|
UZAK DURUN! Millenicom Müşteri Hizmetleri YOK HÜKMÜNDE
-
-
Yahu ben manyak mıyım "hat değerlerimde problem" olmasa niye günlerce arıza kaydı açtırmak için uğraşayım??
-
etiketleyince geliyorlar mıymış
@millenicom @Millenicom Destek 1 @Millenicom Destek 2 @Millenicom Destek 3 @MİLLENİCOM61
-
Sabah yine mesaj gelmiş arızanız çözümlendi diye :) çok yazık
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Cemilian
Sabah yine mesaj gelmiş arızanız çözümlendi diye :) çok yazıkMerhaba, konuyla alakalı arızanız devam ediyor ise PM üzerinden isim soy isim ve iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz
-
Whatsapp hattınız pasif, müşteri hizmetleri yeterince destek vermiyor...
Evrakları alan arkadaşa ulaşıyorum, ben yükledim evrakları diyor... Kapattım ben talebi diyor...
Siz yüklü olmadığını söylüyorsunuz...
Tekrar yarın 3.kez mi aranacağım evraklar için?
Eğer öyle ise Turk.net'e geçmek için başvuruda bulunacağım...
Lütfen kontrol sağlayıp, yardımcı olur musunuz?
-
Hocam merhaba kolay gelsin.
Birçok bölgede binalarda iç tesisat yok. Direkten kablo veriyorlar, o kablo da camdan, duvardan bir yerlerden girip modeme kadar ulaşıyor. Haliyle bir iç tesisat söz konusu değil. Problem olunca da o kabloyu değiştiriyorlar.
Yeni binalarda ve çok daireli eski binalarda ise bina içerisinde tesisat oluyor, ankastre kutusu oluyor. Ancak burada müşteri gruplarını birbirinden ayırmak gerek hocam. Yani internetini direkten alan aboneye "iç tesisatın arızalı" demek komik oluyor haliyle, çünkü bir iç tesisata sahip olmuyor. :)
Bu konuda ilgili yerlere bilgi verirseniz çok sevinirim hocam. Belki bu müşteri gruplarını birbirinden ayıracak bir kategorileştirme yapılabilir. Bu sayede çözüm bulmak daha kolay olur.
-
Telefonla ulaşılıyor whatsapptan çözüm alabilen yoktur zaten.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
İptal kararı aldım.
Whatsappten yazıyorum, müşteri hizmetlerini arayın diyor.
Müşteri hizmetlerini arıyorum, içinde "iptal" kelimesi geçen tek menü "iptal talebi sorgulama", orada da iptal talebi iletebileceğimiz bir alt menü yok, "iptal talebiniz bulunmamaktadır" diyerek telefon kapanıyor.
Teknik destek kısmından birine ulaşayım dedim, yine ses kaydı, "arıza kaydınız alınmıştır" diyerek görüşmeyi sonlandırdı.
Ee, online işlemler kısmında da iptal yok.
milleni.com.tr adresinde "iptal" kelimesi geçen herhangi bir sayfa yok :))
Komik olmaya mı çalışıyorsunuz ? @millenicom @Millenicom Destek 1 @Millenicom Destek 2 @Millenicom Destek 3
Nasıl iptal edeceğiz?
İptal için hangi belgeleri nereye göndereceğiz?
Söyleyin bakalım.
Dünden beri uğraşıyorum. İlk yazılı bildirimi online işlemlerde tüketici şikayeti kısmından gönderdim.
Süreci uzatarak çıkaracağınız fazladan faturalar için, 1 liralık fark dahi oluşsa, hakem heyetine giderek iade isteyeceğimi bildirmek isterim :)
Şimdi yeni bir konu açarak bu mesajı da paylaşacağım, abone olurken 10 saniyede müşteri temsilcisine bağlanıyor, her türlü bilgiyi takır takır alabiliyorduk, iptale dair hiç bir yerde bilgilendirme olmadığını da görsün arkadaşlar :)
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X