Şimdi Ara

PEUGEOT 306 OTOMATİK VİTES SORUNU için iyi bir usta?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
18.077
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar
    Peugeot 306 XR BVA 2000 model, 145.000km

    otomatik vitesinde kar ve spor ışıkları yanıp sönüyor.

    Ve artık şimdilerde ek olarak tiz bir ses geliyor, bu yanıp sönmeler başladığında.. vites geçişleri de spor veya kar tipine göre ağırdan geliyor. araç hızlı kaçamaz halde oluyor. tiz ses çok net ve yüksek duyuluyor. bu sorunun nedeni hakkında hiçbir fikrim yok.

    aracın vites yağı hiç değiştirilmedi. selonoid valfler ne durumda bilmiyorum.

    çok iyi bir usta arıyorum otomatik vites genel bakımı için. sallamadan işini yapan. hakkaten sorunu çözen. şanzıman yağını gerekli oranda ve çin malı katmadan değiştiren, kısaca işinin ehli bir usta tanıyorsanız yardımcı olur musunuz?

    Teşekkür ederim.







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Peugeot 306 Otomatik Vites Sorunu: Bilmeniz Gerekenler

    Peugeot 306 otomatik şanzıman, sunduğu konfor ve rahatlık nedeniyle popüler bir tercih olsa da bazı yaygın sorunlar yaşayabilir. Bu sorunları tespit etmek ve çözmek için yetkin bir usta bulmak çok önemlidir.

    Yaygın Peugeot 306 Otomatik Şanzıman Sorunları

    • Vites geçişlerinde gecikme veya sertlik
    • Şanzımandan gelen uğultu veya sarsıntı
    • Motor devrinde ani yükselmeler veya düşüşler
    • Aracın hareket etmekte zorlanması veya vites değiştirmemesi

    İyi Bir Usta Bulma İpuçları

    • Referansları Kontrol Et: Önceki müşterilerin yorumlarını ve geri bildirimlerini oku.
    • Uzmanlıkları Hakkında Soru Sor: Ustanın Peugeot 306 otomatik şanzıman onarımında deneyimli olduğundan emin ol.
    • Tesislerini Ziyaret Et: Temiz ve düzenli bir tesis, ustanın işine özen gösterdiğinin bir işaretidir.
    • Fiyat Teklifi Al: Onarım maliyetlerini karşılaştırmak ve adil bir fiyat aldığından emin olmak için birden fazla ustaya fiyat teklifi al.
    • Garanti Sor: Ustanın onarımları için garanti verip vermediğini sor.

    Peugeot 306 Otomatik Şanzıman Nasıl Uzun Süre Sağlıklı Tutulur?

    • Şanzıman sıvısını düzenli olarak kontrol ettir ve gerektiğinde değiştir.
    • Ani hızlanma ve sert frenlerden kaçın.
    • Yokuşlarda park ederken el frenini kullan.
    • Aracını aşırı yükleme.

    Peugeot 306 otomatik vites sorununu çözmek için güvenilir bir usta bulmak, aracının sorunsuz çalışmasını ve uzun ömürlü olmasını sağlamak için çok önemlidir. Bu ipuçlarını takip ederek yetkin bir usta bulabilir ve aracının otomatik şanzıman sorunlarını etkili bir şekilde çözüme kavuşturabilirsin.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suatilhan

    Selamlar
    Peugeot 306 XR BVA 2000 model, 145.000km

    otomatik vitesinde kar ve spor ışıkları yanıp sönüyor.

    Ve artık şimdilerde ek olarak tiz bir ses geliyor, bu yanıp sönmeler başladığında.. vites geçişleri de spor veya kar tipine göre ağırdan geliyor. araç hızlı kaçamaz halde oluyor. tiz ses çok net ve yüksek duyuluyor. bu sorunun nedeni hakkında hiçbir fikrim yok.

    aracın vites yağı hiç değiştirilmedi. selonoid valfler ne durumda bilmiyorum.

    çok iyi bir usta arıyorum otomatik vites genel bakımı için. sallamadan işini yapan. hakkaten sorunu çözen. şanzıman yağını gerekli oranda ve çin malı katmadan değiştiren, kısaca işinin ehli bir usta tanıyorsanız yardımcı olur musunuz?

    Teşekkür ederim.




    kullanım klavuzunda şöyle yazıyor;

    Sistemde meydana gelebilecek
    herhangi sbir aksaklık
    gösterge tablosunda
    bulunan Kar ve Spor lambalar¤
    n¤n yanıp sönmesiyle
    belirtilmektedir. Bu durumda vites
    kutusu acil modunda çalışır. Bu
    durumda P den R ve N den R ye geri
    vitese takarken vites kutusunda
    önemli vuruntu hissedersiniz (bu
    vuruntu vites kutusuna zarar vermez).
    Böyle bir durumda
    100 Km/saat'i geçmeyiniz.
    acilen bir servise başvurmanız gerekir.




  • 2 senelik bi hortlatma olucak ama aynı sorun benim aracımdada var acaba çözebildiniz mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Le0

    2 senelik bi hortlatma olucak ama aynı sorun benim aracımdada var acaba çözebildiniz mi?

    Muhtemelen selenoid valfler değişecek ama öncelikle bilgisayara bağlayıp arıza kodunu okutturmak gerek, ayrıca peryodik yağ değişimini ot şanzuman ustaları mutlaka öneriyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • doktor-xx D kullanıcısına yanıt
    nette biraz araştırdım da kimi selenoid değil falan diyor değiştirdiği halde devam etmiş. kronik diyorlar
  • Benim aracımda da aynı vites kutusu var. Güvenilmez değil ama bakımını yaptırmak gerekli. 200000 km de iç takımlarını komple değiştirttim. İlk olarak aynı sorun bende de vardı. Hidrolik blok komple değişti sorun ortadan kalktı. O zaman 130.000 km de idi ki yağı hiç değişmemiş 4 yaşında idi. Zamanında yağını değiştirirseniz sorun olmaz. 195.000 de ufak bir kaza yaşadım. Dolu, çizikler vs ufak tefek boya hasarları nedeni ile komple boyatmaya karar verdim. O zaman arkadaşın tamirhanesine çektik ve hadi dedik motoru şanzımanı indirip elden geçirelim kontrol edelim. Motorda hafif yağ eksiltme vardı süpap kılavuzları değiştirldi düzeldi. Şanzımanı da açalım bakalım dedik. İyiki de açmışız zira fren bandları bitme noktasına gelmiş. Tabi zırt pırt açıp değiştiremeyeceğimiz için 2 sene önce 800 tl verip tüm balataları, fren bandları, filtre ve contaları değişti. Bunlar sarfları sadece. Yapan arkadaşım olduğu için işçilik ödemedim. Daha sonra tork konvertöründen yağ kaçırdı. 150 tl de ona gitti. O zamandan bu yana 31.000 km yaptım yolda bırakacak bir durum olmadı normal çalışıyor. Yağ bakımını aksatmazsanız onarım sonrası sıkıntı çıkartmaz. En kötü ihtimal hidrolik blok değiştirirsiniz ki onda da revize olmuş çıkma taktırabilirsiniz. Bu konuda Ankara ivedik organize de Baki usta var. Tabletten yazdığım için nerdesiniz bilmiyorum ama uzun süre sorunsuz çalışır bence endişe etmeyin. Tabi şu da var bu kutuların revizyon geçirmiş modelleri var. Sizin aracınız 90 lı yıllara ait ise eski kutu olması da muhtemel ama isterseniz Baki ustanın numarasını veririm ara danışırsınız o size kronik mi değil mi söyler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sozuak S kullanıcısına yanıt
    teşekkürler hocam bursadayım ben maalesef. araç 2000 model zaten elden çıkarmak gerekiyor artıkda pek durum yok şuan. sadece ilk çalıştırmadan 2-3 dk sonra çok yüklenirsem yapıyor artık idare ediyoruz hepten yolda bırakmasın tek isteğim o şuan
  • Hocam selamlar

    aradan çok yıllar geçmiş ama mesajımı görüyorsan eğer bahsettiğin soruna çare buldun mu yoksa arabayı öyle mi sattın

    bende de 2000 model 306 var aynı sorun baş gösterdi çözüme kavuşturduysan o zaman nasıl buldun yardımcı olabilir misin bana


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.