Şimdi Ara

180 Hp'lik Astra Auto Show'da sonuncu! (yazı eklendi)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
0
Favori
2.299
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Diğer forumda herkes golf kavgasına tutuştuğu için malum dergideki yazıda 180 HP lik Astra hakkında çok kötü yorumlar yapıldı. Bunlar boşta kaldı.

    Özellikle sürüş disiplinde eleştiriler yoğun. Ayrıca sınıfının Türkiye'de açık ara en çok satan aracı......

    1) Yeni astra eski kasaları gibi tabiri caizse kazık gibi mi. Sürüşü kötü acaba?

    2)1,4 Turbo astranın performansı için forumdaşlar uçuyor havası yaptı. Burada gerçekler nedir????

    3) Astrayı yı ben beğeniyorum kötü niyetim yok saldırmayın. Şu an da garajda bir tane var.

    4) dar kapılar? ben hissetmedim, ama düşününce bilemiyorum,

    5)sadece konforu iyi diyorlar, öyle mi?

    6)önden kayma eğilimi ıslakta??

    7)Hissiz direksiyon??

    8)dar ayak bölmesi?Buda nesi??

    9)180beygir can sıkan motor, 1,4 acaba nasıl?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wagnerx -- 23 Ocak 2012; 21:49:46 >







  • 5)sadece konforu iyi diyorlar, öyle mi?

    6)önden kayma eğilimi ıslakta??

    7)Hissiz direksiyon??


    Bunlari ben de cok merak ediyorum, cunku H kasada bunlarin tam tersi vardi. Konfor pek iyi degildi, yol tutus cok iyiydi, direksiyon hissiyati da cok iyiydi.
    180 hp motor zaten kagit uzerinde de iyi degil, yorumlarda genelde kotu. Sanirim yeni kasa Astra H`nin basarisini yakalayamayacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican

    5)sadece konforu iyi diyorlar, öyle mi?

    6)önden kayma eğilimi ıslakta??

    7)Hissiz direksiyon??


    Bunlari ben de cok merak ediyorum, cunku H kasada bunlarin tam tersi vardi. Konfor pek iyi degildi, yol tutus cok iyiydi, direksiyon hissiyati da cok iyiydi.
    180 hp motor zaten kagit uzerinde de iyi degil, yorumlarda genelde kotu. Sanirim yeni kasa Astra H`nin basarisini yakalayamayacak.
    doğru düzgün motoru, şanzumanı olmayan bir marka için daha fazlasını mı bekliyorsunuz? Ancak sağını solunu janjanlı, güzel yapıyorlar, insanların gözünü kolay boyuyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurcugum

    doğru düzgün motoru, şanzumanı olmayan bir marka için daha fazlasını mı bekliyorsunuz? Ancak sağını solunu janjanlı, güzel yapıyorlar, insanların gözünü kolay boyuyorlar.

    Alıntıları Göster
    Sınıfının en çok satan aracı derken?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deniz6

    Sınıfının en çok satan aracı derken?

    Alıntıları Göster
    180 lik astrayı yerden yere vurulmuş ama neye göre?
    Ben söyleyim o aracın yol tutuşu H kasadan DAHA İYİDİR. Bizzat test ettim eski bir H kasa sahibi olarak.
    Performans konusunda +4500 devirden sonra araç çok canlı oluyor kaldıki alt devirlerde hiçbir araba max. hp yi vermez.
    Direksiyon olayına gelincede flexride şasi alsınlarda bir kullansınlar... @Source arkadaşımız var 1.4 turbo manuel navi + flexride şasi var çokta memnun kendisi.
    Konfor olarak koltukları H kasadan daha iyi ayrıca sürücü koltuğunun yanal desteği çok iyi ayarlanmış H kasada virajlarda araç sabitti ama ben sağa sola kayabiliyordum J kasada bu çözülmüş.
    Ses sistemi ise H kasada bir diş daha önde diyebilirim ama ben daha iyisini beklerdim.




  • Eski bir h kasa kullanıcısı olarak yol tutuşu direksiyon tepkileri çok iyiydi ama konfor yokyu.Mantıken j kasada bunların gerisine gidilmemesi lazım.Bildiğim kadarıyla j kasada konfora da önem verilmiş.
    Bir de eski kasaya kazık gibi denmiş kesinlikle yanlış sürüşü çok iyiydi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kagan12312 -- 23 Ocak 2012; 18:32:33 >
  • Harbi berbat bi araç hocam yukarıda biri demiş ya janjanlı falan demiş insanların gözünü boyuyor diye ha en doğru en tarafsız yorum budur. Gollf 10000 basar buna tasarım sürüş f/p on numara. Astra bu sınıfın yüzkarasıdır direksiyon tepkileri rezil sen sağa çeviriyon direksiyonu o sola dönüyor kazık gibi. 120 yi geçersen bu araçta direksiyonu tutman için yanında başka biri olmalı ki o da tutmana yardım etsin. bir de bu araba bir hantal bir hantal 0 dan 100 e 15 dakikaya ulaşıyor. Zaten autoshow falan bunlar doğru tarafsız yazar ama bizim millet kro kültürsüz bu dergileri bilmedigi icin habire alıyor bu araçları.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wagnerx

    Diğer forumda herkes golf kavgasına tutuştuğu için malum dergideki yazıda 180 HP lik Astra hakkında çok kötü yorumlar yapıldı. Bunlar boşta kaldı.

    Özellikle sürüş disiplinde eleştiriler yoğun. Ayrıca sınıfının Türkiye'de açık ara en çok satan aracı......

    1) Yeni astra eski kasaları gibi tabiri caizse kazık gibi mi. Sürüşü kötü acaba?

    2)1,4 Turbo astranın performansı için forumdaşlar uçuyor havası yaptı. Burada gerçekler nedir????

    3) Astrayı yı ben beğeniyorum kötü niyetim yok saldırmayın. Şu an da garajda bir tane var.

    4) dar kapılar? ben hissetmedim, ama düşününce bilemiyorum,

    5)sadece konforu iyi diyorlar, öyle mi?

    6)önden kayma eğilimi ıslakta??

    7)Hissiz direksiyon??

    8)dar ayak bölmesi?Buda nesi??

    9)180beygir can sıkan motor, 1,4 acaba nasıl?

    1) Eski Astra'dan sürüş özellikleri tartışmasız üstün
    2) Burda 1.5 ton ağırlığında bir araçtan bahsediyoruz testte kullanan tüm araçlardan açık ara farkla ağır (en yakın rakibi BMW'den 82kg daha ağır diğerlerinden Ford: 114kg Renault: 120kg VW: 144kg daha ağır) yeni Astra motor iyi ama ağırlık başarısını gölgeliyor herkes bu ayrıntıyı atlıyor
    3) Buna bir sözüm yok
    4) Rakipleri arasında en büyük boyutlara sahip
    5) Flexride, Tour modundan bolca bahsedilmiş ama en çok iddalı olduğu Sport modundan bahseden yok? Sport modunun süspansiyon ve direksiyona hiçmi etkisi yok? Kullanmasam reklamış demek ki der geçerim ama yaklaşık 3 aydır bu aracı kullanıyorum sayısız kez denedim Sport modunun Tour modundan çok daha fazla etkisi var ama testte hiç bahsedilmemiş buda inceleyenlerin nasıl bir inceleme yaptığını gösteriyor..
    6) Peki diğer rakipleri bu konuda kusursuz mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Source

    quote:

    Orijinalden alıntı: wagnerx

    Diğer forumda herkes golf kavgasına tutuştuğu için malum dergideki yazıda 180 HP lik Astra hakkında çok kötü yorumlar yapıldı. Bunlar boşta kaldı.

    Özellikle sürüş disiplinde eleştiriler yoğun. Ayrıca sınıfının Türkiye'de açık ara en çok satan aracı......

    1) Yeni astra eski kasaları gibi tabiri caizse kazık gibi mi. Sürüşü kötü acaba?

    2)1,4 Turbo astranın performansı için forumdaşlar uçuyor havası yaptı. Burada gerçekler nedir????

    3) Astrayı yı ben beğeniyorum kötü niyetim yok saldırmayın. Şu an da garajda bir tane var.

    4) dar kapılar? ben hissetmedim, ama düşününce bilemiyorum,

    5)sadece konforu iyi diyorlar, öyle mi?

    6)önden kayma eğilimi ıslakta??

    7)Hissiz direksiyon??

    8)dar ayak bölmesi?Buda nesi??

    9)180beygir can sıkan motor, 1,4 acaba nasıl?

    1) Eski Astra'dan sürüş özellikleri tartışmasız üstün
    2) Burda 1.5 ton ağırlığında bir araçtan bahsediyoruz testte kullanan tüm araçlardan açık ara farkla ağır (en yakın rakibi BMW'den 82kg daha ağır diğerlerinden Ford: 114kg Renault: 120kg VW: 144kg daha ağır) yeni Astra motor iyi ama ağırlık başarısını gölgeliyor herkes bu ayrıntıyı atlıyor
    3) Buna bir sözüm yok
    4) Rakipleri arasında en büyük boyutlara sahip
    5) Flexride, Tour modundan bolca bahsedilmiş ama en çok iddalı olduğu Sport modundan bahseden yok? Sport modunun süspansiyon ve direksiyona hiçmi etkisi yok? Kullanmasam reklamış demek ki der geçerim ama yaklaşık 3 aydır bu aracı kullanıyorum sayısız kez denedim Sport modunun Tour modundan çok daha fazla etkisi var ama testte hiç bahsedilmemiş buda inceleyenlerin nasıl bir inceleme yaptığını gösteriyor..
    6) Peki diğer rakipleri bu konuda kusursuz mu?
    Astranin bu kadar dipte olmasinin tek nedeni. Motor gucune gore yola yansiyan insani hayal kirikligina ugratiyor tabi insan dogal olarak aractan soguyor.

    Sahsen ben 140 lik astrayi kullandiktan sonra o motora para vermem dedim. Donanim ve fiyat olarak yeterli olsada ileride cikacak turbo sorununu goze alabilecegim bi tat vermedi.

    Opelden beklentim motoru gm'den aliyorsun en azindan bu konuda biraz daha beklentileri artirmasi.

    Bugun astranin verileri golf yada focustan iyi olsaydi bugun kimse opeli tartisiyor olmayacakti.

    Lutfen 180 lik focus ve astra test edin dediklerimi anlayacaksiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Source

    quote:

    Orijinalden alıntı: wagnerx

    Diğer forumda herkes golf kavgasına tutuştuğu için malum dergideki yazıda 180 HP lik Astra hakkında çok kötü yorumlar yapıldı. Bunlar boşta kaldı.

    Özellikle sürüş disiplinde eleştiriler yoğun. Ayrıca sınıfının Türkiye'de açık ara en çok satan aracı......

    1) Yeni astra eski kasaları gibi tabiri caizse kazık gibi mi. Sürüşü kötü acaba?

    2)1,4 Turbo astranın performansı için forumdaşlar uçuyor havası yaptı. Burada gerçekler nedir????

    3) Astrayı yı ben beğeniyorum kötü niyetim yok saldırmayın. Şu an da garajda bir tane var.

    4) dar kapılar? ben hissetmedim, ama düşününce bilemiyorum,

    5)sadece konforu iyi diyorlar, öyle mi?

    6)önden kayma eğilimi ıslakta??

    7)Hissiz direksiyon??

    8)dar ayak bölmesi?Buda nesi??

    9)180beygir can sıkan motor, 1,4 acaba nasıl?

    1) Eski Astra'dan sürüş özellikleri tartışmasız üstün
    2) Burda 1.5 ton ağırlığında bir araçtan bahsediyoruz testte kullanan tüm araçlardan açık ara farkla ağır (en yakın rakibi BMW'den 82kg daha ağır diğerlerinden Ford: 114kg Renault: 120kg VW: 144kg daha ağır) yeni Astra motor iyi ama ağırlık başarısını gölgeliyor herkes bu ayrıntıyı atlıyor
    3) Buna bir sözüm yok
    4) Rakipleri arasında en büyük boyutlara sahip
    5) Flexride, Tour modundan bolca bahsedilmiş ama en çok iddalı olduğu Sport modundan bahseden yok? Sport modunun süspansiyon ve direksiyona hiçmi etkisi yok? Kullanmasam reklamış demek ki der geçerim ama yaklaşık 3 aydır bu aracı kullanıyorum sayısız kez denedim Sport modunun Tour modundan çok daha fazla etkisi var ama testte hiç bahsedilmemiş buda inceleyenlerin nasıl bir inceleme yaptığını gösteriyor..
    6) Peki diğer rakipleri bu konuda kusursuz mu?
    Yeni Astra konfor olarak eski kasadan bariz daha iyi.

    Yalıtım olarakta öyle.

    Yol tutuş olarak sınıfında en iyilerden.

    Kapılar evet binerken ve inerken küçük kalabiliyor.

    Ama Astra gerçekten hele ki 1.4 Turbo motoru ile , olmuş bir araç.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurcugum

    doğru düzgün motoru, şanzumanı olmayan bir marka için daha fazlasını mı bekliyorsunuz? Ancak sağını solunu janjanlı, güzel yapıyorlar, insanların gözünü kolay boyuyorlar.

    Maalesef haklılık payı var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurcugum

    doğru düzgün motoru, şanzumanı olmayan bir marka için daha fazlasını mı bekliyorsunuz? Ancak sağını solunu janjanlı, güzel yapıyorlar, insanların gözünü kolay boyuyorlar.

    Maalesef haklılık payı var.

    Alıntıları Göster
    Opel'in tek eksiği şuan için aktarım.Ah şu konuda biraz daha iyi olsa çok daha iyi olacak.İnşallah aklı başlarına gelirde, aktarım konusunda biraz daha iyi olabilirler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurcugum

    doğru düzgün motoru, şanzumanı olmayan bir marka için daha fazlasını mı bekliyorsunuz? Ancak sağını solunu janjanlı, güzel yapıyorlar, insanların gözünü kolay boyuyorlar.

    Maalesef haklılık payı var.

    Direksiyonu hissiz,surusu bana keyifsiz geldi ayrica hem gitmiyor hem yakiyor motor sanziman rezalet golf cok daha ustun bir arac astra dan.
    Adamlar motor yapma cahili diger firmalar teknolojilerini ne seviyeye tasidilar hala opel benim 1997 model corsa gsi daki ecotec motoru oynayip allayip pullayip satiyor astrada arka suspansiyonu bagimsiz bile yapmadilar viraj denge kolu koymuslar insanlarda oo cok iyi degip aliyor.
    Opel cok guzel allayip pullayip oyuncaklarla araclarini satiyor.

    Not:yanlis anlasilmasin 4 opel degistirmis biri olarak konusuyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vet147


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurcugum

    doğru düzgün motoru, şanzumanı olmayan bir marka için daha fazlasını mı bekliyorsunuz? Ancak sağını solunu janjanlı, güzel yapıyorlar, insanların gözünü kolay boyuyorlar.

    Maalesef haklılık payı var.

    Direksiyonu hissiz,surusu bana keyifsiz geldi ayrica hem gitmiyor hem yakiyor motor sanziman rezalet golf cok daha ustun bir arac astra dan.
    Adamlar motor yapma cahili diger firmalar teknolojilerini ne seviyeye tasidilar hala opel benim 1997 model corsa gsi daki ecotec motoru oynayip allayip pullayip satiyor astrada arka suspansiyonu bagimsiz bile yapmadilar viraj denge kolu koymuslar insanlarda oo cok iyi degip aliyor.
    Opel cok guzel allayip pullayip oyuncaklarla araclarini satiyor.

    Not:yanlis anlasilmasin 4 opel degistirmis biri olarak konusuyorum.

    Oyuncakta yokki dogru duzgun. D sinifi insigniada astrayla ayni donanimlar var. Simdi astrami cok donanimli insigniami bos?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: vet147


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurcugum

    doğru düzgün motoru, şanzumanı olmayan bir marka için daha fazlasını mı bekliyorsunuz? Ancak sağını solunu janjanlı, güzel yapıyorlar, insanların gözünü kolay boyuyorlar.

    Maalesef haklılık payı var.

    Direksiyonu hissiz,surusu bana keyifsiz geldi ayrica hem gitmiyor hem yakiyor motor sanziman rezalet golf cok daha ustun bir arac astra dan.
    Adamlar motor yapma cahili diger firmalar teknolojilerini ne seviyeye tasidilar hala opel benim 1997 model corsa gsi daki ecotec motoru oynayip allayip pullayip satiyor astrada arka suspansiyonu bagimsiz bile yapmadilar viraj denge kolu koymuslar insanlarda oo cok iyi degip aliyor.
    Opel cok guzel allayip pullayip oyuncaklarla araclarini satiyor.

    Not:yanlis anlasilmasin 4 opel degistirmis biri olarak konusuyorum.

    Oyuncakta yokki dogru duzgun. D sinifi insigniada astrayla ayni donanimlar var. Simdi astrami cok donanimli insigniami bos?

    Opel araçları dolu diyelim kısaca




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurcugum

    doğru düzgün motoru, şanzumanı olmayan bir marka için daha fazlasını mı bekliyorsunuz? Ancak sağını solunu janjanlı, güzel yapıyorlar, insanların gözünü kolay boyuyorlar.

    Maalesef haklılık payı var.

    Var tabiki,sonra marka imaji olarak yerlerde halen adam akilli motor uretmiyor ordan burdan toplama araçlar maalesef..Vauxhall,Buick.Opel kimin ne dedigi belli degil halen geçmisin ön yargilariyla savasan bir marka.Kalitesiz demiyorum asla ama eski Opel degil asla..Zaten GM'nin aldigi marka benligini kaybediyor asimile oluyor zamanla tipik konsollar vs.

    Almanyada bu yuzden isçi sinifina yakistiriliyor kendine gelemedi bir türlü




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Glory Glory


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurcugum

    doğru düzgün motoru, şanzumanı olmayan bir marka için daha fazlasını mı bekliyorsunuz? Ancak sağını solunu janjanlı, güzel yapıyorlar, insanların gözünü kolay boyuyorlar.

    Maalesef haklılık payı var.

    Var tabiki,sonra marka imaji olarak yerlerde halen adam akilli motor uretmiyor ordan burdan toplama araçlar maalesef..Vauxhall,Buick.Opel kimin ne dedigi belli degil halen geçmisin ön yargilariyla savasan bir marka.Kalitesiz demiyorum asla ama eski Opel degil asla..Zaten GM'nin aldigi marka benligini kaybediyor asimile oluyor zamanla tipik konsollar vs.

    Almanyada bu yuzden isçi sinifina yakistiriliyor kendine gelemedi bir türlü


    İngiltere'de Vauxhall, Avrupa'da Opel, Amerika ve Çin'de Buick olarak satılıyor ama bu markanın kalitesini düşürmüyor Buick markasını eskiler çok iyi bilirler zaten

    Bu iyi mi kötü mü? Bana göre bir önemi yok nedeni ise tüm araçları zaten GM geliştiriyor..

    Bunca markanın sahibi olup her biri için ayrı tasarım stüdyoları açılmasını herkes ister ama devir tasarruf devri maalesef koskoca GM markası iflas noktasına geldiyse düşünün piyasanın halini..




  • Burada siz Astra,yı yerden yere vursanızda rezil kepaze deseniz de bu sizin haklı olduğunuzu göstermez anca fanatikliğinizi gösterir o kadar kinlisiniz ki anlamak mümkün değil adamlar harika iç-dış tasarım, güzel bir yol tutuş, iyi direksiyon tepkileri gayet güvenli ve bastın mı giden bir araç yapmış yepyeni bir platformla satışa sunmuş yani ufak eksiklikleri normal sayılması gereken, yeri geldiğinde hayat bile kurtaracak espyi standart hale getirmiş siz buna oyuncak diyebiliyorsunuz. Hiç bir c sınıfı araçta olmayan tasarımı janjan oldu ya yorumlarınıza çeki düzen vermenizi dilerim. Astra en iyisi demiyorum ama arada bu kadar çığırtkanlık yapacak fark yok.
  • Hem aktarması kötü, hem de ağır. Aracın rakiplerinden ağır olması da bir başarısızlıktır. Markalar araçlarından ağırlık atmak için feci araştırmalar yapıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: máwci

    Harbi berbat bi araç hocam yukarıda biri demiş ya janjanlı falan demiş insanların gözünü boyuyor diye ha en doğru en tarafsız yorum budur. Gollf 10000 basar buna tasarım sürüş f/p on numara. Astra bu sınıfın yüzkarasıdır direksiyon tepkileri rezil sen sağa çeviriyon direksiyonu o sola dönüyor kazık gibi. 120 yi geçersen bu araçta direksiyonu tutman için yanında başka biri olmalı ki o da tutmana yardım etsin. bir de bu araba bir hantal bir hantal 0 dan 100 e 15 dakikaya ulaşıyor. Zaten autoshow falan bunlar doğru tarafsız yazar ama bizim millet kro kültürsüz bu dergileri bilmedigi icin habire alıyor bu araçları.

    imza - mesaj uyumu

    astra yerine eşşeğe binmiş olmayasınız?? vala hayatımda böle bişey duymadım sağa çevrilince sola dönen bi araba

    milletle kafamı buluyosun anladıkta bu kadar olmaz




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.