İptal kararı aldım. Whatsappten yazıyorum, müşteri hizmetlerini arayın diyor. Müşteri hizmetlerini arıyorum, içinde "iptal" kelimesi geçen tek menü "iptal talebi sorgulama", orada da iptal talebi iletebileceğimiz bir alt menü yok, "iptal talebiniz bulunmamaktadır" diyerek telefon kapanıyor. Teknik destek kısmından birine ulaşayım dedim, yine ses kaydı, "arıza kaydınız alınmıştır" diyerek görüşmeyi sonlandırdı. Ee, online işlemler kısmında da iptal yok. milleni.com.tr adresinde "iptal" kelimesi geçen herhangi bir sayfa yok :)) Komik olmaya mı çalışıyorsunuz ? @millenicom @Millenicom Destek 1 @Millenicom Destek 2 @Millenicom Destek 3 Nasıl iptal edeceğiz? İptal için hangi belgeleri nereye göndereceğiz? Söyleyin bakalım. Dünden beri uğraşıyorum. İlk yazılı bildirimi online işlemlerde tüketici şikayeti kısmından gönderdim. Süreci uzatarak çıkaracağınız fazladan faturalar için, 1 liralık fark dahi oluşsa, hakem heyetine giderek iade isteyeceğimi bildirmek isterim :) Şimdi yeni bir konu açarak bu mesajı da paylaşacağım, abone olurken 10 saniyede müşteri temsilcisine bağlanıyor, her türlü bilgiyi takır takır alabiliyorduk, iptale dair hiç bir yerde bilgilendirme olmadığını da görsün arkadaşlar :) Önceki konum : https://forum.donanimhaber.com/uzak-durun-millenicom-musteri-hizmetleri-yok-hukmunde--145833168#145977571 Aktif abonelere çağrım : bir deneyin bakalım iptal talebi oluşturmak isteseniz nereden nasıl yapabileceğiniz bilgisine ulaşabiliyor musunuz? Eski abonelere çağrım : ALLAH rızası için, nasıl iptal ettiniz? :D |
Millenicom : İptal seçeneği olmayan hizmet sağlayıcı :))
-
-
info@milleni.com.tr üzerinden iptal belgeleri ( dilekçe ve önlü arkalı kimlik fotokopisi ) iletilirse işleme alıyorlarmış.
Bir de faks numarası var 0212 709 70 30
Bu ikisine de gönderdim belgeleri. Sabah sms gelmiş iptal talebiniz alındı diye, akşama doğru da iptal edilmiş.
Şimdi işin ilginç yanı, bir ödenmemiş faturam var, bir de iptal sonrası çıkacak kısmi / kıst faturam olacak.
Online işlemlerimi kapatmışlar, giremiyorum.
https://www.milleni.com.tr/musteri-islemleri/fatura-sorgulama bu adreste de fatura görünüyor ancak ödememi kabul etmiyor :)
Üstelik OİM den her zaman ödediğim kredi kartını kullanarak işlem yapıyorum...
Sanki bi çakallık var bu işin arkaplanında, son kalan faturaları ödemeyelim de icraya versinler falan mı istiyorlar ki, yasal zorbalık yapmaya çalışılıyor gibi geldi.
Gerçekten var bi bit yeniği millenicom'da, çözemedim.
-
Oysa ki banka bizden kaynaklı herhangi bir sorun yok, hatalı işlem görünmemekte diyor...
-
Nakil seçeneğide yok. Nakil içinde dilekçe kimlik fotokopisi istiyorlarmış. Kaçıncı yüzyıldayız.
-
Sorununuz şu an hangi aşamada bilmiyorum. Öncelikle farklı bir firmadan hizmet alacak mısınız yoksa tamamen kapatacak mısınız?
Söyleyin ona göre kesin ve net çözüm yolunu anlatayım
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
-
nakil içinde bir konun var mı? veya nasıl nakil yapılır ? Dİlekçe falan nerede ?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi farfara -- 19 Ekim 2020; 22:11:39 > -
Edevlet sayfamızdan Millenicom abonelik fesih ekranından vereceğimiz talimat dışında başka bir işleme gerek yok sanırım
edevlet üzerinden daha kesin sonuç alamıyormuyuz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X