Şimdi Ara

n11.com Vergi İadesi rezaleri ve yalanları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4
Cevap
0
Favori
252
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle olayı baştan alarak yazmak istiyorum: n11.com üzerinden samsung türkiye satıcısımdan tab s7 fe tableti 9399tl fiyattan satın almama rağmen bana 9998.96tllik fatura kesiliyor. Daha sonra n11 müşteri hizmetleri ile görüşüyorum fakat o ürün indirimde, indirimde olan ürünüjn indirim tutarı faturaya yansımaz gibi akla ve yasalara aykırı bir cevap alıyorum ki ne bir kupon ne de başka ek bir şey kullandım, sadece yazan fiyatı ödedim o kadar. O zaman iade yaparken de kestiğiniz indirimsiz tutardan yapın sayın n11 sonuçta fatura benim adıma ve tutar da net, 1 kuruş eksik yapmamanız gerekiyor. Daha sonra Samsung Türkiye ile konuştum ve konunun onlardan bağımsız, n11den gelen bilgilere göre otomatik kesildiğini, n11le görüşmem gerektiğini söyledi. Daha sonra ben de n11e geri döndüm ve kayır aldıklarını söyledi ve geri dönüş yapılacağı bildirildi. Ben de buraya bilgilendirmek için konusunu açmıştım ve o konuyu görünce tabi hemen arayıp işte samsung ile iletişime geçildiği, sorunun çözüleceğini soylenildi. Ben de teyit etmek için samsunga mail attım böyle bir dönüş sağlandı mi diye, onlar da hayır böyle bir şey yaşanmadı, n11le görüşün dedi bir kez daha. Bugün n11 müşteri hizmetlerini aradım ve bana söylenen ulasilmaya çalışıldığı fakat ulaşılamadı. Bunu aklım almıyor çünkü ben bile son kullanıcı olarak mail ile çok çok rahat ulaşabilirken n11 denetleyicisi olduğu pazarda satıcı ile nasıl iletişim kuramıyor. Bunu okuyan n11 yetkilisi varsa ben sizin için iletişim adresini vereyim: info@samsungwa.com.tr . Bana neden yalan söyleniyor onu da anlamış değilim magaza ile iletişime geçildiği hakkında, geçemediniz ve ikinci aramayı da yapmayacaksınız belli. Resmen aracılık yapıyorum ama eğer bu sorun pazartesine kadar çözülmezse iade edip fatura yazan tutarın 1 kuruş eksik yapılması takdirde yasal yollara başvurmayı planlıyorum. Benim gibi vergi iadesi kampanyasından yararlanmak isteyipte n11i tercih etmeyi düşünenler bence 2 kere düşünürse iyi eder, benim gibi saçma sürprizlerle karşılaşması oldukça olası ve çözüm de sağlanamıyor. Bu konu güncelleme oldukça editlenecektir. Kimse bu mağduriyeti yaşamasın.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >







  • Ürün ya da sepet indirimleri faturaya yansımaz. Ürünün Bedeli olarak fatura kesiliyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • KYTECHNGAMING kullanıcısına yanıt
    Hocam herhangi bir kupon kullansam vs haklılık payı olabilir. Lakin siz marketten indirimde bir ürün aldığınızda kesilen fatura indirimli fiyat mı oluyor yoksa tam ücret mi :? Hayır samsung tam faturayı n11e kesse, n11 de bana indirimli fiyattan ayrı fatura kesse yine tamam diyeceğim ama sonuçta benim adıma kesilmiş yüksek fiyattan bir fatura var. O zaman iademi de o faturayı baz olarak yapacaklar, fatura bedeli dışında referans alabilecekleri yasal bir şey mi var. Ek olarak dediğim gibi yani arayıp düzeleceğini de söylediler o zaman beni oyalamak için yalan söylüyorlar. Her yerinden fiyasko bence.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.