Şimdi Ara

2.0 DISI MAZDA 6 VE 1.4 PASSAT?? HANGISINI ÖNERİRSİNİZ ?? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
0
Favori
4.275
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: can bora

    1) öncelikle acelen varsa Passat' ı hiç düşünme bile bir ay sonra yeni kasası geldiğinde pişman olursun, mazda al.
    2) Passat alsan bile Highline alma, kazık. Comfortline ile arasında 20 bin TL var !
    3) eğer Passat alacaksan 1.4 tsi comfortline al ve deri döşeme yaptır, kendi kendine park filan çok gerekli donanımlar değil yoğun trafikte senin arabanın kendi kendine park etmesini kimse beklemez, rahat yerde de kendin halledersin zaten.
    4) Mazda 6 donanımı çok iyi denebilir ama şunu unutma; makyajdan önce 60 bine satılyıordu makyajlanınca 70 bine getirdiler fiyatı yani Mazda 6' da da kazık yiyeceksin.
    5) illa Passat olacaksa Comfortline 1.4 tsi al, paran cebinde kalsın. highline' a fazladan 20 bin tl verme.
    6) mazda 6' yı iki sene sonra aldığının yarısına satacaksın yani ikinci elde ölü muamelesi yiyecek, uzun süre kullanmayacaksan uzak dur.

    özetle,
    bence kasası yarın değişecek Passat' tan da,
    makyaj ile 10 bin tl zam yiyen ve ikinci elde ölü muamelesi gören Mazda 6' dan da uzak dur.
    Insignia olur, Mondeo olur, Superb olur, C5 olur ... başka modellere yönel.

    yanlış bir düşünce.
    eskiden paketler farklı farklıydı. 3 aşama vardı.Comfort dynamic gibi...
    simdikinde herşey tek paket.
    örneğin sunroıf,navigasyon,deri koltuk standart 50 milyara aldığınızda hiçbiri yoktu :)

    ayrıyaten ikinci elde ölü muammeleside yemiyor ben aracı 52'ye aldım.şuanda bana kasko araç değerini 62 bin tl gösterdi(tanıdık 52ye yaptırdık ama sonuçta 62 değer verdi).İkinci ellere bakabilirsiniz şuanda sıfır fiyatına yakın 30 bin km yapanlar için :) dierlerinde 1-2 milyar oynuyor.55-60 gördükleriniz kampanyadan yararlanıp alanlar :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi StopDream -- 17 Eylül 2010; 16:09:33 >




  • Amaç ekonomi ve 2. el değeri ise passat..

    Ama aradığın şeyler bundan farklı şeylerse passatı kaldır at halk tabiriyle follofoş olmuş bir araç sırf bizim mahallede 20-30 dan fazla var ki bizim mahallede de toplamda 15 tane falan bina var..var gerisini sen düşün...Ve kasası bir hayli eskidi kasa değişecek vs vs...

    Sonuç olarak mtv koymayacaksa yakıt sıkıntı değilse mazda 6 yı kesinlikle tercih et en azından içindeki müzik sistemi passattaki gibi zottirik bir sistem değil..

    Tip şekil yüz olarak hatta bence kalite olarak passattan çok daha iyi...

    Fakat şunuda göz ardı etmemek lazım passatın kasası değiştiği zaman bütün herşeyiyle mazda 6 dan daha iyi olacağı ap açık belli...Passat her zaman olduğu gibi ''D'' sınıfının liderliğine oynayacaktır...Fakat fiyat aralığıda yeni kasanın gelmesiyle baya baya oynayacaktır..

    Farklı olmak açısından bir tane Mazda 6 al çık...ne olursa olsun passattan altta kalır yanı yok üstte kalır yanları çok




  • quote:


    yanlış bir düşünce.
    eskiden paketler farklı farklıydı. 3 aşama vardı.Comfort dynamic gibi...
    simdikinde herşey tek paket.
    örneğin sunroıf,navigasyon,deri koltuk standart 50 milyara aldığınızda hiçbiri yoktu :)

    ayrıyaten ikinci elde ölü muammeleside yemiyor ben aracı 52'ye aldım.şuanda bana kasko araç değerini 62 bin tl gösterdi(tanıdık 52ye yaptırdık ama sonuçta 62 değer verdi).İkinci ellere bakabilirsiniz şuanda sıfır fiyatına yakın 30 bin km yapanlar için :) dierlerinde 1-2 milyar oynuyor.55-60 gördükleriniz kampanyadan yararlanıp alanlar :)


    Mazda 6 için kendim fiyat aldım,
    Dnynamic plus (+) zaten "full" versiyonun bir altıydı. tek fark xenon farlar ve sunroof idi.

    deri koltuk, koltuk ısıtma, güvenlik ekipmanları vs. herşey vardı bu donanımda, 61 bine kadar fiyat veriyorlardı.

    şimdi tek donanım, 71.000 tl' den satıyorlar. (10 bin tl)
    üstelik 79.000' den kampanyayla inmiş görünüyor ki bu tek seferde 8.000 tl' lik indirim de kötü algı yaratır.

    ikinci el değeri için siz yolunu bulmuşsunuz ama bu size özel . kampanya vs. de müşteriyi bağlamaz, 2009 model dynamic + 50 bin tl' ye ilanlar var, bu araç 60-65 aralığında satılıyordu 0' ı, ne yazık ki ikinci elde değerini ancak takasta bulabilir o da sizi mazda' ya zorunlu bırakır, kısa vadede hızlı dağer kaybediyor. uzun süre (min. 5-6 sene) kullanacaklar için öenmli değil belki ama bir - iki senede araç yenileyen biri için kötü.




  • hocam yanılıyorsun eski kasada dynamic plusta sunroof bulunuyor. dplus ve full modelin farkları ön park sensörü ve xenon farlar. sunroof değil sunroof dplusta bulunuyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: can bora

    quote:


    yanlış bir düşünce.
    eskiden paketler farklı farklıydı. 3 aşama vardı.Comfort dynamic gibi...
    simdikinde herşey tek paket.
    örneğin sunroıf,navigasyon,deri koltuk standart 50 milyara aldığınızda hiçbiri yoktu :)

    ayrıyaten ikinci elde ölü muammeleside yemiyor ben aracı 52'ye aldım.şuanda bana kasko araç değerini 62 bin tl gösterdi(tanıdık 52ye yaptırdık ama sonuçta 62 değer verdi).İkinci ellere bakabilirsiniz şuanda sıfır fiyatına yakın 30 bin km yapanlar için :) dierlerinde 1-2 milyar oynuyor.55-60 gördükleriniz kampanyadan yararlanıp alanlar :)


    Mazda 6 için kendim fiyat aldım,
    Dnynamic plus (+) zaten "full" versiyonun bir altıydı. tek fark xenon farlar ve sunroof idi.

    deri koltuk, koltuk ısıtma, güvenlik ekipmanları vs. herşey vardı bu donanımda, 61 bine kadar fiyat veriyorlardı.

    şimdi tek donanım, 71.000 tl' den satıyorlar. (10 bin tl)
    üstelik 79.000' den kampanyayla inmiş görünüyor ki bu tek seferde 8.000 tl' lik indirim de kötü algı yaratır.

    ikinci el değeri için siz yolunu bulmuşsunuz ama bu size özel . kampanya vs. de müşteriyi bağlamaz, 2009 model dynamic + 50 bin tl' ye ilanlar var, bu araç 60-65 aralığında satılıyordu 0' ı, ne yazık ki ikinci elde değerini ancak takasta bulabilir o da sizi mazda' ya zorunlu bırakır, kısa vadede hızlı dağer kaybediyor. uzun süre (min. 5-6 sene) kullanacaklar için öenmli değil belki ama bir - iki senede araç yenileyen biri için kötü.

    ben uzun süreli kullanım için aldım.benim aldığım araç dynamic 55.300'den tanıdık vasıtasıyla indi.kaldıki Türkiyede kendi adıyla yeni satış için iyi bir satış politikası.olaya bu yönden bakmak lazım.Müşteriye 10 bin tl kazık atma şeklinde değilde :)




  • Mazda 6 nın tasarımı çok etkiliyor beni.Hele geçen akşam bordosunu gördüm inanılmaz güzeldi.Birde sesi harika.
  • benm favori rengm abonozdu yeni kasa çıkınca abonoz rengi kaldrdılar. kahverengi çıktı. showrooma gittim beyaz gördüm çook hemde çoook hoşuma gitti ama kahverengiyede o kdar yakışır mı bilmiyorum :( hep kahverengi araç almak istemişimdir ama nasip olmadı. füme , mavi gümüş gri bordo ve grafit grisi nasip oldu :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Mazda 6 nın tasarımı çok etkiliyor beni.Hele geçen akşam bordosunu gördüm inanılmaz güzeldi.Birde sesi harika.

    benimki bordo ben beyaz istiyordum ellerinde kalmayınca bordoya kaldık :D ama memnunum açıkcası :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turboege

    hocam yanılıyorsun eski kasada dynamic plusta sunroof bulunuyor. dplus ve full modelin farkları ön park sensörü ve xenon farlar. sunroof değil sunroof dplusta bulunuyor

    benim aklımda öyle kalmış eğer sizin dediğiniz doğruysa makyaj sonraki fiyat daha da anlamsız sadece xenon ve ön park sensörü ile fiyat çok artmış.

    quote:



    ben uzun süreli kullanım için aldım.benim aldığım araç dynamic 55.300'den tanıdık vasıtasıyla indi.kaldıki Türkiyede kendi adıyla yeni satış için iyi bir satış politikası.olaya bu yönden bakmak lazım.Müşteriye 10 bin tl kazık atma şeklinde değilde :)


    öncelikle aracınız hayırlı olsun, makyajlı makyajsız farketmeden çok beğendiğim bir kasa. beni üzen makyajdan sonra aracın uygun fiyat etiketini -bence- kaybetmesi oldu




  • hocam ama şöyle düşünmek lazım bence. passat exclusive donanımı kaldırdı sadece higline var şuan full olarak dsegmenti için peki bu highline da ne var ?

    17 veya 16 inç jant. standart bir müzik sistemi. xenon farlar. deri döşeme. otomatik park etmek. passat'ın mazda 6'ya yakın değerler sergileyen iki motoru var. biri 1.8 160 hp donanımlı higline donanım 99 900 tl
    2.0 versiyonunu kaldırmışlar fiyat olarak. :D mondeo deseniz kompakt sınıftanda düşük bir malzeme kalitesine sahip selective modeli ile ve en son baktgmda 83 000 tl idi. ve ayrıca 9 senelik ford kullanıcısym bi ford'umda arıza yapmadan çkmadı elmden.ya turbosu ya motoru patlar ya şanzıman bozulur 4 ay tamirde kalır. bu yzden asla ama asla ford düşünmemmm. demek istedğm mazdda altı diğer araçlarn fiyatlarına göre daha donanmlı ve daa ucuz..
  • passat' tan ucuz tabi ki. highline passat' lar fahiş fiyatlara satılıyor. ben dediğim gibi makyajdan önceki fiyatlarıyla karşılaştırıyorum.

    özetle;
    piyasa şartlarına göre fiyatı makul mü; evet.
    iki ay önce bu araç 61 bin miydi, o da evet

    herneyse, satın alan herkes iyi günlerde kullansın, çok güzel bir kasa.
  • seneye veya 2 sene sonra tekrar yenilencek diye tutturdu babam ama bilmiyorum :D
  • KONU İÇİNDEKİ YORUMLARDA TSI MOTORUN NE OLDUĞUYLA İLGİLİ YANLIŞ FİKİRLER OLDUĞU KANAATİ UYANDI BENDE T= TURBO S= SUPERCHARGER I= INJECTION
    MERCEDESLERDEKİ KOMPRESSOR U BİLİRSİNİZ. BU DİREKT OLARAK KAM MİLİNE BAĞLIDIR. MOTOR ÇALIŞMAYA BAŞLADIĞI ANDAN İTİBAREN ÜNİTEYE EKSTRA GÜÇ VERİR AMA TAHRİK OLARAK MOTORUN GÜCÜNÜ YİNE KULLANDIĞINDAN BİR MİKTAR HP ÇALAR AMA TORK BANDINDA ÇOK FAZLA ARTILARI VARDIR. TURBO İSE DÜŞÜK DEVİRLERDE DEVREDE OLMAYAN VE EKSOZ GAZINDAN TAHRİK ALAN BİR SİSTEMDİR. İŞTYE TSI BU İKİ AŞIRI BESLEME ÜNİTESİYLE YÜKSEK BASINÇLI ENJEKTÖR SİSTEMİ UYGULAMALARININ ORTAK ÜRÜNÜDÜR VE AŞIRI BESLEMELİ MOTORLARDA GELİNEN EN ÜST NOKTADIR. VOLKSWAGEN ŞU AN SEAT CUPRA R İÇİN 1.4 180 HPLİK BİR MOTORU YİNE AYNI SİSTEMLE GELİŞTİRDİ VE PİYASADA ŞU AN. BU NEDENLE 1.4 TSI OLARAK DEĞİL KİLO/BEYGİR ORANI OLARAK BAKMAK LAZIM. HER 1 BEYGİR KAÇ KİLOYU TAŞIMAK ZORUNDA KALIYOR. BU ORANLAMAYI AYNI ZAMANDA VİTES ORANLARI VE DİFERANSİYEL ÖZELLİKLERİ YAKINDAN ETKİLER. YÜKSEK SÜRATLER ÇIKTIĞINDA FAZLA YAKAN TEK MOTOR TSI DEĞİL, AYRICA BİR JAPON VE ALMAN OTOMOBİL YANAYANAYKEN JAPONDAN YANA OLMAYI AKLIM ALMIYOR. ARACI SÜRERKEN BEN TİPİNİ DIŞARDAN GÖRMÜYORUM, AMA HERKES GEÇTİĞİNDE HANGİSİ DAHA ÇOK DİKKAT ÇEKER KONUSUNA KAFAYI TAKMIŞ. O HALDE HERKES İÇİN ÜRETİCİLER AYRI ARAÇ ÜRETSİNLER BÖYLECE ARAÇ TEK OLUR. ARACI KİŞİSELLEŞTİREREKTE YANİ MODİFİYE EDEREKTE DİKKAT ÇEKERSİNİZ. BENİM İÇİN ÖNEMLİ OLAN KALİTEDİR. VE KALİTEDE JAPONLAR ALMANLARIN NE YAZIKKİ GERİSİNDELER.EVET DAHA PAHALI, YAKITA BAĞLI BAZI SORUNLARDAN DOLAYI ARZA VEREBİLİYORLAR. ANCAK BAHSİ GEÇEN 6 SERİSİ ASLA PASSAT KADAR YAYGINLAŞMADIKİ ONDAKİ ARZALARI DUYALIM. SONUÇTA KİŞİNİN ARAÇTAN BEKLENTİSİ NEYSE ONA GÖRE TERCİH YAPMALI. İLLAKİ FİYAT DİYORSANIZ TEK ETKEN BUYSA SONATAYA BİNİN DERİM YOK ÇEKİCİ GÖRÜNSÜN DİYOSANIZ PASSAT CC 2.0 170 HP DSG ŞANSIMAN DERİM YOK SPORTİF OLSUN DİYOSANIZ AUDİ S5 DERİM, KALİTELİ OLSUN SAĞLAM OLSUN AMA ÇOK DONANIMA LÜZUM YOK DİYORSANIZ 46-47000 LİRAYA BAZ VERSİYONU SATILAN SUPER B YE BİR GÖZ ATIN DERİMKİ BOYUTLARIYLA NEREDEYSE E SEGMENTİNE GİRMEYE NAMZET BİR ARAÇ. HANGİSİNİ ALIRSANIZ ALIN UMARIM İÇİNİZE SİNER ZEVKLE KAZASIZ BELASIZ KULLANIRSINIZ. ŞİMDİDEN HAYIRLI OLSUN.




  • yaklaşık sekiz yıllık mazda kullanıcısı olarak mazdayı tavsiye ederim..

    ne problem yaşadım nede masraf çıkarttı..çizgi olarakta daha hoş duruyor..
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.