Şimdi Ara

10 Gündür Doğru Belgeyi Sisteme Yükleyemeyen Türknet...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
283
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Mevcut internet aboneliğimde farklı İSS üzerinden fiber hizmet alıyorum. Ancak oturduğum siteye GigaFiber başvurusu yaptığımız için şimdiden Türknet'e geçmenin şirket adına artısı olucağını düşündüğümden 03.02.2022 tarihinde abonelik başvurusu yaptım.


    Churn geçiş olucağı için internetim kesilmeden sadece firma değişimi olucağından rahatça başvurumu yaptım. Kurye görevlisi ile sürece sorunlu başladık. Bana ulaştı ve öğlen 12 gibi gelip belegeleri imzalatacağını söyledi. 12 de tekrar arayıp akşam 15:00 gibi gelebileceğini iletti sonrasında Akşam 17:00 da tekrar arayarak 19:00 da adreste olacağanı iletti. Saat 20:00 civarı ben kendisini aradım. Evine döndüğünü Türknet ekibinin bana ulaşıp bilgi vermiş olması gerektiğini iletti.


    Bu konuşma sırasında bana istersem belgeleri benim adıma imzalayacağını söylemesi Türknet adına üzücü bir durum.


    2 gün sonra kurye arkadaş adrese geldi belgeleri imzaladım. Ertesi sabah OİM sisteminde belgelerin yanlış şekilde sisteme yüklendiini hemen düzeltileceği bilgisi aktarıldı. Başkasının belgeleri benim adıma sisteme yüklenmiş.


    08.02.2022 sesli onayım alındı ancak bugüne kadar (10 gün geçti) hala sisteme belgeler doğru bir şekilde yüklenemedi. Oim üzerinden otomatik mesaj geliyor. Her mesajda 48 saat içinde probleminiz çözülmüş olucak mesajı veriliyor. Telefon görüşmesi sağladığım Türknet çalışanları zaten konudan bir haber. Tekrar belge imzalayacaksınız diyen var. Belgeleri hemen sisteme yükliyicez diyen var.


    Bugün son telefon görüşmesini yaptım. Aboneleri olmadığım için (başvuru süreci olarak gözüküyor) iptal işlemlerinin nasıl yapılacağına dair bilgileri yok. E-Devlet üzerinden aboneliğim gözükmüyor. Bu sebeple anladığım kadarı ile sadece dilekçe yöntemi kalıyor.


    Kısacası tam bir pişmanlık ve sinir harbi. Sorunu çözemyor olamaları ayrıca komik. İşlerimden dolayı bugün çözemesem de yarın iptal için gerekli işlemleri yapıcam. Başvuru sırasında bu kadar sorun yaşatan bir İSS ile yola devam etmek ne kadar doğru bilemiyorum.


    Churn geçiş yapıcak olan arkadaşlar yada yeni abonelik yapıcak olanlar dikkatli olsun bu başvuru belgesi ile ilgili işlemler konusunda Tukrnet sınıfta kaldı. @TurkNet Destek








  • Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyimden dolayı üzgünüm. Ben süreci en baştan kontrol etmek ve ilgili birimlere ikayetinizi iletmek için PM üzerinden müşteri numaranızı ve konu linkini iletir misiniz?
  • Dün buraya konu başlığını açıldığı için TÜrknet ekibi ile telefon üzerinden görüştüm. Konuyu gün içinde çözeceklerini ilettiler. Ancak yine müşteri oyalama taktikleri...


    10 Gündür Doğru Belgeyi Sisteme Yükleyemeyen Türknet...
  • canziy C kullanıcısına yanıt
    Merhaba, konunun takibini sağlıyorum. En hızlı şekilde çözümleyeceğiz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.