Şimdi Ara

2.0 fsi passat (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
1.649
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Küçük farklar olsa da 1.8 Turbo modeli önde eski olmasına rağmen. Ayrıca atmosferik araç her zaman savunduğum ve savunacağım şekilde yokuşta bayılma, aniden hızlanma konusunda turbosu olmadığı için her zaman geridedir. Atmosferik motorlu araçlarda motor aşırı yüksek devirlerde atağa geçerken turboda daha düşük devirlerde atağa geçmesi sağlanıyor. Ek olarak 2.0 motor ve 1.8 motor karşılaştırıyoruz bu da ayrı bir fark tabii ki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: byshakram

    Küçük farklar olsa da 1.8 Turbo modeli önde eski olmasına rağmen. Ayrıca atmosferik araç her zaman savunduğum ve savunacağım şekilde yokuşta bayılma, aniden hızlanma konusunda turbosu olmadığı için her zaman geridedir. Atmosferik motorlu araçlarda motor aşırı yüksek devirlerde atağa geçerken turboda daha düşük devirlerde atağa geçmesi sağlanıyor. Ek olarak 2.0 motor ve 1.8 motor karşılaştırıyoruz bu da ayrı bir fark tabii ki.

    Turbo motor alt devirlerde güç sağlıyor, bunun aksini savunmuyorum ama yerdiğiniz ve övdüğünüz motorlar arasında öyle aman aman farklar yok.

    Ayrıca eski nesil bir turbo motordan bahsediyorsunuz. Öyle ahım şahım bir torku yok ve bunu da çok alt devirlerde vermiyor.

    1.8 turbo b5 passat 210nm torku var bunu da 1750 devirde vermeye başlıyor. 2.0 atmosferik motorun torku da 200nm. Alt devirlerde canlı olmasa da üst devirlerde gayet başarılıdır. Yokuşta vites düşüldüğü anda her türlü ivmelenir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: byshakram

    28 hp turbo ile çok mu fark sağlar? İsterseniz çok değil 100 km yokuşlu düz yollu bir yol bulup deneyebilirsiniz 2 aracı. VW grubunda turbon yoksa araçtan performans beklemeyeceksin, yokuşta bayılıp araç sollarken aceba geçebilir miyim karşıdaki gelene kadar diye düşüneceksin. Turbo her türlü araç için yapılmış muhteşem bir buluştur. İnsanı zor durumda asla bırakmaz turbon varsa korkmazsın. Turbo antipatiniz nereden geliyor bilmiyorum ama bir kere turbolu passat alıp kullanın aradaki farkı anlarsınız.

    Ayrıca b8 kasa en düşük motor 125 pshttp://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=20388
    b6 kasa 2.0 fsi 150 hphttp://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=8880
    b5 kasa sizin bahsettiğiniz ben yeni kasa demiştim 1.8Thttp://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=8908
    1.9TDIhttp://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=8912


    Farkları bu.

    Hiç hayatınızda 2.0 atmosferik bir araç kullandınız mı?

    Verdiğiniz verilerde bile 2.0 fsi passatın teknik verileri diğer 1.8 turbo olanlarla hemen hemen aynı. Kendi söylediklerinizle çelişiyorsunuz.

    Alıntıları Göster
    @commandx ; +99999

    Anlatıyorum ama işte anlayan yok. bu turbo fetişistliğini anlayamıyorum. Turbo düşmanı falan da değilim, hayatı kolaylaştırmak için icad edilmiş bir ürüne neden bir düşmanlık taslayayım. Ama seçenekler arasındaki değerlendirmeyi objektif yapmak lazım. Tekrar söylüyorum 2.0FSi motor kendini hiçbir şekilde 1.4TSi ezdirmez. Hemde kullanması daha zevklidir çünkü gaz tepkileri daha anlık ve sert olacaktır. Hele hele dayanıklılık konusunda atmosferik 2000cc motor ile turbo-kompressor ikilisi ile aşırı beslenmiş 1400cc motor arasında kıyaslanamaz denecek kadar büyük fark vardır.

    Lafı açılmışken; bugün yakınımızın araçlarından birinin turbosu arızalandı. Parçacılara baktık; Garrett marka, sıfırı 1400 lira. İşçiliğini ve diğer masraflarını hesaba bile katmıyorum bak. "O kadar para verip atmosferik benzinli araba mı aldın lpg taktırıp gazla dolaşıyorsun" diye bana laf eden kişiler nedense birden suskunluğa gömüldü şu an. Herkes akıllı, biz aptalız belirli bütçelerde atmosferik benzinli tercih ederken. Çok doğru.

    @byshakram; trafikte gördüğün her aracın her tür motorlusunu kullanmış biriyim. Yukarıda yazdıklarımı her farklı araçların 2.0 atmosferik motorlarını bolca kullanmış biri ve şu anda da mevzubahis TSi motorların çeşitli versiyonlarını kullanma şansı bulan biri olarak söylüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Exit to DOS -- 13 Ekim 2015; 16:19:14 >




  • B6 kasa yerine B5.5 kasa tavsiye edilmesi, biri 2004 biri 2005 ne fark var demesi zaten arkadaşın bakış açısı ve bilgi birikimini ortaya koyuyor, malesef.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.