Altyapı oristelekom Tek avantajı kurulum/Aktivasyon ücreti olmaması Ön ödemeli sistemdir her ay migros kasalarından süre uzatabilirsiniz. https://migrosinternet.alfailetisim.com.tr/Default.aspx Başvuru süreci -08508000800 arayıp yeni abonelik kısmını tuşlayın, başvuru sonrası edevlet'den alfa iletişim'i seçip onay verin(fiyat yüksek görünebilir önemsiz) -Bağlantı olduğunda sms geliyor 2 gün içinde faturanızı herhangi bir migros mağazasından ödeyin diye. Kasada 2001113467863 barkodu ürün gibi girilmeli -Kasada moneyclub numarası verip faturayı ödeyin 50₺ indirim kasada düşüyor. Kasadan çıkan 2. fişte pnr numarası mevcut bunu siteden aktif edin. https://migrosinternet.alfailetisim.com.tr/PNR.aspx < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Birkanbey -- 24 Eylül 2024; 9:7:40 > |
Migros İnternet 100 mbit 299₺
-
-
Hayırlısı olsun
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 25 Haziran 2024; 17:18:39 > -
Deneyen var mı? Fiberde modem kirası da dahilmiş fiyata. Geçmeyi düşünüyorum bakalım. -
Tarife Detayları
Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir.
Tarifeler yalın internet olup taahhütsüzdür ve TL yüklemelidir.
Abone, 100Mbps’e kadar altyapının destekleyeceği en yüksek hızı kullanacak olup, bu hız bağlanılan yere göre değişiklik gösterebilecektir.
35 mbps ve 100mbps tarifede vdsl alt yapıda modem zorunlu olmayıp, fiber altyapıda ise modem kullanımı zorunludur. Abonelik iptal durumunda modemin Alfa İletişim’e 15 gün içinde eksiksiz bir şekilde gönderilmesi gerekmektedir. Modemin iade edilmemesi durumunda 1200₺ faturalanacaktır.
VDSL altyapıda modem zorunlu olmayıp, talep edilmesi durumunda sıfır modem ücreti 960 TL, VDSL Yenilenmiş Modem modem ücreti 600 TL kapıda ödemelidir.
500 TL değerinde kurulum ve 480 TL değerinde aktivasyon bedeli ücretsizdir.
Abone’ye ait bağlantı adresindeki her türlü bina içi kablolama Abone’ye aittir.
İnternet taşıma işlemi eski internet hizmeti servis sağlayıcının taşıma başvurusunu onaylanmasıyla tamamlanacaktır.
Aboneler, kampanya kapmasındaki hizmetler ile ilgili talep/şikâyet bildirimlerini 0850 800 0 800 ( Destek Hattı’na telefon ile veya info@alfailetisim.com.tr e-posta adresine göndererek ulaştırabilir.
Migros İnternet, tarife ve kampanyalardaki değişiklik hakkını saklı tutar.
Aboneler, Migros İnternet Kampanyası Tarife Bilgilendirme ve Kampanya Formu’nu imzalayarak aboneliğini başlatacaktır.
-
geçişte aktivasyon yok zaten yeni müşteriyede 350 lira. Fiyat olarak pek bir avantajı yok aktivasyon dahil yıllık bazda daha uygun internet var
-
Sıfırdan kurulum olduğunda avantajlı 3 ay sonra taşırsın.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Birkanbey -- 14 Eylül 2024; 13:45:45 > -
Yeni müşteriye pahalı geçişe ucuz olmadı be
En azından kurulum aktivasyon almıyorlar -
Migros net için başvurunca geri dönmüyorlar deniyor, burada üyeliği olan arkadaşlara kaç günde dönmüşlerdi?
-
Geçiş yapana 300 tl
Yeni müşteriye 350 tl
acayip kafa.
-
quote:
Orijinalden alıntı: MUTAFGeçiş yapana 300 tl
Yeni müşteriye 350 tl
acayip kafa.
Fiyat farkının nedeni büyük ihtimal; ücretsiz kur.+ akt.
-
Evet oradan dönüş asla olmuyor, mesai saatlerinde siz arayıp başvuru oluşturun süreç 1 günde bitti yeni kurulum
Arayıp başvuru yaptım
Edevlet onayı verdim
Aynı gün telekom kurulumu yaptı
Migros kasadan telefon numarası verip 1 aylık fatura ödedim money puan geçiyor
Fişte pnr numara çıkıyor onu siteden aktif ettim.
Online ödeme yok henüz 3 ay sonra geçis yaparım
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Birkanbey -- 17 Eylül 2024; 1:38:8 >
-
Teşekkürler hocam bende size soracaktım siz yanıt vermişsiniz sormadan, peki merak ettiğim kurulumdan önce mi kasaya gidip ödemek yapmak lazım? Birde modem getiriyorlar veriyorlar herhalde değil mi? Aslında bende 2 3 ay sonra taşınacağım gibi duruyor başka ile, hem kurulum aktivasyon vermem sonrada geçiş veya iptal yaparım diye düşündüm o şekilde aklıma yattı
-
Bağlantı sonrası 2 gün içinde ödeme yapmanız gerekli, modem almadım ama isterseniz ücreti ayrı.
Talep edilmesi durumunda sıfır modem ücreti 960 TL, VDSL Yenilenmiş Modem modem ücreti 600 TL kapıda ödemelidir
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Birkanbey -- 17 Eylül 2024; 11:55:50 > -
Benimki fiber olacakti hocam direkt altyapisi var sitede eve kadar, o zaman aylik mi yansitacaklar fiber modem parasini onu bulamadim sitede
Edit: Modem parası yokmuş hepsi içinde ücreti vs, bu arada ben arayıp önbaşvuru yaptım hızlı şekilde SMS sözleşme onayı gönderdiler ancak e devletteki açtıkları başvuruyu parantez içinde ADSL olarak tanımlamışlar, bununla ilgili sorun olur mu diye hemen 5 10 dakka sonra geri arasamda(ön başvuru 4 gibi yapmıştım)ulaşamadım saat 5 i geçincede arayıp ilgili yeri tuşlayınca telefonları kapatıyorlar. Hatta firmalardan birini sözleşmede seçmem gerekiyordu onu dahi söylemediler, meğer alfa telekom seçmem gerekiyor diye düşünerek onu kendim buldum seçtim, direkt migrosnet cıkmıyordu onaylacak sözleşmelerde. Böyle ilginç bir müşteri hizmetleri var.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aynanınİçi -- 17 Eylül 2024; 18:29:58 > -
Yaklaşık 3 aydır kullanıyorum. Dijitürkten geçiş yaptım. 100 mphs internet taahhüt var yalnız 20-30 mphs yi geçmiyor. Altyapım desteklemesine rağmen bu hızı geçemedik. Migros net i de aradım defalarca arıza kaydı oluşturuldu ama değişen bir şey olmadı. Kullanan var ise sizde internet hızı ne durumda öğrenebilir miyim. Büyük ihtimal bu ay sonu itibari ile başka operatöre geçmeyi düşünüyorum.
-
Ben TT aboneliğinden başka bir İSS'ye geçmiştim. Hız düşmesi oldu. İSS kaynaklı olduğunu düşündüm. Sinirlenip abonelik iptali yaptım. Sonrasında bu sağlayıcının aktivasyon ve kurulum ücreti almadığını gördüm. İlk ayı geçirdim bu sağlayıcıda. Hız yine aynı. Bana önceki İSS'ma göre daha detaylı bilgileri verdiler. Portunuz arızalı dediler. Arıza kaydı açmıştım üç kez ekipler gelip bakmış onarılamamış. Boş port yokmuş. Ancak TT'yi aradım. Bölgemde farklı kapı numarası verip internet bağlatmak istediğimi söyledim, boş port var mı diye yokladım. Boşta port var dedi TT. Sağlayıcı boşta port yok diyor. Yardımcı olamadılar port değiştirme konusunda. Onun dışında bir kopma olmadı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cracker1718 -- 18 Eylül 2024; 1:39:10 > -
Biraz önce aradım. Saat 09.45 de aramama rağmen mesai saatleri içinde yani 9.00 dan sonra arayın diyor :) internet sitesinden telefon isim yazıyorum gsm hatalı diyor. Neresinden tutsam elimde kalıyor -
Bende önbaşvuru yaptım şansa dün ögleden sonra ulaşabildim, fiber için başvurup sözleşme onayı için link gönderdiler ancak birde ne göreyim e-devlette onaylanacak sözleşmeyi ADSL olarak açmışlar, onaylasam sorun olacak mı diye soracağım kimsey ulaşamıyorum inanılmaz, tam baglakacakken kapanıyor telefon sizde de öyle mi oldu? Hatta numara gizleyip aradım sistem blokladı mı diye dusunerek ona ragmen aynısı oldu. Acaba sözleşmede adsl veya fiber yazması farkeder mi?
-
Şuradan bize yazın kısmından veya diğer kanallardan deneyin isterseniz.
Benzer içerikler
- uzaynet ekşi
- wifi oturum açma ekranı gelmiyor
- yukaridaki tutar hesabiniza borç/alacak kaydedilmiştir ne demek
- gıbırnet referans kodu
- netspeed yorumlar
- vodafone ev interneti tarifeleri
- 24 ay taahhütlü internet cayma bedeli
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X