Merhaba, Hepsiburada Premium uyesi olarak; tum alisverislerimi hepsiburada uzerinden yapiyorum. yaklasik 10 gun kadar once odeme ekraninda REF001 hatasi aldim. Cok umursamadim, gecici bir hatadir dedim, ancak hata hep tekrar etti. Gunler sonra hepsiburada ya sordugumda uyeligimde coklu alimlar oldugunu iddia ettiler. (hayatimda ayni urunun 2.cisini nadiren satin almisimdir) Hepsipay hesabimda para varken dahi yapamadim, cesitli kartlar denedim, yine olmadi. Sorun ne diyorum, sorunu cozemeyiz diyorlar. Ne olacak diyorum, alisveris yapamayacak miyim artik diyorum, bilmiyoruz diyorlar. 500 Tane musteri temsilcisinden bir tanesinin verdigi akil ile yeni bir hesap actim, ancak o da ayni sekilde hata veriyor. Hepsiburada'ya su soruyu sordum; "Ben artik sizden alisveris yapamayacak miyim, beni engellediniz mi, ne oldu?" Gelen cevap; Hayir, sadece kampanyali urunlerden 1 den fazla satin alamazsiniz, geri kalan alisverislerinizi yapabilirsiniz oldu. Ancak; Gunlerdir hayatimda hic bir zaman almadigim; ne bir toplu igne alabiliyorum, ne de bir olta ignesi, ne bir TV, ne bir Buzdolabi. HB musteri temsilcileri israrlar alisveris yapabilecegimi soyluyorlar, ancak hic bir sekilde, herhangi bir urun icin odeme yapamiyorum. Kayit acar misiniz, incelensin diyorum; Gelen cevap: Kayit acamiyoruz oluyor. Hepsiburada yerli bir marka olmasi sebebiyle en koyu savunucularındandım ancak yaşadıüım bu müşteri deneyimi tüm algıyı alt üst etti. Basina boyle bir sorun gelen oldu mu? Olduysa nasıl çözdünüz |
Bildirim