Dakikası 3.88 TL; masraf çıkarmayın lütfen. Soruyorum siz neden sormadınız? |
Migros İnternet 100 mbit 299₺ (5. sayfa)
-
-
Vdsl de yeni abone olacaklarda hizmet vermiyorlarmis.Kampanya yeni abonede fiber icin gecerliymis.Yani yeni abone olacaksaniz MigrosNet ile adsl/vdsl de yeni abonelik yapamıyoruz -
Açıkçası ben Alfa İletişim A.Ş.(MigrosNet,ŞokNet,Oris Telekom) ile görüştüm. Layer 2 seviye teknik sorumluyla iletişim kurdum. Bu sabit fiyat süreci, bant genişliği gibi soruları yönelttim. Sınırlı seviyede bilgiler aldım. Onlarda benim iletişim bilgilerimi aldılar. Sözde bu konuları görüşmek üzere, ismini de bağışladıkları işletme yöneticisi bana bilgi verme amaçlı dönüş yapacaktı ama arayan soran olmadı. Bende kafada bitirdim muhtemel müşteri olma sürecini.
-
Arkadaşlar comnetteyim 40 gün kadar sürem var daha
modem + 100mbit aylık tarifedeyim 350 TL ödüyorum
başka bir eve taşınacağım ancak nakil için 1000 liradan fazla ücret çıkardılar comnette bu da bana çok saçma geldi
comnet tamamen iptal ettirip sıfırdan migrosnet e mi başvurayım yoksa migrosnete taşımak mı daha mantıklı oluyor ?
yönlendirebilir misiniz beni bu işten pek anlamıyorum
-
Selam hocam fiber için modem verdiler mi ve aylık ücret yansıttılar mı?
-
Hocam yeni gördüm mesajınızı, evet verdiler modem, yok hocam modem ücreti sadece paket ödemesi yapıyoruz migrostan, telekomdan ilgili bir arkadaş geldi ancak ben modemdem memnun değilim başta kanal karmaşasıyla uğraştım tam hallettim derken şimdide sık resetleme gerektirmeye başladı sözde yeni wifi6 modem zte'nin bir modeli sanırım ama çok stabil olduğunu söyleyemem. Burda ayrıca superonline fiber altyapısı da vardı onu kullanıyordum ben. Şimdi ise telekom fiber altyapısına geçince açıkcası çok eleştirilen superonline'ı bu açıdan arattığını söyleyebilirim. Yine de bağlantı ara sıra sıkıntı yaratsa da çok kötü değil, taahhütsüz olması her an iptal edebilebilir durumda olması bence güzel, çok büyük sıkıntı olursa da onlara ulaşamayınca Migros genel müşteri hizmetlerine ulaşıyorum kayıt açtırıp
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aynanınİçi -- 21 Ekim 2024; 10:58:37 > -
yanıt için çok teşekkür ederim hocam, iptal ettirmek yerine taşımak daha mantıklı gibi hocam diğer servis sağlayıcıda böylece aktivasyon ve kurulum ödememiş olursunuz
-
migros fiber ilk kurulum ücretsiz mi acaba
-
Netspeed'den migros nete geçtim ancak çok memnun değilim 100 mbit hızı daha hiç görmedim akşamları 15 mbit hıza kadar düşüyor, 50-60 mbit en fazla görebildiğim hız ping olayı ise başka konu. Oyun filan oynayan arkadaşlara tavsiye etmiyorum. Altyapım 1000 mbite kadar destekliyor. -
Merhaba , benim de bugun turktelekom çalışanları gelip modemi kurdular modem wifi 6 özellikli
ZXHN H3600P modemin modeli
100mbit 349 tl ödeyeceğim.
Sorum olacak cevaplarsanız memnun olurum
2 gün içinde odeyin diye sms geldi , şimdi son gun odesem 2 gun hediye mi kullanıyorum acaba yoksa bir farkı yok mu simdi veya 2 gun sonra ödememin bir kârı olmuyor mu.
Ben aslinda 299 tl olacak sandim ama yeni abonelik olduğu için mecburen 349 dan başlattı,
Geçen hafta yeni eve taşındım comnette aboneliğim vardi 30 gün kadar da bonus gün vardi aslinda onu tasima yapıp sonra da nakil yaptirabilirdim ama malesef akıl edemedim. O zaman 300 TL ödemek mümkün olacaktı ama belki iss değişikligi sonrasinda hemen nakil yapmaya engel bir sey vardir bir süre geçmesi lazımdır belki bilemiyorum
-
Bugün yeni abonelik başlattım. Onay aldıktan 1 saat içinde gelip bağladılar. Migros daha önce hiç ödeme yapmamış. İlk ödemede biraz uğraştırdı. Online işlemleri falan yok galiba. Hizmet numarası hiç bir yerde yok. Bağlantı aktivasyon ücreti yok şimdilik. 100/20 mbit hız var. -
Ödeme shopfly miller ile yapilabiliyor bu cok iyi oldu -
2-3 aylık peşin ödeme yapabiliyor muyuz migros marketlerden?
-
Toptan ödeme yok; aylık bazda.
-
Ay içinde herhangi bir gün önümüzdeki ayı mı ödüyoruz hocam? ödeme aralığı mı var?
2-3 defa peşpeşe ödesem, önümüzdeki 2-3 ayı kapatabilir miyim? Tam sistemi anlayamadım malesef
-
Migros kasada ürün geçer gibi geçip ödendi. Eğer ürün kısıtı yoksa ödenir sanıyorum. -
Mobil uygula falan var mı? Birde akşamları hız düşüyor. Bu sorun sürekli oluyor mu? -
Kapatamazsınız her ay ayrı ayrı; ödediğiniz önümüzdeki ay değil, kullanım içinde bulunduğunuz ay.
Kampanya kapmasındaki hizmetler ile ilgili talep/şikâyet bildirimlerini 0850 800 0 800 ( Destek Hattı’na telefon ile veya info@alfailetisim.com.tr e-posta adresine göndererek ulaştırabilir.
-
telefonu kimse açmıyor:)
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X