Şimdi Ara

15 günlük hizmetin yarısı yok!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
758
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • mustifb M kullanıcısına yanıt
    Bilgi için teşekkürler. Turknet elemanları zaten tt'den beter (tt'nin taşeron yoğunluklu cahil personelini kastediyorum, keşke hepsi sizin gibi işini hakkıyla yapsa). Şu BTK soruşturmalarını çok merak ediyorum ne zaman sonuçlanıp da yayınlanacak. Bu işleri çok ağırdan alıyorlar.

    Yanlış bağlantıda 1 ay port ücreti alınmıyor demişsiniz de iss'nin yanlış girdiği iş emrine göre devre hazırlanırsa burada suçlu iss oluyor. Bu sorunu kökten çözmek için "xdsl yeni abone" ve "pstn yeni abone" seçeneklerinin birlikte seçilmesi önlenebilir. Yani checkbox değil de radio button şeklinde tekli seçim yapılması daha uygun olur.

    Yalın xdsl'den churn işleminde de "xdsl+pstn yeni abone" mi seçilmesi gerekiyor? Bir de bu girişler ttoys'de mi yapılıyor xdsl'de mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 15 Kasım 2017; 13:15:24 >
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Bizim eve gelen elemana internetim bağlandı telefon için bekliyordum dedim. Şaşırdı önce telefon bağlantısı yapılır sonra internet yapılır dedi. Ben de Türknet abonesi olduğumu söyleyince anladım dedi.



    Şimdi benim telefon bağlantısı yapılıp test edildi. Ama halen bana numara tahsis edilmiş görünüyor. Neden acaba?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.