Şimdi Ara

10 FORMULA 1 MAGYAR NAGYDÍJ 2013 (Budapeşte) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
88
Cevap
1
Favori
2.314
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deathbringer

    Hakemleri bu aralar anlamak cidden zor. Grosjean'a verilen cezayla ilgili Massa "Sadece 2 tekerleğin çizgi dışına çıktığını, bu doğal birşey olup ceza gereksiz" demiş.

    Hakemler bununlada yetinmemiş birde yarıştan sonra incelenecek olan Grosjean-Button olayıyla ilgili +20 saniye cezası vermişler fakat Grosjean yarışı Button'ın 21 saniye önünde bitirince hiçbirşey değişmemiş oldu. Olayların adamı olduğunu hepimiz biliyoruz ama son 2 yarıştır iyi giden bir pilotu resmen katletmeye çalışıyorlar

    Startta Vettel, Grosjean'ı çizginin üzerine kadar sıkıştırırken hakemler nereye bakıyorlardı acaba ? Yoksa startta bunlar mübahta, yarışın ortasında mı böyle oluyor

    Şu son cümleye katılmamak elde değil...
    Startta millet birbirini ezercesine savunma yapayım derken kimin eli kimin cebinde belli değil konumunda 5 saniye içinde yarışın kaderini belirleyebilecek 100 tane olay yaşanırken start mantalitesiyle ceza falan çıkmıyor kimseye, ki zaten kimsenin aklından cezayla ilgili bişey bile geçmiyor start anında çünkü orda yaşanan herşey doğal yani ceza verilmesi gereken bişey olup olmadığını kimse ima bile etmiyor hiç bi zaman. Kimseye ceza vermeye gerek yok o durumda ki doğrusu da budur.
    Ama yarış içinde Start'ta yaşanan bi olayın yarısı kadar sert bi olay yaşandığında hemen incelemeler cezalar havada uçuşuyor. Bugün Grosjean'a Massa ile olan olayda ceza verildiyse Startta Vettel'in Grosjean'a yaptıklarına da ceza verilmeliydi o zaman.
    Daha sonra Grosjean'a Button olayıyla ilgili de ceza verildiyse startta Massa'nın Rosberg'in yarışını daha başlamadan bitirişine ceza da verilmeli o zaman. Ama bunları kimse düşünmüyor bile startta çünkü olması gerekenler oluyor mantığı var.
    Bana kalırsa da zaten olması gereken o ve starttaki olaylara ceza verilmemesi doğru olan şeydi bugün ve her zaman olduğu gibi ama aynı şey yarış içinde olduğu zaman da gidip Grosjean'a cezayı kesmeyin hemen yahu.
    Zaten bütün geçişler suni oldu Pirelli lastikleri, stratejiler ve DRS falan derken. E bi de pist üstünde mücadeleye kalkışan azıcık heyecan yaratan pilota da hemen güvenlik fasa fiso bilmemene dalgasına cezayı kesiveriyorsunuz.. Gittikçe saman tadında bi F1 olmaya başladı.
    Yani malesef güvenlik bi aracın lastiklerinin beyaz çizgiden 2 santim çıkması ile sağlanmıyor... Böyle detay noktalara anında ceza yapıştırmak yerine biraz rekabetçi pilotların cesaretlenmesini sağlamak sporun kendisi açısından daha iyi olur bence.




  •  10 FORMULA 1 MAGYAR NAGYDÍJ 2013 (Budapeşte)


    94 senesinden bu yana F1 izliyorum. Hayatımda en ilgisiz kaldığım sezon. Hiçbir cazibesi yok gibi. Sadece ben değil ama sanırım dünyada bu şekilde düşünüyor ya da ben kendim sadece böyleyim
  • +1 diyerek başlıyorum
    Startta olaylar o ana bağlı olarak doğal gelişiyor, ceza gerektirecek bir durum yok ortada aslında. Tabi iş çığrından çıkmadığı sürece.

    Ama dediğimiz gibi bunlar startta o anın getirdiği şekilde olup göz yumuluyorsa, yarışın içinde 2 dakika heyecan katan pilot biraz agresif davrandı diye hem yarış esnasında hemde yarıştan sonra ceza veriliyorsa ortaya bir tezat durumu çıkıyo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nedesem bilemedim şu yarışla ilgili.

    Daha önce yazımı okuyan yada alıntı yapan olduysa Alonso hayranı ve Ferrari taraftarı olduğumu bilecektir. Ancak bugün ne Ferrariden nede Alonsodan bişey söylemek istiyorum.

    Aklıma takılan şey türkçe söylenişiyle yazıyorum grojan ın aldığı ceza. Belki Alonsonun işine yaradı belki ve bi ihtimal diyorum. Ancak aldığı cezaya çok şaştım. Hatta şaşırdım kaldım. dört tekerleği pist dışına çıkmış olsa bile çok avantaj sağlamadı. Bu bi anlık taşma bu tür pozisyonlar için çok çok normal diye düşünüyorum. Ve button ı sıkıştırması olayında okadar ciddi bi dışarı itme olduğunu düşünmüyorum. Tamam button ın temposu yavaştı diye savunamayız ama okadarda kasıtlı bi hareket göremiyorum vede sıkıştırma. Eğer hakemler bunu hemen incelemeye aldılarsa arkasındaki alonsoya ve button ı yol vermesini söyleyebilirlerdi. Böylelikle 25 saniye zaman kaybı yaşamamış olurdu. Ben çok gaddarca buldum cezayı. Hani nasıl olacakta 3 - 4 saniye arkasındaki pilota yol verecek vede Alonso ya diyebiliriniz. Ama bunun örnekleri mevcuttur. Ve yaklışık 25 saniye kaybetmesinden çok daha iyidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi os_lnx -- 30 Temmuz 2013; 2:34:24 >




  • MACARİSTAN f1 DE FERRARİ PADDOCKUNDAYDIM. yAPILAN YARIŞMADA ALONSONUN İMZALADIĞI KASKI, MASSANIN İMZALADIĞI ŞAPKA VE FERRARİ ALBÜMÜNÜ KAZANDIM. İLGİLENEN ARKADAŞLARA SATABİLİRİM.
     10 FORMULA 1 MAGYAR NAGYDÍJ 2013 (Budapeşte) 10 FORMULA 1 MAGYAR NAGYDÍJ 2013 (Budapeşte)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orleans1907

    MACARİSTAN f1 DE FERRARİ PADDOCKUNDAYDIM. yAPILAN YARIŞMADA ALONSONUN İMZALADIĞI KASKI, MASSANIN İMZALADIĞI ŞAPKA VE FERRARİ ALBÜMÜNÜ KAZANDIM. İLGİLENEN ARKADAŞLARA SATABİLİRİM.
     10 FORMULA 1 MAGYAR NAGYDÍJ 2013 (Budapeşte) 10 FORMULA 1 MAGYAR NAGYDÍJ 2013 (Budapeşte)

    Kaça veriyon. Pm mi atalım..




  • os_lnx kullanıcısına yanıt
    Bir fiyat belirlemedim. araştırdım özellikle kaskın fiyatıda yok ya da ben bulamadım. tekliflere açığım yani:)
  • Macaristan standartlarına göre iyi bir yarış oldu. Bizden (Ferrari) bir cacık olacağı yok yürü be Hamilton
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.