Şimdi Ara

Hızım bilinçli olarak düşürüldü! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
1
Favori
2.198
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Problemi oluşturmanız 24 saat sürmemişti, günlerdir çözemiyorsunuz. Beni eski portuma almalısınız.
    Telekom ekiplerine 120mbps kapasiteyi sağlayan porta yani bağlantımın İLK GÜNKÜ haline aktarılması gerektiğini söylemelisiniz.!
    Kopma, yavaşlık ve ping problemleri devam ediyor. Choke değeri %70 in altına inmiyor!
  • Benimde 14 mayısta internetimi kestiler o günden be Türk Telekom a işlem yaptıramadılar. Uğraşmayın böyle firmayla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceho1903

    Benimde 14 mayısta internetimi kestiler o günden be Türk Telekom a işlem yaptıramadılar. Uğraşmayın böyle firmayla.
    taşı hocam, ben talimatı verdim milleniye. yarın imzayı atıyorum halen çözülmemiş olursa :)

    bilginize : @TurkNetDestek
    3 abonelik birden taşıyacağım.
  • Cemilian C kullanıcısına yanıt
    benim 3 ay dolmadığı için taşıyamıyorum direk iptal edip yeni abonelik başlatıcam mecbur. Türk telekoma başvurdum online olarak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceho1903

    benim 3 ay dolmadığı için taşıyamıyorum direk iptal edip yeni abonelik başlatıcam mecbur. Türk telekoma başvurdum online olarak.
    Öyle bi muhabbet mi varmış ya, öyleyse benim de iptal etmem gerekecek..
  • Cemilian C kullanıcısına yanıt
    Bana Türk Telekom genel müdürlüğü dedi 90 gün geçmesi lazım 1 temmuzda başvuru yapabilirsiniz dendi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Link yok link bağlantı komple iptal! @TurkNetDestek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cemilian -- 22 Haziran 2020; 10:32:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    @TurkNetDestek

    İnternetim halen yok niye sinyal verilmiyor geceden beri!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ceho1903 C kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arkadaşlarım nakil işlemleri için sizinle iletişime geçmiştir. Ancak iptal etmek istediğinizi iletmeniz üzerine kaydınız sonlandırılmıştır. İyi günler dilerim.
  • Cemilian C kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanızın önceliğini arkadaşlarıma ilettim. Ekiplerden güncel bilgi alarak gün içerisinde sizinle iletişime geçecektir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    38 Gündür internet veremediniz bugün Türk Telekom a başvurdum yarın kurulum için randevu verdiler. Bunu 38 Gündür beceremediniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, arızanızın önceliğini arkadaşlarıma ilettim. Ekiplerden güncel bilgi alarak gün içerisinde sizinle iletişime geçecektir.
    Günlerdir arkadaşlarınız öncelik ve aciliyet bildiriyor, H İ Ç B İ R gelişme yok H İ Ç B İ R...
    Bunu nasıl başarıyorsunuz?
    Halen internetim gidip saatlerce gelmiyor, hız düşük, ping yüksek, re za let...!
    Türk telekom ekiplerini bulup görüşüyorum, iş emri gelmiyor gelse adrese gelir bakarız diyorlar şaka gibi!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ceho1903 C kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sizi aramızda göremeyeceğim için üzgünüm. İyi günler dilerim.
  • Cemilian C kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ekiplerin müdahalesi sonucunda DSL sinyali tamamen gitmiştir. Arkadaşlarım yerleşik operatör ile iletişime geçerek ortak randevu tarihi belirleyecektir. Randevu tarihinde saha ekipleri adrese gelerek sorunu çözümleyecektir. Arkadaşlarımdan gelen bilgiyi sizinle de paylaşmak isterim.

    "Müşterimiz ile görüştük ve yerinde destek ekibimizin müdahalesi sonrasında müşterinin dsl tamamen gitmiş tekrar telekom ekiplerini yönlendirerek ortak bir çalışma başlatacağım ek olarak müşterimizi günlük olarak bilgilendiriyorum."
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, ekiplerin müdahalesi sonucunda DSL sinyali tamamen gitmiştir. Arkadaşlarım yerleşik operatör ile iletişime geçerek ortak randevu tarihi belirleyecektir. Randevu tarihinde saha ekipleri adrese gelerek sorunu çözümleyecektir. Arkadaşlarımdan gelen bilgiyi sizinle de paylaşmak isterim.

    "Müşterimiz ile görüştük ve yerinde destek ekibimizin müdahalesi sonrasında müşterinin dsl tamamen gitmiş tekrar telekom ekiplerini yönlendirerek ortak bir çalışma başlatacağım ek olarak müşterimizi günlük olarak bilgilendiriyorum."
    Günlük olarak gelen bir bilgilendirme yokkk

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, ekiplerin müdahalesi sonucunda DSL sinyali tamamen gitmiştir. Arkadaşlarım yerleşik operatör ile iletişime geçerek ortak randevu tarihi belirleyecektir. Randevu tarihinde saha ekipleri adrese gelerek sorunu çözümleyecektir. Arkadaşlarımdan gelen bilgiyi sizinle de paylaşmak isterim.

    "Müşterimiz ile görüştük ve yerinde destek ekibimizin müdahalesi sonrasında müşterinin dsl tamamen gitmiş tekrar telekom ekiplerini yönlendirerek ortak bir çalışma başlatacağım ek olarak müşterimizi günlük olarak bilgilendiriyorum."
    Günlük olarak gelen bir bilgilendirme yokkk

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Millenicom'a geçişim tamamlandı. İletişimde olmak mükemmel bir duyguymuş :)
    Bakalım TürkNet'in çözemediğini milleni çözebilecek mi... :)
    1 ay ücretsiz kullanım yapabileceğiniz promosyon kodunu aşağıya bırakıyorum. Milleniye geçmek isteyenler buyursunlar :)
    4D3ABE65

    edit
    Milleni 2-3 gün içinde ekip yönlendirdi, problem çözüldü, 99976 kbps link alıyorum :) testler 90mbit IDM 10-11 mb/sn görüyor :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cemilian -- 1 Temmuz 2020; 4:32:26 >
  • Haziran ayı basında geçiş yaptım özellikle vdsl hizmet alacağım için port sordum ve var dediler geçtim, sonra hizmetim adsl olarak başlatılmış ve şaşırılmadık şekilde port olmadığını söylediler. Operator değiştirmeden 1-2 ay bekliyim dedim 1 temmuz itibariyle hattımın 100mbps gecişi tamamlandı ama gel gelelim bırakın 70-80mbps 1.2mbps hız alıyorum gerçekten şaka gibi, bilmiyorum bir tane port üzerine 50 kişi mi bağlıyorlar nasıl oluyor ama biraz daha sabredip çözümlenmesini bekliyeceğim ama bu sürenin çok olamıyacağı kesin. Sorunu en kısa sürede çözerlerse devam yoksa günümüzde operatör değiştirmek çok kolay bende milleni'ye geçmeyi düşünüyorum.


    Arıza Kaydı Teknik Durum Bilgileri

    Arıza kaydı teyit aşamasında Teknik Durum Bilgileri

    Hat Fiziksel Durumu : AÇIK

    Hat Yönetimsel Durumu : AÇIK

    NmsHızProfil : VDSL2_88M_8192

    Upload Çıkış Gücü : 0.0

    Download Çıkış Gücü : 12.7

    Upload Kapasite Hızı : 211 kbps

    Download Kapasite Hızı : 5040 kbps

    Upload Mevcut Hızı : 211 kbps

    Download Mevcut Hızı : 1654 kbps

    Upload Noise Margin : 2.9 dB

    Upload Attenuation : 3.4 dB

    Download Noise Margin : 9.4 dB

    DownloadAttenuation : 8.9 dB

    Gerçekten şaka gibi değerler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • LoLord L kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi ve hat değerlerinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • Benzer durum bende de oldu.

    Adsl ttkom kullanısıyken taahhüt bitti Bende vdsl turknete başvurdum 35mbps pakete. Neyse 3-5 güne ttkom adsl kullanırken internet gitti telefonuma mesaj geldi başvurum sonucu aboneliğim sonlandırılmış Bende turknet sitesindeki modem kullanıcı adı şifreyi girdim modemime. Hat açık ve sorun yoktu fakat 16mbps hız vardı Sorduğumda adsl'den vdsl'e geçiş için başvuru yapmam gerekiyormuş Neyse yaklaşık 1 hafta sonra sorunsuz vdsl'e geçtim. Hattım 35mbps'ten fazlasını destekliyordu ve 75mbps'e başvurdum. Yanılmıyorsam aynı gün veya ertesi gün 79mpbs'e güncellendi tanımlı hızım. Modem arayüzünden baktığımda hattım 125mbps civarı destekliyordu.

    Böyle bikaç gün kullandım fakat bi sabah ttkom ekipleri binaya geldi. Karşı komsu internet bağlamak için. Benim internet kesildi. Bende destek kaydı açtım. Ayrıca ttkom sitesinden de sorguladım Bölgede çalışma var dendi. Neyse 6-8 saat sonra internet geldi fakat desteklenen hız 73-74mbps, tanımlanan hız ise 62-63mbps olarak görünüyordu. Destek kaydı açtım hızla ilgili. Binaya ekip geldi baktı ama sonuç değişmedi. Sanırım bana gelen devreyi değiştirdiler yada komşunun bağlattığı internet yüzünden hatta yoğunluk oldu ve benim hız düştü. 1 aydan fazladır bu şekilde kullanıyorum. Bu hızda yeterli ama daha fazlasını gördüğümden ısınamıyorum açıkçası bu hıza:D

    Ek olarak bina girişindeki kutuya hangi hat kime gidiyorsa isim kartı takmışlardı Komsu internet bağlatmadan önce ben bağlatırken gelen ekip benim kartı turuncu beyaz kablolara takmıştı Bu kablolar daha yeni görünüyordu. Daha sonra komşu internet bağlattığında bendeki turuncu beyaz kablolara komsunun kartı takılmış ve benim kartta daha eski duran mavi beyaz kablolara takılmış. Muhtemelen ordaki kablolar benim hattın performansı düşürüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cimbomlusinan -- 3 Temmuz 2020; 22:31:9 >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.