Şimdi Ara

Hızım bilinçli olarak düşürüldü!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
1
Favori
2.198
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 0266 324 3383 numaralı hattımda bulunan VDSL 8827324398 devre numarası ile SARIMSAKLI-35 santraline bağlı olan hattım ile 5 Haziran 2020 tarihinden bu yana hizmet almaya çalışmaktayım. Aşağıdaki değerlerde görülebileceği üzere, 5 Haziran tarihli Türk Telekom Saha Ekipleri müdahalesi neticesinde maksimum 120 mbit destekleyen hattım ile hizmet almaya başladım.


    Telekom Sistem Mesajı
    Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
    Arıza Bildirim Tarihi : 04-06-2020 10:28:49
    Görev : ISLAH
    Görev Bildirim Zamanı : 04-06-2020 10:43:00
    Arıza ID :2020060400072672700
    Arıza Durum Açıklama : Arıza kontrolü yapıldı
    Ekip Tipi Açıklama : Teknik Saha Ekibi
    İş Emri ID : 2020060400162542672
    İş Emri Durum Açıklama : Arızanız gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözümlenmiştir
    Log : DAĞITIM KUTUSUNDA DEVRE DEĞİŞİKLİĞİ YAPILMIŞTIR
    İşlem Sonuç Kodu : TT Sorumluluğunda Giderildi
    İşlem Sonuç Grubu : TT Sorumluluğunda Giderildi

    Arıza Kaydı Teknik Durum Bilgileri - 05.06.2020
    Arıza kaydı teyit aşamasında Teknik Durum Bilgileri
    Hat Fiziksel Durumu : AÇIK
    Hat Yönetimsel Durumu : AÇIK
    NmsHızProfil : VDSL2_35M_6144
    Upload Çıkış Gücü : 4.2
    Download Çıkış Gücü : 8.2
    Upload Kapasite Hızı : 49248 kbps
    Download Kapasite Hızı : 116786 kbps
    Upload Mevcut Hızı : 6140 kbps
    Download Mevcut Hızı : 35836 kbps
    Upload Noise Margin : 37.3 dB
    Upload Attenuation : 8.4 dB
    Download Noise Margin : 30.3 dB
    DownloadAttenuation : 0.0 dB

    7 Haziran 2020 tarihinde hattımı güncelleyerek, 100mbit'e kadar paketine geçiş yaptım. Önce 79, sonra 88 Mbitlik hız profilleri tanımlandı. Ve bu profiller ile tam 88mbit hızı herhangi bir bağlantı sorunu, kopma, ping, yavaşlık vs problemi olmadan 11 Haziran 2020 tarihine kadar kullanabildim.

    Arıza Kaydı Teknik Durum Bilgileri - 07.06.2020
    Arıza kaydı açıldığında Teknik Durum Bilgileri
    Hat Fiziksel Durumu : AÇIK
    Hat Yönetimsel Durumu : AÇIK
    NmsHızProfil : VDSL2_79M_8192
    Upload Çıkış Gücü : 1.4
    Download Çıkış Gücü : 14.0
    Upload Kapasite Hızı : 50438 kbps
    Download Kapasite Hızı : 112083 kbps
    Upload Mevcut Hızı : 8192 kbps
    Download Mevcut Hızı : 79856 kbps
    Upload Noise Margin : 32.3 dB
    Upload Attenuation : 9.1 dB
    Download Noise Margin : 17.0 dB
    DownloadAttenuation : 0.0 dB

    09.06.2020 00:53 tarihinde, hattıma tanımlanan VDSL_79M_8192 profilinin hatalı olduğunu, 100mbite yükseltilmesi gerektiğini belirten arıza kaydını oluşturdum.
    Bu kayıt Türk Telekom Saha Ekiplerine yönlendirildi. (2020061100072937492 numaralı arıza iş emri)
    Ancak 11 Haziran tarihinde Türk Telekom tarafından yapılan ne olduğunu bilemediğim, gereksiz işlemler neticesinde aşağıda görülebileceği gibi, maksimum DL hat değerlerim 16 mbit' e düşürüldü!


    Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
    Arıza Bildirim Tarihi : 04-06-2020 10:28:49
    Görev : OTOMATİK ARIZA TESPİT
    Görev Bildirim Zamanı : 11-06-2020 14:05:00
    Arıza ID :2020061100072937492
    Ekip Tipi Açıklama : Sistem Kontrol(Arıza Tespit Uyg.)
    İş Emri ID : 2020061100163428881

    Telekom Sistem Mesajı
    Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
    Arıza Bildirim Tarihi : 04-06-2020 10:28:49
    Görev : ISLAH
    Görev Bildirim Zamanı : 11-06-2020 14:05:00
    Arıza ID :2020061100072937492
    Arıza Durum Açıklama : Arıza kontrolü yapıldı
    Ekip Tipi Açıklama : Teknik Saha Ekibi
    İş Emri ID : 2020061100163429372
    İş Emri Durum Açıklama : Arızanız gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözümlenmiştir
    Log : HATTIN KONTROLÜ YAPILMIŞTIR - ARIZA TESPİT EDİLMEMİŞTİR
    İşlem Sonuç Kodu : TT / MÜŞTERİ KAYNAKLI ARIZA YOK
    İşlem Sonuç Grubu : TT / Müşteri Kaynaklı Arıza Yok

    NİHAYETİNDE, Hem TT hem Müşteri kaynaklı arıza yok notu düşülmüş, ANCAK hız değerlerim 16mbit'e çekilmiştir.
    Bu işlemlerin bilinçli veya bilinçsiz Türk Telekom sorumluluğunda gerçekleştirilerek hızımın düşürüldüğü oldukça aşikârdır. Hattın son değerleri aşağıdadır;

    12.06.2020 19:45
    Arıza Kaydı Teknik Durum Bilgileri
    Arıza kaydı teyit aşamasında Teknik Durum Bilgileri
    Hat Fiziksel Durumu : AÇIK
    Hat Yönetimsel Durumu : AÇIK
    NmsHızProfil : VDSL2_88M_8192
    Upload Çıkış Gücü : 8.1
    Download Çıkış Gücü : 14.0
    Upload Kapasite Hızı : 20341 kbps
    Download Kapasite Hızı : 16970 kbps
    Upload Mevcut Hızı : 8192 kbps
    Download Mevcut Hızı : 27448 kbps
    Upload Noise Margin : 16.5 dB
    Upload Attenuation : 24.8 dB
    Download Noise Margin : 4.2 dB
    DownloadAttenuation : 0.0 dB


    Bugün itibariyle ;


    17.06.2020 16:12
    Arıza Kaydı Teknik Durum Bilgileri
    Arıza kaydı açıldığında Teknik Durum Bilgileri
    Hat Fiziksel Durumu : AÇIK
    Hat Yönetimsel Durumu : AÇIK
    NmsHızProfil : VDSL2_35M_6144
    Upload Çıkış Gücü : 8.1
    Download Çıkış Gücü : 13.8
    Upload Kapasite Hızı : 17997 kbps
    Download Kapasite Hızı : 30731 kbps
    Upload Mevcut Hızı : 6140 kbps
    Download Mevcut Hızı : 26844 kbps
    Upload Noise Margin : 17.4 dB
    Upload Attenuation : 26.8 dB
    Download Noise Margin : 9.4 dB
    DownloadAttenuation : 0.0 dB


    Hat değerlerimin eski haline döndürülmesi, 120 mbit kapasiteye tekrar yükseltilmesi adına gerekli işlemlerin yapılmasını
    İşbu yazılı belge ile tarafınıza bildirir,
    Gerekli adımların ivedilikle yapılması hususunda hassasiyetinizi bilgilerinize arz ederim.


    E.M.A
    İletişim : 05072103599







  • @TurkNet



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cemilian -- 18 Haziran 2020; 3:12:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cemilian C kullanıcısına yanıt
    Sadece yazık diyorum geç başka bir issye yada saye gelene kadar durum böyle devam.Senin hattını başkasına vermişler belliki bende kisorunda aynı altyapı sorgusunda Türknette 50 diğer sitelerde 73mbit çıkıyor ben 18mbit kullanıyorum.Ya firma değiş yada sabret.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bigcrysis93 -- 18 Haziran 2020; 10:21:23 >
  • Merhaba, hattınızı kontrol ettiğimde yerleşik operatör saha ekiplerinden gelen bilgide devre değişikliği yapıldığı bilgisi verilmiştir. Ancak Hat değerlerinizi kontrol ettiğimde düşük durumda olduğu için arkadaşlarıma bildirimde bulundum. Bu konuda yerleşik operatör ile iletişime geçerek arızanın tekrar kontrol edilmesini talep edeceğiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, hattınızı kontrol ettiğimde yerleşik operatör saha ekiplerinden gelen bilgide devre değişikliği yapıldığı bilgisi verilmiştir. Ancak Hat değerlerinizi kontrol ettiğimde düşük durumda olduğu için arkadaşlarıma bildirimde bulundum. Bu konuda yerleşik operatör ile iletişime geçerek arızanın tekrar kontrol edilmesini talep edeceğiz.
    Hat az önce 4mbite düşürüldü ve 30 saniyede bir kopup 3 dk bağlanmıyor :) ben millenicoma geçiyorum hoççakal Türknet
    :)
    Bu ay test ederim gelecek ay diğer iki hesabımı da geçiririm :)
    1 müşteriyle 3 abonelik kaybettiniz :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cemilian -- 18 Haziran 2020; 15:51:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hızım bilinçli olarak düşürüldü!

    Maksimum ulaşabilir hız 400 modemin aldığı 20mbit ahahahah
    Ekran görüntüsüne bastığım an koptu 🤣

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cemilian C kullanıcısına yanıt
    İşte Türknet kalitesi bu işte.Anlayan firma değiştirir çözüm kesinlikle yok.Tt ekiplerine iş yaptıramıyorlar.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bağlantı an itibariyle komple gitti çıldırıcam :))
    Hızım bilinçli olarak düşürüldü!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kesinlikle buradaki herkes bir olup bu firmayı derhal terketmeliyiz para verip yalandan hizmet alıyoruz ya sorunumuzu biran önce cozsunler yada bizim sırtımızdan para kazanmasinlar derdimizi anlatacak bitane müşteri hizmeti yok kime ne anlatıyoruz yaza yaza bir günün geçmiştir herhalde bunların hepsini

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Cemilian C kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanız ile ilgili çalışmalar devam ediyor. Ekiplerden güncel bilgi aldığımızda sizinle iletişime geçeceğiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, arızanız ile ilgili çalışmalar devam ediyor. Ekiplerden güncel bilgi aldığımızda sizinle iletişime geçeceğiz.
    Düzeltme çalışmaları mı bozma çalışmaları mı devam eden? Gelip direkten ölçüm almaları lazım. Gelen giden yok. Olsa görürüm bütün gündür bekliyorum. Komple kesilmiş bağlantım şimdi de. Hayırdır inşallah? Pazartesi imzaları atıyorum başka operatör için bilginize.
  • turknetı yenı taktıgı bu hız kesıp yuksek fıyatla satmak ozellıkle yenı abonelerde cok oluyor bu durum
  • Evet ama şunu anlamıyorlar ki yeni abone sandıklarının çoğu diğer abonelerinin ikincil adresi.
    Ailemin evinde babamın adına türknet kullanıyoruz,
    Öğrenci evinde benim adıma,
    Yazlıkta kardeşimin adına.
    Şimdi yazlıktakini millenicoma geçiricem, eğer imzamı almaya geldiklerinde 100mbit göremiyor olursam. Düzeltmiş olursalar devam ederim. Milleni pazartesi burda olacak. Yani cumartesi pazar düzeldi düzeldi :) yoksa yazlık milleniye geçecek.
    2 aylık test, memnun kalırsam (ki en azından telefon açınca konuşanlar var, muhtemelen kalırım) aile ve öğrenci evleri de milleniye geçecek.
    Bitmedii! Referansımla üye olan arkadaşlarıma da bahsedeceğim, ki çevremin teknoloji koordinatörü olduğumu söyleyebilirim, onlar da %90 milleniye taşırlar.

    Noldu?
    1 yeni abonelikle 3 bizden 3-4 dışardan 6-7 abone kaybetmiş olacak türknet...

    Gönül isterdi ki türknet sempatim karşılık bulsun.

    120mbit destekli hattımla şuan 10dkda bir kopan 15mbit bağlantım var. @TurkNetDestek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Her 1-2 ayda bir aynı sorunu yaşamaktan inanın bende bıktım.01.12.2018 Tarihinde ttnetten türknette geçiş yaptım.Geçiş yapma sebebim de ttnet sözleşmemin bitmesi ve yeni ttnet 100 mb fiyatlarının uçuk olmasıydı.Yanlış olmasın ttnette aynı evde 5 yıldır 100 mb paket kullanıyordum.Öyle 88 mb-77 mb filan değil gerçekten 90-95 mb arasında hız geliyordu.Neyse türknetle görüştüm hattımın 88 mb sıkıntısız alacağını 100mb ttnetten kaynaklı olarak tanımlanmadığını söylediler.Neyse diyerek geçişi yaptım.İlk 2 hafta gerçekten 88 mb olarak sorunsuz kullandığım hat durduk yere 40 küsür mb lere düştü.Arıza kaydı açtırdım 10-15 gün salak saçma hattımın desteklemediği yalanları ile uğraşarak bir şekilde tesadüfen ttnet çalışanını kutuda görmem ile sorunu çözdürdüm.

    Aradan geçen 1 ayın sonunda gene aynı problem başladı önce 70 sonra 60 sonra 50 derken tekrar 40 lara kadar indik.Yani arıza oluşturmayıp sessiz kaldıkça bu hız düzenli olarak düşüyordu.Bunun tarihi de 03.02.2019 gene 10-15 gün sinir krizleri ile hattımın desteklemediğini bir problem olmadığını sorunu büyüttüğüm söylendi.Evet 100 mb kullandığım hattın 40 mb lere düşmesi benim sorunu büyütmem olarak değerlendiriliyor.Baktım olmuyor netspeed başvurusu yaptım.Bir görevli ertesi gün geldi formları doldurdum 3-4 saat sonra o ulaşamadığımız türknet beni aradı.

    Genel müşteri memnuniyeti anketi yaptıklarını bir problemimin olup olmadığını sordu.Bende bir problemim vardı artık çözüldü çünkü sizden ayrılıyorum evrakları doldurdum dedim.Şaka maka sorunu anlatın ben çözüm bulacağım diyerek illa telefonu kapatmamı engelledi.Neyse dedim anlatayım nasılsa bir şey olacağı yok.Aradan 1 saat geçti internet kesildi 2-3 saat gelmedi dedim bilerek yapıyorlar geçiş istedim diye derken hop hattım 100mb profili tanımlanmış 91 mb görüyor.Tabi şaşırdım olayın çözülmesine de sevinince netspeed başvurusunu iptal ettim.

    Tabi bu mutluluk 40 gün sürdü.09.04.2019 tarihinde gene internet kesildi mecbur arıza kaydı oluşturdum 3-4 saatte geldi ve gene eski hikaye başladı.Bu sefer hat 36 mb lere düşmüş SNR değeri öyle bile 5-6 arası geziyor.Aynı masallar gene sinir derken aklıma hat taşıma geldi.Bastım bu seferde millenicoma formları doldurdum şaka ama gene iptal edilecekken sorunu çözdüler.

    Bu olayı daha önce forumda dile getirdim gene çözüm olmamıştı.En son artık hiç bir şekilde hat 40 mb leri geçmeyince ping te problemli olunca gelin bakın yoksa iptal ediyorum diye tutturdum.Saha ekibi gönderiyoruz problem sizden kaynaklıysa bilmem ne kadar para ödersiniz dendi.Dedim gelsin geldiler site girişini kontrol ettiler sorun iç tesisatta burada problem yok dendi.Gelelim asıl saçmalığa o kadar eminler ki bakın efendim burası 100 mb alıyor size gelirken düşüyor iç tesisatta problem var diye tutturdular.

    Gittim elektirikçi buldum kontrol ettirdim yok abi diyor sağlam kayıp var ama öyle çok büyük değil olması gerektiği kadar.Kısaca 100 den 90 na 80 ne düşer ama 40 a düşmez.Ben testti yaptırdım ya türknette geri dönüş yaptım tekrar ekip geldi ısrarla evde sıkıntı diye tutturuyor gidiyor.Bende bütün iç tesisatı kırdırdım yaptırdım.Evet gözüm o kadar döndü ki ne kadarsa kırın yapın dedim geçtim.

    Tabi sorun çözüldü mü hayır....... Boşu boşuna uğraştığım ile kaldım baktım olmuyor.TTNet başvurusu yaptım alacağım max hızı soruyorum 35 mb deniyor.Yav diyorum ben 6-7 ay önce sizde 100mb kullanıyordum nasıl olur yok diyor şuan ki kapasite bu.Gittim türktelekom binasına derdimi anlattım parası neyse vereceğim biri benle gelsin sorunu çözelim diyerek yola çıktık.Ana kutuya gittik güç kaynağı ile modem bağladık yok 55 görüyor eve gelene kadar 35 lere iniyor.Oradan asıl dolaba gittik bağladık bütün portları deniyoruz nafile zaten port yok benim önce ki sağlam port başkasına verilmiş tabi.Baktık işin içinden çıkamıyoruz ölçtük biçtik biz buradan eve özel kablo çeksek ne olur demeye.

    6 lı kalın yer altına dayanıklı 100 küsür metre kablo aldık ve ana kutudan yeri kazdırarak evime siteden izin alarak döşettim.Aradan ne çıkmış oldu BÜTÜN BAHANELER .Artık ana merkez kutudan direk ek bağlantısız kablo geliyordu.Bu şekilde 7-8 aydır kullanırken.



    15.06.2020 Tarihinde internet bağlantısı kesildi.Modeme defalarca reset attım gelmeyince arıza kaydı oluşturdum.Ve benim eski problemim geri geldi.Şimdi gene alt yapınız kaldırmıyor hikayeleri ve her gün 10mb -10mb düşen internet.Ne halt ediyorlarsa bir şey yapıyorlar arıza kaydından sonra ve bilerek hız düşüyor.Sistemden kontrol edin aldığım hızları diyorum yok diyorlar siz bu hızları alamazsınız.Kardeşim sen göndermişsin bundan 1 ay önce probleminiz çözüldü bakın hızınız bu diye diyorum yok anlamıyor.

    Bugün ayın 20 si ve hattım şuan 45 mb lere düştü her konuşmamızda sorunu çözüyoruz evet efendim çözdük dediklerinden sonra hattım 10-15 mb düşüyor.Sizin sorununuzu çok iyi anlıyorum ve bence türknette tanınan hızlar doldukça kademeli olarak hız düşüşüne gidiyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alkımm

    Her 1-2 ayda bir aynı sorunu yaşamaktan inanın bende bıktım.01.12.2018 Tarihinde ttnetten türknette geçiş yaptım.Geçiş yapma sebebim de ttnet sözleşmemin bitmesi ve yeni ttnet 100 mb fiyatlarının uçuk olmasıydı.Yanlış olmasın ttnette aynı evde 5 yıldır 100 mb paket kullanıyordum.Öyle 88 mb-77 mb filan değil gerçekten 90-95 mb arasında hız geliyordu.Neyse türknetle görüştüm hattımın 88 mb sıkıntısız alacağını 100mb ttnetten kaynaklı olarak tanımlanmadığını söylediler.Neyse diyerek geçişi yaptım.İlk 2 hafta gerçekten 88 mb olarak sorunsuz kullandığım hat durduk yere 40 küsür mb lere düştü.Arıza kaydı açtırdım 10-15 gün salak saçma hattımın desteklemediği yalanları ile uğraşarak bir şekilde tesadüfen ttnet çalışanını kutuda görmem ile sorunu çözdürdüm.

    Aradan geçen 1 ayın sonunda gene aynı problem başladı önce 70 sonra 60 sonra 50 derken tekrar 40 lara kadar indik.Yani arıza oluşturmayıp sessiz kaldıkça bu hız düzenli olarak düşüyordu.Bunun tarihi de 03.02.2019 gene 10-15 gün sinir krizleri ile hattımın desteklemediğini bir problem olmadığını sorunu büyüttüğüm söylendi.Evet 100 mb kullandığım hattın 40 mb lere düşmesi benim sorunu büyütmem olarak değerlendiriliyor.Baktım olmuyor netspeed başvurusu yaptım.Bir görevli ertesi gün geldi formları doldurdum 3-4 saat sonra o ulaşamadığımız türknet beni aradı.

    Genel müşteri memnuniyeti anketi yaptıklarını bir problemimin olup olmadığını sordu.Bende bir problemim vardı artık çözüldü çünkü sizden ayrılıyorum evrakları doldurdum dedim.Şaka maka sorunu anlatın ben çözüm bulacağım diyerek illa telefonu kapatmamı engelledi.Neyse dedim anlatayım nasılsa bir şey olacağı yok.Aradan 1 saat geçti internet kesildi 2-3 saat gelmedi dedim bilerek yapıyorlar geçiş istedim diye derken hop hattım 100mb profili tanımlanmış 91 mb görüyor.Tabi şaşırdım olayın çözülmesine de sevinince netspeed başvurusunu iptal ettim.

    Tabi bu mutluluk 40 gün sürdü.09.04.2019 tarihinde gene internet kesildi mecbur arıza kaydı oluşturdum 3-4 saatte geldi ve gene eski hikaye başladı.Bu sefer hat 36 mb lere düşmüş SNR değeri öyle bile 5-6 arası geziyor.Aynı masallar gene sinir derken aklıma hat taşıma geldi.Bastım bu seferde millenicoma formları doldurdum şaka ama gene iptal edilecekken sorunu çözdüler.

    Bu olayı daha önce forumda dile getirdim gene çözüm olmamıştı.En son artık hiç bir şekilde hat 40 mb leri geçmeyince ping te problemli olunca gelin bakın yoksa iptal ediyorum diye tutturdum.Saha ekibi gönderiyoruz problem sizden kaynaklıysa bilmem ne kadar para ödersiniz dendi.Dedim gelsin geldiler site girişini kontrol ettiler sorun iç tesisatta burada problem yok dendi.Gelelim asıl saçmalığa o kadar eminler ki bakın efendim burası 100 mb alıyor size gelirken düşüyor iç tesisatta problem var diye tutturdular.

    Gittim elektirikçi buldum kontrol ettirdim yok abi diyor sağlam kayıp var ama öyle çok büyük değil olması gerektiği kadar.Kısaca 100 den 90 na 80 ne düşer ama 40 a düşmez.Ben testti yaptırdım ya türknette geri dönüş yaptım tekrar ekip geldi ısrarla evde sıkıntı diye tutturuyor gidiyor.Bende bütün iç tesisatı kırdırdım yaptırdım.Evet gözüm o kadar döndü ki ne kadarsa kırın yapın dedim geçtim.

    Tabi sorun çözüldü mü hayır....... Boşu boşuna uğraştığım ile kaldım baktım olmuyor.TTNet başvurusu yaptım alacağım max hızı soruyorum 35 mb deniyor.Yav diyorum ben 6-7 ay önce sizde 100mb kullanıyordum nasıl olur yok diyor şuan ki kapasite bu.Gittim türktelekom binasına derdimi anlattım parası neyse vereceğim biri benle gelsin sorunu çözelim diyerek yola çıktık.Ana kutuya gittik güç kaynağı ile modem bağladık yok 55 görüyor eve gelene kadar 35 lere iniyor.Oradan asıl dolaba gittik bağladık bütün portları deniyoruz nafile zaten port yok benim önce ki sağlam port başkasına verilmiş tabi.Baktık işin içinden çıkamıyoruz ölçtük biçtik biz buradan eve özel kablo çeksek ne olur demeye.

    6 lı kalın yer altına dayanıklı 100 küsür metre kablo aldık ve ana kutudan yeri kazdırarak evime siteden izin alarak döşettim.Aradan ne çıkmış oldu BÜTÜN BAHANELER .Artık ana merkez kutudan direk ek bağlantısız kablo geliyordu.Bu şekilde 7-8 aydır kullanırken.



    15.06.2020 Tarihinde internet bağlantısı kesildi.Modeme defalarca reset attım gelmeyince arıza kaydı oluşturdum.Ve benim eski problemim geri geldi.Şimdi gene alt yapınız kaldırmıyor hikayeleri ve her gün 10mb -10mb düşen internet.Ne halt ediyorlarsa bir şey yapıyorlar arıza kaydından sonra ve bilerek hız düşüyor.Sistemden kontrol edin aldığım hızları diyorum yok diyorlar siz bu hızları alamazsınız.Kardeşim sen göndermişsin bundan 1 ay önce probleminiz çözüldü bakın hızınız bu diye diyorum yok anlamıyor.

    Bugün ayın 20 si ve hattım şuan 45 mb lere düştü her konuşmamızda sorunu çözüyoruz evet efendim çözdük dediklerinden sonra hattım 10-15 mb düşüyor.Sizin sorununuzu çok iyi anlıyorum ve bence türknette tanınan hızlar doldukça kademeli olarak hız düşüşüne gidiyorlar.
    Çok bile sabretmişsiniz. Milleniyi deneyeceğim. Bağlantıyı kursunlar referans linkimi atayım, birer ay ücretsiz kullanır, deneriz :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, arızanız ile ilgili çalışmalar devam ediyor. Ekiplerden güncel bilgi aldığımızda sizinle iletişime geçeceğiz.
    Adresime yönlendirilen TurkNet ekipleri 10 santimetre uzunluğundaki iç tesisatı kontrol etti. İç tesisatta hiç bir sıkıntı yok, sorunun Türk Telekom merkezli olduğu teyit edildi.
    Siyah kablo bizatîhi telekom direğinden gelmekte olduğu için ankastre kontrolleri kullanıcı ve TurkNet ekibi değil, telekom kapsamında. Apartmanda ankastre yok. Türk Telekom'dan hattımın eski değerlerine kavuşması için yapılmış olan port gibi değişikliklerin geri alınmasını talep edelim. Bağlantı kurulduğu gün 120 mbit kapasiteli hat bugün 17 mbit link alıyor, ve kopmalar mevcut. Ayrıca telefon direği ve ankastre kontrolü için Türk Telekom'dan ekip talep edelim. Durumun aciliyetini belirtelim, arıza 1 haftayı geçkin bir süredir devam etmekte. Adresime gelen ekipler diğer detayları sisteminize yüklediler. Kontrol edebilirsiniz.
    Apartmana bir ankastre kutusu koyulması için de talep oluşturalım. Bu şekilde ilerleyemiyoruz. Durumun aciliyeti vardır. Teşekkürler.

    @TurkNetDestek




  • Cemilian C kullanıcısına yanıt
    Ne yazık ki hepsi aynı b.. laciverti.Ofis için de millenicom kullanıyorum bu firmalar ttnet ekiplerine iş yaptıramıyorlar .Nasıl anlatayım problem olana kadar sorunsuz problem başladı mı ttnette şu şu abone no da sorun var diye mail atıyorlar.ttnet ekipleri de sorunu arıza kaydı kapatılacak şekilde çözüyor.Örneğin 04.03.2020 tarihinde geçiş bitti millenicomdan 20 dakika da bir internet kopuyor arıza kaydı oluşturuyoruz ttnet kaynaklı sorunu çözmeleri için bilgi ilettik diye cevap geliyor.

    Müşteri hizmetlerini arıyorum bizim yapabileceğimiz bir şey yok size gelen ana omurga da kopukluk var ama tek abone için yenileme yapmıyorlar.Çevrenizden şikayet başvurusu oluşturtun yenilerler diye söylüyorlar.Şimdi çevrede ki esnaf interneti post makinesi yazar kasa için kullanıyor adamlar sorunun farkında bile değil.Abi boşver bizde sorun yok şimdi bozulur diye şikayet oluşturmuyorlar.3 aydır uğraşıyorum o konuyla da kısaca sorun olursa yapılacak bir şey yok.




  • Alkımm kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız arızanın düzeltilmesi için Türk Telekom saha ekiplerine 2020062000073276766 numaralı arıza iş emrini ilettik. Ekipler çalışmasını tamamladığında gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhaba sistem üzerinden saolsunlar reset attılar ve hız 5 mb daha düştü.Müşteri hizmetlerinde ki Hanım efendiye de yazdım.Kopma sorunum yok modemi ben resetliyorum.Şuan aldığım İP ler daha önce aldığım ip sırasına uymuyor birileri ana kutudan benim bulunduğum portu değiştirmiş.Bunu da nereden biliyorum geçmiş arıza kayıtlarıma bakarsanız 3-5 ayda bir bu sorunu yaşıyoruz.Kutuya gidip biraz önce kendim baktım.Birileri gelip kurcalamış ve kilidini kırmış yeni hat çekilmiş.Benim hat kablomun üzerinde bulunan kırmızı anahtarlık alınmış.Ana kutu ile merkezi kutu arasında değişiklik yapılarak sağlam porta alınmam lazım.Sorunu biliyorum çözüm için fiziki olarak biri gelirse göstere bilirim.TTNET kutusuna kendi müdahale etme şansım yok.Ekibe portu ana kutudan ve site duvarından yer değiştirerek daha düzgün yüksek hız veren bir noktaya almalarını belirtirseniz onlarda anlayacaklardır.

    Merkezi sistem üzerinden yapıla bilecek bir durum değiş şuan ki olay.Yıllardır aynı sorunu yaşadığım için sadece benim evime gelen kablo çektirdim.Bu da site duvarında duruyor.Site duvarında ki kutuya gelen kablo da yol üstünde türktelekom kutusu.Benim 2 nokta da ki hat yerlerini değiştirip şuan ki durumdan daha iyi bağlantı verebilecek bir noktaya alınmam lazım.%100 olarak eminim ki yeni yapılan önümüzde ki siteye 8 adet abonelik alınmış.Ttnet çalışanları büyük ihtimal o alt kutuda ki soketleri değiştirdi nasılsa farkedilmez diye.Birime bu şekilde iletirseniz emin olun anlayıp gelip düzelteceklerdir çünkü kendileri de tanıyor artık beni.




  • Alkımm kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorunun devam ettiğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım saha ekiplerine olumsuz teyit vererek arızanın tekrar kontrol edilmesini sağlayacaklar. Gelişme olması durumunda sizinle iletişime geçeceğiz.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.