Şimdi Ara

1088 beygirlik Çinli SUV M-Hero 917, Ocak'ta Türkiye'ye geliyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
846
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 1088 beygirlik Çinli SUV M-Hero 917, Ocak'ta Türkiye'ye geliyor
    Agresif ve kaslı tasarımıyla dikkat çeken M-Hero 917, Ocak 2024 tarihinde Avrupa ile eş zamanlı olarak Türkiye pazarına da gelecek. Söz konusu modelin Çin'deki üretimi geçtiğimiz Nisan ayında başladı. Dongfeng, o tarihte başlangıç fiyatı 100 bin dolar olarak açıklanan modelden yılda 1500 adet satmayı planladıklarını açıklamıştı.



    2022 yılında tanıtılan M-Terrain konseptini temel alan M-Hero 917 için Çin'in Hummer'ı diyebiliriz. Söz konusu model; 4987 mm uzunluğa, 2080 mm genişliğe, 1935 mm yüksekliğe ve 2950 mm aks mesafesine sahip. 275/65 R20 lastiklerle donatılan modelin yaklaşma ve uzaklaşma açıları 31 derece.



    Ayrıca Bkz.Yeni Opel Combo tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri



    Ağırlığı 3 tonun üzerinde olan aracın ülkemize gelecek %100 elektrikli versiyonunda dört adet motor var. Motorların her biri ayrı tekerleklere entegre. M-Hero 917, arka tekerleklerin de açılandırılabilmesi sayesinde yengeç yürüyüşü yapabiliyor. Motorlar toplamda 1088 hp güç ve 1400 Nm tork üretiyor.



    1088 beygirlik Çinli SUV M-Hero 917, Ocak'ta Türkiye'ye geliyor
    Mengshi M-Hero 917'de 142,7 kWsa kapasiteye sahip Qilin batarya bulunuyor. Çinli batarya devi CATL üretimi olan bu batarya, yüksek enerji yoğunluğuna sahip nikel manganez kobalt kimyaya sahip. M-Hero 917, bu batarya ile WLTP'ye göre 450 km sürüş menzili sunuyor. Batarya, DC hızlı şarj ile 47 dakikada %30-80 doluma ulaşabiliyor.



    M-Hero 917'nin Türkiye fiyatı henüz belli değil. Marcar, bu model öncesinde Voyah'ın lüks MPV modeli Dream'i Türkiye'ye getirdi. Söz konusu modelin fiyatı 7 milyon TL.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    1088 beygirlik Çinli SUV M-Hero 917, Ocak'ta Türkiye'ye geliyor
    1088 beygirlik Çinli SUV M-Hero 917, Ocak'ta Türkiye'ye geliyor
    1088 beygirlik Çinli SUV M-Hero 917, Ocak'ta Türkiye'ye geliyor
    1088 beygirlik Çinli SUV M-Hero 917, Ocak'ta Türkiye'ye geliyor
    1088 beygirlik Çinli SUV M-Hero 917, Ocak'ta Türkiye'ye geliyor
    1088 beygirlik Çinli SUV M-Hero 917, Ocak'ta Türkiye'ye geliyor
    1088 beygirlik Çinli SUV M-Hero 917, Ocak'ta Türkiye'ye geliyor
    1088 beygirlik Çinli SUV M-Hero 917, Ocak'ta Türkiye'ye geliyor
    1088 beygirlik Çinli SUV M-Hero 917, Ocak'ta Türkiye'ye geliyor
    1088 beygirlik Çinli SUV M-Hero 917, Ocak'ta Türkiye'ye geliyor
    1088 beygirlik Çinli SUV M-Hero 917, Ocak'ta Türkiye'ye geliyor








  • Getirmese mi acaba?

  • Başlangıç fiyatı 100 bin dolarmış
    Vergisiz fiyatı bile 3 milyon mu ne ediyorken vergilerle birlikte fiyatını düşünemiyorum bile .
    Zengin adam zaten premium markalar varken bunu almaz , fakir adam zaten alamaz Türkiye'ye boşuna gelmesinler bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Range Rover alırım bu fiyata ...

  • Yukarıda bir arkadaşın dediğini yazmaya gelmiştim.



    Zenginsem niye bilinmedik markaya minimum 4-5 milyon vereyim, zengin değilsem nasıl alayım?



    Gelmesin boşuna, çinli markalar bu ülkede tuttu çünkü ucuzlar. Dünya’da marka önemli bir şey, Türkiye’de daha da önemli bir şey. Tesla Truck bunun alternatifi gibi duruyor ama henüz ülkede yok, birebir karşılamasa da en büyük elektrikli rakibi Mercedes EQB 3-4 milyona alınıyordu en son. Tesla Y falan da var ama o daha da yola yönelik bir araç, Volvo XC40 olabilir vs.



    Araziye çıkabilir misiniz bu dediğim araçlarla şüpheli fakat markaların elektrikli offroad işine pek girmeme sebebi elektrikli araçların aşırı ağır olması. Bir saplansa kendi çıkamaz, vinç getirsen zorlanacak vs.





    Yani buna 4-5 milyon vereceğine bir Land Rover alırsın, bi tane de Tesla alırsın olay çözülür. Tek başına land Rover da işi çözer ama işte, elektrikli olsun biri…





  • Şimdi de Cupra logosunu ve tasarım anlayışını çalmış ÇanÇinÇon lar.

  • off road yapan birisi olarak söyleyeyim bununla araziye girmek benim açımdan kabus gibi bir şey olsa gerek, zorlu koşullarda 450 km menzili unutun bir kere. Batarya bitti bitecek düşüncesi ürkütücü, yeri geliyor çamura , kara girip aracın limitlerini zorluyorum.Grup halinde gitmemize rağmen saplandığında çıkartmakta zorlandığımız bir sürü deneyim yaşadık.


    O kadar para bağlayıp asfalta sürecek olan keriz varsa alır biner.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Türkiye'de çok satar herkes fakir değil..

  • Mercedes G, Jeep wrangler, Land Rover Defender yerine tercih edilir

  • Hummer ve Land Rover karışımı olmuş

  • Hiç biri ni almayın gidin Mitsubishi veya amorok toyota land rower alın ucuz olsun benzinli veya dizel farketmez motorunu çıkartın elektrikli motor takın çok ucuza mal olur

  • 1.0 / 90 Beygir Motoru Takar Sis farlarını iptal eder.Fiyat Azıcık İner :)

  • Dj_Gençkan D kullanıcısına yanıt
    WLTP menzil kaymak asfalt eğimsiz otobanda sabit 60km/h hızda elde edilen kağıt üstü bir rakam. sahaya inilip normal kullanımda yarısı ancak tutturuluyor. 450km'yi 2'ye böl, 225 km sahadaki menzil. off road kullanımda dediğiniz gibi bu menzilin de anlamı yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dj_Gençkan D kullanıcısına yanıt
    Bu modeli zaten offroad meraklısı değil mafya veya kara para aklayan karanlık tipler kullanır bence, şuna baksana tank gibi. O tipler ancak bu modellere biner onlar için sorun değil dağ evine de gider rezidansına da gider bununla. Bir de kurşun geçirmez taktırdın mı süper.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi monacomen -- 20 Kasım 2023; 13:05:50 >
  • monacomen kullanıcısına yanıt

    O tür karanlık tipler mercedes , Audi , range Rover gibi markalar varken bu Çinli araca bakmazlar bile bence. Sonuçta alman premiumlarin bir marka imajı var . Bu marka ise daha ulkeye yeni girmiş bir Çinli marka . Sokaktaki adam bile Mercedes'in pahalı lüks bir marka olduğunu bilir ama bu markayı kimse bilmez etmez


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Moueson kullanıcısına yanıt

    Doğru diyorsun haklısın, genelde kara para aklayan, mafyacı, kaçakçı tipler sonradan görme tipler markasız bir Çin arabası yerine Mercedes, audi veya Range Rover gibi ismi ve tanınırlığı olan markaları tercih edeler ki süksesi cakası olsun.

  • camelon kullanıcısına yanıt
    Adamlar taklit ede ede yapmayı öğrendiler. Aynı şeyi japonlarda yapmışlardı. Şimdi japonların geldiği nokta ortada. Çinliler de aynı yolu izliyorlar. İnşallah biz de bu yola en kısa zamanda çeşitli sektörlerde gireriz. Çoğu zaman amerikayı yeniden keşfetmek gerekmiyor. Kopyala, öğren, iyileştir.

  • tolga_aykurt T kullanıcısına yanıt

    Neyi kopyalamıştı mesela Japonlar?

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.