Şimdi Ara

100.000 TL ye kadar limitim var. Hangi arabayı tercih etmeliyim? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
0
Favori
2.005
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hangi araci alirsiniz bilmem de kesinlikle 100bin bandina passat alinmamasi gerekiyor acik ve net olarak

    Kesinlikle mercedes yada bmw hic olmadi a4,volvo bakin en azindan iyi ki passat almamisimda bu arabayi almisim dersiniz

    Verdiginiz paraya acimassiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Forma bakarak alırsan 2. Ele bindirirler seni 100 k ya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yakın bir arkadaşımın 2011 passat dsg variant aracını sattık. Araç sıfır alınmıştı, 60bin km'ye kadar iki kere kavraması değişti, bagaj kapağı arızalandı ve yağ yakmaya başladı. Aracı çok sevse de bu tür şeyler canını sıktı değiştirmeye karar verdi. Suv almak istediği için birçok suvu test ettik.

    Mazda cx-5, forester, crv, x-trail, rav4 vs vs. Sonra bmw'ye de uğradık hiç aklımızda yokken bmw 3.16i m paket aldık.

    Eğer rav 4 alacaksanız iyi araştırmanızı ve uzun yıllar binecekseniz almanızı öneririm.

    Bmw'den genel olarak memnun ama tekrar alacak olsa muhtemelen suv alır. Konfor olarak çok memnun kalmadı, onun nedeni de m paket olması.

    Sizin yerinizde olsam sıfır alacak olsaydım ford mondeo ya da peugeot 508 alırdım. İkinci el sıcak bakıyorsanız mazda cx-5, toyota rav4 alınabilir. Özellikle rav4 ün ayrı bir havası var, piyasada da fazla yok. Yalnız benzinlinin tüketimi biraz yüksek. Test ettiğimizde 13litre falan yakmıştı. Sakin kullanımla biraz düşer ama yine de fazla gibi.




  • AlmostFly kullanıcısına yanıt
    Bırak şunları, okumaya, cevap vermeye değmez. Ford Focus kadar hayali var adamın.. Sınırlarını çizmiş işte.
    Hayallerini fazlasıyla aşan bir konuda neyi merak ediyorsun ki ??



    Konuyu açan arkadaş 100 bin TL.'yi gidip bir Passat modeline verirse, bana göre büyük hata yapmış olur.
  • Passatı neden sevmiyorsunuz bütçenize uygun olmadığı için mi ne için anlayamıyorum ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ford sevmem ama mondeo yakıt tüketimi dışında olmuş.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MOVISTAR

    Passatı neden sevmiyorsunuz bütçenize uygun olmadığı için mi ne için anlayamıyorum ?

    O fiyat bandında mercedes volvo veya bmw gibi üst prestijli araçlar tercih etme imkanı olduğu için önerilmiyor fazla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • C180i seçerdim
  • çok rahat mazotlu bmw alırsın ..
  • 2010-11 Honda accord alin paraniz cebinizde kalsin, digerlerinden farkiniz olsun :))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hernan77 -- 21 Mart 2015; 16:24:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cevaplarınız için teşekkür ederim.
    BMW ler yüksek performans mantığı ile üretildiği için. Pistonlar motor yatağı içerisinde daha kısa hareketler ile inip çıkıyor pistonlara bağlı mili kısa tutyorlarmış. Bu da arabanın beygir gücünü arttırıyormuş. Fakat piston yatağının tek bir noktasında sürtünme aşırı miktarda olduğu için çok çabuk motoru yiyormuş. Hatta bazı bmw kullanan arkadaşlarım. Arabanın garantisi bitince motoruda bitiyor diyolar. Başta da belirttiğim gibi hız performans meraklısı değilim çok. Volvonun iç tasarımını beğenmedim. Sadece güvenlik açısından düşünebilirim. Otomotivde çalışan iki arkadaşım. Benim için arabalar şöle sıralanır. Önce Mercedes sonra Audi sonra Wolksvagen diyolar her ikisinin de ortak söylediği şey şu
    : BMW yi saymıyorum bile. Toyota için de motor ömrü en uzun ve en az sorun çıkartan servisçilerini aç bırakan araba olarak popüler olmuştu zamanında. Tabi iş mekanikten elektroniğe dönünce bu konudaki liderliğini koruyormu bilmem. c180 aklımda. Fakat passat highline donanımsal özelliği ve iç yapısı daha hoş gibi duruyor. Tabi mercedesi kullanma fırsatım olmadı.




  • Hocam bence 100bin güzel bütçe. O yüzden sıfır araçlara bakın derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Resimlerine bakarak volvo hakkında karar vermeyin derim, güzel bej derili bir tanesinin içine oturup sürüş pozisyonunu, kalite hissibi tokluğunu görün, passatla işiniz olmaz.

    D sınıfı, passat gibi arabalara hiç sahip olmayanlar ya da binmemiş olanlar resimlerden, sokakta gördükleri hallerinden baka baka arabaya aşık olup giderek daha büyütüyorlar gözlerinde passat'ı. Passat kesinlikle kötü bir araba değil, ferah, koca bagajlı, çok iyi motor şanzıman kombinesi olan tok hissiyatlı klasik bir alman aracı. Ama kesinlikle 100binin arabası değil sorun burada. Benim size öneridğim d4 s60, 2litre dizel, çok iyi performans ve tüketim verileri olan özel bir araba. Basit bir s60 değil mesela. O paralara alacağınız passatta ne 100binlik araba hissiyatı alırısnız, ne öyle motor donanım kombinesi bulabilirsiniz. Keza ikinci el a4 alsanız kalite olara sizi tatmin eder ama ben audileri dayanıklılık olarak çok güvensiz buluyorum, orası burası bozulmaya en müsait markalardan birisi ve bozuldu mu aşırı pahalı servisleri var. Sahibi olmadıysanız söyleyeyim vag grubunda parça işleri şöyledir; adamlar belli parçaları bir bütün olarak yapıp koyarlar aracın içine, ve içeride bir aksam bozulduğu zaman, en basitinden bir kol dayama, siz sırf o sorunlu kısmın mekanizmasını değiştiremezsiniz, öyle satılmaz çünkü full orta alt konsol olarak parça koduyla satılır, 1000 lira para verirsiniz iki tane aşınan tırnak yüzünden. Yolunu bulmuşlar birşey bozuldu mu "o tek başına dğeişmiyor malesef şöyle bir set olarak tek parçadır" cevabı alırsınız. O kadar kalitlei olmayan araca o kadar parça fiyatı vermek beni bozar.

    Bmw size göre değil, bmwnin olayı başka, o sürüş makinesidir, kaliteyi, konforu ne bileyim motor ömrünü şusunu buşunu düşünen adamın alacağı araç değildir. Onu arabadan tat almak isteyen adam alır. Mercedese gelirsek yine forumda c serisi fazla abartılan mercedes kalitesine yakışmayan bir araç. Ha o parayı hak eder mi, evet şu piyasada eder ama 100bine mercedes aldım, süper kaliteli konforlu araca binecğeim umutlarıyla alırsanız ciddi hayal kırıklığına uğrarsınız. Gerçek mercedes kalitesi ve konforu e'den başlar. Hiç e serisi sürmediyseniz c'yi iyi zannedersiniz ama sürmüşseniz bu ikisi nasıl aynı markanın aracı dedirtecek kadar net kalite ve konfor farkı vardır iki model arasında. O yüzden E serisi altında ancak kendinizi tatmin edersiniz. Ama kısa vade süreceğim diyorsanız satışının rahatlığı açısından c düşünebilirsiniz. s60'a piyasası çok daha hızlıdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Feritso

    Kafamda 3 adet araba var. VW passat highline, 2012 model mercedes c180 ve Toyota Rav4. Aradığım özellikler iç donanım, estetik ve konfor. Hız meraklısı değilim. Sizce hangisini tercih etmeliyim? Sebepleri ile açıklarsanız çok sevinirim. Yardımlarınız için teşekkür ederim.

    benim tavsiyem sıfır citroen ds5
    sıfır olması,
    1.6 156bg iyi bir motoru olması,
    donanım +
    konfor +
    estetik +
    daha ne olsun 10 numara araç, içine oturun inmek istemezsiniz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Resimlerine bakarak volvo hakkında karar vermeyin derim, güzel bej derili bir tanesinin içine oturup sürüş pozisyonunu, kalite hissibi tokluğunu görün, passatla işiniz olmaz.

    D sınıfı, passat gibi arabalara hiç sahip olmayanlar ya da binmemiş olanlar resimlerden, sokakta gördükleri hallerinden baka baka arabaya aşık olup giderek daha büyütüyorlar gözlerinde passat'ı. Passat kesinlikle kötü bir araba değil, ferah, koca bagajlı, çok iyi motor şanzıman kombinesi olan tok hissiyatlı klasik bir alman aracı. Ama kesinlikle 100binin arabası değil sorun burada. Benim size öneridğim d4 s60, 2litre dizel, çok iyi performans ve tüketim verileri olan özel bir araba. Basit bir s60 değil mesela. O paralara alacağınız passatta ne 100binlik araba hissiyatı alırısnız, ne öyle motor donanım kombinesi bulabilirsiniz. Keza ikinci el a4 alsanız kalite olara sizi tatmin eder ama ben audileri dayanıklılık olarak çok güvensiz buluyorum, orası burası bozulmaya en müsait markalardan birisi ve bozuldu mu aşırı pahalı servisleri var. Sahibi olmadıysanız söyleyeyim vag grubunda parça işleri şöyledir; adamlar belli parçaları bir bütün olarak yapıp koyarlar aracın içine, ve içeride bir aksam bozulduğu zaman, en basitinden bir kol dayama, siz sırf o sorunlu kısmın mekanizmasını değiştiremezsiniz, öyle satılmaz çünkü full orta alt konsol olarak parça koduyla satılır, 1000 lira para verirsiniz iki tane aşınan tırnak yüzünden. Yolunu bulmuşlar birşey bozuldu mu "o tek başına dğeişmiyor malesef şöyle bir set olarak tek parçadır" cevabı alırsınız. O kadar kalitlei olmayan araca o kadar parça fiyatı vermek beni bozar.

    Bmw size göre değil, bmwnin olayı başka, o sürüş makinesidir, kaliteyi, konforu ne bileyim motor ömrünü şusunu buşunu düşünen adamın alacağı araç değildir. Onu arabadan tat almak isteyen adam alır. Mercedese gelirsek yine forumda c serisi fazla abartılan mercedes kalitesine yakışmayan bir araç. Ha o parayı hak eder mi, evet şu piyasada eder ama 100bine mercedes aldım, süper kaliteli konforlu araca binecğeim umutlarıyla alırsanız ciddi hayal kırıklığına uğrarsınız. Gerçek mercedes kalitesi ve konforu e'den başlar. Hiç e serisi sürmediyseniz c'yi iyi zannedersiniz ama sürmüşseniz bu ikisi nasıl aynı markanın aracı dedirtecek kadar net kalite ve konfor farkı vardır iki model arasında. O yüzden E serisi altında ancak kendinizi tatmin edersiniz. Ama kısa vade süreceğim diyorsanız satışının rahatlığı açısından c düşünebilirsiniz. s60'a piyasası çok daha hızlıdır.

    Çok açıklayıcı ve ikna edici bir yazı oldu teşekkür ederim. Volvo yu sadece güvenlik delisi bir araç ve yedek parçası pahalı olan bir araç olarak bilirim. Bunun dışında hiç tanımazdım. Kalitesi konusunda bir fikrim yoktu. Bununla ilgili de bir araştırma içerisinde bulunacam. İkinci el piyasası hakkında bir fikriniz var mı?




  • Feritso F kullanıcısına yanıt
    Ilk defa duydum bunu 1 milyon km götüren 330d'yi bir okuyun derim. Günümüzde motorlar sadece güç için değil ideal ömür için de üretiliyor bu tip söylemlere pek takılmamanızı öneririm. Ayrıca velev ki performanstan bahsediyorsak BMW'nin twin power turbo 2 lt dizeli 184 beygir güç üretirken audi'nin 2 lt dizel motoru 177 beygir güç üretiyor. BMW'nin motoru 7 beygir fazla üretmek için kullan at mantığıyla tasarlayacağı fikri bana hiç mantıklı gelmiyor, tabi bir bilgim yok araştıracağım bu dediğinizi. Bmw performans için genelde ağırlıktan kaçıyor ideal dengeyi sağlamaya çalışıyor akünün arkada olması gibi, bmw eleştirilecekse güvenlik yönünden olmalı bu eleştiri iihs testlerinde özellikle small overlapte genelde çuvalladı bmw'ler.
    Bir volvo'nun içine oturmanızı öneririm konfor algısı gerçekten çok başka ve bu algı insanı şımartan, özel hissettiren bir algı ama onda da bir yandan kayıp var BMW'nin dinamizmi yok haliyle.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 3 arabayı yürütecek kadar bütçem olsa foruma girmem.

    Ya da araçlaradan birisini satar o 100 000 tlye eklerdim. Foruma yine sormazdım.

    Yani çıta 100-150 dediğinde piyasada 3 tane araba kalıyor. Nesini soruyorsunuz ki?
  • Ben olayı anlamadım 100+ 3 araç varsa eğer 3 araçtan birisini okut.
    100 Binin üzerine koy git rangerover al aklın var arkadaşlar bmw 5.20d satti 2 gün önce aldi bir bindim yok abi böyle araba alsancak kordona bir gidiyoruz hatunlar arabaya gelelimmi diyor :))
  • 100 bine cc benzinli veya dizel superb.
    Bilmedik taş baş yarar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aile için değilse çok temiz a5 alınır o paraya. aile içinse a6 derim ben. Sizin bütçenize ulaştığımda direk bakacağım araçlar bunlar( nasipse yaza kadar biriktirmiş olacağım)

    saygılar.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.