Şimdi Ara

Vodafone Müşteri Hizmetleri Telefon Sisteminde Müşteri Temsilcisine Bağlanma

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27
Cevap
0
Favori
82.654
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Telefonda müşteri temsilcisine bağlanmanın en kısa yolu hangisidir? Hangi tuşları sırasıyla tuşlayarak ulaşabiliriz?



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Vodafone Müşteri Hizmetleri Telefon Sisteminde Müşteri Temsilcisine Bağlanma

    Vodafone Red müşteri hizmetlerine ulaşmak ve bir müşteri temsilcisine bağlanmak için şu adımları takip edebilirsin:

    1. Vodafone müşteri hizmetleri numarası olan 0542 542 00 00'ı ara.
    2. Çağrıyı başlatmak için 1'e bas.
    3. Konuşma menüsünden, istediğin işlemle ilgili seçeneği belirle.
    4. Sesli talimatları takip ederek kimlik doğrulaması yap.
    5. Doğrulama işleminden sonra, bir müşteri temsilcisine yönlendirileceksin.

    Müşteri temsilcisi ile görüşme sırasında, ihtiyacın olan desteği almak için gerekli bilgileri net bir şekilde ilet. Konuşmanın kayıt altına alınabileceğini unutma.

    Vodafone Red müşteri hizmetleri, 7/24 hizmet vermektedir. Ancak, yoğun saatlerde bekleme süresi olabilir. Bu nedenle, müsait olduğun bir zamanı aramak faydalı olacaktır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • yanlış giriş yaptınız sizi müşteri temsilcisine aktarıyorum anonsunu duyana kadar 0'a basın.yaklaşık 3 veya 4 kere basmanız yeterli oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çok geç

    yanlış giriş yaptınız sizi müşteri temsilcisine aktarıyorum anonsunu duyana kadar 0'a basın.yaklaşık 3 veya 4 kere basmanız yeterli oluyor.


    bunu öğrendiğim iyi oldu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: syruse

    quote:

    Orijinalden alıntı: çok geç

    yanlış giriş yaptınız sizi müşteri temsilcisine aktarıyorum anonsunu duyana kadar 0'a basın.yaklaşık 3 veya 4 kere basmanız yeterli oluyor.


    bunu öğrendiğim iyi oldu

    Alıntıları Göster
    Benim için de iyi oldu xD deminden beri müşteri temsilcisine girmeye çalışıyodum :S




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enver328
    Benim için de iyi oldu xD deminden beri müşteri temsilcisine girmeye çalışıyodum :S

    Vodafone da yiyor da turkcell de yemiyor o 0 a basma olayı. Hemen atıyolar seni yaka paça dışarı :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HmB_SaL

    quote:

    Orijinalden alıntı: enver328
    Benim için de iyi oldu xD deminden beri müşteri temsilcisine girmeye çalışıyodum :S

    Vodafone da yiyor da turkcell de yemiyor o 0 a basma olayı. Hemen atıyolar seni yaka paça dışarı :)

    Alıntıları Göster
    http://www.telekolay.com/Telekolay/default.aspx

    sadece vodafone değil birçok firmannın çağrı merkezleri için müşteri temsilcilerini burada bulabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tazzz77

    http://www.telekolay.com/Telekolay/default.aspx

    sadece vodafone değil birçok firmannın çağrı merkezleri için müşteri temsilcilerini burada bulabilirsiniz.


    Gerçekten de işe yarıyor. Sık kullanılanlara ekledim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sp@wn

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tazzz77

    http://www.telekolay.com/Telekolay/default.aspx

    sadece vodafone değil birçok firmannın çağrı merkezleri için müşteri temsilcilerini burada bulabilirsiniz.


    Gerçekten de işe yarıyor. Sık kullanılanlara ekledim

    Alıntıları Göster
    Hat taşırken elim alışmıştı. Ana menüde 7'ye basın, sonra bireysel müşteri seçeneği için 1'e basın, direkt olarak bağlanıyorsunuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sp@wn


    quote:

    Orijinalden alıntı: Tazzz77

    http://www.telekolay.com/Telekolay/default.aspx

    sadece vodafone değil birçok firmannın çağrı merkezleri için müşteri temsilcilerini burada bulabilirsiniz.


    Gerçekten de işe yarıyor. Sık kullanılanlara ekledim

    Server Error in '/telekolay' Application. diyor linke tıklayınca. Bu vodafone da müşteri temsilcisine bağlanmak için defalarca 0 a basıyorum ısrarla yanlış ya da eksik bir numara çevirdiniz diyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Breathex

    Hat taşırken elim alışmıştı. Ana menüde 7'ye basın, sonra bireysel müşteri seçeneği için 1'e basın, direkt olarak bağlanıyorsunuz.

    buda olmuyor eksik ya da hatalı tuşa bastınız diyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kerub -- 4 Ekim 2011; 16:51:08 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kerub

    quote:

    Orijinalden alıntı: Breathex

    Hat taşırken elim alışmıştı. Ana menüde 7'ye basın, sonra bireysel müşteri seçeneği için 1'e basın, direkt olarak bağlanıyorsunuz.

    buda olmuyor eksik ya da hatalı tuşa bastınız diyor

    1 sene geçmiş benim mesajın üstünden, büyük ihtimalle menü seçenekleri değişmiştir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Breathex

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kerub

    quote:

    Orijinalden alıntı: Breathex

    Hat taşırken elim alışmıştı. Ana menüde 7'ye basın, sonra bireysel müşteri seçeneği için 1'e basın, direkt olarak bağlanıyorsunuz.

    buda olmuyor eksik ya da hatalı tuşa bastınız diyor

    1 sene geçmiş benim mesajın üstünden, büyük ihtimalle menü seçenekleri değişmiştir.

    Arkadaşlar muhteşem, dünya devi Vodafone firmasının Çağrı Merkezinde Müşteri Hizmetleri yetkilisine bağlanmanın artık TEK BİR YOLU VAR!

    Zorla sizlere yaptırtmaya çalıştıkları sesli imza olayı geçtikten sonra "Kayıp Çalıntı" bölümüne giriyorsunuz.

    O bölümde "Müşteri Hizmetleri Yetkilisine bağlanmak için ..." vs 'yi menüden seçip bağlanıyoruz!

    "Bu kısımda sadece kayıp çalıntı işlemleri çözümlenmektedir" gibi yalan yanlış anonsa inanmayınız zira şu anda Vodafone'da Müşteri Hizmetleri Yetkilisine bağlanmanın tek yolu bu!

    MH yetkilisine bağlandıktan sonra bu ilginç ötesi durumu kendiniz de teyit edebilirsiniz, görevliye sorabilirsiniz. Diğer eski yöntem yani, hatalı tuşlama olayı kapatılmış durumda.

    Hizmet kalitesi iyiye gidecekken , adamlar Müşteri Hizmetleri Yetkililerini menüler arasında saklıyor!

    Turkcell gibi ülkemizin farklı bölgelerinde Call Center'lar açsalar, binlerce kişiye istihdam sağlasalar, Turkcell'deki gibi direk ana menüye MH yetkilisinin numarasını koysalar kötü mü olur?

    Gerçi Vodafone'da Elazığ'a açmıştı diye hatırlıyorum ama demek ki yetmiyor olacak ki adamlar menüler içerisinde gizliyorlar.

    Acaba GSM operatörlerin bünyelerindeki CC'larda çalışan kaç personeli var?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SUAVI

    quote:

    Orijinalden alıntı: Breathex

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kerub

    quote:

    Orijinalden alıntı: Breathex

    Hat taşırken elim alışmıştı. Ana menüde 7'ye basın, sonra bireysel müşteri seçeneği için 1'e basın, direkt olarak bağlanıyorsunuz.

    buda olmuyor eksik ya da hatalı tuşa bastınız diyor

    1 sene geçmiş benim mesajın üstünden, büyük ihtimalle menü seçenekleri değişmiştir.

    Arkadaşlar muhteşem, dünya devi Vodafone firmasının Çağrı Merkezinde Müşteri Hizmetleri yetkilisine bağlanmanın artık TEK BİR YOLU VAR!

    Zorla sizlere yaptırtmaya çalıştıkları sesli imza olayı geçtikten sonra "Kayıp Çalıntı" bölümüne giriyorsunuz.

    O bölümde "Müşteri Hizmetleri Yetkilisine bağlanmak için ..." vs 'yi menüden seçip bağlanıyoruz!

    "Bu kısımda sadece kayıp çalıntı işlemleri çözümlenmektedir" gibi yalan yanlış anonsa inanmayınız zira şu anda Vodafone'da Müşteri Hizmetleri Yetkilisine bağlanmanın tek yolu bu!

    MH yetkilisine bağlandıktan sonra bu ilginç ötesi durumu kendiniz de teyit edebilirsiniz, görevliye sorabilirsiniz. Diğer eski yöntem yani, hatalı tuşlama olayı kapatılmış durumda.

    Hizmet kalitesi iyiye gidecekken , adamlar Müşteri Hizmetleri Yetkililerini menüler arasında saklıyor!

    Turkcell gibi ülkemizin farklı bölgelerinde Call Center'lar açsalar, binlerce kişiye istihdam sağlasalar, Turkcell'deki gibi direk ana menüye MH yetkilisinin numarasını koysalar kötü mü olur?

    Gerçi Vodafone'da Elazığ'a açmıştı diye hatırlıyorum ama demek ki yetmiyor olacak ki adamlar menüler içerisinde gizliyorlar.

    Acaba GSM operatörlerin bünyelerindeki CC'larda çalışan kaç personeli var?

    Alıntıları Göster
    neyse ben turkcell e yani kaliteye tekrar geçiş yapıyorum, varsın kendilerinin olsun vf'un müşteri temsilcileri...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SUAVI

    quote:

    Orijinalden alıntı: Breathex

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kerub

    quote:

    Orijinalden alıntı: Breathex

    Hat taşırken elim alışmıştı. Ana menüde 7'ye basın, sonra bireysel müşteri seçeneği için 1'e basın, direkt olarak bağlanıyorsunuz.

    buda olmuyor eksik ya da hatalı tuşa bastınız diyor

    1 sene geçmiş benim mesajın üstünden, büyük ihtimalle menü seçenekleri değişmiştir.

    Arkadaşlar muhteşem, dünya devi Vodafone firmasının Çağrı Merkezinde Müşteri Hizmetleri yetkilisine bağlanmanın artık TEK BİR YOLU VAR!

    Zorla sizlere yaptırtmaya çalıştıkları sesli imza olayı geçtikten sonra "Kayıp Çalıntı" bölümüne giriyorsunuz.

    O bölümde "Müşteri Hizmetleri Yetkilisine bağlanmak için ..." vs 'yi menüden seçip bağlanıyoruz!

    "Bu kısımda sadece kayıp çalıntı işlemleri çözümlenmektedir" gibi yalan yanlış anonsa inanmayınız zira şu anda Vodafone'da Müşteri Hizmetleri Yetkilisine bağlanmanın tek yolu bu!

    MH yetkilisine bağlandıktan sonra bu ilginç ötesi durumu kendiniz de teyit edebilirsiniz, görevliye sorabilirsiniz. Diğer eski yöntem yani, hatalı tuşlama olayı kapatılmış durumda.

    Hizmet kalitesi iyiye gidecekken , adamlar Müşteri Hizmetleri Yetkililerini menüler arasında saklıyor!

    Turkcell gibi ülkemizin farklı bölgelerinde Call Center'lar açsalar, binlerce kişiye istihdam sağlasalar, Turkcell'deki gibi direk ana menüye MH yetkilisinin numarasını koysalar kötü mü olur?

    Gerçi Vodafone'da Elazığ'a açmıştı diye hatırlıyorum ama demek ki yetmiyor olacak ki adamlar menüler içerisinde gizliyorlar.

    Acaba GSM operatörlerin bünyelerindeki CC'larda çalışan kaç personeli var?

    Alıntıları Göster


    aynen denedim, hemen bağlandı, müşteri hizmetleri yetkilisi önce biraz afalladı ama işim halloldu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: empathist



    aynen denedim, hemen bağlandı, müşteri hizmetleri yetkilisi önce biraz afalladı ama işim halloldu

    Alıntıları Göster
    artık çalışmıyor bu sistem. adama telefon kırdırırlar. iletişimde dünya devi




  • Vodafone hattından ücretsiz aramak için bir yöntem var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kalpakci

    Vodafone hattından ücretsiz aramak için bir yöntem var mı?

    0542 542 00 00 aradiginizda paketinuzde bulunan dk.lardan düşer
  • 0542 542 00 00'yi şu an tekrar denedim. 43 kuruş olduğunu söylüyor. Benim hattıma özel bir problem de olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tazzz77

    http://www.telekolay.com/Telekolay/default.aspx

    sadece vodafone değil birçok firmannın çağrı merkezleri için müşteri temsilcilerini burada bulabilirsiniz.

    teşekkürler dostum. süper.
  • AZ ONCE yarım saat ugrastan sonra... 542 ücretli hattı arayıp 1/3/8 den ulastım.. duyurulur...
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.