Şimdi Ara

'12 Kia Rio CRDİ Fancy İncelemesi (Tüketim verileri 2. sayfada) (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
158
Cevap
2
Favori
34.816
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tamam, sen o mesaj üzerinden gitmişsin ama ben o mesaj üzerinden gitmiyorum. Polo'ya o kadar para verende de akıl aramam; açık ve net. Anlamak istemiyorsun gibi laflarla lafı çevirmeye çalışmayın bence, her şeyi açık ve net yazıyorum.

    Yorumuma katılmak zorunda değilsin ama üslubuna dikkat etmeni öneririm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    Tamam, sen o mesaj üzerinden gitmişsin ama ben o mesaj üzerinden gitmiyorum. Polo'ya o kadar para verende de akıl aramam; açık ve net. Anlamak istemiyorsun gibi laflarla lafı çevirmeye çalışmayın bence, her şeyi açık ve net yazıyorum.

    Yorumuma katılmak zorunda değilsin ama üslubuna dikkat etmeni öneririm.

    Sizin o mesaj üzerinden gitmemiş olmanız benim gittiğim gerçeğini değiştirmiyor.Ben laf çevirmiyorum yazdığım tüm mesajlar ortada.
    Kişinin para vererek aldığı malı sorgulamak kimseye düşmez.Para vermiş insana akıl mantık ile ilgili şeyler söylenirmi ya ayıptır.Adam istediği gibi harcayamaz,mı?Ben almam derseniz anlayacağım ama insanlara böyle ithamlarda bulunmak hiç hoş değil.

    Beni bu forumda tanıyan bir çok kişi var.Üslubumu,kişiliğimi gayet iyi tanıyorlar.Forumda en çok önem verdiğim şeylerden biri de üslup.Her zaman seviyemi korumaya çalışırım ama bir yerden sonra konuştuğum kişiyle parelel gidiyorum.Kusura bakmayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ulan bu forum bazı şeyleri ne zaman öğrenecek ya.

    @Yavuz. kaç km yaptınız kardeşim ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: r0x

    Ulan bu forum bazı şeyleri ne zaman öğrenecek ya.

    @Yavuz. kaç km yaptınız kardeşim ?

    4000'e geldik Özcan abi.Yaz sezonu gelsin bizdede artış olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu konuyu nedense görmemişim. Çok güzel, yerinde anlatmışsın Yavuz, tebrikler.
  • Memleketime de selam olsun bu arada. :)
  • Gülü güle binin hayırlı olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Merto

    Bu konuyu nedense görmemişim. Çok güzel, yerinde anlatmışsın Yavuz, tebrikler.

    Çok teşekkür ederim.Beğendiyseniz ne mutlu.


    Haluk Abi Balıkesir'den de sizlere selamlar.


    @Narc0s3
    Sağolun,teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet, ben de konuştuğum kişinin üslubu ile paralel gitmeyi tercih ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    Evet, ben de konuştuğum kişinin üslubu ile paralel gitmeyi tercih ediyorum.

    O zaman sıkıntı yok.
    İyi günler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese selamlar.Aracı alalı neredeyse 8 ay gibi bir zaman geçti.Tüketim verileri yavaş yavaş oturmaya başladı.Bende bu verileri forum ile paylaşmaya karar verdim.




    Öncelikle incelemede belirttiğim ş.içi ağır denebilecek şartlardaki 8-8.5 civarı tüketim 7 litreye indi.Getz'in 9 civarı yaktığını düşünürsek 7 litre bizim için (o şartlara göre) çok çok iyi bir değer.

    Çevre yolu ağırlıklı sürüşte ise tüketim 5.5 ile 6 litre arasında değişiyor.Trafik ışıklarının akıbeti,trafik şartlarının etkisi büyük.Tabi ort. hız da ortalama 35-40 dolaylarında oluyor.



    Şimdi de şehirlerarası tüketim değerlerine geçelim.

    İlk yolculuk 3 kişi,bir kişilik bagaj,klima hep açık.
    Balıkesir Ederemit arasındaki yol çalışmasından dolayı yer yer tek şeride inme ve biraz trafik.Haliyle dur kalk fazla denebilir.En fazla 3-4 yerde olmuştur.
    Bir de yolculuk başında hafif rampa tırmanma ve kısa bir süre 140-150 civarı hız.(Zaten tüketimi artıran noktalar bunlar.)
    Onun haricinde bölünmüş yollarda 90-120 km arası hız.Yer yer CC kullanıldı.
    Bu şartlarda tüketim 4.5 litre.Bana bu değer gayet iyi geldi.Demek ki tek şerit yolda yavaşlamasak 4.2 civarı bir değer görülebilir.

    Diğer yolculuk ise 5 kişi,full bagaj,klima açık.Araba dışardan bakınca spor yaylı gibi gözüküyordu.Lastiklerin bir kısmı çamurluğun içinde idi.Ortalama 400 kilo ekstra ile yaklaşık 1600 kilo ağırlık.
    Bu yolculuk pazar dönüş yolu olduğu için yollar kalabalık.Edremit civarında ekstra bir yoğunluk vardı.Bunun haricinde tek şerit yollarda kamyonların fazla olması yavaş seyretmeye neden oldu.Bölünmüş yollarda ise 90-120 civarı hız ve cc kullanılmadı.Bu şartlarda ise 5.9 litre gibi bir değer elde edildi.Yükün fazla olması,trafiğin(özellikle kamyonların) fazla olması ve rampalarda bu ağırlık ile sollamalar ile tüketim yükseldi.,Klimanın da etkisini eklersek yine de bence tatminkar değerler.



    Son yolculuk ise yine 3 kişi,tek kişilik bagaj ve klima açık.Bu daha önceki zamanlarda olduğu için yol çalışmasının oluşturduğu aksaklıklar hariç ekstra bir trafik yok.Sadece şehirden çıkarken biraz seri kullanım onun haricinde gayet sakin kullanım(90-110).CC açılmadı.Burada ise 3.9 litre gibi bir değer var.Ama bu şartlarda her araba az yakacağı için ben kriter olarak görmüyorum.Sadece karşılaştırma amacıyla ekledim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yavuz.

    Herkese selamlar.Aracı alalı neredeyse 8 ay gibi bir zaman geçti.Tüketim verileri yavaş yavaş oturmaya başladı.Bende bu verileri forum ile paylaşmaya karar verdim.




    Öncelikle incelemede belirttiğim ş.içi ağır denebilecek şartlardaki 8-8.5 civarı tüketim 7 litreye indi.Getz'in 9 civarı yaktığını düşünürsek 7 litre bizim için (o şartlara göre) çok çok iyi bir değer.

    Çevre yolu ağırlıklı sürüşte ise tüketim 5.5 ile 6 litre arasında değişiyor.Trafik ışıklarının akıbeti,trafik şartlarının etkisi büyük.Tabi ort. hız da ortalama 35-40 dolaylarında oluyor.



    Şimdi de şehirlerarası tüketim değerlerine geçelim.

    İlk yolculuk 3 kişi,bir kişilik bagaj,klima hep açık.
    Balıkesir Ederemit arasındaki yol çalışmasından dolayı yer yer tek şeride inme ve biraz trafik.Haliyle dur kalk fazla denebilir.En fazla 3-4 yerde olmuştur.
    Bir de yolculuk başında hafif rampa tırmanma ve kısa bir süre 140-150 civarı hız.(Zaten tüketimi artıran noktalar bunlar.)
    Onun haricinde bölünmüş yollarda 90-120 km arası hız.Yer yer CC kullanıldı.
    Bu şartlarda tüketim 4.5 litre.Bana bu değer gayet iyi geldi.Demek ki tek şerit yolda yavaşlamasak 4.2 civarı bir değer görülebilir.

    Diğer yolculuk ise 5 kişi,full bagaj,klima açık.Araba dışardan bakınca spor yaylı gibi gözüküyordu.Lastiklerin bir kısmı çamurluğun içinde idi.Ortalama 400 kilo ekstra ile yaklaşık 1600 kilo ağırlık.
    Bu yolculuk pazar dönüş yolu olduğu için yollar kalabalık.Edremit civarında ekstra bir yoğunluk vardı.Bunun haricinde tek şerit yollarda kamyonların fazla olması yavaş seyretmeye neden oldu.Bölünmüş yollarda ise 90-120 civarı hız ve cc kullanılmadı.Bu şartlarda ise 5.9 litre gibi bir değer elde edildi.Yükün fazla olması,trafiğin(özellikle kamyonların) fazla olması ve rampalarda bu ağırlık ile sollamalar ile tüketim yükseldi.,Klimanın da etkisini eklersek yine de bence tatminkar değerler.



    Son yolculuk ise yine 3 kişi,tek kişilik bagaj ve klima açık.Bu daha önceki zamanlarda olduğu için yol çalışmasının oluşturduğu aksaklıklar hariç ekstra bir trafik yok.Sadece şehirden çıkarken biraz seri kullanım onun haricinde gayet sakin kullanım(90-110).CC açılmadı.Burada ise 3.9 litre gibi bir değer var.Ama bu şartlarda her araba az yakacağı için ben kriter olarak görmüyorum.Sadece karşılaştırma amacıyla ekledim.






    Kolay gelsin bende bu aracın natty modelini almayı düşünüyorum dizel olarak ve aracı aldım mı uzun süre kullanacağım.Mesajınızın tarihine bakarak aracı alalı 1 sene civarı olmuş olmalı.Bu zaman içinde ne kadar kaç km yol yaptınız.Olumsuz denilebilecek nelerle karşılaştınız..(Aracın sağından solundan sesler gelmeye başladı mı? Mekanik bir sorun yaşadınız mı? v.b) Araç bakıma girdi mi?Neler değişti ne kadar masraf çıktı v.s. Yorum ve önerilerinizi bekliyorum. Teşekkürler..




  • öncelikle ellerinde ki pololarını satmaya çalışanlar sanki hiç poloya binmemişiz muamelesi yapmayın sınıfının en kötüsü vw de olsa üvey avlat bu araba halk arasında lakabı kibrit kutusu teneke jant 2 hava yastığı bi korna ne bu arabamı...

    bende kıa rıo sporty kullanıyorum daha doğrusu eşim arada biniyorum 40 bn km oldu yıllık bakım hariç tık ses yok bakımlarıda 15 bin 180 tl 30 bin 230 tl..
    bende clıo 4 aldım aynı zamanda 3 ayda aracın ses gelmeyen yeri kalmadı vrdik şükür de kurtulduk bi garibe..

    siz insanların aracı karalamasına bakmayın gidin test edin sizde gelip buraya şunu yazacaksınız b sınıfının kralı hatta çoğu c den de üstün..
  • Yavuz. kullanıcısına yanıt
    Ben de Ayvalıklıyım Hocam. Aracım da sizinkinin lezzet ikizi i20 Tek farkı 1.2 LPG'li olması. Yalnız benim Rio'dan haberim yoktu. Olsa i20'ye bakmazdım bile. Araç da pek yakışıklıymış. Güle güle kullanın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hiroshi_nakamura

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yavuz.

    Hocam donanımların sitede olduğunu bende biliyorum.O sayfaya onlarca kere girdim.Dikkat ederseniz fancy donanımda bu donanımlar gözükmüyor.2012'nin 2. Yarısından sonra sporty'ye ek olarak fancyede bu donanimlar geldi.

    hmm ben yanlış anlamışım o zaman, 2012 nin 2.yarısından 2013 ün 2. yarısına 1 yıl geçmiş ama sitede güncelleme yapılmamış ilginç, bu arada bende kia rio yu araştırıyorum, size bir sorum var, neden suzuki swift değil,,ben ikisi arasında gidip geliyorum,ikiside çok iyi araba,fiyatlar hemen hemen aynı swift beygir gücü olarak daha güçlü, rio şekil olarak daha iyi,biri japon biri kore,kolay bir seçim olmayacak benim için, belkide bana söyleyeceğiniz anahtar bir cümle beni swift ten vazgeçirebilir

    vay bee, bu mesajımı konu üste çıkınca tesadüfen gördüm,bu mesajımdan 10 gün sonra punto evo aldım,,, rio yu araştırmıştım 2.eli çok yüksek bulmuştum bu yüzden eledim, swift in ise sıfır dizeli yoktu,her ne kadar 2.el alacak olsam da üretimde ve satışta olmayan bir motor seçeneğini tercih etmek istemedim




  • bu arabadan arkadaş almış ilk defa o zaman canlı gördüm, sonra dikkat ettim piyasada çok yok.
    eski modelleri daha fazla görüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xmms

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yavuz.

    Herkese selamlar.Aracı alalı neredeyse 8 ay gibi bir zaman geçti.Tüketim verileri yavaş yavaş oturmaya başladı.Bende bu verileri forum ile paylaşmaya karar verdim.




    Öncelikle incelemede belirttiğim ş.içi ağır denebilecek şartlardaki 8-8.5 civarı tüketim 7 litreye indi.Getz'in 9 civarı yaktığını düşünürsek 7 litre bizim için (o şartlara göre) çok çok iyi bir değer.

    Çevre yolu ağırlıklı sürüşte ise tüketim 5.5 ile 6 litre arasında değişiyor.Trafik ışıklarının akıbeti,trafik şartlarının etkisi büyük.Tabi ort. hız da ortalama 35-40 dolaylarında oluyor.



    Şimdi de şehirlerarası tüketim değerlerine geçelim.

    İlk yolculuk 3 kişi,bir kişilik bagaj,klima hep açık.
    Balıkesir Ederemit arasındaki yol çalışmasından dolayı yer yer tek şeride inme ve biraz trafik.Haliyle dur kalk fazla denebilir.En fazla 3-4 yerde olmuştur.
    Bir de yolculuk başında hafif rampa tırmanma ve kısa bir süre 140-150 civarı hız.(Zaten tüketimi artıran noktalar bunlar.)
    Onun haricinde bölünmüş yollarda 90-120 km arası hız.Yer yer CC kullanıldı.
    Bu şartlarda tüketim 4.5 litre.Bana bu değer gayet iyi geldi.Demek ki tek şerit yolda yavaşlamasak 4.2 civarı bir değer görülebilir.

    Diğer yolculuk ise 5 kişi,full bagaj,klima açık.Araba dışardan bakınca spor yaylı gibi gözüküyordu.Lastiklerin bir kısmı çamurluğun içinde idi.Ortalama 400 kilo ekstra ile yaklaşık 1600 kilo ağırlık.
    Bu yolculuk pazar dönüş yolu olduğu için yollar kalabalık.Edremit civarında ekstra bir yoğunluk vardı.Bunun haricinde tek şerit yollarda kamyonların fazla olması yavaş seyretmeye neden oldu.Bölünmüş yollarda ise 90-120 civarı hız ve cc kullanılmadı.Bu şartlarda ise 5.9 litre gibi bir değer elde edildi.Yükün fazla olması,trafiğin(özellikle kamyonların) fazla olması ve rampalarda bu ağırlık ile sollamalar ile tüketim yükseldi.,Klimanın da etkisini eklersek yine de bence tatminkar değerler.



    Son yolculuk ise yine 3 kişi,tek kişilik bagaj ve klima açık.Bu daha önceki zamanlarda olduğu için yol çalışmasının oluşturduğu aksaklıklar hariç ekstra bir trafik yok.Sadece şehirden çıkarken biraz seri kullanım onun haricinde gayet sakin kullanım(90-110).CC açılmadı.Burada ise 3.9 litre gibi bir değer var.Ama bu şartlarda her araba az yakacağı için ben kriter olarak görmüyorum.Sadece karşılaştırma amacıyla ekledim.






    Kolay gelsin bende bu aracın natty modelini almayı düşünüyorum dizel olarak ve aracı aldım mı uzun süre kullanacağım.Mesajınızın tarihine bakarak aracı alalı 1 sene civarı olmuş olmalı.Bu zaman içinde ne kadar kaç km yol yaptınız.Olumsuz denilebilecek nelerle karşılaştınız..(Aracın sağından solundan sesler gelmeye başladı mı? Mekanik bir sorun yaşadınız mı? v.b) Araç bakıma girdi mi?Neler değişti ne kadar masraf çıktı v.s. Yorum ve önerilerinizi bekliyorum. Teşekkürler..

    Merhabalar hocam.Öncelikle aracınız şimdiden hayırlı olsun.


    Aracımız,9000 kmye yaklaştı.Bir yılın sonunda 10 bin civarı olacağını düşünüyorum


    Çıtırtı konusunda beklediğimden iyi çıktı diyebilirim.Sert plastik konsoldan az da olsa çıtırtı bekliyordum ama şimdilik olumsuz bir durum yok.

    Mekanik olarak bir sıkıntı yaşamadık.Daha yılı doldurmadığı için bakıma da girmedik.Şu an için gözüken tek olumsuzluk 2.viteste bazen saniyelik olarak gaz tepkisi gidiyor.Bana yazılımsal bir durum gibi geldi.Bakım zamanı servise söyleyeceğiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: egelidost

    Ben de Ayvalıklıyım Hocam. Aracım da sizinkinin lezzet ikizi i20 Tek farkı 1.2 LPG'li olması. Yalnız benim Rio'dan haberim yoktu. Olsa i20'ye bakmazdım bile. Araç da pek yakışıklıymış. Güle güle kullanın.

    Merhabalar hocam.Siz de aracınızı iyi günlerde kullanın.İyi dilekleriniz için teşekkürler

    Şimdilik Altınoluktan sevgiler...




    hiroshi_nakamura hocam sizin aracınız da hayırlı olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yavuz. -- 18 Ekim 2013; 10:06:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Fancy 2012 ile 2013 model arasında donanın,tasarım ne gibi farklar var? Sadece model yılı mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wesley1010

    Fancy 2012 ile 2013 model arasında donanın,tasarım ne gibi farklar var? Sadece model yılı mı?

    Hocam bildiğim kadarıyla bir fark yok.Ama konuda belirttiğim gibi 2012 'nin ilk yarısındaki araçlarda supervision gösterge paneli ve cruise control bulunmuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.