Şimdi Ara

1998 model a4

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.061
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlarım merhabalar 1998 model audi a4 kullanıcısıyım. aracımın sabahları çalışmasında sıkıntı var. Bir kaç ustaya götürdüm biraz harcadım ama çözemedim. sabahları araç ilk marşta almıyor ikinci marşta alıyor. Biraz kullanıp stop ettikten sonra 5 dk içerisinde çalıştırırsam hemen alıyor ama bu zaman uzarsa yine ikinci basmam da alıyor. Tartarini marka lpg var. Bu arıza için ısı müşiri değişti. Benzin pompası ölçüldü (pompa sağlam) enjektörler değişti. Bir de motorun üstünde bir sibop değişti ama şimdi, tam adını söyleyemeyeceğim. Lütfen arkadaşlar cevaplarınızı bekliyorum.Şimdiden teşekkür ederim.



  • Merhaba aracınızın motor cc km. hangi şehirde yaşıyorsunuz bu bilgileri verirseniz size daha kolay yardımcı olabilirim.
  • Merhaba ntuzkan yazdığın için teşekkür ederim ben Burdur da yaşıyorum. Aracım 1.8 (Turbo değil) şimdi bazen sabahları ilk marşta almaya başladı ama bunu nadiren yapıyor. Yazdığım sorun ise devam etmekte.
  • Merhaba LPG yada benzin de fark ediyormu bu arızanın bir kaç sebebi olabilir sırasıyla benzin pompası ısı müşürü krank devir sensör ve kontak soketi bunları kontrol etmek gerekir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benzin pompası kaç bar basıyor ısı müşürü orjinalmi takıldı bilgisayara bağlandımı benzin pompası rolesi ve ana röle kontrol edildimi röle lerde lehim çatlaması olabiliyor kendiniz de yapabilirsiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ntuzkan -- 11 Temmuz 2014; 3:12:05 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ntuzkan lpg ye basılı tuttuğum da araç direk çalışıyor. Usta benzin pompasını ölçtüm sağlam dedi. Isı müşürini değiştirdim ama yan sanayi. Krank devir sensörüne usta hiç işlem yapmadı. Kontak soketine hiç bakılmadı. Bilgisayara bağlandı ama benzin pompasının kaç bar bastığını hatırlamıyorum. Kontak soketin de nasıl bir sıkıntı olabilir. Birde lpg bittiğinde araç benzinde gayet rahat yoluna devam edebiliyor. Sabah ilk çalıştığında motor titreme ile çalışıyor. Bir başak ustaya götürdük arkadaşla oda motorun üst kapağını açacaz sibopları temizlememiz lazım dedi. Ancak bana elektrik arızası gibi geliyor. Diğer yazdıkların husunda da araca hiç bir işlem yapılmadı. bir de bu son ustaya götürdükten sonra motor dizel gibi çalışıyor. Belki yardımcı olur diye yapılan her şeyi yazdım. Şimdiden teşekkürler. Role çatlamaları hakkında bir bilgim yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: raufaslan

    ntuzkan lpg ye basılı tuttuğum da araç direk çalışıyor. Usta benzin pompasını ölçtüm sağlam dedi. Isı müşürini değiştirdim ama yan sanayi. Krank devir sensörüne usta hiç işlem yapmadı. Kontak soketine hiç bakılmadı. Bilgisayara bağlandı ama benzin pompasının kaç bar bastığını hatırlamıyorum. Kontak soketin de nasıl bir sıkıntı olabilir. Birde lpg bittiğinde araç benzinde gayet rahat yoluna devam edebiliyor. Sabah ilk çalıştığında motor titreme ile çalışıyor. Bir başak ustaya götürdük arkadaşla oda motorun üst kapağını açacaz sibopları temizlememiz lazım dedi. Ancak bana elektrik arızası gibi geliyor. Diğer yazdıkların husunda da araca hiç bir işlem yapılmadı. bir de bu son ustaya götürdükten sonra motor dizel gibi çalışıyor. Belki yardımcı olur diye yapılan her şeyi yazdım. Şimdiden teşekkürler. Role çatlamaları hakkında bir bilgim yok.

    Isı müşürünü asla yan sanayi tavsiye etmem ''tecrübe ile sabit'' Lpg'de direkt çalışıyorsa krank devir sensörünü eliyoruz, Pompa basıncı normal ise onuda eliyoruz, kontak söketi; lpg'de çalıştığı için sorun yok. Üst kapak lpg de çalıştığı için sökmeye gerek yok. İlk çalıştığında titreme oksijen sensöründen yapar. Geriye benzin deposu havalandırma valfi kalıyor arıza yaptığı zaman aracın geç çalışmasına sebep olur.




  • merhaba ntuzkan ben audimdeki çalışma problemini çözdüm. lpg den kaynaklı bir sıkıntıymış. regülatör bozukmuş motora gaz sızdırıyormuş. izmirde 450 felan dediler bende komple sistemi değiştirdim 850ytl ye. şimdi çok rahatım. Ancak bir sorum daha olcak direksiyondan inleme geliyor. Direk siyon pompasını değiştirdim ama gitmedi. Sabahları bazen demir kesiliyormuş gibi ses geliyor direksiyonu sağa sola çevirince gidiyor. Birde direksiyonu sağa sola çevirirken homurtu geliyor. neden olabilir aceba ve nasıl tamir olunup bana kaça patlar?Şimdiden teşekkürler yazacağınız cevaplar için...
  • Direksiyondan gelen ses için şunu diyebilirim kayışların olduğu powere bağlı olan hortum (direksiyon kutusuna giden hortum) yan sanayi yada bozulmuş ise ses yapar ayrıca direksiyon hidrolik kabıda bu sesi yapar.

    Bu konuda daha fazla bilgi almak için vw formuna üye olmanızı tavsiye ederim.http://forum.vwturk.com/index.php kolay gelsin...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.