




merhaba,
2 gün önce golf 8,5 life donanım sıfır araç aldık. aracı teslim ederlerken ekranda akü düşük uyarısı veriyordu. araçlar stokta beklediği için akü seviyesi düştüğünü ve bir süre kullanınca dolacağını söylediler, eğer uyarı gitmezse getirin şarj ederiz dediler.
aracı dün 1 saate yakın kullandım ancak uyarı geçmedi. normalde şarj dinamosu aracı şarj ederdi o sürede. şimdi inceliyorlar aracı, aküyü garanti kapsamında değiştirebilirmiş. akşama kadar çözemezlerse ikame araç verecekler
böyle bir durumda ne yapabilirim ? aracın akü şarj sisteminde problem olduğunu düşünüyorum. eğer onları da değiştirmek gerekirse ne yapmam gerekir bilgi verirseniz çok sevirim.
edit: yeni akü takıldı, problem yine oluşmuş. başka parçaları da kontrol edeceklermiş, gerekirse sökecekler o parçaları kontrol ederken motor kısmını. avukat tuttuk, konuyu avukat ile takip edip ilerleyeceğiz.
bir fikrinizi alıcam, 15 bin bakımım geldi. araç 2023 ağustos alınma garantisi devam ediyor
sadece yağ yağ filtresi ve tıpaları değiştiriyor yetkili servis diğer filtreleri 30 binde değişime çıkarmış artık. 7 bin tl para istiyor
aynısını kendim dışarıda yaptırdığımda castrolün en güzel yağı ve mann marka filtre ile değişim ücreti dahil 2500 tl ye hallediyorum
sadece garanti kafamı karıştırıyor. sizce ne yapmam lazım ? servis özel yer fiyatları eskiden bu kadar fark yoktu. herşeyde olduğu gibi burada da uçmuş fiyatlar
Bir bilgi almak istiyorum
Bir hafta önce Samsung klima satın aldım yetkili servis geldi kurulumu ne yaptı kurulum sonrası 1 saat klimayı çalıştırdım 1 saat sonra iç üniteden su akıtmaya başladı

Kurulum sırasında farklı hatalar yaptıkları için onları da mail üzerinden Samsung Türkiye'ye şikayet ettim kurulumu yapılıp bir hafta oldu problemi kurulum sonrası hemen ilettim ama hala inceliyoruz diyorlar başka bana herhangi bir dönüş yapan yok
Bir haftadır klima öylece duruyor ne yapabilirim bu durumda bir bilgi verirseniz çok sevinirim
arkadaşlar merhaba, 2018 model 1.0 tsi polo dsg 76.000 km benzinli model araca sahibim. aracı kullanırken geçenlerde bi anda motordan şakır şakır çok garip bi ses gelmeye başladı.
aracı çekiciyle servise götürdük. neyse servis aradı kam mili krank kasnağı parçaların değişmesi gerektiğini 18.000 tl den 11.000 tl ye iyi niyet garantisi ile değişeceklerini söylediler.
araç yetkili servis bakımlı. ilgili parçalara baktım motor içinde bizim müdahale edebileceğimiz bi yer değil. bununla ilgili tüm sorumluluk bizde mi motorun içerisinde bizim müdahale edemeyeceğimiz bir parçada 4 yıllık araçta olursa ne gibi haklarımız var. bi yol gösterirseniz sevinirim
Yeni Aldığım Buzdolabında Nokta Ezik LG
Arkadaşlar merhaba, https://www.lg.com/tr/buzdolabi/lg-GN-H702HLHU marka buzdolabı aldım carrefoursa'dan. ürün geldi kurulumu da teknik servis tarafından yapıldı ( 1 haftadan biraz fazla oldu) Yakında evleneceğimiz için evde sadece çalışması için duruyor haliyle sürekli bir kullanım söz konusu değil.
Ürünü dün açarken nokta şeklinde ön kapağında bir ezik olduğunu fark ettik. Bunu en başlarda fark etmedik, ışık açısı nedeniyle sanırım. Dikkatli bakınca ancak ön alt kapakta bu ezikliği görebiliyorsunuz.
Çok takılmamam gerektiğini biliyorum ancak pahalı ürünler, kullanıma bağlı olsa dokunmayacak. Ancak bizden kaynaklı olmadığına eminim.
Şimdi firma biz kurduk siz yaptınız diyebilir. Bununla ilgili nasıl bir yol izlemem lazım ? Bu ezikle ilgili bir şey yapabilir miyim? Yoksa bu şekilde devam mı edecek ?
Bilgilendirirseniz çok sevinirim.
avm'lerin ekonomik açıdan yararlı alanlar olması
|
bel fıtığı için öneri acil
|
bugünden itibaren insanların çoğalmayı bırakması
|
mumbai den gelen kargo ucağının havaalanına inenemesi
|
gerçekten rızkınızla mı doğdunuz?
|
Son Giriş: dün
Son Mesaj Zamanı: 2 hafta
Mesaj Sayısı: 463
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 1.137
İkinci El Bölümü Mesajları: 27
Konularının görüntülenme sayısı: 149.099 (Bu ay: 2.212)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 1.101 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Konu Dışı / Off Topic

