bilgilendirmeleriniz için teşekkürler. şu an artık problemlerin halloldu diyebilirim. genellikle birinci marşta çalışıyor (2-3 sn içinde) bu olmazsa 2. de çalışıyor (hemen) bu durumda birincide de çalışacak gibi istekli oluyor ama belki marş motorunun performansından vs. bi türlü rrrrrrrraaaaa diyemiyor :) inşallah bundan sonra kafam biraz daha rahat olacak.
Bir ekleme daha yapayım, manyetik kaptörün kablosu değişmediyse onuda değiştiriniz(Renault serisinde kronik arızadır), yazdıklarınıza göre başka arıza görünmüyor.
quote:
Orijinalden alıntı: alpernbugra
quote:
Orijinalden alıntı: SERKISOF
bilgilendirmeleriniz için teşekkürler. şu an artık problemlerin halloldu diyebilirim. genellikle birinci marşta çalışıyor (2-3 sn içinde) bu olmazsa 2. de çalışıyor (hemen) bu durumda birincide de çalışacak gibi istekli oluyor ama belki marş motorunun performansından vs. bi türlü rrrrrrrraaaaa diyemiyor :) inşallah bundan sonra kafam biraz daha rahat olacak.
Bir ekleme daha yapayım, manyetik kaptörün kablosu değişmediyse onuda değiştiriniz(Renault serisinde kronik arızadır), yazdıklarınıza göre başka arıza görünmüyor.
Alper Bey, acaba bilgisayara bağlayınca kaptör arızası göstermese de değiştirmek gerekli midir? çünkü kaptör değiştikten sonra tekrar gittiğimde kaptör arızası görünmüyordu artık
quote:
Orijinalden alıntı: SERKISOF
quote:
Orijinalden alıntı: alpernbugra
quote:
Orijinalden alıntı: SERKISOF
bilgilendirmeleriniz için teşekkürler. şu an artık problemlerin halloldu diyebilirim. genellikle birinci marşta çalışıyor (2-3 sn içinde) bu olmazsa 2. de çalışıyor (hemen) bu durumda birincide de çalışacak gibi istekli oluyor ama belki marş motorunun performansından vs. bi türlü rrrrrrrraaaaa diyemiyor :) inşallah bundan sonra kafam biraz daha rahat olacak.
Bir ekleme daha yapayım, manyetik kaptörün kablosu değişmediyse onuda değiştiriniz(Renault serisinde kronik arızadır), yazdıklarınıza göre başka arıza görünmüyor.
Alper Bey, acaba bilgisayara bağlayınca kaptör arızası göstermese de değiştirmek gerekli midir? çünkü kaptör değiştikten sonra tekrar gittiğimde kaptör arızası görünmüyordu artık
Sorun yoksa değiştirmenize gerek yoktur. Saygılar.
pompa içindeki yakıt ısı sensörü değişti pompanın avans ayrı yükseltildi bir de hava akışmetresini değiştirdik.... soğuk havada bile yarım marşta çalışıyor. söz konusu sensör, araç bilgisayara bağlandığında arıza göstermiyor.(bizi yanıltan burası) tamamen ustanın tecrübelerine binayen , deneme yanılma yöntemi ile çözüldü.bir de en en önemlisi renault dizel DTİ motorların yüksek avansı sevdiğini öğrenmiş oldum. aynı sorunu olan arkadaşlarla paylaşmak isterim.. saygılarımla
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme