Şimdi Ara

1.Vitesde Redline'a Kadar Zorlasam Motoru Patlatabilir miyim ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
38
Cevap
0
Favori
3.071
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fubo


    quote:

    Orijinalden alıntı: nadirgurece

    dizel araçlarda devir kesici yok diye biliyorum
    yani redline'ye gelmesi normal gibime geliyor.


    Benim aracta dizel ama devir kesici var.


    Genelde 5000 devirlerde kesiciye girer




  • Altınızdaki aracın kıymetini bilin biraz. Umarım ikinci elde araç alırken böyle kullanıcılara denk gelmeyiz. Sanki spor araç bu redline a kadar devir çeviriyorsunuz. Ha bir de Türkçe'de yitmek diye bir şey yok, itmek olacak o.
  • bende hep redlıne da kullanırdım takıı burda yag kusturuyor dıyee kadar bence fazla gerek yok 6000 devirde vites atmak en güzeli
  • Bir arkadaş çin motoru ile hız denemesi yaparken motor patlattı. Yokuş aşağı bir deneyeyim bakalım demiş kırmızı çizgiye gelmiş heralde bu dinlemeden devam etmiş.
  • Galiba motor normal sıcaklığına ulaşmış ise 1.vitesde redline çevirip ordan 2. vitese ardından 3.vitese atarak ilerlemenin bi mahsuru yok gibi duruyor.Fakat 2.vitese atıpda sürekli 6-7bin devir aralığında gezmek motora zarar verebilir diye düşünüyorum.Doğrumudur sizce bu mantık?
  • Motoru şeyetmemek için fazla yüksek devirlerde gezmemek lazım bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MackaLi6161


    quote:

    Orijinalden alıntı: fubo


    quote:

    Orijinalden alıntı: nadirgurece

    dizel araçlarda devir kesici yok diye biliyorum
    yani redline'ye gelmesi normal gibime geliyor.


    Benim aracta dizel ama devir kesici var.


    Genelde 5000 devirlerde kesiciye girer


    benimkide 4800 dd kesiciye giriyor değişik sanırım hepsinde




  • Benzini İçer Ama :D
  • Zaten sürekli yüksek devirlerde gezmek ınsana zevk vermez. Redline'da vites atılabilir benzini içer ama.
  • Blonde Lover sitene bayıldım bu arada
    Felsefelerimiz

    Evet arkadaşlar size bu bölümde nasıl gerçek anlamıyla " Sarışın Lover " olucaksınız onu anlatıcaz.

    Evet Arkadaşlar gelelim felsefelerimize. Öncelikle siz arkadaşlarınıza bu konuyu açtığınızda size "Potansiyel Abaza" gözüyle bakıcaklardır. En başta biraz önyargıya maruz kalabilirsiniz, ama aldırmayın.
    İşte Felsefelerimiz.
    1-Yaratılanı severiz yaratandan ötürü.
    2-Sarışın olunmaz sarışın doğulur(Bu orjinal sarışın hastalarına.)
    3-"Aptal sarışın !" Diyenlere daima düşman olmak ve onları kınamak gerekirse dövmek çünkü onlar sarışınları çekemediğinden dolayı böyle yapar.
    4-Sevgiliniz varsa bile diğer sarışınları koruyup kollamak bacınızmış gibi davranmak.
    5- Valla bunu bende bilmiyorum zamanla geliştiricem (:

    Neyse bu maddelerin 4'ünü uygularsanız Blonde Lover sınıfına girmiş oluyorsunuz. Maddeler zamanla güncellenecek eklenecektir. (:

    Çiğ Sarı

    Yukarıda gördüğünüz bayanın oldukça açık olan saç rengini çiğ sarı olarak adlandırırız. Genelde hayat kadınları kullanır fakat ara sıra helal süt emmiş kızlarda kullanır.




  • Teşekkürler makara amaçlı açmıştım.
  • devir kesici zaten arabaya zarar gelmesin diye devreye giriyor.
    çok fazla redline kullanmadıkça hiçbir sorun olmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Warrıor Sako

    benimkide 4800 dd kesiciye giriyor değişik sanırım hepsinde



    Demek istediğim 5000 rpm civarlarındadır geneli. Benim araçtada 5200'de giriyor devreye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atiyba

    Altınızdaki aracın kıymetini bilin biraz. Umarım ikinci elde araç alırken böyle kullanıcılara denk gelmeyiz. Sanki spor araç bu redline a kadar devir çeviriyorsunuz. Ha bir de Türkçe'de yitmek diye bir şey yok, itmek olacak o.


    Türkçe dersi için teşekkürler, bir daha yiterek değil iterek çalıştırırız arabayı. Ama sanki yiterek çalıştırmak, iterek çalıştırmaktan daha kolay gibi.

    Gerçekten hayat kurtaran bir bilgi tekrar teşekkürler. Ha Hocam bi de fok balıkları çok yalnız bu konudaki düşüncelerinizi de öğrenebilirmiyim.



    Şakadır lütfen alınmayınız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CrackerTurk -- 19 Eylül 2009; 0:29:42 >




  • 7.000 civarı yükseltirim. devir 3.000 e gelince vitesi hemen değiştirmek haz vermiyor bana..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atiyba

    Altınızdaki aracın kıymetini bilin biraz. Umarım ikinci elde araç alırken böyle kullanıcılara denk gelmeyiz. Sanki spor araç bu redline a kadar devir çeviriyorsunuz. Ha bir de Türkçe'de yitmek diye bir şey yok, itmek olacak o.



    aracın en son vidasına kadar kendim aldığıma göre . benzin döküp yakma hakkına bile sahibim
  • connectgücü, Tabi ki sevgili arkadaşım, her hakka sahipsin ancak yazık günah o araca da benim demek istediğim bu.

    AcuNeTiX yok neden alınayım:) Ayrıca amacım Türkçe dersi falan değil, ehliyet almış otomobil kullanan ve bir de üstüne şu foruma girip bilgi paylaşımına katılacak kadar bazı şeyleri aşan insanların buraya yazı yazarken biraz daha dikkatli olmaları gerekiyor bence. Bu arada denizden ne çıksa yerim, fok balıklarını da ramazandan sonra rakıya meze yaparız çok yalnızlarsa:)


    quote:

    Orijinalden alıntı: connectgücü


    quote:

    Orijinalden alıntı: atiyba

    Altınızdaki aracın kıymetini bilin biraz. Umarım ikinci elde araç alırken böyle kullanıcılara denk gelmeyiz. Sanki spor araç bu redline a kadar devir çeviriyorsunuz. Ha bir de Türkçe'de yitmek diye bir şey yok, itmek olacak o.



    aracın en son vidasına kadar kendim aldığıma göre . benzin döküp yakma hakkına bile sahibim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erakcora

    Bir arkadaş çin motoru ile hız denemesi yaparken motor patlattı. Yokuş aşağı bir deneyeyim bakalım demiş kırmızı çizgiye gelmiş heralde bu dinlemeden devam etmiş.

    Tecrübe
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.