|
Migros İnternet 100 mbit 299₺ (2. sayfa)
-
-
Hocam teşekkür ederim cevap için, e-devlete tekrar girdiğimde sözleşmeyi düzelttiklerini gördüm. Ancak sözleşme detayına bakınca 399 olarak gözüküyor tutar. Migros internet sitesinde geçiş olmayan yeni aboneler için fiyat moneyclub üyelerine özel 349 olarak reklam yapılmış. Ben öderken 349 olarak ödeyebilecek miyim kasadan? Şimdi de bu aklıma takıldı.
@Birkanbey birkan hocam peki kasadan ödeme yaparken bu 399 bana moneyclublı oldugum ıcın 349 olarak gozukecek mi? Burada bir sakata gelmeyelim, sizinkini yaparken indirimli yapabilmişmiydiniz money club vererek? 399 gözükmesi hoşuma gitmedi, adamları arıyorum ulaşmak mümkün değil kesinlikle, dün şansa ulaşmışım
-
@Birkanbey sözleşmeyi 399 lira olarak hazırlamışlar, onaylayayım diyorum ancak kasada öderken money club indiriminin olup olmayacağına emin olabilsem öyle onaylacağım, bana telefonda satarken konuşan kişi yeni abonelere özel 349 dan yararlandırabileceğini söylemişti ama şimdi ise böyle yapıyorlar... kendi sayfasındada yeni müşteriler bölümünde moneyclubllara özel 399 karalanıp 349 reklamı yapılmış, kimseye de ulasamıyorum o zaman iptal ediyim sözleşmeyi hocam ben kasada indirim olmayacaksa
-
Kasada money numarası verince 349₺ düşüyor...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Birkanbey -- 18 Eylül 2024; 14:5:13 > -
Hocam cok tesekkur ederim, ariyorum bilgi alamiyordum, simdi icime sindi, sanki firmayi kapatmis gitmisler migros genel mudurlugu dahi aradim iki kere kayit biraktim isimin arasinda o zaman onayliyorum ben sonra gerekirse kullanir veya iptal gecis yaparim tasinmazsam
-
Migros'un sadece adı var sanırım çağrı merkezi hizmetinide alfa iletişim veriyor.
Sıfırdan kurulum için bulunmaz nimet migrosnet
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Birkanbey -- 18 Eylül 2024; 18:40:39 > -
Hocam çok teşekkürler, alfaya ve migros internet için ayırdıkları müşteri hizmetlerine(yine kendileri herhalde bekletme müziği aynıydı çünkü) ulaşamayınca panik yapmıştım, ama bugun gün içinde telekomcu arkadaşta aradı, akşamüstüne bağlanmıştı işten az erken çıkabilip yetiştim. İlginç nokta daha pnr satın almadan internet aktif kullanılmaya başlandı, akşam ise büyükçe bir migrostan hallettim ilk defa bu işlemi yaptılar şaşırdılar. Diğer merak ettiğim Pnr aldıktan sonra ilgili yere giriyoruz ancak PNR kontrolü başarılı mesajından başka şey veya doğrulama çıkmıyor sadece biraz sonra teyit SMS'i geliyor. Binadaki telekom altyapısı bu arada en son kullandığım superonline fiberden daha stabil ve sağlıklı çalışıyor. İkiside wifi 6 modem, modem farkı diyeceğim belki ama superonline son zamanlarda epey bozmuştu 200'lük bağlantı 200 gibi çalışmıyordu. Modem parasıda yok fiberde alsalar sesimi çıkartmazdım yine de. Güzelde bir modem verdiler, birde aslında alfanın çok ilgili olmaması bir nevi güzel birşey gibi şimdi farkettim, birşey olunca migros müşteri memnuniyeti dolayısıyla bildirince hallediyorlar
-
Benim bugün bağlantım açıldı. netspeedten geçiş yaptım. TT fiber altyapısı kullanıyorum 100mbps aldım hızda bir sorun yok. En azından netspeed dönemi ile aynı. Modemde herhangi bir ayar yapmadım. Arayüzden baktım otomatik gelmiş bilgiler.
Daha ödeme yapmadım yarın bir migrostan pnr alacağım. Fakat diyelim bir süre evde yokum ve pnr almadım (3 ayda olabilir, 1 hafta olabilir) bu durumda ne oluyor cevabını bilen var mı?
Eğer süreçte bir şey değişmiyor ve sanki dondurmuş gibi oluyorsak çok iyi. Yenileme dönemleri seyahatlere denk gelirse 1 yılda en fazla 9 ay kullanırım çünkü.
-
Muhatap var hocam. Teknik departmana bağlanırsanız çok ilgili bir kadın var. Destek talebimi hâlâ kapatmadılar. Kendisi çok ilgilendi. Port değişikliği talep etmiştim. Zaten taş çatlasa 10 çalışan var müşteri hizmetlerine çıkan. Bayağı aramıştım.
-
hangi numaradan aradınız ? Ödeme olayını anlamadım. Kurulum yaptıktan sonra mı ödeme yapıyoruz Migros’a gidip? Uygulamadan falan olmuyor mu? Bugün ben de üye olacağım. Daha sonra başka sağlayıcıya geçersek modem iadesi dışında sorun olacak bir şey var mı ?
-
Müşteri hizmetlerine hiç bir şekilde ulaşılamıyor. Binada boş fiber port olmadından bağlantı yapılamadı. -
bende az önce başvurdum. "vdsl alt yapıda modem zorunlu değilmiş ." benim evdeki modeme gerek yokmuymuş yani yıllardır. bunu da ilk defa görüyorum
-
Yanlış anladın sanırım. Fiber abonesi olanlara modem kiralıyorlar. Senin modemin olsa da zorunlu olarak veriyorlar. ADSL vdsl de kendi modemini kullanabilirsin diyor.
-
teşekkürler. ben yanlış anlamışım o zaman. bende modem yok iyi ki uyardın.
-
üye olmak için sabah başvurdum. arayan soran olmadı. şimdi yeni üyelik için ben arıyorum telefonla 10 dakkadır açan yok. müşteri hizmetleri baştan belli
-
08508000800 arayıp yeni abonelik bağlanın, ön ödemelı sistem var bağlantı olduğunda sms geliyor 2 gün içinde faturanızı herhangi bir migros mağazasından ödeyin diye.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Birkanbey -- 19 Eylül 2024; 12:24:30 > -
Ben de Saat 10 gibi başvuruyu yaptım. Risk aldık ama yapacak bir şey yok. Fiber için Kurulum ücreti yok ve 350 tl ödeyeceğim. Modemi onlar veriyor. Başvurudan sonra sms geliyor. E devletten onay veriyorsunuz. Sonra Telekomdan birisi aradı 13.30 gibi geleceğiz dediler. Fatura ödemesi sadece Migros kasadan oluyormuş.
-
@sokrates60 Bunları zaten ilk mesaja ekledim, sanırım birden fazla pnr eklenebiliyor, yarın denerim süresi bitecek money puan var değerlenir 2 aylık daha alıp.
@plsTR 2 gün içinde pnr aktif olmayınca kısıtlama oluyor, 15 gün içinde işlem olmazsa abonelik iptal ediliyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Birkanbey -- 19 Eylül 2024; 12:36:26 > -
Bu oris telekom yada alfa iletişim mıdır nedir bu firma ile musteri hizmetleri boyutunda forumda bir takim sıkıntılar yazanlar olmuştu, şimdi soknet yada Migros internet olarak satışları var bunların isimlerine güvenerek Abone olmayın derim -
3 veya 6 ayı doldurmadan; iptal veya geçiş yapılırsa, ekstra ücret çıkıyor mu acaba? Sitede sözleşme yok.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X