Şimdi Ara

1 aydır hız problemi yaşıyorken bağlantı komple gitti.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
657
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selam.
    Turknet 100/4 paketi kullanıyordum. Upload hızları ikiye katlandığında benimki 8 olması gerekiyordu. Keza modemin aldığı link değeri 8 idi ancak alabildiğim maksimum upload hızı 2mbite düşürülmüştü. Download hızım ise 80 civarıyken bu kısıtlama ile birlikte 50ye düşürüldü.

    16 Nisan da ilk defa arıza bildiriminde bulundum. 1 ayı geçti ve hiç bir çözüm arayışına girmediler.

    Dün ise ansızın 2326168941 numaralı hattımdaki yani yukarıdaki problemi yaşadığım bağlantıda İNTERNET TÜMDEN GİTTİ. Modemin link ışığı yanmıyor.
    Arıza kaydı açamıyorum, öncekiyle birleştiriyor.
    Muhatap bulamıyorum.
    Önceki arıza kaydıma asla geri dönüş yapılmıyor. Öyle ki hız problemi yaşadığımı yazdığım kaydı iki defa "kopma sorununuz yoktur" diyerek sonlandırdılar. OKUMUYORLARMIŞ BİLE.

    Farklı modemle denedim. Modemleri ankastreye direk bağlayarak denedim. İç tesisat veya modemden kaynaklanan, yani kullanıcı kaynaklı bir arıza yok, ankastre üzerinden de çalışmadılar.
    Bölgesel arıza sözkonusu değil, apartmandaki tüm komşular sıkıntısız kullanıyor.

    Tanıdık vasıtasıyla bölgemdeki TT ekiplerinden bir numara bulup aradım. Türknetin herhangi bir arıza talebinde / bildiriminde bulunmadığını, iş emri oluşmadığını ve bu sebeple işlem yapılamadığını belirtti.
    Hemen arıza kaydı oluşturun bayrama kadar çözeriz dedi.
    Tabii ki kayıt oluşturmuyorum. Neden? Önceki kayıtla birleştirip yok ediyor :)
    Tt verdiği bilgiye göre arıza kayıtları 48 saat sonra kendini kapatıyormuş. Yeni kayıt üzerinden ilerleyin dedi.

    Türknet ne yeni, ne eski kayıt üzerinden ilerletmiyor.
    @TurkNetDestek sizden 2326168941 numaralı internet bağlantımla acilen ilgilenmenizi talep ediyorum. 1 aydır düzgün internetim yok.
    Son 24 saattir hiç internetim yok!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cemilian -- 20 Mayıs 2020; 16:22:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • @TurkNetDestek ilgilenmenizi bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.