sizin araç 50 bine geliyor. 50 bine ben kendi tempramı satmıyorum. sizin arabayı 50 den alıp üzerine 55 i de alıp, pejoyu 70-80'e birine kitledikten sonra 150 bine yükseltecek bir al satçı. almayın araç zaten leş gibi olmuş. ne tipi kalmış ne bi orjinalliği. benim arabada bu kadar boya yok 28 yasında olmasına ragmen |
105.000₺'ye Accent blue 2012 otomatik mantıklı mı? (2. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Araç 4 ileri.
Hocam 10 yaşına gelmiş B segmenti ve canı çıkmış araca 105 bin çok fazla.
Çok kaliteli bir üretim olur hadi verilir tamam da 10 yaşına yaklaşmış hyundai yani
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-57554940Bsizin araç 50 bine geliyor. 50 bine ben kendi tempramı satmıyorum. sizin arabayı 50 den alıp üzerine 55 i de alıp, pejoyu 70-80'e birine kitledikten sonra 150 bine yükseltecek bir al satçı.
almayın araç zaten leş gibi olmuş. ne tipi kalmış ne bi orjinalliği. benim arabada bu kadar boya yok 28 yasında olmasına ragmen
Hocam etmeyin 1-1,5 aydır ilanlardayım böyle boyası değişeni iyi durumda bulamamıştım. Aynı bantta ne alacağım?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
7 ileri değil mi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Conti26
7 ileri değil miHayır hocam 2015in ikinci yarısından sonra geçildi 7 ileriye
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Herkes gibi aracın ilk jantlarına takılıp önceki kullanımıyla ilgili bir kekoluk apaçilik sezsem de kesin emin olmak için çok iyi bir expertize sokmak lazım.Bir de bu zamanda 4 ileri araç almayı kimse tavsiye etmez kolay kolay.Araç alma işi hep sıkıntı olmuştur,içinize sinmesi önemli tabi ama milletin tecrübelerine de kulak vermek bazen faydalı olur
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Haklısınız lakin 7 ilerisi 130liradan başlıyor. Alacağımız aracı 1 sene binip yine 7 ilerisi yada o bantta başka bir araçla takas edeceğiz zaten. Sizce bu jantlar amortisörlere zarar vermiş midir?@smartboy38
-
quote:
Orijinalden alıntı: SaiTJeromeHaklısınız lakin 7 ilerisi 130liradan başlıyor. Alacağımız aracı 1 sene binip yine 7 ilerisi yada o bantta başka bir araçla takas edeceğiz zaten. Sizce bu jantlar amortisörlere zarar vermiş midir?@smartboy38
Amortisörü bilemem ama içinize sindiyse Tarcanlar gibi bilinen iyi bir expertize kaporta motor mekanik amortisör airbagler dahil detaylıca incelettirmeden kesinlikle almayın derim.Uzun yıllar kullanılacaksa asla alınmaz ama 1-2 sene birşey değil,madem bu kadar az kullanacaksınız çok iyi bir expertizden onay alırsanız alınabilir.Piyasada doğru düzgün araba da yok zaten uygun fiyatlara
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Piyasa balon, yazık verdiğiniz paraya .
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
bu dönemde mecbur piyasa böyle yapabileceğim pek bi şey sanırım :(
teşekkür ederim :)
-
105 üstüne çıkamayacaksanız. 85-90 arasına accent era(2010-2011) bulabilirsiniz. 20 bin de cebinizde kalır. hatta benimkini satayım
. hoş 307'den accent era'ya geçmek mantıklı olur mu bilemiyorum. piyasa maalesef çok kötü. ne kadar şişik de olsa kolay kolay kimse fiyat düşmüyor. ben de 1 haftadır araç bakıyorum işin içinden çıkamadım. 105 civarlarına 2012-2013 manuel fiesta bulunabilir sanırım.
-
quote:
Orijinalden alıntı: KayzerSozze105 üstüne çıkamayacaksanız. 85-90 arasına accent era(2010-2011) bulabilirsiniz. 20 bin de cebinizde kalır. hatta benimkini satayım
. hoş 307'den accent era'ya geçmek mantıklı olur mu bilemiyorum. piyasa maalesef çok kötü. ne kadar şişik de olsa kolay kolay kimse fiyat düşmüyor. ben de 1 haftadır araç bakıyorum işin içinden çıkamadım. 105 civarlarına 2012-2013 manuel fiesta bulunabilir sanırım.
Aslında 2015-2016, 301 veya C-Elysee alınabilir manuel olarak hem satması da kolay. Konu otomatik olunca haliyle pek seçenek kalmıyor. Ayrıca evet era yerine blue olsa daha iyi olabilir :D
-
quote:
Orijinalden alıntı: SHIHAD
Bu aracın şanzımanı 6 ileri. 4 ileri olan Era
105 bin liraya fazla bir seçenek yok. 2005 golflere de millet aynı parayı yazıyorYok dostum,maalesef doğru.2015 te DCT geldi,o şanzıman iyi gayet.Bu da iyi ama hız,performans olarak hayli geride,taş gibi sağlamdır.Benzinli cephesinde 2013 6. ay sonrası CVT geldi,benim araç CVT örneğin.Ondan önce benzinlilerde de 4 ileri vardı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şaka mı bu bırak üste 50 bin tl vermeyi bedava verseler binilmez hundai ye. Kaldıki pejo 307 2004 olsa dahi daha iyidir accentten. 100 bin tl bütçeyle ben olsam full paket fiesta yada corsa bakardım en azından daha konforlu donanımlı ve eli yüzü güzel insan bi hoşluk göze hitap eden detay arıyor araba alınca. Bütçe artıyorsa 130 bine focus astra j yada a3 de olabilir.
-
quote:
Orijinalden alıntı: PoloClassic75Yok dostum,maalesef doğru.2015 te DCT geldi,o şanzıman iyi gayet.Bu da iyi ama hız,performans olarak hayli geride,taş gibi sağlamdır.Benzinli cephesinde 2013 6. ay sonrası CVT geldi,benim araç CVT örneğin.Ondan önce benzinlilerde de 4 ileri vardı.
Alıntıları GösterCvt nın konforu nasıl hocam? Corolla da kullanmıştım hiç beğenmemiştim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: SHIHADCvt nın konforu nasıl hocam? Corolla da kullanmıştım hiç beğenmemiştim
Alıntıları GösterAccent gibi bir arabaya çok yakışmış hocam öyle diyeyim.1.4 atmosferik motora çift kavrama getirmezlerdi zaten,ama i20 de örneğin uzun yıllar 4 ileriyle satıldı bu motor ve oldukça hantaldı,çok yakıyordu.Şuan 6 ileri ile satılıyor yine hantal.CVT de bu hantallık hissi yok çünkü vites yok,faza ne kadar basarsanız motordan o kadar faydalanıyorsunuz.Öte yandan çok daha ekonomik.Uzun yolda özellikle 130 la giderken 2000 devir civarı gidebilmek hem çok huzurlu,hem çok ekonomik oluyor.Sürüş zevki derseniz elbette yok bir vites atımı olmadığı için,zaten motorunda buna hevesi yok.İsteyenler için crdi+dct opsiyonu sınıfında neredeyse lider konumunda performans konusunda.Ben de performans arayan biriyim,ama şuan elde bu var,ne olduğunun bilincinde olarak kullanırsanız üzmüyor bu araç benim kullandığım kombinasyonuyla.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: PoloClassic75Accent gibi bir arabaya çok yakışmış hocam öyle diyeyim.1.4 atmosferik motora çift kavrama getirmezlerdi zaten,ama i20 de örneğin uzun yıllar 4 ileriyle satıldı bu motor ve oldukça hantaldı,çok yakıyordu.Şuan 6 ileri ile satılıyor yine hantal.CVT de bu hantallık hissi yok çünkü vites yok,faza ne kadar basarsanız motordan o kadar faydalanıyorsunuz.Öte yandan çok daha ekonomik.Uzun yolda özellikle 130 la giderken 2000 devir civarı gidebilmek hem çok huzurlu,hem çok ekonomik oluyor.Sürüş zevki derseniz elbette yok bir vites atımı olmadığı için,zaten motorunda buna hevesi yok.İsteyenler için crdi+dct opsiyonu sınıfında neredeyse lider konumunda performans konusunda.Ben de performans arayan biriyim,ama şuan elde bu var,ne olduğunun bilincinde olarak kullanırsanız üzmüyor bu araç benim kullandığım kombinasyonuyla.
Alıntıları GösterTamamdır hocam teşekkürler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
https://www.google.com/sorry/index?continue=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3Dc3Ad-c6pNHs%26feature%3Dyoutu.be&q=EgQuLZpEGJiJ8IQGIhCtmOVi16fTBe58vEh7FAW5MgFy
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Otomatik mantığı farklı mı işliyor? Nasıl 4 ileri oluyor?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X