Gigafiber 15 günlük port bekleme süreci
Altyapı hazır, binada 4 port aktif hepsi dolu, kutuya 10-15cmlik bir kablo takılarak hazırda bekleyen boştaki 4 portun aktif edilerek eve kurulum aşamasına geçilmesini bekliyoruz...
Başvuru ayın 2sinde oluşturuldu 13 gün oldu iki hafta dolmak üzere, söz verilen 10 iş günü de geçti ama saha ekiplerine ulaşabilen yok..
Destek ekibi 3-4 gün önce bilgi talebinde bulundu saha ekipleri dönüş yapmıyor
Böyle hayal etmemiştim Türknet..
Müşteri no 3624176
Bir damla çözüm lazım sadece bir damla.
KOBİ için tavsiye?
Selam.
Türknet kobi 300 lira fatura geldi. (295 küsür)
telefon numarasının da değişmemesi gerekiyor.
bu fahiş fiyatlara bir dur diyelim, tercihen taahhütlü başka bir firmaya taşıyalım istiyoruz.
evlerdeki türknetleri hep sağa sola taşıdık. kobi biraz daha idare etsin demiştim onu da çıkaralım artık.
gigafiber geldiği de yok zaten.
Kobi olarak nerelerden hizmet alıyorsunuz? Tlf dahil?
Tavsiyelerinizi bekliyorum, teşekkürler
İptal kararı aldım.
Whatsappten yazıyorum, müşteri hizmetlerini arayın diyor.
Müşteri hizmetlerini arıyorum, içinde "iptal" kelimesi geçen tek menü "iptal talebi sorgulama", orada da iptal talebi iletebileceğimiz bir alt menü yok, "iptal talebiniz bulunmamaktadır" diyerek telefon kapanıyor.
Teknik destek kısmından birine ulaşayım dedim, yine ses kaydı, "arıza kaydınız alınmıştır" diyerek görüşmeyi sonlandırdı.
Ee, online işlemler kısmında da iptal yok.
milleni.com.tr adresinde "iptal" kelimesi geçen herhangi bir sayfa yok :))
Komik olmaya mı çalışıyorsunuz ? @millenicom @Millenicom Destek 1 @Millenicom Destek 2 @Millenicom Destek 3
Nasıl iptal edeceğiz?
İptal için hangi belgeleri nereye göndereceğiz?
Söyleyin bakalım.
Dünden beri uğraşıyorum. İlk yazılı bildirimi online işlemlerde tüketici şikayeti kısmından gönderdim.
Süreci uzatarak çıkaracağınız fazladan faturalar için, 1 liralık fark dahi oluşsa, hakem heyetine giderek iade isteyeceğimi bildirmek isterim :)
Şimdi yeni bir konu açarak bu mesajı da paylaşacağım, abone olurken 10 saniyede müşteri temsilcisine bağlanıyor, her türlü bilgiyi takır takır alabiliyorduk, iptale dair hiç bir yerde bilgilendirme olmadığını da görsün arkadaşlar :)
Önceki konum : https://forum.donanimhaber.com/uzak-durun-millenicom-musteri-hizmetleri-yok-hukmunde--145833168#145977571
Aktif abonelere çağrım : bir deneyin bakalım iptal talebi oluşturmak isteseniz nereden nasıl yapabileceğiniz bilgisine ulaşabiliyor musunuz?
Eski abonelere çağrım : ALLAH rızası için, nasıl iptal ettiniz? :D
|
|
|
Herhangi bir fatura çıkarmayınız.
|
88 mbit DSLAM kilidi mağdurları
|
Hızım bilinçli olarak düşürüldü!
|
1 aydır hız problemi yaşıyorken bağlantı komple gitti.
|
Son Giriş: 2 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 3 ay
Mesaj Sayısı: 284
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 326
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 8.087 (Bu ay: 86)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 90 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Haberleşme ve Dijital Platformlar