< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OnLyMoKoKo -- 18 Aralık 2024; 9:47:56 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
COMNET MAĞDURLARI ÜCRET İADESİ BEKLEYENLER VE İADE ALANLAR KULÜBÜ
-
- Comnet firmasının faaliyetlerinin sona ermesi nedeniyle tüketicilerin iade alacaklarının Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) tarafından ele alınması,
- Eğer firma BTK’ya teminat sunmuşsa, bu teminatların tüketicilerin mağduriyetlerini gidermek üzere kullanılması,
- İlgili mevzuatın (Elektronik Haberleşme Kanunu ve ilgili yönetmelikler) tüketicilerin lehine olacak şekilde uygulanarak, iade sürecinin hızlandırılması,
- Tüketici mağduriyetlerinin giderilmesine yönelik gerekli diğer adımların acilen atılması,
- BTK’nın lisans başvurusu yapan firmalardan teminat almasına yönelik mevzuat değişikliğinin değerlendirilmesi ve bu düzenlemenin kamu alacakları ve tüketici haklarını koruyacak şekilde gerçekleştirilmesi.
-
3 ayrı aboneliğim ve toplamda 600 gün civarı hakkım var. Bekliyoruz bakalım. Bu zaman ve düzende hiçbir firmaya önden ödeme yapılmaz. Bu hataya kimse düşmesin. Neyin ne olacağı belli değil.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben de 3 abonelige istinaden toplamda 1200-1300 gun iceride var ne olacak bilmiyorum
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Benim 20 gün abone yaptığım arkadaşın 250 gün ikisinde Thh başvurusu yapıldı.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
para iadeleri için ne yapmamız gerekiyor?
Tüketici hakem heyetine mi başvuracağız?
Yoksa Bekliyecekmiyiz?
Site üzerinden iptal edersek para iadesi olmaz diye bir uyarı çıkıyor.
-
Türk Telekoma borcunu ödemeyen firma bize mi ödeme yapacak? THH başvurusu yapın siz garanti olsun.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bence acele etmeyin bugünden yarına ödeme alamaz kimse. Yapacağınız şey harcama itiraz oluşturmak ve beklemek.
Harcama itirazları biraz zaman alır ama etkilidir.
Ben şöyle yaptım. 06.02.2024 deydi kart çekilme işlemi. o tarihdeki ekstreye baktım internet bankacılığından ve harcamaya itiraz ettim. Hizmet süresini sordu 06.02.2025 olarak girdim yani 90 gün kalmıştı. bu şekilde kalan günlere itiraz ettim. 30 ile 180 arası sürer diyor banka. bu kadar süreceğini zannetmiyorum ama yine minimum 2 ay sürer bu işlem.
-
Hakem heyeti için matbu form oluşturup son hali buraya paylaşılırsa efektif olur
-
üzülerek söylüyorum; ödemeyecekler... çok büyük vurgun yaptılar.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
bana da ödemeyecekler gibi geliyor çünkü son bir aydır 600 gün kampanyaları falan havada uçuşuyordu. Vurgun habercisiydi. 2 hesapta 270 er, toplamda 540 günüm vardı ama ödeyeceklerini sanmıyorun.
-
bu adrese gidipde selamun aleykum diyen varmı istanbullular
-
gitsek pankart mı açsak
-
benımde 380 gün
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Comnetten ücret iadesi alamayanların paralarıyla saçıma bigudi yapcam, görürsünüz siz. Benim Dilandan neyim eksik.😎
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
bankaya müracaat nasıl yapılıyor telefonu üzerinden mi??
bizim daha yeni 26.11.2024 tarihli 3.948,00 TL cektidik.
ne diye itiraz ediyorsunuz??
biraz acıklarmısınız.
-
Ödemeyi Vakıfbank KK ile yaptım.
https://www.vakifbank.com.tr/tr/bireysel/kartlar/kredi-kartlari/kredi-karti-harcama-itirazi
alırken 3D şifresi kullandım demekki itiraz edemiyorum.
-
Başka firmaya nakil yapınca kalan günlerin iadesini yapacak mı Comnet?
Ve iadeler otomatik mi olacak yoksa iade için dilekçe isteyecekler mi? (nakil yapanlar iade hakkınız varsa nasıl yol izlediniz? herkes mi tüketici hakem heyetine gidiyor? comnet sayfasında kolay iptal diye bir şey belirtmiş ama öyle bir şey yok sayfalarında)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben risk almadim. THH+ Yapikredi harcama itirazi yaptim. Ne olur ne olmaz.
bu adrese gidipde selamun aleykum diyen varmı istanbullular |
Ortada bir soygun var, yetkililerden ses Yok... vatandaş iptal etse hemen taahhüt der işi bitirirlerdi.. yetkililer neredesiniz? Paramızı verdik hizmet alamıyoruz.. Türkiye Cumhuriyeti vatandaşının hakkını kim koruyacak, soracak?
|
Arkadaşlar satın almadığımız hizmetin KDV'si olmaz. İade faturası keserken firmanın KDV hesaplaması ve faturaya eklemesi lazım. Bu durumu kanıksamayın. Şöyle düşünün; Mavi Jeans'ten pantolon aldınız. 1 hafta sonra iade ettiniz. Firma size KDV'yi de iade etmiyor mu? Ediyor. O nedenle COMNET'in yaptığını normalleştirmeyelim.. |
Bunların daha yatırmasını beklersek daha çook stres çekeriz. Yenibosna metrobüş durağına çok yakın şirketleri. Varsa gelecek 3 5 kişi bi organize olalım gidelim hayırdır diyelim durumu soralım.
Muz cumhuriyetinde yaşıyoruz ya vallaha billaha |
https://drive.google.com/file/d/1UjM-W4OnMWHeePorcKSTLgTjU7MLY5k-/view?usp=sharing Abonelik sözleşmesi driveda güncelledim. |
Duyuru yapmışlar. Bankalara yapılan başvurular süreci uzatıyor diye. Bence bir süreçler yok. İade için bir takvimleri de yok. THH ve bankalara başvurulmasında fayda var. |
Kamu Denetçiliği Kurumuna başvuru yaptım. BTK'nın konuya el atması ve tüketici mağduriyetlerinin giderilmesi için, tüketicilere iadelerinin yapılması için e-Devlet üzerinden başuru yapabilirsiniz. Bu durum BTK üzerinde baskıya neden olur. İade için somut bir adım atabilirler. Comnet İletişim Teknolojileri A.Ş., 11.12.2024 tarihinde tüm faaliyetlerini sonlandırmış ve binlerce abonenin kullanmadığı günlere ait ücretlerin iadesi konusunda herhangi bir somut adım atmamıştır. 08.10.2024 tarihli 2024/İK-SDD/398 numaralı Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu (BTK) karanının irdelenmesinde, firmanın Elektronik Haberleşme Kanunu ve ilgili yönetmeliklere aykırı hareket ettiği ve bu ihlaller nedeniyle toplam 4.322.137,85 TL tutarında ağır idari para cezalarına çarptırıldığı görülmektedir. Ayrıca, firmanın Türk Telekom’a olan 42 milyon TL’den fazla borcu olduğu, bu borçların şirketin finansal durumunu daha da zorlaştırdığı ve faaliyetlerini sonlandırmasına neden olmuş olabileceği bilgisi kamuya yansımıştır. Bu durum, firmanın iflas etme olasılığını güçlendirmekte ve tüketicilerin mağduriyetinin büyümesine yol açmaktadır. BTK’nın mevcut mevzuat kapsamında firmalardan teminat almadığı bilinmektedir. Ancak, benzer durumların tekrar yaşanmaması ve kamu alacaklarının güvence altına alınması adına, BTK’nın lisans başvurusunda bulunan firmalardan belirli bir oranda teminat alması gerektiği düşünülmektedir. Eğer böyle bir mevzuat hükmü mevcut değilse, mevzuat değişikliğine gidilerek bu durumun düzenlenmesi gerekmektedir. Bu tür bir uygulama, akaryakıt piyasasında Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK) ve Hazine ve Maliye Bakanlığı tarafından gerçekleştirilmiştir. Akaryakıt sektöründe, vergi alacaklarını güvence altına almak için firmalardan teminat alınması uygulamasına geçilmiş ve başarılı sonuçlar elde edilmiştir. BTK’nın da benzer bir düzenleme yaparak tüketicilerin ve kamu alacaklarının korunmasını sağlayabileceği düşünülmektedir. Firmanın aniden faaliyetlerini durdurması, hizmetin kesilmesi ve abonelik ücretlerinin iade edilmemesi nedeniyle yüzbinlerce tüketici mağdur olmuştur. Tüketicilerden alınan ödemelerin şirketin faaliyet sonlandırması nedeniyle geri ödenmemesi, hem ekonomik hem de sosyal açıdan büyük sorunlara yol açmaktadır. Ayrıca, 6328 sayılı Kamu Denetçiliği Kurumu Kanunu'nun ilgili hükümlerine göre, telafisi güç veya imkansız zararların doğması ihtimaline karşı idari başvuru yollarının tüketilmesi şartı aranmayabilir. Yüzbinlerce tüketicinin mağduriyeti göz önüne alındığında, bu durumun idari başvuru yollarının tüketilmesini beklemeksizin ele alınması gerekmektedir. Talebim: Comnet firmasına ilişkin denetimlerde alınan kararlar ve kesilen cezaların, firmanın mevcut borçlarını ödeyemediğini ve bu durumun faaliyet sonlandırmaya yol açtığını göstermesi nedeniyle, BTK'nın teminat düzenlemeleri çerçevesinde aksiyon alması gerekmektedir. Bu bağlamda, Kamu Denetçiliği Kurumu’nun bu süreci denetlemesi ve öneriler sunması için başvurumu dikkatinize sunuyorum. |
Şu an hem thh hem de bankaya harcama itirazından bulunduğum. Şirketin yapmış olduğu duyuru, faturalar ve hizmet sonu gözüken panelden fotoğraf ekledim bakalım. Faturada, mersis no, vergi no her şey yazıyor. Yazdığım yazı: Comnet firmasından almış olduğum ön ödemeli internet hizmeti kapsamında, hizmet numaram x olup, hizmet süresinin bitiş tarihi x olarak belirlenmiştir. Bu hizmet için toplamda x TL ödeme yapılmış ve hizmetin sona ermesine x gün kalmış durumdadır. Ancak Comnet, 11.12.2024 tarihi itibarıyla Türk Telekom VAE fiber/VDSL internet hizmetlerini sonlandırdığını duyurmuş ve kullanıcıların kalan haklarını iade edeceğini belirtmiştir. Buna rağmen, bugüne kadar tarafıma herhangi bir iade yapılmamıştır. Ön ödemeli bir hizmet kapsamında, firmanın hizmeti tek taraflı olarak durdurması hukuka aykırıdır. Kullanıcıların kalan kullanım haklarının bedelinin iade edilmesi gerekmektedir. Bu nedenle, tarafıma ait olan hizmet süresinden kalan x gün karşılığında ödenmiş tutarın hesaplanarak tarafıma iadesini talep etmekteyim. |
Nerdeyse 1 ay olacak...
İade faturası oluşanlara bile günlerdir iade yapmadılar. Bu konuyu gündem yapmadıkça daha da uzayacak gibi duruyor. |
Benzer içerikler
- netgsm davet kodu
- vodafone hizmet numarası öğrenme
- wifi oturum açma ekranı gelmiyor
- goodbyedpi android
- netgsm ev interneti
- 1 yıldan uzun taahhüt cayma bedeli
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X