Şimdi Ara

Vodafone Net mi ? Bir daha düşünün !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.978
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar

    Burada bahsedeceğim şeylerin tamamı yaşanmıştır. En ufak bir yalan yoktur. Bunları yazmamda ki amaç Vodafone NET e geçiş yapmak isteyen arkadaşlarımıza uyarı olması içindir. Lütfen tamamını okuyun ve kararınızı gözden geçirin.


    vodafoneinternet6 nickli isimli arkadaş üzerinden başvurumu yaptım. İnanır mısınız tam 2 günde tüm işlemlerim yapıldı. Arkadaş hakikaten elinden gelenin en iyisini yaptı ve hattım 2 günde kurulumu, aktivasyonu yapılmış şekilde tamamlandı. Kendisine buradan çok teşekkür ederim..

    Müşteri Hizmetlerini arayarak hattımın 29 mbps hızı desteklendiği belirtildi. Bizde buna göre 32 mbps lik 120 gb AKN li katlayan fibernet kampanyasına geçtik. Modem kurulumu için teknik ekip arkadaş geldi ve bağlantıları tamamladıktan sonra internetim aktif oldu. İlk işim hız testi yapmaktı ve hız testi 18 MBPS Download 1.8 de Upload olarak geldi. Yani bahsedilen hız ile ilgisi yok. Teknik arkadaş Vodafone un hızı sorun olup olmamasını tespit etmek için şu an kısıtlı verdiğini müşteri hizmetlerini aramamı belirtti. Bende müşteri hizmetlerini aradım durumu belirttim. Arıza kaydı oluşturdular ve 2-3 gün kontrol ettiler. Arayanların hiç birisi gerçek anlamı ile yaptığı işin teknik olayını bilmeyen insanlar. Port değişikliği dedi birisi birisi hiç desteklemiyor dedi vs vs. Dün ve bugün genel merkezden aradılar bende bu arada BTK ile genel merkeze faks yolladım sorun ile ilgili dün ve bugün genel merkezden arandım ve hattımın fiberi desteklemediğini mevcut ADSL paketlerinden birine geçiş yapabileceklerini söylediler. Bende haliyle kabul etmedim reddettim. Vodafoneinternet6 nickli arkadaşımız sağolsun CAYMA HAKKIMIN olduğunu belirti 14 iş günü içerisinde bende hemen genel merkeze faks ile dilekçe yolladım ıslak imzalı nüfus cüzdanı fotokopisi ile. Şu an sms geldi ve hattımın kısıtlandığı ve tamamen iptali için sms geleceği bildirildi. Yaptığım kontroller de internetin kapandığını gördüm. Yolladıkları modemi 541 kodu ile MNG kargo ile geri yollayabileceğimi söylediler. Yarın ilk işim modemi geri yollamak. Bu arada iptale ilişkin hiç bir ücret almıyorlar. Aktivasyon kurulum ve dönem içinde kullanım aklınızda bulunsun. Genel merkezden teyit aldım konu ile ilgili.


    Başıma gelenler bu şekilde şanslıyım hemen kapattırdım. Size şu kadar destekliyor dediklerine inanmayın arkadaşlar tamamen şans işi. Gerçekten destekliyorsa sorun yok. Ama destekliyor deyip desteklemiyorsa bilinçsiz müşteri hizmetleri ile uğraşıp durursunuz size söyleyeyim.


    Buradan son kez vodafoneinternet6 isimli arkadaşa ve KACAK TV ye teşekkür ediyorum. Bu süreçte sorumlu davranıp yardım ettikleri için..







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Vodafone Net mi? Bir Daha Düşünün!

    Vodafone Net internet hizmetini kullanmayı düşünüyorsanız, karar vermeden önce bazı önemli hususları dikkate almanız gerekir. Bu yazıda, Vodafone Net ile ilgili yaygın şikayetleri ve sorunları ele alacağız.

    Modem İade Sorunu

    Vodafone Net müşterileri, sözleşmelerini feshettikten sonra modemlerini iade etme konusunda sıkıntılar yaşamaktadır. Vodafone, modemlerin yalnızca belirli bir kargo şirketi olan MNG Kargo aracılığıyla iade edilebileceğini belirtir. Ancak müşteriler, MNG Kargo'nun bazı bölgelerde hizmet vermediğini ve şubelerinin yetersiz olduğunu bildirmektedir.

    541 Kodu Sorunu

    Vodafone Net, modem iade işlemleri için "541" kodunu kullanmaktadır. Ancak bazı müşteriler, bu kodla MNG Kargo şubelerinde modemlerini iade edemediklerini belirtmektedir. Bu durum, modem iade sürecini geciktirmekte ve müşterilerin iade ücretlerini ödemek zorunda kalmasına neden olmaktadır.

    Modem İade Gecikmesi

    Vodafone Net müşterileri, modemlerini iade ettikten sonra ücret iadelerinin geç yapıldığını bildirmektedir. Bazı durumlarda, iadeler aylar sürebilmekte ve müşterilerin defalarca müşteri hizmetleriyle iletişime geçmek zorunda kalmasına neden olmaktadır.

    Müşteri Hizmetleri Sorunları

    Vodafone Net müşterileri, müşteri hizmetlerinin yetersiz ve etkisiz olduğunu sıklıkla şikayet etmektedir. Müşteriler, uzun bekleme süreleri, çelişkili bilgiler ve çözülmeyen sorunlar yaşadıklarını belirtmektedir.

    Sonuç

    Vodafone Net internet hizmetini düşünüyorsanız, bu sorunları ve şikayetleri dikkate almanız önemlidir. Modem iade süreci, müşteri hizmetleri ve ücret iadeleriyle ilgili potansiyel sorunların farkında olarak, kararınızı bilinçli bir şekilde vermeniz önerilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • micozb kullanıcısına yanıt
    TTnet alsaydınız bunları yaşamazdınız Santral ile alakalı bir sürü sorun çıkıyor TTnet kullanan müşteriler sorunsuz en iyi hızları alırken Diğer İSS kullanan kişilerde bir oynama kısıtlama yapılıyor.
    Ben türknet kullanıyorum gayet memnunum Vodafone Net'te kullandım hiç bir sorunumu çözemediği gibi boşuna zamanımı aldı.Hat zayıflamanız yüksek kablo'yu değiştirin bir sürü sorun yarattı sonuç olarak kapattırıp Türknet geçtim ordaki beyefendi ankastreden ölçüm alın gerekiyorsa işten anlıyorsunuz dedi diğer kullanan abonelere hattınızı takarak hızlarına bakın tekrar geri takarsınız dedi ve şok oldum ben 8 mb/sn alamazken beyefendiler 17 mb/sn alıyor ve Vdsl 24'e kadar destekliyor.Türknet bu bilgileri paylaştım ve internet hızım hakkında kayıt açtılar ve sorunlarım düzeldi.Hakkınızı aramazsanız köle gibi sizi kullanırlar Vodafone'da bunu yaşasaydım gene aynı hızları alacaktım.Adamlarda ne sistem var nede bilgili müşteri hizmetleri 30 dakika bağlanmak için bekliyorsun ben bunları yaşamadığım için Türknet'e devam edicem taahhütsüz olması ayrı bir cezbedici tarafı ama türk telekom yaptığı gerçekten kabul edilemez inşallah batarda adam gibi bir firma internetimizi sorunsuzca yönetir.




  • NitroNos kullanıcısına yanıt
    Aman abi bir daha bu atraksiyonlara girmem TTNET in 24 mbps e kadar olan paketine geçerim. Belki de dediğin gibi telekom tarafından diğer ISS ler engelleniyor. Belki de vodafone un hiç günahı yok ama elimizden bir şey gelmiyor ne yazık ki.
  • micozb kullanıcısına yanıt
    BTK adam akıllı denetlemiyor bundan dolayı diğer İSS'ler zarar görüyor biz müşteri olarak en fazla bu sorunları yada hileleri BTK söyleyebiliriz.Türk telekom'a artık yeter deme süreci gelmiştir diğer ülkelerdeki Telekom firmalarına bakıyorum aşırı derece bizde bir sorun var müşterileri para ve ne kadar yolarız mantığıyla bakıyorlar.Sen hizmetini En iyi şekilde ver hakkını alırsın zaten ama nerde hepsi ne kadar para koparabilirim mantığıyla ilerliyor.
  • NitroNos kullanıcısına yanıt
    Sonuna kadar katılıyorum. Sadece ev kullanıcıları bir topluluk oluştursa ve tepkilerini sosyal medya, tv vb yayın kanalları ile yüksek katılım sağlayarak protesto etse eylem yapsak sadece 2 gün ya bak her şey nasıl düzeliyor. Ama görüyorsun ben bile 2 gün sıkıntıyı gördüm mü sıkıldım bunaldım lanet olsun dedim. Bunları bildikleri için de kafalarına göre istediklerini yapıyorlar.
  • Bu konuda en şanlılardan biri benim sanırım. Büyük çekincelerim olmasına rağmen 14 günlük cayma hakkımada guvenerek geçiş yaptım. 1 gün içinde internete bağlantım tamamlandı ve bahsedildiği gibi hızlara sahibim. Şanslıyım alt yapı olarak desteğin olmasından dolayı ttnet ten şikayetim yoktu ama aynı alt yapı daha iyi hizmet vodafone neti tercih etmeme neden oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.