Şimdi Ara

TTnet'in Müthiş Müşteri Hizmetleri!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
489
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • (Dikkat! Ağır ironi içerir...)

    Tabi başlığı görür görmez şok oldunuz.

    Olayı anlatayım ben size. 1 hafta öncesine kadar rahat bir şkeilde gelen 8 mbit hızım, 1 hafta önce 1 mbite düştü. AKK'ya mı yakalandım dedim, baktım daha 20 gb bile olmamıştı kota. TTnet'i aradım, "Lütfen ayrılmayın bakıyorum, Lütfen ayrılmayın bakıyorum, Lütfen ayrılmayın bakıyorum..." diyen papağan bir müşteri hizmetleri yetkilisi denk geldi. Neyse, bekledim. En sonunda sorun gözükmüyor, AKK'ya yakalanmamışsınız dedi. Ee niye hızım düşük? dedim. Iı mıı etti, adaptörü çıkarıp takın dedi.

    Çözüm mükemmel. Neyse çözülmedi sorun. Kapattım telefonu, tekrar aradım ertesi gün. Bu seferki arıza kaydı oluşturdu. İyi oluştur dedim. Oluşturdu ve bekledim ki biri arayacak. Arıza kaydı iptal edildi, sorununuz çözüldü diye mesaj geldi telefonuma. Baktım hızıma hala 0.6 mbit.

    Bekledim o günde. Ertesi gün tekrar aradım aynı şeyler, sonraki gün tekrar aradım yine aynı şeyler. Baktım oyalıyorlar.

    Dün artık dayanamadım bir hışımla aradım tekrardan. Çözün şu sorunumu canımı sıkmayın diyerek. Hakaret etmemek için zor duruyorum. Neyse oradaki bayan sorununuz yok demesin mi? Modeminiz kapanıp açılacak ve her şey mükemmel olacak beyefendi dedi. İyi peki madem dedim. Yaptı, hızım 0.05 lik bir değer arttı. 0.65 mbit civarına çıktı, helal olsun sana büyüksün dedim.

    Neyse sinirden telefonu yüzüne kapattım, şimdi artık hız sorunundan daha büyük bir problem başladı. Kopma problemi! Bugün kopma problemi için aradım yeniden. Her zamanki gibi "Bekleyin kontrol ediyorum, ilginç kopmaması lazım, hat değerleriniz iyi..." dedi. Evet evet yani? dedim. Arıza kaydı oluşturuyorum dedi. Şaka mı bu? dedim, neyse oluşturdu.

    Arıza kaydındaki adam her kimse ne yaptı biliyor musunuz? 8 mbit hızımı 1 mbite sabitledi. Hem de bana hiçbir bilgi vermeden. 1 hafta önce 8mbiti görürken, ne yaptı ettiler hızımı düşürdüler ve 1 mbit için bana 80 lira verdirtecekler.

    Bu arada hat değerlerim:

    Gelen veri hattı zayıflaması: 3.4
    Giden veri hattı zayıflaması: 1.9
    Ulaşılabilir hız: 14500 kbps

    Benim hızım: 1021 kbps :)

    Helal olsun sana TTNET. Şimdi arayıp geçen gün edemediğim hakaretleri edeceğim. En azından içimde kalmasın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ufukcoskun -- 13 Haziran 2012; 14:32:16 >







  • Müşteri hizmetleri diyorsun, 4440375 asla abartmıyorum çözüm değil çözümsüzlük üreten, sadece zaman kaybına sebeb olan, içi boş telefon numarasından ibaret.

    1 ay boyunca arıza kaydı verdim, açıyorum arıza giderlidli yada işlem yapılıyor cümlesi, her seferinde aynı, hizmet varmı asla yok, çay kahve içip, Milletin gazını alıyorlar, Millet daha sinirlenmesin diye.

    Arayın, ezbere yapacakları belli !

    M.H:Modemin fişini çekin, 5 saniye bekleyin.

    M: TAMAM YAPTIM.

    M.H:Bir sayfa açın,.

    M:Açıldı ama halen yavaş, sayfa açılırken bekliyor.

    M.H: Peki, ağ ayarlarınızda xxx protolu açın, DNS ayarlarına 195.xxx.xx.xx tamam deyin sayfları kapatın.

    M:Değişen birşey yok.

    M.H:arıza kaydınızı aldık, size sorun hakkında bigi verilecektir.

    Beklersiniz, beklersiniz, ararsınız, her seferinde müşteriyle alay eden tuaf bir hizmetle, aylar geçer.

    En sonunda Lanet ederseniz ve TTNET sözleşmenizin biteceği günü beklersiniz.

    Bu arada TTNET hissederlarına bakın, Müslüman Adamlar, çoğu namaz kılar, Dua eder, Ortağı olduğu firmanın Aboneleri ise, her gün lanet okur hakkını haram eder.

    Siyasetciler Meydanlarda Kul hakkı ile konuşuyor, yahu her gün Lanet alıyorsunuz, Millet Haram olsun diyor, İnandığınız Müslümanlık neyse yada Sizin İslam Anlayışınızda Kull hakkını anlatan Kitabı söyleyinde bizde bilelim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi andy1 -- 12 Haziran 2012; 19:34:41 >




  • Anlaşıldı ki bunlara rica etmeyeceksin, yapın diyeceksin. Hemen yapıyorlar.

    Dün böyle oldu, 5 dakika boyunca lafları saydırınca, 15 dakika içinde sorunumu çözdüler.
  • benim TinTinnet'in Müşteri hizmetleri ile telefon konuşmam genellikle,karşıdaki bay veya bayanın "Bu şekilde konuşmaya devam ederseniz görüşmeyi sonlandırmak zorunda kalacağım " cümlesiyle bitiyor.

    çünkü artık çileden çıkıyorum,karşılarındaki insanları aptal yerine koyuyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tyll -- 14 Haziran 2012; 13:29:41 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tyll

    benim TinTinnet'in Müşteri hizmetleri ile telefon konuşmam genellikle,karşıdaki bay veya bayanın "Bu şekilde konuşmaya devam ederseniz görüşmeyi sonlandırmak zorunda kalacağım " cümlesiyle bitiyor.

    çünkü artık çileden çıkıyorum,karşılarındaki insanları aptal yerine koyuyorlar.

    Hahahaha iyiymiş , hak ediyorlar ama
  • 10 gündür ariza kaydı bırakıyordum ve sonunda Dün bir ekip geldi.Gelmez olaydı daha da batırıp gittiler 6 mbit hız 2 düştü ekip geldikten sonra 512 kb ye şimdi tekrar 2mbit çıktı. Taahhüt yok nereye geçsem bilmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: golddragonx

    10 gündür ariza kaydı bırakıyordum ve sonunda Dün bir ekip geldi.Gelmez olaydı daha da batırıp gittiler 6 mbit hız 2 düştü ekip geldikten sonra 512 kb ye şimdi tekrar 2mbit çıktı. Taahhüt yok nereye geçsem bilmiyorum.

    Uydunetten gayet memnunum. Öneririm
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  •  TTnet'in Müthiş Müşteri Hizmetleri!


    Durup duruken benimde hat'ta kopmalar başladı.Kadın arıza kaydı bıraktı ve hızımı düşürdü,kopma yok ama hızım düştü ve arıza için telekomdan kimse gelmedi,deli oldum
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.