Şimdi Ara

126 Bis/Fsm#Tamir-Yedek Parça# (21. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
979
Cevap
18
Favori
175.035
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okantaysi

    Öncelikle aracın hayırlı olsun Umut,

    Bende 3 ay önce almıştım, bikaç sayfa öncesinde kalmış o zaman ki yazılarım. Motoru yeniledik, yaklaşık 1000 tl civarında çıkıyor bugünün şartlarına göre. Aşağı olucağını sanmıyorum ama duruma göre bu fiyat 1500 tl ye kadar çıkabilir, normaldir. Merak eden arkadaşlara güncel bir bilgi :)

    Motoru kendimiz topladığımız için verebilceğim tavsiyeler;

    - Kesinlikle orjinal conta takımını kullanın.
    - 2 tane krank keçesi var, en kaliteli keçeyi araştırıp bulun ucuz parçalar ama söküp takması ölüm bunları. 3-5 kuruş fazla verin ama kaliteli malzeme kullanın.
    - Silindir kapak saplamaları su gömleklerinin içinden geçtiği için bu saplamalara takılan somunlar yalıtılmaz ise su sızıntısı yapabilir ve yağa su karıştırabilir. Önemli bir nokta atlanmaması gerekli.
    - Normalde subaplar 25,30 ayarlanıyor fakat ilk motor yaparken bu parçalar yeni olucağı için olması gerekenden azıcık daha bol ayarlayın ilk 1000 km de. Isınınca uzama yapabilir ve tam kapatmayabilir. Bu durumda subap yakabilirsiniz. Bol ayarlamanızı tavsiye ederim. Azıcık tıkırtı yapar ama ilk yağ değişimde ufak bir ayar ile olması gereken ayarlara döndürürsünüz ve başınız ağrımadan binersiniz.
    -Eksantirik dişli zincir setini mutlaka değiştirin. Aşınmış dişli ve zincirler subap ve ateşlemede zaman kaçıklığı yaratıcaktır. Motorunuzun sağlıksız çalışmasına neden olabilir.


    Aklıma gelenler bunlar şimdilik.

    Aracım 900km oldu motor toplandıktan sonra. Elektronik sürücülü ateşleme sistemi ve 0.95mm bujiler ile son ayarlamalardan sonra şehirler arası 4.4l/100km gibi bir yakıt sarfiyatım var. Bugün düzyolda azıcık yüklendim 105km/saat görebildim en yüksek hız. Fakat distribütörüm çok yıpranık heryeri yalama olmuş çok uğraştırdı bizi ve şu andada devam eden ufak bir ateşleme sorunu yaşıyorum. Dinamik avans sistemlerinin doğru çalıştığını düşünmüyorum. Bu soruna rağmen bu değerleri elde ettim.

    Yokuş tırmanma performansı oldukça düşük gibi geliyor bana, Çeşme otobanında yokuşları 4 ile aşamıyorum, illaki 3e düşüyorum tek kişi olsam bile. Bu normal midir bu araçlarda ?

    Şu sorunlarıda aşayım karisöre giricem. Bir bisi daha eskiden olduğu gibi parlak günlerine kavuşturma yolunda ilerliyorum işte :)






    Çok teşekkürler bilgiler için, ben en iyisi bunları ilk mesaja alayım

    Şimdi pek anlamıyorum ama alınca ustaya falan gösteririz artık




  • quote:

    Orijinalden alıntı: .:Power:.

    quote:

    Orijinalden alıntı: UmutCetin

    Bu arada netten bakıyorum modifiye vs diye ama bu narin araca öyle saçma ve çingen işi modifiye yapanlar olmuş ki birtanede orjinal haliyle sade bir modifiye yapayım diyen yok denecek kadar az hatta sadece forumdaki kırmızı abarthcı arkadaş haricinde görmedim desem yeridir... herzaman için sade modifiye iyidir... sanırım tek sorunum rütuş olacak çünki komple boya yaptırmak istemiyorum ama altlardaki çizikler vs rütuşlada kurtarılırmı bilmiyorum ama zamanla görücez...

    arkadaki stop dediklerim arka camın arkasında yuvarlak şekilde iki adet ve baktım sanırım orjinal çünkü çoğu araçta var birde benim araçta arka silecek yok neden acaba?



    Bence aracın iç döşeme ve kaplamaları o kadar da sorunlu değil, en kötü sade bir döşeme bulup döşemecide kaplatırsınız, ki zaten torpido kaplaması bile bulsanız yine onu yapacak birinin elinden geçecek. Bence siz iç döşeme konusunu düşünün, hurda araçtan alacağınız şeyi yıkayacaksınız, temizleyeceksiniz, zahmet çekeceksiniz.

    Önceki sahipleriyle de tanıştığınız için çok şanslısınız

    Yurtdışında ürün getirme konusunu daha iyi düşünün özellikle polonyaya sık gidip gelen biri varsa burda doğanın parçasının olduğu gibi orada da bis'in parçası vardır rahatça kullanırsınız

    Modifiye edilecek bir araç değil, hiç bir dış modifiye yakışmıyor, sadece ciddi bir şekilde girip motoru vs. değiştirilip proje arabası yapılabilir onun için de bi 15.000 tl kadar gözden çıkarmak lazım. Belki boyayı komple kazıtıp zımpara+astar+metalik boya yapabilirsiniz. O da pahalı bi işlem olur ama aracınızı çok seviyorsanız yapılabilir

    Arka silecekler 2000 modelde bile yok, bu arkadaş kendisi yaptırmış sanırım


    Tavan kaplaması düşmüş adamda çıkartıp eve koymuş yapıştırırım diye sonra taşınırken vs gitmiş çöpe kısaca... kapı kaplamalarıda dandik ve orjinal değil ondan hurdacıdan bakıp kaplattırıcam dedim birde tavan sadece saç bi subwoofer bile yeter heralde dalgalanması için acaba hazır yapmışken 3m in asfalt tarzı yalıtım maddelerinden mi kaplasam?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: UmutCetin

    quote:

    Orijinalden alıntı: .:Power:.

    quote:

    Orijinalden alıntı: UmutCetin

    Bu arada netten bakıyorum modifiye vs diye ama bu narin araca öyle saçma ve çingen işi modifiye yapanlar olmuş ki birtanede orjinal haliyle sade bir modifiye yapayım diyen yok denecek kadar az hatta sadece forumdaki kırmızı abarthcı arkadaş haricinde görmedim desem yeridir... herzaman için sade modifiye iyidir... sanırım tek sorunum rütuş olacak çünki komple boya yaptırmak istemiyorum ama altlardaki çizikler vs rütuşlada kurtarılırmı bilmiyorum ama zamanla görücez...

    arkadaki stop dediklerim arka camın arkasında yuvarlak şekilde iki adet ve baktım sanırım orjinal çünkü çoğu araçta var birde benim araçta arka silecek yok neden acaba?



    Bence aracın iç döşeme ve kaplamaları o kadar da sorunlu değil, en kötü sade bir döşeme bulup döşemecide kaplatırsınız, ki zaten torpido kaplaması bile bulsanız yine onu yapacak birinin elinden geçecek. Bence siz iç döşeme konusunu düşünün, hurda araçtan alacağınız şeyi yıkayacaksınız, temizleyeceksiniz, zahmet çekeceksiniz.

    Önceki sahipleriyle de tanıştığınız için çok şanslısınız

    Yurtdışında ürün getirme konusunu daha iyi düşünün özellikle polonyaya sık gidip gelen biri varsa burda doğanın parçasının olduğu gibi orada da bis'in parçası vardır rahatça kullanırsınız

    Modifiye edilecek bir araç değil, hiç bir dış modifiye yakışmıyor, sadece ciddi bir şekilde girip motoru vs. değiştirilip proje arabası yapılabilir onun için de bi 15.000 tl kadar gözden çıkarmak lazım. Belki boyayı komple kazıtıp zımpara+astar+metalik boya yapabilirsiniz. O da pahalı bi işlem olur ama aracınızı çok seviyorsanız yapılabilir

    Arka silecekler 2000 modelde bile yok, bu arkadaş kendisi yaptırmış sanırım


    Tavan kaplaması düşmüş adamda çıkartıp eve koymuş yapıştırırım diye sonra taşınırken vs gitmiş çöpe kısaca... kapı kaplamalarıda dandik ve orjinal değil ondan hurdacıdan bakıp kaplattırıcam dedim birde tavan sadece saç bi subwoofer bile yeter heralde dalgalanması için acaba hazır yapmışken 3m in asfalt tarzı yalıtım maddelerinden mi kaplasam?



    Araç hazır ustadayken paspasın altına, motorun bölmesiyle oturma alanı arasına bir de tekerleklerin içten tarafına yapıştırabilirsiniz, araç acayip sessiz olur

    Eğer yalıtım işini yapacaksınız fotoğraflı anlatımla yapabilir misiniz?




  • Yakinda bi bulusma yapsak yeridir :)) bayagi kalabaliklasti 126 kullanicilari ,, umut arabani bekliyoruz merakla hayirlisi ile cikar insallah ustandan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben istanbula gelicem, görüşme ayarlarsanız katılırım. Başka bi araçla kıyaslama yapabilme yeteneğine sahip birinin benim aracımı kullanıp not vermesini istiyorum. Sanki bişeyler olmamış gibi hissediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jessecem

    Yakinda bi bulusma yapsak yeridir :)) bayagi kalabaliklasti 126 kullanicilari ,, umut arabani bekliyoruz merakla hayirlisi ile cikar insallah ustandan



    Cem abi bu arada ben yıldız tekniği kazandım, eğer avrupa tarafındaysan bi gün misafirin olabilirim
  • Hadi hayirlisi power gorusuruz bi gun bi bulusma ayarlarim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jessecem

    Hadi hayirlisi power gorusuruz bi gun bi bulusma ayarlarim



    2001. mesaj

    Bakalım abi
  • burası ikinci el bölümü değil yanlış yerdesiniz.
  • Bu arada benim araçta cumartesi akşama kadar çıkacakmış arkadaşlar arkadaşın düğününe gitmem lazım yok da baya bi yokuşlu ve uzak yaklaşık 170 km kadar ve rampa yukarı hep sanırım diğer araçla gitsem iyi olacak sizce ilk günden aracı zorlamak mantıklımıdır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UmutCetin

    Bu arada benim araçta cumartesi akşama kadar çıkacakmış arkadaşlar arkadaşın düğününe gitmem lazım yok da baya bi yokuşlu ve uzak yaklaşık 170 km kadar ve rampa yukarı hep sanırım diğer araçla gitsem iyi olacak sizce ilk günden aracı zorlamak mantıklımıdır?



    Ustayla gidecekseniz sorun yok Ssanyong'la gidin, ucuz olur, seri olur, canınızı sıkmamış olursunuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .:Power:.

    quote:

    Orijinalden alıntı: UmutCetin

    Bu arada benim araçta cumartesi akşama kadar çıkacakmış arkadaşlar arkadaşın düğününe gitmem lazım yok da baya bi yokuşlu ve uzak yaklaşık 170 km kadar ve rampa yukarı hep sanırım diğer araçla gitsem iyi olacak sizce ilk günden aracı zorlamak mantıklımıdır?



    Ustayla gidecekseniz sorun yok Ssanyong'la gidin, ucuz olur, seri olur, canınızı sıkmamış olursunuz


    Ustada gelcek düğüne sıkıntı olmaz dio da gerek yok atraksiyona en iyisi Ssangyong la gitmek olacak... Ben yinede rektefeden sonra aracın fazla zorlamadan ve düşük hızla kullanıcam her ihtimale karşı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: UmutCetin

    Bu arada benim araçta cumartesi akşama kadar çıkacakmış arkadaşlar arkadaşın düğününe gitmem lazım yok da baya bi yokuşlu ve uzak yaklaşık 170 km kadar ve rampa yukarı hep sanırım diğer araçla gitsem iyi olacak sizce ilk günden aracı zorlamak mantıklımıdır?

    Umut bey hayırlı olsun diyorum..Allah kaza bela vermesin cümlemizle yukarda arkadaşda bahsetmiş sanırıım farketmemişsiniz bende merak ettim şimdi sormadan edemeyecegim aracı hangi ilden aldınız ve kaça aldınız kusura bakmayın teşekkürler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: UmutCetin

    quote:

    Orijinalden alıntı: .:Power:.

    quote:

    Orijinalden alıntı: UmutCetin

    Bu arada benim araçta cumartesi akşama kadar çıkacakmış arkadaşlar arkadaşın düğününe gitmem lazım yok da baya bi yokuşlu ve uzak yaklaşık 170 km kadar ve rampa yukarı hep sanırım diğer araçla gitsem iyi olacak sizce ilk günden aracı zorlamak mantıklımıdır?



    Ustayla gidecekseniz sorun yok Ssanyong'la gidin, ucuz olur, seri olur, canınızı sıkmamış olursunuz


    Ustada gelcek düğüne sıkıntı olmaz dio da gerek yok atraksiyona en iyisi Ssangyong la gitmek olacak... Ben yinede rektefeden sonra aracın fazla zorlamadan ve düşük hızla kullanıcam her ihtimale karşı...



    Aslında motoru açmak bakımından uzun yol daha iyi olur da, araca tamamen güvendiğinizde denersiniz artık




  • Motor yeni yapildi ilk yag degisimine kadar yorma motorunu daha sonra yol yaparsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jessecem

    Motor yeni yapildi ilk yag degisimine kadar yorma motorunu daha sonra yol yaparsin

    Aynen bende öyle düşündüm motor açılana kadar fazla yormadan direk sanayiden eve getiricem burda ilçede kısa mesafede kullanıcam fakat kaç bin km ye kadar zorlamıyayım sizce? kısmetse yarın akşam eve getiricem sonrada diğer araçla düğüne geçicem :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: icazet

    quote:

    Orijinalden alıntı: UmutCetin

    Bu arada benim araçta cumartesi akşama kadar çıkacakmış arkadaşlar arkadaşın düğününe gitmem lazım yok da baya bi yokuşlu ve uzak yaklaşık 170 km kadar ve rampa yukarı hep sanırım diğer araçla gitsem iyi olacak sizce ilk günden aracı zorlamak mantıklımıdır?

    Umut bey hayırlı olsun diyorum..Allah kaza bela vermesin cümlemizle yukarda arkadaşda bahsetmiş sanırıım farketmemişsiniz bende merak ettim şimdi sormadan edemeyecegim aracı hangi ilden aldınız ve kaça aldınız kusura bakmayın teşekkürler..

    Araç bi tanıdıkdan geldi bana maliyeti yaklaşık 2500 tl yi geçecek muayene vergi vs dahil şekilde fakat şuan için ek masraflar var ortalama 500 lira civarı daha masraf edecek gibiyim aracı aldığım kişi krank sorunu yaşadığından ve tamir vs uğraşmak istemediğinden oyuncak dükkanına koymuş kitleyip kendisi otellere vs oyuncak üretimi yapan bir firmada elektronikçi ve ben almasaydım hurdaya çıkartıp oyuncak yapacakmış araç kapalı yerde kalmış son bi kaç ay ve aracın ilk iki sahibi de akraba olduğundan temiz kullanılmış eşe dosta gidecek bi arabaymış motor sorunu olmasa ama olunca mecburen oyuncak muamelesi görmüş kurtardık ufaklığı çocukların elinden hatta çekiciye yüklerken çocuğun biri yeri göğü inletti anne bunu istiyorum diye çocuğu bindirmeden kurtaramadık




  • ilgilendiginiz için teşekkür ederim hocam hayırlısı olsun diyelim kısa zamanda toparlarsınız inşallah ama söylemek istedigim hiç masrafsız aracın bu şekilde fiyatını ögrenmem ilerde işime yarar..kısacası arabayı kaca aldınız :D rahatsız ediyorum kusura bakmayın hayırlı geceler
  • Motor yapildiktan sonra aracin hararet gormemesine dikkat et umut mumkunse sıkısık trafige girme gece yolculugu yapmani tavsiye ederim her aldigim sifir aracla ilk rodaj bakimini istanbul edirne arasi gece yolda yapmisimdir araci zorlamadan

    Onemli husus termistati iptal et ve manuel bi fan tusu yap yol boyunca motor sicakligini dusuk tut

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • resim ve videoları bekliyoruz umut en kısa zamanda hadi hayırlısı
  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.