97 CE8 kodlu 2.0 L F20Z I4 motorlu otomatik accordu 2014 ağustos sonu aldım, Kurban bayramında fan müşirinin açmamasıyla, bi su kaynattı araç, daha sonra fan müşiri ve radyatör kapağının 1,1 barlık olanıyla değişimi ve sistemin havasının alınmasıyla şehir içi hiç bir zaman harareti yükselmedi ve su eksiltme falanda yapmadı, ama daha önce kullandığım 1.4 is kadar da yürümüyordu, geçenlerde krank ve egzantirik keçeleri değişmişti, performansı yükselmişti bi şehir dışına çıktım git gel ankara-bursa 1000 km ve ankara çıkışı 100 km 3 bin küsür devirde 20 dk kullanımda daha polatlıyı görmeden hararet artmaya başladı, tam tepeye gelmese de üst sınıra yaklaştı sayılır gidip gelirken, bursada sistemin havası alındı,çevre yolunda araç denendi, biraz sıkıştırınca yine yükseldi, ankaraya dönüş yolunda da yükseltmeden yani tam tepeyi bulmadan geldim, ne yağda artma ne su eksiltme olmadı, neyse dönünce daha önce bakım için götürdüğüm yere götürdüğüm yerde ve bursada da motorun kompresyonu suya verdiği söylendi anlaşılan üst kapak contası yanık, bu bir hastalık ve çözülmesi gerekiyor tahmini 1200 den başlayıp 3000 tlye kadar yolu olan bi sıkıntısı var. Bunun yanında vss arızası da var km arada çalışıp arada çalışmıyor Gerçi acayip soğudum arabadan bu haliyle satamam, satsam da üstüne koyup alamam. Aynı yerden iki kere arıza vermesini istemiyorum o yüzden ANKARA da aracımı tanıyan, derdinden anlayan ama esnaflığı düzgün, bu tarz durumlarda karta taksit yapabilen iyi bir usta tavsiyesi olan var mıdır? Çeşitli sebeplerden ötürü Altan, Bar Hüseyin, Hondatech ve hondacı Kadir harici bir yer tavsiyesi olursa sevinirim
Kadire gitme de kime gidersen git
caucass
kullanıcısına yanıt
haha bide kime gidilir onu deseniz :)
"japon usta" diye biri var galiba, tam yerini bilmiyorum ama çok iyiymiş