Şimdi Ara

180 Hp'lik Astra Auto Show'da sonuncu! (yazı eklendi) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
0
Favori
2.299
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aracın ağır olması donanım seviyesinden kaynaklanıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Source

    quote:

    Orijinalden alıntı: Glory Glory


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurcugum

    doğru düzgün motoru, şanzumanı olmayan bir marka için daha fazlasını mı bekliyorsunuz? Ancak sağını solunu janjanlı, güzel yapıyorlar, insanların gözünü kolay boyuyorlar.

    Maalesef haklılık payı var.

    Var tabiki,sonra marka imaji olarak yerlerde halen adam akilli motor uretmiyor ordan burdan toplama araçlar maalesef..Vauxhall,Buick.Opel kimin ne dedigi belli degil halen geçmisin ön yargilariyla savasan bir marka.Kalitesiz demiyorum asla ama eski Opel degil asla..Zaten GM'nin aldigi marka benligini kaybediyor asimile oluyor zamanla tipik konsollar vs.

    Almanyada bu yuzden isçi sinifina yakistiriliyor kendine gelemedi bir türlü


    İngiltere'de Vauxhall, Avrupa'da Opel, Amerika ve Çin'de Buick olarak satılıyor ama bu markanın kalitesini düşürmüyor Buick markasını eskiler çok iyi bilirler zaten

    Bu iyi mi kötü mü? Bana göre bir önemi yok nedeni ise tüm araçları zaten GM geliştiriyor..

    Bunca markanın sahibi olup her biri için ayrı tasarım stüdyoları açılmasını herkes ister ama devir tasarruf devri maalesef koskoca GM markası iflas noktasına geldiyse düşünün piyasanın halini..

    Opel diyince 2 kere düsünür herkes, herkesin basina opel ile ilgili bir ariza gelmistir bunun ön yargısı insignia,yeni astra gibi güzel araçlarada yansiyor ister istemez Golf varken vw kalitesi varken neden Opel alayimki? Diyor çoğu insan..İsmin farkli olmasi dezavantaj kesinlikle.

    Siz GM'yi çok seviyorsunuz sanirim, maalesef ben sevemiyorum sevdirmiyor kendini bana bu kuruluş..Camaro'ya, Astra direksiyonu takan, bana göre dünyanin en özel markalarindan biri olan Jaguar'i satin aldiktan sonra batiran vs. bir firma..Yeni nesil otomobilleriyle atakta olabilir, ama ilgimi çekmiyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Glory Glory

    Opel diyince 2 kere düsünür herkes, herkesin basina opel ile ilgili bir ariza gelmistir bunun ön yargısı insignia,yeni astra gibi güzel araçlarada yansiyor ister istemez Golf varken vw kalitesi varken neden Opel alayimki? Diyor çoğu insan..İsmin farkli olmasi dezavantaj kesinlikle.

    Siz GM'yi çok seviyorsunuz sanirim, maalesef ben sevemiyorum sevdirmiyor kendini bana bu kuruluş..Camaro'ya, Astra direksiyonu takan, bana göre dünyanin en özel markalarindan biri olan Jaguar'i satin aldiktan sonra batiran vs. bir firma..Yeni nesil otomobilleriyle atakta olabilir, ama ilgimi çekmiyor..


    Sizinki ön yargı bence burda Renault içinde çok problemli olduğu söyleniyor ama ben 12 sene Megane kullandım tek bir problem yaşatmadı 11. senede aküsünün bitmesi dışında benim arkadaşımda Passat var elektronik sorun yaşıyor servise gidiyor devamlı servis yaptık diyo gönderiyor hatasız otomobil yok kimse kendisini kandırmasın

    Ekleme: GM severim nedeni ise geçmişteki Amerikan arabaları ve otomotiv endüstrisine büyük katkıları olmasından dolayı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Source -- 23 Ocak 2012; 21:33:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Source

    Aracın ağır olması donanım seviyesinden kaynaklanıyor

    Benzer donanımlı rakiplerinden daha ağır diye biliyorum ben Astra'yı. Yanlış mı biliyorum acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurcugum

    doğru düzgün motoru, şanzumanı olmayan bir marka için daha fazlasını mı bekliyorsunuz? Ancak sağını solunu janjanlı, güzel yapıyorlar, insanların gözünü kolay boyuyorlar.

    forum silinebilir.
  • renault türkiyedeki versiyonlarla aynı değil 2.0 tci galiba o yüzden performansı iyi 1.6 araçların içinde en iyi hızlanma değerleri focusun en kötü ise astranın 1.4 golf bile daha iyi
  • Bu GM nin ürettiği araçlara git gide sinir olmaya başladım hadi hayırlısı Volt ları bile Amerika'da tırın üzerinde kalmış Bayiiler araçları almayı reddetmişler. Koskoca 1 yılda 7.700 küsür Volt anca satılabilmiş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Bu GM nin ürettiği araçlara git gide sinir olmaya başladım hadi hayırlısı Volt ları bile Amerika'da tırın üzerinde kalmış Bayiiler araçları almayı reddetmişler. Koskoca 1 yılda 7.700 küsür Volt anca satılabilmiş

    Elektirikli otomobilleri dünya ya sevdirmek kolay olmayacak




  • Opel'e maalesef gram stratejisi değil kilo stratejisi lazım.İyice obezite amerikalılara benzedi

    Source
    Ah hidrojen bir gelişse sevmemize de gerek kalmayacak ama.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hsn1997 -- 23 Ocak 2012; 21:46:15 >
  • C Hb için sıralama belli:

    Golf

    BMW 1

    Astra J

    Focus III

    C4

    Megane III

    Aylardır hep aynı kısır tartışmalar.

    Daha da çok sürer.
  • yazıyı ekledim

     180 Hp'lik Astra Auto Show'da sonuncu! (yazı eklendi)
  •  180 Hp'lik Astra Auto Show'da sonuncu! (yazı eklendi)
     180 Hp'lik Astra Auto Show'da sonuncu! (yazı eklendi)
     180 Hp'lik Astra Auto Show'da sonuncu! (yazı eklendi)




  • Yukarıda opelci arkadaşların yazılarını okudum. Açık söyliyeyim tatmin olmadım. Açıkçası 1,4 turbonun 1,4 tsi'dan sanırım daha iyi olmadığı kesin. halbuki öyle bir hava vardı. Sanırım ağırlık ciddi bir sorun. Hele dolulukla ağırlık arasında bağlantı kurmak çok yersiz olmuş. Mercedes son SL'nin nasıl hafiflediği geçen haftanın dergilerinde ayrıntılı olarak anlatılmıştı. Yani neticede ağır, büyük boyutlara rağmen çok daha ferah olmayan, sürati fazla olmayan bir aracın golfden üç kat fazla satması (aralık ayı rakamı ilginç)
    Bu arada Forumdaki VW fanları pek kullanmadığı için garibim Golf'den bahsetmeyip, Doğuş'un kasası gibi olan Passat ve jetta'yı savunmalarıda tüketici yararı açısından son derece ironik.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wagnerx

    Yukarıda opelci arkadaşların yazılarını okudum. Açık söyliyeyim tatmin olmadım. Açıkçası 1,4 turbonun 1,4 tsi'dan sanırım daha iyi olmadığı kesin. halbuki öyle bir hava vardı. Sanırım ağırlık ciddi bir sorun. Hele dolulukla ağırlık arasında bağlantı kurmak çok yersiz olmuş. Mercedes son SL'nin nasıl hafiflediği geçen haftanın dergilerinde ayrıntılı olarak anlatılmıştı. Yani neticede ağır, büyük boyutlara rağmen çok daha ferah olmayan, sürati fazla olmayan bir aracın golfden üç kat fazla satması (aralık ayı rakamı ilginç)
    Bu arada Forumdaki VW fanları pek kullanmadığı için garibim Golf'den bahsetmeyip, Doğuş'un kasası gibi olan Passat ve jetta'yı savunmalarıda tüketici yararı açısından son derece ironik.

    Donanım seviyesinin çok bir büyük etkisi var Opel sahibi olanlar kullanma kılavuzunu inceleyebilirler

    Eklediğim resimde dolu ve boş Astra'nın ağırlık farklarını görebilirsiniz (Kırmızı ile işaretlediğim benim kendi aracıma ait ağırlıklar)

     180 Hp'lik Astra Auto Show'da sonuncu! (yazı eklendi)

    Edit: İmla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Source -- 23 Ocak 2012; 22:29:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Source

    quote:

    Orijinalden alıntı: Glory Glory


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurcugum

    doğru düzgün motoru, şanzumanı olmayan bir marka için daha fazlasını mı bekliyorsunuz? Ancak sağını solunu janjanlı, güzel yapıyorlar, insanların gözünü kolay boyuyorlar.

    Maalesef haklılık payı var.

    Var tabiki,sonra marka imaji olarak yerlerde halen adam akilli motor uretmiyor ordan burdan toplama araçlar maalesef..Vauxhall,Buick.Opel kimin ne dedigi belli degil halen geçmisin ön yargilariyla savasan bir marka.Kalitesiz demiyorum asla ama eski Opel degil asla..Zaten GM'nin aldigi marka benligini kaybediyor asimile oluyor zamanla tipik konsollar vs.

    Almanyada bu yuzden isçi sinifina yakistiriliyor kendine gelemedi bir türlü


    İngiltere'de Vauxhall, Avrupa'da Opel, Amerika ve Çin'de Buick olarak satılıyor ama bu markanın kalitesini düşürmüyor Buick markasını eskiler çok iyi bilirler zaten

    Bu iyi mi kötü mü? Bana göre bir önemi yok nedeni ise tüm araçları zaten GM geliştiriyor..

    Bunca markanın sahibi olup her biri için ayrı tasarım stüdyoları açılmasını herkes ister ama devir tasarruf devri maalesef koskoca GM markası iflas noktasına geldiyse düşünün piyasanın halini..

    Opel Astra H kasa Amerika'da Buick degil SATURN Astra olarak satiliyordu. Opel Insignia ise su anda Buick Regal olarak satiliyor. Yani GM kafasina estigi gibi getiriyor Opel modellerini...

    Buick'in imaji Amerika'da iyidir. Buick denince akla her zaman ilk gelen "well made" sozudur. Chevrolet ile Cadillac arasinda yer bulur. Fakat dezavantaji emekli arabasi imajidir. Bir de 90 sonrasinda ozgun tasarimi yok gibidir... GM'in diger modellerinin trim ve ufak tefek tasarim farkliliklariyla baska adlar altinda piyasaya surulmusudur... Bu gidisle tutunmasi zor gorunuyor...

    Ford nasil bir zamanlar "Ford-Mercury-Lincoln" seklinde siralaniyor idiyse, bugun de (Pontiac ve Oldmobile'i kapatmis haliyle) GM "Chevrolet-Buick-Cadillac" olarak siralaniyor. Ve Ford nasil Mercury'i kapatmak zorunda kaldiysa, kisisel gorusum GM de yakin zamanda Buick'e gule gule demek zorunda kalacaktir... O zaman K. Amerika'ya Opel menseili arac hic gelmeyebilir...

    Bence de keske eski Opel olarak kalsaydi... Hic olmazsa kendine ozgu bir karakteri vardi. GM hangi markaya el attiysa kurutuyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blue rondo

    Opel Astra H kasa Amerika'da Buick degil SATURN Astra olarak satiliyordu. Opel Insignia ise su anda Buick Regal olarak satiliyor. Yani GM kafasina estigi gibi getiriyor Opel modellerini...

    Buick'in imaji Amerika'da iyidir. Buick denince akla her zaman ilk gelen "well made" sozudur. Chevrolet ile Cadillac arasinda yer bulur. Fakat dezavantaji emekli arabasi imajidir. Bir de 90 sonrasinda ozgun tasarimi yok gibidir... GM'in diger modellerinin trim ve ufak tefek tasarim farkliliklariyla baska adlar altinda piyasaya surulmusudur... Bu gidisle tutunmasi zor gorunuyor...

    Ford nasil bir zamanlar "Ford-Mercury-Lincoln" seklinde siralaniyor idiyse, bugun de (Pontiac ve Oldmobile'i kapatmis haliyle) GM "Chevrolet-Buick-Cadillac" olarak siralaniyor. Ve Ford nasil Mercury'i kapatmak zorunda kaldiysa, kisisel gorusum GM de yakin zamanda Buick'e gule gule demek zorunda kalacaktir... O zaman K. Amerika'ya Opel menseili arac hic gelmeyebilir...

    Bence de keske eski Opel olarak kalsaydi... Hic olmazsa kendine ozgu bir karakteri vardi. GM hangi markaya el attiysa kurutuyor...



    Saturn artık aramızda değil hocam

    Buick tarih olması yakın zamana kadar imkansız hatta Buick kapanırsa GM'de kapanır bunu bir kenara yazabilirsin GM'in ana markalarından biridir Buick ve yeni stratejisine görede öyle kalacak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Source

    quote:

    Orijinalden alıntı: wagnerx

    Yukarıda opelci arkadaşların yazılarını okudum. Açık söyliyeyim tatmin olmadım. Açıkçası 1,4 turbonun 1,4 tsi'dan sanırım daha iyi olmadığı kesin. halbuki öyle bir hava vardı. Sanırım ağırlık ciddi bir sorun. Hele dolulukla ağırlık arasında bağlantı kurmak çok yersiz olmuş. Mercedes son SL'nin nasıl hafiflediği geçen haftanın dergilerinde ayrıntılı olarak anlatılmıştı. Yani neticede ağır, büyük boyutlara rağmen çok daha ferah olmayan, sürati fazla olmayan bir aracın golfden üç kat fazla satması (aralık ayı rakamı ilginç)
    Bu arada Forumdaki VW fanları pek kullanmadığı için garibim Golf'den bahsetmeyip, Doğuş'un kasası gibi olan Passat ve jetta'yı savunmalarıda tüketici yararı açısından son derece ironik.

    Donanım seviyesinin çok bir büyük etkisi var Opel sahibi olanlar kullanma kılavuzunu inceleyebilirler

    Eklediğim resimde dolu ve boş Astra'nın ağırlık farklarını görebilirsiniz (Kırmızı ile işaretlediğim benim kendi aracıma ait ağırlıklar)

     180 Hp'lik Astra Auto Show'da sonuncu! (yazı eklendi)

    Edit: İmla.

    Hocam tabloyu inceledim. Ama bu tablodan yola çıkamazsınız.

    Hata olur çünkü

    1) Arabanın boş ağırlığı bile 1400 Kg civarında, bu sınıfta en düşük donanım ve motor gücü ile gereksiz ağırlık var demektir. Veya Son teknoloji alüminyum veya daha hafif metaller kullanılmamış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wagnerx

    quote:

    Orijinalden alıntı: Source

    quote:

    Orijinalden alıntı: wagnerx

    Yukarıda opelci arkadaşların yazılarını okudum. Açık söyliyeyim tatmin olmadım. Açıkçası 1,4 turbonun 1,4 tsi'dan sanırım daha iyi olmadığı kesin. halbuki öyle bir hava vardı. Sanırım ağırlık ciddi bir sorun. Hele dolulukla ağırlık arasında bağlantı kurmak çok yersiz olmuş. Mercedes son SL'nin nasıl hafiflediği geçen haftanın dergilerinde ayrıntılı olarak anlatılmıştı. Yani neticede ağır, büyük boyutlara rağmen çok daha ferah olmayan, sürati fazla olmayan bir aracın golfden üç kat fazla satması (aralık ayı rakamı ilginç)
    Bu arada Forumdaki VW fanları pek kullanmadığı için garibim Golf'den bahsetmeyip, Doğuş'un kasası gibi olan Passat ve jetta'yı savunmalarıda tüketici yararı açısından son derece ironik.

    Donanım seviyesinin çok bir büyük etkisi var Opel sahibi olanlar kullanma kılavuzunu inceleyebilirler

    Eklediğim resimde dolu ve boş Astra'nın ağırlık farklarını görebilirsiniz (Kırmızı ile işaretlediğim benim kendi aracıma ait ağırlıklar)

     180 Hp'lik Astra Auto Show'da sonuncu! (yazı eklendi)

    Edit: İmla.

    Hocam tabloyu inceledim. Ama bu tablodan yola çıkamazsınız.

    Hata olur çünkü

    1) Arabanın boş ağırlığı bile 1400 Kg civarında, bu sınıfta en düşük donanım ve motor gücü ile gereksiz ağırlık var demektir. Veya Son teknoloji alüminyum veya daha hafif metaller kullanılmamış.




    Çevir kazı yanmasın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wagnerx

    Hocam tabloyu inceledim. Ama bu tablodan yola çıkamazsınız.

    Hata olur çünkü

    1) Arabanın boş ağırlığı bile 1400 Kg civarında, bu sınıfta en düşük donanım ve motor gücü ile gereksiz ağırlık var demektir. Veya Son teknoloji alüminyum veya daha hafif metaller kullanılmamış.



    Donanımlar arası farkı göstermek için ekledim test edilen araçta dolu bir Astra
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Source

    quote:

    Orijinalden alıntı: blue rondo

    Opel Astra H kasa Amerika'da Buick degil SATURN Astra olarak satiliyordu. Opel Insignia ise su anda Buick Regal olarak satiliyor. Yani GM kafasina estigi gibi getiriyor Opel modellerini...

    Buick'in imaji Amerika'da iyidir. Buick denince akla her zaman ilk gelen "well made" sozudur. Chevrolet ile Cadillac arasinda yer bulur. Fakat dezavantaji emekli arabasi imajidir. Bir de 90 sonrasinda ozgun tasarimi yok gibidir... GM'in diger modellerinin trim ve ufak tefek tasarim farkliliklariyla baska adlar altinda piyasaya surulmusudur... Bu gidisle tutunmasi zor gorunuyor...

    Ford nasil bir zamanlar "Ford-Mercury-Lincoln" seklinde siralaniyor idiyse, bugun de (Pontiac ve Oldmobile'i kapatmis haliyle) GM "Chevrolet-Buick-Cadillac" olarak siralaniyor. Ve Ford nasil Mercury'i kapatmak zorunda kaldiysa, kisisel gorusum GM de yakin zamanda Buick'e gule gule demek zorunda kalacaktir... O zaman K. Amerika'ya Opel menseili arac hic gelmeyebilir...

    Bence de keske eski Opel olarak kalsaydi... Hic olmazsa kendine ozgu bir karakteri vardi. GM hangi markaya el attiysa kurutuyor...



    Saturn artık aramızda değil hocam

    Buick tarih olması yakın zamana kadar imkansız hatta Buick kapanırsa GM'de kapanır bunu bir kenara yazabilirsin GM'in ana markalarından biridir Buick ve yeni stratejisine görede öyle kalacak

    Saturn Astra olarak "satiliyordu" dedim zaten. Cok uzun yillardir Amerika'da bulunan birisi olarak GM'in gidisatini birinci elden gozleyebiliyorum. Buick dediginiz marka 2010 yilinda 20 bin bile satmadi burada. 4-5 modeliyle yarisan koca marka minyatur Turkiye piyasasinda Symbol'un sattiginin yarisi kadar satiyor.

    Stratejiyle, gulucuklerle filan olmuyor. Rakamlar ortada. Buick'in bir ayagi cukurda... Dahasi GM'in bir ayagi cukurda. Obama yeniden secilemezse bir sonraki krizde GM pasalar gibi topu atabilir...




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.