Şimdi Ara

Türknet İNCELEME [Müşteri hizmetleri bağırıp çağırıyor]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
1
Favori
2.640
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • NOT: AŞAĞIDA BAHSİ GEÇEN MÜŞTERİ HİZMETLERİ DİYALOGLARININ SES KAYITLARI MEVCUTTUR. İŞİM DOLAYISIYLA TELEFONUMDA BULUNAN SES KAYIT PROGRAMINDA OTOMATİK SES KAYDI ALMAK ZORUNDA KALIYORUM. YASAL SEBEPLER YÜZÜNDEN KAYITLARI PAYLAŞMIYOR, HERHANGİ BİR PROBLEM KARŞISINDA BULUNMASI MAKSADI İLE SES KAYITLARINI GÜVENLİ BİR ORTAMDA SAKLIYORUM.

    Herkese merhabalar,

    Öncelikle bunu burada paylaşmamın sebebi Türknet'i şikayetten öte, yaşadığım iyi ve kötü tecrübelerin sizlere de ders olması ve Türknet'e geçmeden bir defa daha düşünüp uğrayacağınız zararı minimuma indirgemek veya geçtikten sonra nelerle karşılaşabileceğinizi görmek.

    Kısaca bahsedecek olursam, kendim bilişim sektöründe çalışan biri olarak Türk Telekom ile taahhütüm bitmeden önce çevremdeki bir çok insana Türknet'in avantajlı fiyatını önererek, geçişini sağladım. Gerek kotasız oluşu gerekse taahhütsüz uygun fiyatı dolayısıyla takip ettiğim bir internet servis sağlayıcısıydı. Taahhütüm bittikten hemen sonra Türknet'e başvurdum ve 4 iş günü içerisinde geçişim sağlanıp, kullanıcı adı ve şifremi SMS ve e-posta yoluyla aldım.

    Müşteri hizmetleri numarası arandığında operatöre sadece başvuru için bağlanabiliyorsunuz. Teknik destek ve diğer tüm konular için telefonda veya online işlemler üzerinden destek kaydı oluşturuyorsunuz. Genellikle ertesi gün müşteri hizmetleri sizinle arıza kaydınıza dair iletişime geçiyor.

    Alacağım hizmet VDSL olması gerekirken ADSL sinyali aldığımı farkedip, internet üzerinden destek talebi oluşturarak 4 gün sonra VDSL sinyaline geçebildim.

    Başvuru esnasında statik ip talebinde bulundum. 6 gün sonra statik ip verildi. Bu süre zarfında statik ip adresim değiştiği ve yeni statik ip adresimi veremediğim için, statik ip koşulu sunan iş ortaklarımızın sistemine giriş yapamadık. Haliyle ofiste 6 gün büyük sıkıntı yaşadık, dosya yükleyemedik, büyük miktarda olmasa da maddi kayıba uğradık. Statik ip için müşteri temsilcileri aradığında bize ait 2 (yazıyla iki) adet ip adresi verdiklerini problemin giderildiği bilgisini verdiler Modemi baştan başlattığımızda ip adresimizin değiştiğini, sabit ip adresi istediğimizi, bize 1 adet statik ip vermelerini söylememize rağmen sistemde 2 (yazıyla iki) adet ip adresinin olduğunu problem olmadığını belirttiler. Yıllardır bilişim sektöründeyim, inanın çok şey gördüm ama ilk defa böyle bir durumla karşılaşıyorum

    İnternet hızımız altyapımızın desteklediğinin çok daha aşağısında olduğu için şikayet kaydı oluşturduk. Bu konuyu açmadan önce hız/performans sorunu için müşteri temsilcisi tarafından arandık. Hızımızın altyapımızı desteklediğinden daha düşük olduğunu söyledik ve müşteri temsilcisi "bu hızın gayet yeterli olduğunu, sorunun bizde değil sizde olduğunu" söyledi. Bu şekilde olamamsı gerektiğini paylaştıkça, "BEN NE YAPAYIM YA?! GİDİN ELEKTRİKÇİ ÇAĞIRIN BEN NE YAPAYIM?!" diye bağırmaya başladı

    "Hanımefendi kendinizde misiniz, sesimiz kayıt altında nasıl bu tavır ve mahalle ağzı ile konuşabiliyorsunuz?" dediğimde "BEN NE YAPAYIM? SORUN FALAN YOK, SESİMİZ KAYIT ALTINDA BİLİYORUM NE VAR" vb cümlelerle konuşurken, iyi günler diyerek telefonu sonlandırmak zorunda kaldım.

    Artıları:
    - Taahhütsüz
    - Ücretsiz 1000 DK heryöne konuşma
    - ADSLe nispeten biraz daha hızlı bağlantı

    Eksileri
    - Vaad edilen bağlantı hızına sahip olmaması. 35 mbps bağlantıya karşılık 5 mbps ila 22 mbps arası hız alıyorum. Stabil bağlantı hızına maalesef sahip değil.
    - Müşteri hizmetlerine başvuru dışında bağlanamıyorsunuz. Arıza, destek taleplerine genellikle ertesi gün nadir de olsa aynı gün içerisinde ulaşıyorsunuz.
    - Acil durumlarda muhattap bulamıyorsunuz, eliniz kolunuz bağlı.
    - Statik ip kavramına hakim olmayan, bilgi eksiğine sahip müşteri hizmetleri destek personeli
    - Mahalle ağzı ile bağırıp, çağıran müşteri hizmetleri

    Saygılar, sevgiler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkayblack -- 21 Aralık 2017; 18:3:50 >







  • Satış birimi ile ilgilenen Hobim personelinin, başvuru yapan müşterilerinize ankastre bağlantısı konusunda doğru ve şeffaf bilgi vermesi gerekiyor. Yalan veya eksik beyanlar ile insanları boşuna ümitlendirip koşar adımlarla uzaklaşmasına sebep oluyorlar.

    İlk mesajdaki durum da tek kelime ile skandal, ilgili personelin iş akdini derhal feshetmeniz lazım.
  • Edit: Başlıklar kalın yapıldı
  • Bende 2 ay sorunsuz kullandım. Çevremdeki arkadaşları geçirdim. 2 haftadır hızım yerlerde 5mb ile bağlanıyorum. Arıza kaydına bina ile ilgili sorun deyip geçiştiriyorlar. Muhatap olacak kimse yok. Burda konuşulanlarıda okuduklarına eminim. Müşteri kazanmak çok zor ama kaybetmek çok kolaydır bunu bildiklerini düşünüyorum. İptal için fax çektim ona bile mesaj ile 7 gün içerisinde sizinle İrtibat kuracağız diye yanıt verdiler . Bu saatten sonra güvenim kalmadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türknet ile ilgili sorunlara karşı kullanıcılarının hoşgörüsüne hayran kalıyorum. Çalıştığım firma 10 dk da sabit ip vermesin olay olur, çok çok nadir problem çıkarsa 1 gün falan sürer. Vdsl geçişi ortalama 2 günü geçmez. Sıfır bağlantı için 20 gün falan bekleyenler var. Yazılanların gerçekten doğru olduğuna inanamıyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scatter

    Türknet ile ilgili sorunlara karşı kullanıcılarının hoşgörüsüne hayran kalıyorum. Çalıştığım firma 10 dk da sabit ip vermesin olay olur, çok çok nadir problem çıkarsa 1 gün falan sürer. Vdsl geçişi ortalama 2 günü geçmez. Sıfır bağlantı için 20 gün falan bekleyenler var. Yazılanların gerçekten doğru olduğuna inanamıyorum.

    Çalıştığınız firma TT mi yoksa
  • abrooke139 kullanıcısına yanıt
    Hahahaha çalışmam daha iyi :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scatter

    Hahahaha çalışmam daha iyi :)

    Türkiyede böyle bir kalite sadece TT de var diye söyledim de Gerçekten merak ettim böyle bir firma var mı.Tüm sorunları maximum 2 günde çözen ve TT ye bağlı olmayan!
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Ararsanız bulursunuz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim abonelikte 4. yılım binamız yeni bina idi. hiç bir sıkıntı yaşamadık. sorun yaşayan arkadaşlar bina içi telefon tesisatını baştan sona kontrol etsinler. 32 mbps bağlattık. gün içi ortalama 27 mbps geliyor. gece 22:00 dan sonra 32 ye çıkıyor. bu arada 32 bağlatmıştık aradılar 35 mbps müsait yükseltiyoruz dediler tamam dedim. 1 ocak 2018 tarihinden itibaren 35 mbps almaya başlıyoruz.

    ben memnunum evet sıkıntı var mıdır olabilir ama genelde iç tesisat hatalarını arkadaşlar turk.net'e yoruyor. bide vdsl modem almıyorlar adsl modemle 35 mbps almaya çalışanlar var. adsl modem 16 mbps hıza kadar destekler.
  • Adamlarda iyi ve kötü var ya çok memnunsun yada hiç memnun değilsin . Şansına ne çıkarsa benim gibi 8 ay berbat kullanıp soneasında çok iyi hizmet alanda var memnun olup sonradan bir problemin çözülmemesinden bırakanda.

    Açıkçası firmanın eve kadar olmasa da il e kadar kendi altyapısını getirmesini beklerdim . Netspeed olsun türkneknet bazı yerler hariç hep tt oluyor. Bazı yerler dememin sebi yapa vae değil vae de olupta il santraline türknetin fiber hattını kullanan da var yapa densede dslm dışındaki tüm hat tt olanda.

    Ben akk tüm kullanıcılardan kalktığı günden beri memnunum. O zaman sıkıntılarım çözüldü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende geçtiğimiz hafta cumartesi günü internet kullanımı için başvuru yaptım en geç perşembe gününe kadar kurulum yapılacak dendi evrakları yolladım bugün cuma ne gelen var ne giden var arıyorum bağlanamıyorum bile müşteri temsilcilerine nasıl iptal edecem onuda anlamış değilim online destek kaydı oluşturduk bugün şikayet edecem sizi diye bakalım ne yapacaklar yada dönüş yapan olacak mı..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • felekman kullanıcısına yanıt
    Trknet butun arizalara bina ici diyor galiba sende calisanisin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu arada denizli merkezde netspeed internet var. kullanan bir kaç arkadaş gördüm gayet memnun olduklarını belirttiler. bazı illere hizmet veriyor sanırım. ama 2018 yılında birçok ilde olacakmış düşünülebilir. fiberde 50 mbps hız 200 gb akn fiyatı 58 tl bence harika ötesi bir fiyat.

    https://www.netspeed.com.tr/tarifeler/ sayfasından fiyatlara ilişkin bilgi alınabilir.
  • nevzat2498 kullanıcısına yanıt
    Kurulum diye birşey yok. Bina kutusunda isminizin yazdığı ucu açık kablo bırakıp kaçacak tt, aramaya tenezzül etmiyorlar. İnternetinizi kullanabilirsiniz diye sms geldiyse fatura işlemeye başlamıştır.
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Maalesef ki öyle oldu şimdi ede nasıl ulaşıp iptal ettirecem derdine düştüm. Neyse ki elimde ilk yaptığımız görüşmenin ses kaydı var ve yaptığım şikayetlerin görüntüleri.. Pazartesi günü ilk işim tüketici hakem heyetine başvurmak olacak bakalım o zaman ne halt edecekler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, sorununuzun detaylarını PM üzerinden iletirseniz ve aynı zamanda GSM numaranızı benimle paylaşırsanız elimden geldiği kadar size yardımcı olmaya çalışacağım.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Satış birimi ile ilgilenen Hobim personelinin, başvuru yapan müşterilerinize ankastre bağlantısı konusunda doğru ve şeffaf bilgi vermesi gerekiyor. Yalan veya eksik beyanlar ile insanları boşuna ümitlendirip koşar adımlarla uzaklaşmasına sebep oluyorlar.

    İlk mesajdaki durum da tek kelime ile skandal, ilgili personelin iş akdini derhal feshetmeniz lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 22 Aralık 2017; 16:56:3 >
  • "BEN NE YAPAYIM YA?! GİDİN ELEKTRİKÇİ ÇAĞIRIN BEN NE YAPAYIM?!"

    "BEN NE YAPAYIM? SORUN FALAN YOK, SESİMİZ KAYIT ALTINDA BİLİYORUM NE VAR"



    Cümlelere, üsluba bak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bina tesisatımı ve ev içi kablolarım yeni olmasına rağmen, sorunu ev tesisatına attı TürkNet yine. Fakat öncesinde ne hikmetse 20 gün boyunca "Altyapı sağlayıcı firma çalışıyor sorunla ilgili olarak" tarzı bir yazı yazıyordu sistemde. Ee madem sorun altyapı da değildi 20 gün ne yaptınız? Twitter'dan vb. sorduğum da cevap vermeyip Tüketici Şikayeti yaptığım günden 2 gün sonra neden aradınız hemen? Arayan kişiye soru sorduğumda sorunla ilgili, hiç bir cevap veremedi bilmiyorum dedi, bilmiyorsa neden aradı? Sorunun çözüldüğü (daha doğrusu sorun bizde değil sizde şeklindeki arama) ile ilgili arama da neden yanıt verme hakkı tanımayıp, ses kaydı dinletiliyor? Sözde teknik kısmı geliştirmek için canlı destek kalktı ama değişen bir şey yok. Kablonet'in geldiği yada vdsl çalışmalarının tamamlandığı gün iptal ediyorum aboneliği. Hayır bir de dışardan binaya gelen kabloların neresini kontrol ettiniz, şahsen ben bina yakının da hiç bir ekip görmedim. Ne de kutuya gelen kabloları kontrol etmek için biri geldi. İlk geçtiğim zamanlarda iyiydi ama şu an türk telekomdan daha kötü bir konumdasınız gözümde.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2 ayı aşkındır türknetliyim, daha bir gün bile bir problemim olmadı, 35 mbps hızı kesintisiz kotasız alıyorum, kendilerine böyle bir hizmeti bize sundukları için teşekkür ederim.

    müşteri hizmetleri konusunda sıkıntılı olabilirler ama zamanla onu da düzelteceklerinden eminim, burada sıkıntılı olanlara bakmayın, çoğu kişi çoktan türknete geçti geçmekte halen çünkü başka alternatif yok, saygılar
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.