Altyapı hazır, binada 4 port aktif hepsi dolu, kutuya 10-15cmlik bir kablo takılarak hazırda bekleyen boştaki 4 portun aktif edilerek eve kurulum aşamasına geçilmesini bekliyoruz... Başvuru ayın 2sinde oluşturuldu 13 gün oldu iki hafta dolmak üzere, söz verilen 10 iş günü de geçti ama saha ekiplerine ulaşabilen yok.. Destek ekibi 3-4 gün önce bilgi talebinde bulundu saha ekipleri dönüş yapmıyor Böyle hayal etmemiştim Türknet.. Müşteri no 3624176 Bir damla çözüm lazım sadece bir damla. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Gigafiber 15 günlük port bekleme süreci
-
-
@turknetdestek
-
Merhaba, aktivasyon işlemlerinizin önceliği için ekibimize bilgi verdim. Süreci kontrol ederek sizinle iletişime geçecekler. -
Henüz bir gelişme yok ikinci haftasonuna girdik bakalım bu hafta neler olacak..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Uzmanlarımız altyapı ekibine önceliğiniz için bilgi verdi. Güncel bilgi alarak gelişmeleri sizinle paylaşacağız. -
10 15 cm kablo değil hocam, binanıza gelen büyük pasif kutu da boş yer var ise oradan yeni kablo çekilir, orada boş yer yoksa en yakın başka yerden kablo çekilir. Binanıza çekilmiş kablo da boş core olsa zaten adamlar kutuyu koyup çekerdi, boş olmadığı için süreç uzuyor.
-
Boş gibi geldi bana. Kutu 8 portluk, 4ünde bağlantı var. Allah bilir hepsinin ucunda abonelik de yoktur belki boştadırlar.
Diğer 4lünün soketinin bağlanması gerekiyor görünüşe göre..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kutu 8li olabilir hocam, binaya gelen fiber kablo da 4 core vardır, 8 olsa zaten port yok demeleri saçma olurdu.
-
Epey daha bekleyeceğiz öyleyse...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Az önce çağrı merkezi destek kaydıma istinaden aradı.
Apartmana takılan kutular standart 8 portlu olup 4 portu aktifmiş. Diğer 4 port için sokak ankastreden kablo mu çekilecek dedim, hayır dediler. Sadece fiber ile port arasına kısa bir bağlantı atılacak dendi.
Yani düşündüğüm gibi, 15cm bile olmayan bir port bağlantısı için 15 günü geçti bekliyoruz...
@TurkNetDestek saha ekiplerinden niye bilgi alamıyoruz, rivayete göre saha ekipleri 2024 yılının belirsiz bir dönemine kadar çalışmaları durdurmuşlar, doğru mu? Bu durumda benim beklemem boşa mı? Yoksa bağlantı kesin kurulacak mı?...
-
Şu anda altyapı ekibinde ve yoğunluk olması nedeniyle sanırım aksaklık oldu ama sabah tekrardan önceliğiniz için bilgi verdik. -
Ekipler halen geri dönüş yapmadı değil mi?
İzmir'de ekipleriniz olduğuna emin misiniz? Grevdeler mi veya fesih mi edildiler?
17 gündür ekiplerinize ulaşamadığınızı düşünüyorum. Yoksa basit bir durum talebi sorunuza yanıt gelirdi kendilerinden.
Gerçekten izmirdeki hizmetleriniz durduruldu mu?
Hayır diyorsunuz ama öyle görünüyor?
Öyle değilse niçin bağlanamıyoruz?
-
Merhaba, ilgili ekiplerimize tekrar bilgi verdim. Konunun aciliyetini de ilettim, güncel bilgi aldığım zaman sizinle paylaşacağım. -
Merhaba,
Ekiplerden en son ne zaman yanıt aldınız?
-
Gün içinde ekiplerimizle görüşüp bilgi aldım. Sizinle görüşme sağlamış ve gerekli işlemler için öncelik tanımlanmıştır.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X