Şimdi Ara

UZAK DURUN! Millenicom Müşteri Hizmetleri YOK HÜKMÜNDE

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
830
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle selamlar. Whatsappten yazınca genelde 48 saat içerisinde(!) dönüş yapılıyor ve 5 dk içinde mesajı görüp yanıt vermezseniz sıranız geçiyor.
    Peki neden ısrarla whatsappten yazıyorum ?
    Çünkü en son çağrı merkeziyle hatta tam 30dk beklediğimde, müşteri temsilcisi bağlanmadığında kapattım ve oradan umudu kestim.
    Bakalım whatsapp konuşmalarına. Resmen eziyet ediyorlar.
    Türknetten buraya, MH var diye geçmiştim. Belli ki geri döneceğim.
    Gg ez wp.

    Buyurun whatsapp;
    Lütfen tarih ve saatlere dikkat.

    1-
    lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/ury3d6

    2-
    lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/ury40e

    3-
    lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/ury4sg

    4-
    lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/ury54y

    5-
    lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/ury68e

    6-
    lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/ury6tp

    7-
    lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/ury76j

    8-
    lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/ury7jr

    9-
    lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/ury91h

    10-
    lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/ury9jq

    11-
    lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/uryj8i

    12-
    lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/uryju3

    13-
    lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/urykx9

    14-
    lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/urylgm

    15-
    lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/urym40

    16-
    lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/urymsz

    17-
    lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/urynx7

    18-
    lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/uryo4g

    19-
    lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/uryoax

    20-
    lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/uryoka

    21-
    lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/uryoqo

    22-
    lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/uryp57

    23-
    lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/urypco

    24-
    lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/urypjf

    25-
    lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/uryppw

    26-
    lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/urypwg

    27-
    lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/uryq2l





    Almış olduğum link hızını göremiyorlar.
    Hat kalitesini göremiyorlar.
    SNR, zayıflama vs değerlerini göremiyorlar.
    Max desteklenen hızı ( sinyal kalitesi ) göremiyorlar.
    Teorik (link) hızı ile gerçek hız arasındaki farkı bilmiyorlar.

    Hiç bir şey bilmeden, Türk telekom altyapı tahmini 79 desteklemektedir dediği anda adresinizde 79 üstüne çıkamazsınız diyorlar.
    Ulan aylarca 100mbit kullandım, max 120ye kadar gideri vardı sinyal seviyesinin noldu bi anda?? O zaman da 79 diyordunuz??

    İşin kötüsü iç tesisatım da yok. Direkten siyah kablo modeme kadar geliyor. Müdahalem yasak. Direğe kullanıcı müdahalesine izin verilmiyor. Zaten 10 metre yüksekte kutu. Yağmur rüzgar dedi miydi internet kesilmelere başlıyor.
    Burnumun dibinde direk varken kabloyu 50 metre daha uzatıp uzaktaki direkten vermişler hattı. Düzeltsinler gelip diyorum.
    Yahu taş atacaksın kolun mu yorulacak?? Arıza kaydı açacaksın sadece.
    Şaka gibi !

    Yazdıklarım sanki karşımda bot varmış gibi, okunmadan, burnunun dibine cevaplar veriliyor. Kaale alınmıyor müşteri.
    Gerçekten çıldırıyorum. Telefonu kıracağım bir gün sinirden.


    Bir de 10mbit üstüne çıkamadığım hız testlerine rağmen hattınızda sorun yoktur diye kestirip atmıyorlar mı!
    Çıldırıyorum!

    Durmadan tc numarası sorma fetişleri! her mesajda belritmeme rağmen tekrar tekrar tc soruyorlar!
    Şaka gibi !

    UZUN LAFIN KISASI, BENİM GİBİ TÜRK.NET TEN KAÇAYIM MÜŞTERİ HİZMETLERİ OLAN FİRMAYA GEÇEYİM FALAN DEMEYİN. PAŞA PAŞA BEKLEYİN SORUNUN ÇÖZÜLMESİNİ. BURADA ARIZA KAYDI AÇMAK İÇİN 2 HAFTA UĞRAŞIYORSUNUZ. ÇÖZÜMLENMEDEN KAPANIRSA YANDINIZ. İKİ HAFTA DAHA.







  • Yahu ben manyak mıyım "hat değerlerimde problem" olmasa niye günlerce arıza kaydı açtırmak için uğraşayım??

  • Sabah yine mesaj gelmiş arızanız çözümlendi diye :) çok yazık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cemilian

    Sabah yine mesaj gelmiş arızanız çözümlendi diye :) çok yazık

    Merhaba, konuyla alakalı arızanız devam ediyor ise PM üzerinden isim soy isim ve iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz

  • Whatsapp hattınız pasif, müşteri hizmetleri yeterince destek vermiyor...


    Evrakları alan arkadaşa ulaşıyorum, ben yükledim evrakları diyor... Kapattım ben talebi diyor...


    Siz yüklü olmadığını söylüyorsunuz...


    Tekrar yarın 3.kez mi aranacağım evraklar için?


    Eğer öyle ise Turk.net'e geçmek için başvuruda bulunacağım...


    Lütfen kontrol sağlayıp, yardımcı olur musunuz?

  • millenicom kullanıcısına yanıt

    Hocam merhaba kolay gelsin.


    Birçok bölgede binalarda iç tesisat yok. Direkten kablo veriyorlar, o kablo da camdan, duvardan bir yerlerden girip modeme kadar ulaşıyor. Haliyle bir iç tesisat söz konusu değil. Problem olunca da o kabloyu değiştiriyorlar.


    Yeni binalarda ve çok daireli eski binalarda ise bina içerisinde tesisat oluyor, ankastre kutusu oluyor. Ancak burada müşteri gruplarını birbirinden ayırmak gerek hocam. Yani internetini direkten alan aboneye "iç tesisatın arızalı" demek komik oluyor haliyle, çünkü bir iç tesisata sahip olmuyor. :)


    Bu konuda ilgili yerlere bilgi verirseniz çok sevinirim hocam. Belki bu müşteri gruplarını birbirinden ayıracak bir kategorileştirme yapılabilir. Bu sayede çözüm bulmak daha kolay olur.

  • Telefonla ulaşılıyor whatsapptan çözüm alabilen yoktur zaten.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İptal kararı aldım.

    Whatsappten yazıyorum, müşteri hizmetlerini arayın diyor.

    Müşteri hizmetlerini arıyorum, içinde "iptal" kelimesi geçen tek menü "iptal talebi sorgulama", orada da iptal talebi iletebileceğimiz bir alt menü yok, "iptal talebiniz bulunmamaktadır" diyerek telefon kapanıyor.

    Teknik destek kısmından birine ulaşayım dedim, yine ses kaydı, "arıza kaydınız alınmıştır" diyerek görüşmeyi sonlandırdı.

    Ee, online işlemler kısmında da iptal yok.

    milleni.com.tr adresinde "iptal" kelimesi geçen herhangi bir sayfa yok :))

    Komik olmaya mı çalışıyorsunuz ? @millenicom @Millenicom Destek 1 @Millenicom Destek 2 @Millenicom Destek 3

    Nasıl iptal edeceğiz?

    İptal için hangi belgeleri nereye göndereceğiz?

    Söyleyin bakalım.

    Dünden beri uğraşıyorum. İlk yazılı bildirimi online işlemlerde tüketici şikayeti kısmından gönderdim.

    Süreci uzatarak çıkaracağınız fazladan faturalar için, 1 liralık fark dahi oluşsa, hakem heyetine giderek iade isteyeceğimi bildirmek isterim :)

    Şimdi yeni bir konu açarak bu mesajı da paylaşacağım, abone olurken 10 saniyede müşteri temsilcisine bağlanıyor, her türlü bilgiyi takır takır alabiliyorduk, iptale dair hiç bir yerde bilgilendirme olmadığını da görsün arkadaşlar :)





  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.