Şimdi Ara

100 bin tl civarı yerden yüksek tavsiye. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
84
Cevap
1
Favori
2.917
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality


    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Yerden yüksek olması gerekli mi? Veya yüksek Sürüş pozisyonu?

    Markaların sizi SUV satıyoruz diye kazıklamasına izin vermeyin. 140 binlik crv nin iç mekanı Civic hb ile tıpatıp aynı.

    Gidin 110 bin civarına birçok d Sınıfı model var. Daha konforlu, daha geniş. 508, latıtude, Passat gibi birçok dizel otomatik model var. Bu dediğimi değerlendirin derim

    +

    Bunlar suv falan degil yukseltilmis c veya b siniflar.
    Yalniz CR-V yi katmam bu gruba her ne kadar dunya onlari 4x2 ye zorlasa da. Hala o eski Rav4 lerin falan hatri var dag, tepe gezen. Simdikileri kasisten zor geciriyorsun.


    cr-v bu sınıftaki en kötü arazi kabiliyetine sahip neredeyse be hocam:)

    yani yükseltimiş c sınıfı lafına en çok uyan araç. hadi eski rav4'ü anladım hatta bazısında kilit bile vardı ama cr-v'yi anlamadım.

    En azindan surekli 4x4 vardi ya bu kadar dusmemistiler. Amerikan direksiyon vitesivitesi falan suva biniyorum derdin.

    Cvt dogrulamasi icin tesekkur. Onun da seveni var. Mobilet sanzimani ama zevk meselesi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality


    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Yerden yüksek olması gerekli mi? Veya yüksek Sürüş pozisyonu?

    Markaların sizi SUV satıyoruz diye kazıklamasına izin vermeyin. 140 binlik crv nin iç mekanı Civic hb ile tıpatıp aynı.

    Gidin 110 bin civarına birçok d Sınıfı model var. Daha konforlu, daha geniş. 508, latıtude, Passat gibi birçok dizel otomatik model var. Bu dediğimi değerlendirin derim

    +

    Bunlar suv falan degil yukseltilmis c veya b siniflar.
    Yalniz CR-V yi katmam bu gruba her ne kadar dunya onlari 4x2 ye zorlasa da. Hala o eski Rav4 lerin falan hatri var dag, tepe gezen. Simdikileri kasisten zor geciriyorsun.


    cr-v bu sınıftaki en kötü arazi kabiliyetine sahip neredeyse be hocam:)

    yani yükseltimiş c sınıfı lafına en çok uyan araç. hadi eski rav4'ü anladım hatta bazısında kilit bile vardı ama cr-v'yi anlamadım.

    En azindan surekli 4x4 vardi ya bu kadar dusmemistiler. Amerikan direksiyon vitesivitesi falan suva biniyorum derdin.

    Cvt dogrulamasi icin tesekkur. Onun da seveni var. Mobilet sanzimani ama zevk meselesi.

    yok hocam ilk nesilden beri smart awd kullandı onlar. gerekirse arkaya %50 verebiliyordu en fazla. halende aynı.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CR-V




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality


    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Yerden yüksek olması gerekli mi? Veya yüksek Sürüş pozisyonu?

    Markaların sizi SUV satıyoruz diye kazıklamasına izin vermeyin. 140 binlik crv nin iç mekanı Civic hb ile tıpatıp aynı.

    Gidin 110 bin civarına birçok d Sınıfı model var. Daha konforlu, daha geniş. 508, latıtude, Passat gibi birçok dizel otomatik model var. Bu dediğimi değerlendirin derim

    +

    Bunlar suv falan degil yukseltilmis c veya b siniflar.
    Yalniz CR-V yi katmam bu gruba her ne kadar dunya onlari 4x2 ye zorlasa da. Hala o eski Rav4 lerin falan hatri var dag, tepe gezen. Simdikileri kasisten zor geciriyorsun.


    cr-v bu sınıftaki en kötü arazi kabiliyetine sahip neredeyse be hocam:)

    yani yükseltimiş c sınıfı lafına en çok uyan araç. hadi eski rav4'ü anladım hatta bazısında kilit bile vardı ama cr-v'yi anlamadım.

    En azindan surekli 4x4 vardi ya bu kadar dusmemistiler. Amerikan direksiyon vitesivitesi falan suva biniyorum derdin.

    Cvt dogrulamasi icin tesekkur. Onun da seveni var. Mobilet sanzimani ama zevk meselesi.

    yok hocam ilk nesilden beri smart awd kullandı onlar. gerekirse arkaya %50 verebiliyordu en fazla. halende aynı.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CR-V

    Aynen benim hatam da ilk jenerasyonda gercek zamanli 4x4 sistemi entegre. 4x2 yok. O sekil kiviralim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tades1981

    sanırım
    qashqai

    almak zorundayım. başka alternatif yok gibi duruyor.

    hocam v40 cross country'e bir baksanıza.

    ben kullandığımda aşık olmuştum o araca. fiyat olarakda uygun.
  • Musab kullanıcısına yanıt
    Bu hangi Kuga hocam, içini hiç böyle görmedim??

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • bdf B kullanıcısına yanıt
    toyu internetten buldum da, muhtemelen en dolu modelidir kuga nın
  • Musab kullanıcısına yanıt
    Maalesef böyle değil içi buradakilerin. 5 inç cücük gibi bir ekran koymuşlar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bdf

    Maalesef böyle değil içi buradakilerin. 5 inç cücük gibi bir ekran koymuşlar

    çare cyclone
  • 100000 gibi parayı gözden çıkardıysan.alman olmalı 2.0 moturun altına inmemeli ben olsaydım böyle yapardım.Şahsım adıma.
  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    içi çok dar. yerden yüksekliği de az demişler hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aylak_herif


    quote:

    Orijinalden alıntı: tades1981

    x1 güzel tabi. fakat yakıt tüketimi. vs. önemli en az 5 yıl kullanmak istiyorum



    2.el yüksek modelli düşük km li hatasız boyasız bmw x1 2.0 dizel ya da xdrive olanları bence en iyi tercih olur bu bütçe için. Yakıtı gayet makul.

    Belki senede bin lira fazla vergi verirsiniz ama vereceğiniz paranın hakkını alırsınız. Bin lirayı neye vermiyoruz ki.

    Ben de seneye 100k bütçe ile yüksek ya da D segmenti bir araç alacağım. Ailemize yeni üye geliyor.

    Çok araştırdım, karşılaştırdım, inanın bu paraya daha iyisini bulamadım.

    merhaba. aslında dağ bayır kullanmayacağım tabi ki. hafta sonları. çorlu ya gidiyorum İstanbul dan. ortalama ayda bir de. Edirne tarafında köye gidiyorum. gerisi. İstanbulda ev. iş.ev.iş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tades1981

    içi çok dar. yerden yüksekliği de az demişler hocam.

    içi iyidir ama bağajda pek iş yok.

    valla içim parçalanarak qq o zaman.

    bari subaru xv diyeceğim ama o da çok sert araç.
  • hocam renault kadjarı tavsiye ederim
  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    aynen hocam qq den başka alternatif kalmıyor.

    subarıda hoş duruyor . dağ bayır gezmeyeceğim gerçi..


    sıfır düşünüyorum , ikinci elmi bakmalıyım qq çok var piyasada...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: tades1981

    içi çok dar. yerden yüksekliği de az demişler hocam.

    içi iyidir ama bağajda pek iş yok.

    valla içim parçalanarak qq o zaman.

    bari subaru xv diyeceğim ama o da çok sert araç.

    Subaru XV çok sert derken? Merak ettim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tades1981


    quote:

    Orijinalden alıntı: aylak_herif


    quote:

    Orijinalden alıntı: tades1981

    x1 güzel tabi. fakat yakıt tüketimi. vs. önemli en az 5 yıl kullanmak istiyorum



    2.el yüksek modelli düşük km li hatasız boyasız bmw x1 2.0 dizel ya da xdrive olanları bence en iyi tercih olur bu bütçe için. Yakıtı gayet makul.

    Belki senede bin lira fazla vergi verirsiniz ama vereceğiniz paranın hakkını alırsınız. Bin lirayı neye vermiyoruz ki.

    Ben de seneye 100k bütçe ile yüksek ya da D segmenti bir araç alacağım. Ailemize yeni üye geliyor.

    Çok araştırdım, karşılaştırdım, inanın bu paraya daha iyisini bulamadım.

    merhaba. aslında dağ bayır kullanmayacağım tabi ki. hafta sonları. çorlu ya gidiyorum İstanbul dan. ortalama ayda bir de. Edirne tarafında köye gidiyorum. gerisi. İstanbulda ev. iş.ev.iş.

    Merhaba

    Dediğiniz şartlarda yakıt sizi üzmeyecektir.

    Piyasanın bu kadar şişkin olduğu bir zamanda en azından hakikaten verdiğiniz parayı hakeden bir arabaya sahip olmuş olursunuz.

    BMW X1 dizel motoruyla, zf şanzımanıyla, görüntüsüyle, yüksekliği ve hacmiyle ,malzeme kalitesi ve güvenliğiyle donanımıyla, premium algısıyla, ikinci el değeriyle, yakıtıyla, performansıyla, konforuyla... kısaca neredeyse her yönüyle sizi tatmin edecek, 100.000 in hakkını aldığınız bir tercih olacaktır.

    Ne qashqai ile kıyası olur ne de başkasıyla...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mesela şöyle bişey hiç fena olmaz :)

    Sahibinden 218019712

    (Sadece görüntü olarak)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayaer07

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: tades1981

    içi çok dar. yerden yüksekliği de az demişler hocam.

    içi iyidir ama bağajda pek iş yok.

    valla içim parçalanarak qq o zaman.

    bari subaru xv diyeceğim ama o da çok sert araç.

    Subaru XV çok sert derken? Merak ettim.

    süspansiyonları sertti hocam. gerçi makyajda düzeltildi falan diye bir şeyler okumuştum. ama ben denediğimde ciddi konforsuzdu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aylak_herif

    Mesela şöyle bişey hiç fena olmaz :)

    Sahibinden 218019712

    (Sadece görüntü olarak)

    evet hocam çok karizma duruyor maşallah makina 😊

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.