etorq urban plus Egea alın kafanız rahat olsun

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykut12344

    turbolu motorlara lpg uyumsuz. ağır araç zaten. dizel de bile 7,5 ortalamalarla gezen araba 1.6 t ile içer. şehir içi ağlatır.

    c segment bakın derim.
    LPG ile turbonun alakası yok, enjeksiyon sistemi ile alakası var. Astra 1.4Tler örneğin, LPG'ye uyumlu, Avrupa'da fabrika çıkışlı LPG versiyonları var.
  • +1
  • İki yakın arkadaşın olur birader. 1.pompacı 2. Sanayideki opel ustası.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • +1
  • Sürüşü çok keyifli, zengin donanımlı, tam bir D-segment F/P arabası.

    Benzinle binebileceksen al. LPG takılacak bir araba değil. LPG'de yaşayacağın sorunlar arabadan iyice soğutur seni.

    LPG'den bahsedip, LPG montajına verecek ekstra param çıkmıyor demek de biraz garip olmuş bu arada. Bu motora 1600TL'lik Atiker'in baz sistemi takılacak değil, sıvı püskürtmeli ve en az 8000-10000 TL'lik sistem takılabilir. O da ne kadar sorunsuz çalışır, arıza ışığı yakar mı soru işareti.

    LPG ile binilecek D-segment prestijli ve turbo araba arıyorsan C180 1.6 komp. öneririm. 1.6 komp. motor sıralı sistem LPG'ye son derece uyumlu. Atiker bile gayet güzel uyum sağlıyor bu motora.

    Şöyle birşey:



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zeytinkoy -- 10 Eylül 2019; 10:41:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    1.6 cdti manueli az yakıyor kullanıyorum
    Performans ne durumda memnun musun?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam niye illa insignia. Daha önce aynı kararsızlığı yaşayıp gidip 1.6 dizel 508 aldım. Çokta memnun kaldım. Şuan farklı bir araca biniyorum fakat hala tekrar 508 alsammı diye düşüyorum. O fiyat bandında tam bir F/P arabası.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gitarist308

    Performans ne durumda memnun musun?

    Alıntıları Göster
    performansı gayet iyi yol tutuşu söylememe gerek yok.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.