10 eylül 2021 tarihinde Altınova-Ovaakça arası özel otoyoldan geçmişim gibi 44TL ücret kesilmiş HGS bakiyemden. Bunu 17 eylül de bankamın bana hgs ekstresi göndermesiyle farkettim. Garanti bankasının böyle bir özelliği var hgs ekstresi de gönderiyor. Bu arada ben 10 eylülde karantinada evimdeyim. Aradım HGS müşteri hizmetlerini anlattım durumu. Dedikleri şey orası otoyol.aş diye özel bir şirketin, orayı aramanız lazım. Verdikleri numarayı aradım. 10 dakikaya yakın bekleme süresinden sonra müşteri temsilcisine durumu anlattım. Gerekirse aracımın 10 gün boyunca yerinden kıpırdamadığına dair sitenin güvenlik kayıtlarını da gönderebileceğimi söyledim. Muhtemelen plaka benzerliği gibi bir durum olabileceğini, aracımı plakası marka modeli ve rengini söyledim. Geri dönüş yapılacağını söylediler ama 1 hafta geçti ne arayan var ne soran. Tekrar aradım müşteri hizmetlerini bekleme sırası çok uçuk rakamlar diye söyleyince yine ses kaydında söylenen eposta adresine durumu anlatan bir eposta gönderdim. Hesabımdan alınan paranın HGS bakiyeme veya iban numarama geri yatırılmasını istedim. HGS ve iban bilgilerimi iletişim bilgilerimi paylaştım. Hala bir dönüş yok. Sanırım tüketici hakem heyeti ile çözeceğim sorunu mecburen. |
Bildirim