Şimdi Ara

Yeni VW Passat / 1.4 TSI 125 hp - 1.4 TSI 150 hp

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
38
Cevap
2
Favori
94.379
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,
    Yeni kasa passatı oldukça beğendim ve kısmet olursa almayı planlıyorum. Benzinli ve dsg şanzımanlı motor seçenekleri üzerinde bir kararsızlık yaşıyorum.

    1.4 TSI 125 beygir ve 1.4 TSI 150 beygir olarak iki farklı motor seçeneği sunuluyor.Bütçeme uygun motor seçeneği 125 beygir olarak görünüyor ancak aldıktan sonra bir pişmanlık yaşamamak adına değerli yorumlarınız almak istiyorum.

    Daha önceden D sınıfı herhangi bir araca sahip olmadım ve kullanma deneyimim de pek yok. 125 beygirlik motorun bu aracı kaldırıp kaldırmayacağından emin olamıyorum. Fabrika verilerine göre iki motor seçeneği arasında yakıt tüketimi ve performans değerlerinde büyük farklar yok. Aralarında ise liste fiyatlarına göre 8000 liralık bir fiyat farkı var. Altta iki motor seçeneği hakkında performans ve yakıt tüketimi adına özet bilgileri yazıyorum.

    1.4 TSI 125 beygir
    Performans:
    Maks. tork, Nm dv/dk 200 / 1400-4000
    0-100 km/s sn. 9,7
    Maks. hız, km/s 208
    Yakıt tüketimi:
    Şehir içi 6,1
    Şehir dışı 4,5
    Genel 5,1
    1.4 TSI 150 beygir
    Performans:
    Maks. tork, Nm dv/dk 250 / 1500-3500
    0-100 km/s sn. 8,4
    Maks. hız, km/s 220
    Yakıt tüketimi:
    Şehir içi 6,3
    Şehir dışı 4,5
    Genel 5,1

    Aracı genel olarak şehir içinde kullanacağım için yakıt tüketimi açısından 125 beygirlik model daha da makul görünüyor.

    Aradaki fiyat farkı da göz önünde bulundurularak 125 beygirlik modeli seçmemin bir hata olduğunu düşünüyor musunuz? Yüksek devirlerde yakıt tüketiminin aşırı artması gibi sorunlar yaşama ihtimalim var mıdır? Ya da daha da kötüsü, ani hızlanmalara ihtiyaç duyduğumda beni tatmin edeme ihtimali var mıdır?

    Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    VW Passat 1.4 TSI: 125 hp ve 150 hp Seçenekleri

    Volkswagen Passat, orta boy bir sedan otomobil olup, 1.4 TSI motor seçeneğiyle iki farklı güç çıkışı sunmaktadır: 125 hp ve 150 hp.

    1.4 TSI 125 hp

    • Kompakt ve verimli bir motordur.
    • 125 beygir güç ve 200 Nm tork üretir.
    • Passat 1.4 TSI 125 hp kullanıcı yorumları genellikle yakıt verimliliği ve günlük kullanım için yeterli gücü övdüklerini göstermektedir.

    1.4 TSI 150 hp

    • 1.4 TSI 125 hp'ye göre daha güçlü bir motordur.
    • 150 beygir güç ve 250 Nm tork üretir.
    • Passat 1.4 TSI Highline yorumları, bu motor seçeneğinin daha iyi performans ve hızlanma sunduğunu belirtmektedir.

    Motor özellikleri:

    • Her iki motor seçeneği de turboşarjlı ve doğrudan enjeksiyonludur.
    • 7 vitesli DSG otomatik şanzıman ile eşleştirilmiştir.
    • 0-100 km/s hızlanma süresi 1.4 TSI 125 hp için 9,7 saniye, 1.4 TSI 150 hp için 8,5 saniyedir.
    • Ortalama yakıt tüketimi, 1.4 TSI 125 hp için 5,3 litre/100 km, 1.4 TSI 150 hp için 5,5 litre/100 km'dir.

    Passat 1.4 TSI modelleri, kişisel ihtiyaçlarına ve bütçesine en uygun seçeneği bulmak isteyen sürücüler için çok yönlü seçenekler sunar.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Merhaba. 2013 model 122 BG Jetta kullanıyorum. 0-100 km hızlanma verisi Yeni Passat 125 BG ile aynı Jetta 9,8 sn Yeni passat 9,7 sn.
    Ama 150 BG Yeni Passat ile 125 BG Yeni Passat ın 0-100 km hızlanma değerleri arasında iyi bir fark var. 8000 L farka değer mi dersek bence değer ama 8000 L yerine
    daha fazla opsiyon alınabilir. Yani bütçe meselesi. 125 BG'liğin ara hızlanmalarda sizi üzmeyeceğini ya bu araba nasıl 125 BG dedirteceğini düşünüyorum. Bence performanstan yana
    sıkıntınız olmaz. Mümkünse her ikisini de test edin öyle karar verin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vfanger

    Merhaba. 2013 model 122 BG Jetta kullanıyorum. 0-100 km hızlanma verisi Yeni Passat 125 BG ile aynı Jetta 9,8 sn Yeni passat 9,7 sn.
    Ama 150 BG Yeni Passat ile 125 BG Yeni Passat ın 0-100 km hızlanma değerleri arasında iyi bir fark var. 8000 L farka değer mi dersek bence değer ama 8000 L yerine
    daha fazla opsiyon alınabilir. Yani bütçe meselesi. 125 BG'liğin ara hızlanmalarda sizi üzmeyeceğini ya bu araba nasıl 125 BG dedirteceğini düşünüyorum. Bence performanstan yana
    sıkıntınız olmaz. Mümkünse her ikisini de test edin öyle karar verin.
    Cevabın için teşekkür ederim. Ara hızlanmalarda sorun yaşamamamın bana yeteceğini düşünüyorum.

    Bildiğim kadarıyla Jetta VI - 1.4i TSI (122Hp) DSG (kullandığız araç muhtemelen bu) 1404 kg. Yeni Passat B8 ise 1395 kg. Aşağı yukarı aynı ağırlık ve aynı motorlara sahip olduklarını düşünüyorum. Siz memnunsanız sevindim.

    Ne yazık ki test aracı bulmakta çok zorlanıyorum. Bayilerde araç yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jussok

    Cevabın için teşekkür ederim. Ara hızlanmalarda sorun yaşamamamın bana yeteceğini düşünüyorum.

    Bildiğim kadarıyla Jetta VI - 1.4i TSI (122Hp) DSG (kullandığız araç muhtemelen bu) 1404 kg. Yeni Passat B8 ise 1395 kg. Aşağı yukarı aynı ağırlık ve aynı motorlara sahip olduklarını düşünüyorum. Siz memnunsanız sevindim.

    Ne yazık ki test aracı bulmakta çok zorlanıyorum. Bayilerde araç yok.

    Alıntıları Göster
    http://binekarac.vw.com.tr/yeni-passat-teknik-bilgi.aspx

    bu linkte 150 bg model 125 e göre şehir içi daha az yakıyor.

    125 .... 6,9
    150......6,1



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi the_dr -- 19 Mart 2015; 18:35:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_dr

    http://binekarac.vw.com.tr/yeni-passat-teknik-bilgi.aspx

    bu linkte 150 bg model 125 e göre şehir içi daha az yakıyor.

    125 .... 6,9
    150......6,1

    Alıntıları Göster
    1.4 125bg comfortline mı , 1.4 150bg trendline mı ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_dr

    http://binekarac.vw.com.tr/yeni-passat-teknik-bilgi.aspx

    bu linkte 150 bg model 125 e göre şehir içi daha az yakıyor.

    125 .... 6,9
    150......6,1

    Alıntıları Göster
    passata binecen arkadaş 125 beygir passat mı olur? 150km/sa hızdan sonra kağnıya döner o araç ve yüksek hızda daha çok yakar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: combata

    passata binecen arkadaş 125 beygir passat mı olur? 150km/sa hızdan sonra kağnıya döner o araç ve yüksek hızda daha çok yakar



    sadece şehir içi kullanılacaksa ne dersiniz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: niger21

    quote:

    Orijinalden alıntı: combata

    passata binecen arkadaş 125 beygir passat mı olur? 150km/sa hızdan sonra kağnıya döner o araç ve yüksek hızda daha çok yakar



    sadece şehir içi kullanılacaksa ne dersiniz ?

    şehir içi veya dışı o sizin kararınız ama bence passat dediğin araç donanımlı ve güçlü olmalı yoksa hiçbir özelliği olmayan passata binipte onun tadını alamamak daha kötü bence=)
  • Olur arkadaş 125 beygir mis gibi olur. Herkes hız meraklısı değil, bu mühendisler okey masasında planlamıyor bu araçları. Bende kısmetse 1.4 comf 125 alacağım, sadece yakıt konusunda farklı yorumlar görüyorum ve araştırmalarım devam ediyor, kimi şehir içi 9-10 u düşmez diyor, kimi 6-7 civarı diyor bakalım gün geçtikçe öğreneceğiz artık :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aliatabak_

    Olur arkadaş 125 beygir mis gibi olur. Herkes hız meraklısı değil, bu mühendisler okey masasında planlamıyor bu araçları. Bende kısmetse 1.4 comf 125 alacağım, sadece yakıt konusunda farklı yorumlar görüyorum ve araştırmalarım devam ediyor, kimi şehir içi 9-10 u düşmez diyor, kimi 6-7 civarı diyor bakalım gün geçtikçe öğreneceğiz artık :)
    hadi bende bir soru sorayım,

    125 PS almayı planlıyorum. ama dsg şanzıman alsam mı bilemiyorum. Arada az fark yok. fiyatta 100 civarında olmasını istiyorum. DSG yerine birkaç opsiyonmu ekletsem bilemedim? Fikirlerinizi alayım
  • 1.4 tsi 150 hp comfortline dsg beyaz renge bugün 101.000 tl ye anlaştım. 15 inde elimde umarım. Bu arada 12 sinden sonra fiyatlara 2000 tl zam geliyor diye listeleri gösterdiler bana.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hknklc77 -- 3 Mayıs 2015; 19:54:25 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hknklc77

    1.4 tsi 150 hp comfortline dsg beyaz renge bugün 101.000 tl ye anlaştım. 15 inde elimde umarım. Bu arada 12 sinden sonra fiyatlara 2000 tl zam geliyor diye listeleri gösterdiler bana.
    1.4 TSI 125hp ile ilk izlenimlerim oldukca olumlu. Uzun yolda yepisyeni bi arac olmasina karsi ortalama 4.2 yakarak beni dumura ugratti.

    (o motor o kasayi ceker mi diyen olursa kafasina gramafonlu pikap atin duzelir)

    Yalniz bu start-stopu tumden kapatmanin bir yolunu bilen varsa aydinlatsin beni, yuzume nur indirsin cabuk
     Yeni VW Passat / 1.4 TSI 125 hp - 1.4 TSI 150 hp



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Son Sahibi Olursun -- 5 Mayıs 2015; 17:01:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Son Sahibi Olursun

    1.4 TSI 125hp ile ilk izlenimlerim oldukca olumlu. Uzun yolda yepisyeni bi arac olmasina karsi ortalama 4.2 yakarak beni dumura ugratti.

    (o motor o kasayi ceker mi diyen olursa kafasina gramafonlu pikap atin duzelir)

    Yalniz bu start-stopu tumden kapatmanin bir yolunu bilen varsa aydinlatsin beni, yuzume nur indirsin cabuk
     Yeni VW Passat / 1.4 TSI 125 hp - 1.4 TSI 150 hp

    Alıntıları Göster
    4,2 lt / 100 km oldukça başarılı gerçekten de. kazasız belasız kullanmanız dileğiyle.
    piano black konsola sahip comfortline passat bulamadık. 1-2 içinde getirebilecek, fiyat veren bir bayi de bulamadık. passat'tan vazgeçmiş olduk.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jussok

    4,2 lt / 100 km oldukça başarılı gerçekten de. kazasız belasız kullanmanız dileğiyle.
    piano black konsola sahip comfortline passat bulamadık. 1-2 içinde getirebilecek, fiyat veren bir bayi de bulamadık. passat'tan vazgeçmiş olduk.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar 2010 model b6 kasadaki 1.4 tsi 125 bg motorla b8 kasadaki 1.4 tsi 125 bg motrlar arasında teknolojik olarak negibi farklar var.b6 kasadaki motorun yakıt sarfiyatı b8 kasadan çok yukarlarda sebep nedir.
  • Ve sonunda aracıma kavuştum 1.4 tsi act 150 hp dsg. 1 haftadır kullanıyorum. Keyifli ve albenili. Şimdilik Bursa şehiriçi 6.6 lt tüketimi daha 500 km oldu. 6 nın altına düşer diye düşünüyorum. Ara hızlanmaları beklediğim gibi 122 lik modele göre daha iyi.
    Start stop başda rahatsız ediciydi, zamanla alıştım. 2 silindir modu çok aktif devreye giremiyor şehir içinde, sanırım şehir dışında daha çok işe yarar.
    Yol tutuşu belki psikolojik ama b7 ye göre biraz daha iyi gibi geldi.
    Son olarak doğuşun herbir halta ekstra Ücret alma istemesi hadisesi şu mirrorlink işinde karşıma çıktı. Haram olsun diyim başka da bişey demeyeyim.
  • B8 Passatımı satıyorum.

    Aracım ful Donanımdır koltuk Isıtma masaj anahtarsız çalıştırma Bluetooth bağlantısı sunroof ekstrası vardır. Ihtiyaçtan satılıyor. Aracı alalı bir ay oldu hiç bir kusuru yoktur Sıfır kokusu halen üzerindedir. Esnaftan temiz bir araç alacaksınız sıra beklemek isteyen için iyi bir fırsat. Pazarlık Payı yoktur.

    Düşünenler özelden mesaj atabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pumass

    B8 Passatımı satıyorum.

    Aracım ful Donanımdır koltuk Isıtma masaj anahtarsız çalıştırma Bluetooth bağlantısı sunroof ekstrası vardır. Ihtiyaçtan satılıyor. Aracı alalı bir ay oldu hiç bir kusuru yoktur Sıfır kokusu halen üzerindedir. Esnaftan temiz bir araç alacaksınız sıra beklemek isteyen için iyi bir fırsat. Pazarlık Payı yoktur.

    Düşünenler özelden mesaj atabilir.
    Reis bende 1.4 tsı 125 var 3 kez uzun yol yaptım 172 ile radar'a da düştüm :) istersen 190'a sabitle ses de yok bi iktidarsızlıkta yok performans olarak mükemmel.Şehiriçi kullanım düşünüyorsan az yakanı al derim çünkü Şehirİçi biraz tuzlu.
  • Son Sahibi Olursun kullanıcısına yanıt
    Start stopu vites topuzunun solundaki tuş ile kapatabilirsin Bro.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: clavlegend

    Reis bende 1.4 tsı 125 var 3 kez uzun yol yaptım 172 ile radar'a da düştüm :) istersen 190'a sabitle ses de yok bi iktidarsızlıkta yok performans olarak mükemmel.Şehiriçi kullanım düşünüyorsan az yakanı al derim çünkü Şehirİçi biraz tuzlu.

    hocam öncelikle güle güle kullanın. bende sıfır olarak bu modeli almak istiyorum ama test etme şansı bulamıyorum. biraz detaylı bilgi verebilirmisiniz?
    yakıt tüketimi nasıl fabrika verilerini karşılıyor mu yoksa eski tsi motorlar gibi benzini içiyormu, ayrıca rampada çekişi falan nasıl?

    mesela kendim kullandığım biri 1.5 dci 70bg turbodizel, biri de 1.6 110bg benzinli iki araç var. otobanda 5. vites 110 km/s hızla aynı rampaya iki aracı da vuruyorum. dizel olan 5. vitesle hızı 100 km'ye kadar düşürüp tepeyi aşıyor fakat benzinli olanı 90 kmye kadar düşüyor hatta bazen vitesi 5'ten 4'e çekmek zorunda kalıyorum. Bu aracın da böyle handikapları varmı? Yani araç kendi yükünü yenebiliyor mu?




  • Araca 100 bin tl üstü bütçesiniz varsa yakıt farkı çokta etkili olacağını düşünmüyorum.150 hp düşük hızda 125' linkten az yaksada yüksek hızda farklı Durum.Bende test ederek seçim yapmanızı tavsiye ediyorum.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.