Şimdi Ara

130 -150 km hızda lastik patlaması sonucu ne olur (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
1.728
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Claudio Marchisio

    Bütün yük patlayan lastiğin üzerine bineceği için lastik kısa süre içinde asfalta yapışır, benzin veya mazot deposunun yükü de patlayan lastiğe bineceği için jant 150 km/s de yüksek sürtünme kuvveti üretir ve jantın açığa çıkardığı yüksek ısı yakıt deposuna temas eder yakıt deposu aliminyum olduğu için yanmayacaktır ve zarar görmeyecektir ama janttan gelen ısıyı alarak içindeki yakıtı patates kızartmak için kullanılan sıvı yağdan 2 kat daha hızlı bir şekilde kızartacaktır. Bujiler yakıtı kızarmış yakıtı aldığı son anda tüm motor aksamlarını 200°C de yakacak ve elektrik kontağının ulaştığı heryer tüm araba kül olana kadar aynı ısıda yanmaya devam edecektir. Araç LPG'li ise kül oluş 1,5 kat hızlı sürer. Tüm bu olaylar lastik patladıktan sonra max 3 dk içinde gerçekleşir.





  • olursun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkishDrifter

    2010 model demişsin clio 3?

    Evt clio 3

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Claudio Marchisio

    Bütün yük patlayan lastiğin üzerine bineceği için lastik kısa süre içinde asfalta yapışır, benzin veya mazot deposunun yükü de patlayan lastiğe bineceği için jant 150 km/s de yüksek sürtünme kuvveti üretir ve jantın açığa çıkardığı yüksek ısı yakıt deposuna temas eder yakıt deposu aliminyum olduğu için yanmayacaktır ve zarar görmeyecektir ama janttan gelen ısıyı alarak içindeki yakıtı patates kızartmak için kullanılan sıvı yağdan 2 kat daha hızlı bir şekilde kızartacaktır. Bujiler yakıtı kızarmış yakıtı aldığı son anda tüm motor aksamlarını 200°C de yakacak ve elektrik kontağının ulaştığı heryer tüm araba kül olana kadar aynı ısıda yanmaya devam edecektir. Araç LPG'li ise kül oluş 1,5 kat hızlı sürer. Tüm bu olaylar lastik patladıktan sonra max 3 dk içinde gerçekleşir.

    Bu nasıl bir fantazidir yaw.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Claudio Marchisio

    Bütün yük patlayan lastiğin üzerine bineceği için lastik kısa süre içinde asfalta yapışır, benzin veya mazot deposunun yükü de patlayan lastiğe bineceği için jant 150 km/s de yüksek sürtünme kuvveti üretir ve jantın açığa çıkardığı yüksek ısı yakıt deposuna temas eder yakıt deposu aliminyum olduğu için yanmayacaktır ve zarar görmeyecektir ama janttan gelen ısıyı alarak içindeki yakıtı patates kızartmak için kullanılan sıvı yağdan 2 kat daha hızlı bir şekilde kızartacaktır. Bujiler yakıtı kızarmış yakıtı aldığı son anda tüm motor aksamlarını 200°C de yakacak ve elektrik kontağının ulaştığı heryer tüm araba kül olana kadar aynı ısıda yanmaya devam edecektir. Araç LPG'li ise kül oluş 1,5 kat hızlı sürer. Tüm bu olaylar lastik patladıktan sonra max 3 dk içinde gerçekleşir.

    Benzin veya mazot deposunun yükünü neden 2. defa hesaba katıyorsun. Benzinin ısınmasıyla deponun yükünün ne alakası var. Burası çok saçma olmuş. Ayrıca anlattığın şey düşük bir ihtimal. Lastik patladığından 30 sn sonra araç durur merak etme. Hatta daha kısa bir süre.

    Ayrıca buna fırsat kalmaz. Lastik patladığı andan itibaren zemindeki sürtünme kuvveti bir tekerleğe çok fazla yüklenir haliyle araç hangi lastik patlamış ise ona göre kayarak döner dönmenin etkisiyle de takla atar. Bu duruma fırsat kalmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Harunk1994 -- 31 Ağustos 2014; 20:35:51 >




  • Herhalde diklemesine takla atar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Harunk1994

    quote:

    Orijinalden alıntı: Claudio Marchisio

    Bütün yük patlayan lastiğin üzerine bineceği için lastik kısa süre içinde asfalta yapışır, benzin veya mazot deposunun yükü de patlayan lastiğe bineceği için jant 150 km/s de yüksek sürtünme kuvveti üretir ve jantın açığa çıkardığı yüksek ısı yakıt deposuna temas eder yakıt deposu aliminyum olduğu için yanmayacaktır ve zarar görmeyecektir ama janttan gelen ısıyı alarak içindeki yakıtı patates kızartmak için kullanılan sıvı yağdan 2 kat daha hızlı bir şekilde kızartacaktır. Bujiler yakıtı kızarmış yakıtı aldığı son anda tüm motor aksamlarını 200°C de yakacak ve elektrik kontağının ulaştığı heryer tüm araba kül olana kadar aynı ısıda yanmaya devam edecektir. Araç LPG'li ise kül oluş 1,5 kat hızlı sürer. Tüm bu olaylar lastik patladıktan sonra max 3 dk içinde gerçekleşir.

    Benzin veya mazot deposunun yükünü neden 2. defa hesaba katıyorsun. Benzinin ısınmasıyla deponun yükünün ne alakası var. Burası çok saçma olmuş. Ayrıca anlattığın şey düşük bir ihtimal. Lastik patladığından 30 sn sonra araç durur merak etme. Hatta daha kısa bir süre.

    Ayrıca buna fırsat kalmaz. Lastik patladığı andan itibaren zemindeki sürtünme kuvveti bir tekerleğe çok fazla yüklenir haliyle araç hangi lastik patlamış ise ona göre kayarak döner dönmenin etkisiyle de takla atar. Bu duruma fırsat kalmaz.

    Arkadaş yardırmış ama işini biliyor, çünkü nasıl olsa konu dışındayız biraz havalı bir anlatımla dolu sazanın gönüllerini kazanabilirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Claudio Marchisio

    Bütün yük patlayan lastiğin üzerine bineceği için lastik kısa süre içinde asfalta yapışır, benzin veya mazot deposunun yükü de patlayan lastiğe bineceği için jant 150 km/s de yüksek sürtünme kuvveti üretir ve jantın açığa çıkardığı yüksek ısı yakıt deposuna temas eder yakıt deposu aliminyum olduğu için yanmayacaktır ve zarar görmeyecektir ama janttan gelen ısıyı alarak içindeki yakıtı patates kızartmak için kullanılan sıvı yağdan 2 kat daha hızlı bir şekilde kızartacaktır. Bujiler yakıtı kızarmış yakıtı aldığı son anda tüm motor aksamlarını 200°C de yakacak ve elektrik kontağının ulaştığı heryer tüm araba kül olana kadar aynı ısıda yanmaya devam edecektir. Araç LPG'li ise kül oluş 1,5 kat hızlı sürer. Tüm bu olaylar lastik patladıktan sonra max 3 dk içinde gerçekleşir.

    Arkadaş abartmış biraz. Aynı şey bizde 110 km süratte oldu. araba sekmeye başladı sağ arka lastik patlamış. Babam farketti durumu hemen frene bastı sağa çekti. Lastik yarıldı ama patlama falan olmadı.




  • Bırcok cahılın bılmedıgı ve senın benım gıbı ınsanların soracagı ve yasayacagı dusunulerek lastık teknolojısı ılerletılmıstır,
    run flat lastık kullanıyorsan muhtemelen o cok tutulan yorumun tersıne maddı hasarla atlatırsın,
  • brokenwings kullanıcısına yanıt
    Eğer çivi felan girerse pek hissetmezsin yavaşlayana kadar, eğer gerçek anlamda patlarsa, patladığı anda direksiyon hakimiyetini kaybetmezsen sakın frene basma, vites küçülterek motor freniyle yavaşla ve en son el freniyle dur
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.