Şimdi Ara

2.0 fsi passat

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
1.649
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2005 model 2000 cc passat highline tiptronic 55000 km 2 yil hic kullanilmadan garajda yatmis 3-4 parca boyali 42 bin tl alinir mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • temizse ve arabayı çok kullanmıyorsanız alınır kardeş güzel arabadır.tabi km sine dikkat etmek lazım 10 yaşında 55 bin çok inandırıcı gelmedi bana.fsi lere lpg sıkıntılı diye biliyorum
  • Arac bir akrabamizda km konusunda herhangi bir hile yok gercek 55 bin km de.2 sene hic kullanilmadan yatmis olmasi sikinti yaratirmi acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ekspertize sokun veya iyi bir ustaya gösterin mutlaka, bizim bir komşuda var, lpg takılmıyor ve 50 kuruş yaktığını söylüyordu. Otomatiği sağlamdır 6 ileri tork konvertörlü, dsg değil. Tek sıkıntı yakıt.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Baktırın 2 yıl yatmasından dolayı sıkıntısı var mı yoksa götürün oto yıkamaya iç dış temizliğini yaptırın yakıtı fazla gelirse merak etmeyin tüp takılıyor ama %100 Lpg tüketen kit ve %80 Lpg tüketen kit var aralarında 3000-3500 lira gibi far var tabi...

    GDİ Fsı Tsi Lpgsi hakkında herşeyi sorulabilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok yakar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FSI motor çok performans vermez yaktığı yakıta göre. Onun yerine başka motorlu modellerine bakın bütçe bu kadarsa eğer bir eski kasa b5.5 2001-2004 arası 1.8t motor ve 1.9 TDI çift kırmızı Passat çok rahat bulunur bu paralara hem de highline donanım olur zaten en dolu modellerinden biri vwnin

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    golf 5 1.6 fsi?
    8 yıl önce açıldı
    MEGANE 2.0 RXT
    18 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: byshakram

    FSI motor çok performans vermez yaktığı yakıta göre. Onun yerine başka motorlu modellerine bakın bütçe bu kadarsa eğer bir eski kasa b5.5 2001-2004 arası 1.8t motor ve 1.9 TDI çift kırmızı Passat çok rahat bulunur bu paralara hem de highline donanım olur zaten en dolu modellerinden biri vwnin

    Yok artık. O paraya b5.5 alınır mı yahu? 1998De çıkmış biri diğeri 2005. B5.5un en dolusuna alacağıma b6nın en boşunu alırım. Aralarında çağlar kadar fark var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cesmuru kullanıcısına yanıt
    1998de üretilen b5 kasa. 2001de makyajlanıp b5.5 oldu ayrıca 2004e kadar üretildi. Alınacak araç 2005 ben 2004 öneriyorum. He git sen 2.0 FSI al sonra gelsin bu motorlu b5.5 kasalar yanından aksın gitsin dert değil :D

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: byshakram

    1998de üretilen b5 kasa. 2001de makyajlanıp b5.5 oldu ayrıca 2004e kadar üretildi. Alınacak araç 2005 ben 2004 öneriyorum. He git sen 2.0 FSI al sonra gelsin bu motorlu b5.5 kasalar yanından aksın gitsin dert değil :D

    B5.5 b5in makyajlanmış halidir. Platformu aynıdır. Şasi, yürüyen tamamen 1998 üretimi torsiyonludur. Önemli olan ilk üretim tarihidir kasanın. Çünkü ilk üretim tarihinde yapılır argeler ve teknolojisi. İstediğin kadar 2004 öner. Gözü olan biri zaten b6nın yanında eskisinin ne kadar ilkel olduğunu anlar. Zamanına göre kaliteli olabilir. Ama 40 binin yarısını ancak hakeder. Artık ömürlerini tamamlıyor bu araçlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cesmuru kullanıcısına yanıt
    Araçların motorları 1 milyona kadar gider sadece bakımını doğru yap arabana iyi bak. Yine dediğim gibi turbosuz Passat alan adam 2 ay sonra aracından sogur. Şuanda bile turbosuz Passat yok 1.4 TSİ 1.6 TDI 2.0 TDI VW bile anlamışken siz neden illaki turbosuz hantal Passat peşindesiniz? Şuanda FSI motorlu araç üretimi kaldı mı? FSI hayal kırıklığıdır kullanmayan bilemez. Bütçe 42 ise yeni kasa turbo motor alınmaz mecburen eski kasa almak zorunda yoksa bende b8 kasa 1.4 TSİ öneriyorum o zaman.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: byshakram

    Araçların motorları 1 milyona kadar gider sadece bakımını doğru yap arabana iyi bak. Yine dediğim gibi turbosuz Passat alan adam 2 ay sonra aracından sogur. Şuanda bile turbosuz Passat yok 1.4 TSİ 1.6 TDI 2.0 TDI VW bile anlamışken siz neden illaki turbosuz hantal Passat peşindesiniz? Şuanda FSI motorlu araç üretimi kaldı mı? FSI hayal kırıklığıdır kullanmayan bilemez. Bütçe 42 ise yeni kasa turbo motor alınmaz mecburen eski kasa almak zorunda yoksa bende b8 kasa 1.4 TSİ öneriyorum o zaman.

    Hantal dediğin motor, 1.4 TSI'nin 122'liğinden fazla, kırmızı yazılanıyla da aynı gücü üretiyor. 2.0FSi ; 150bg.

    Şu Turbo fetişistliğini bırakın. Hele hele 1.4 TSI gibi Turbo-Kompressor ikilisiyle beslenen bir motorsun, 2.0FSi'dan iyi, dayanıklı ve performanslı olduğunu söylemek tam manyaklık.

    @rmz56
    Motor koduna bakılır, LPG takılabilen motordan ise alınır araç bu arada. Highline paket, 2.0FSi, zamanında kullanma deneme şansı bulmuştum oldukça güzel bir araba.




  • Zamanin en iyi en performansli gunluk kullanima uyum saglayabilen atmosferik motorudur.
    Yatmis araclar gizli sorunlar cikarabilir.Iyi kontrol gerekir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • byshakram B kullanıcısına yanıt
    arkadaşta fsı motorlu araç alırsa son kullanıcısı olur genelde bu araç sahipleri son kullanıcı kişilerdir
  • Exit to DOS kullanıcısına yanıt
    28 hp turbo ile çok mu fark sağlar? İsterseniz çok değil 100 km yokuşlu düz yollu bir yol bulup deneyebilirsiniz 2 aracı. VW grubunda turbon yoksa araçtan performans beklemeyeceksin, yokuşta bayılıp araç sollarken aceba geçebilir miyim karşıdaki gelene kadar diye düşüneceksin. Turbo her türlü araç için yapılmış muhteşem bir buluştur. İnsanı zor durumda asla bırakmaz turbon varsa korkmazsın. Turbo antipatiniz nereden geliyor bilmiyorum ama bir kere turbolu passat alıp kullanın aradaki farkı anlarsınız.

    Ayrıca b8 kasa en düşük motor 125 pshttp://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=20388
    b6 kasa 2.0 fsi 150 hphttp://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=8880
    b5 kasa sizin bahsettiğiniz ben yeni kasa demiştim 1.8Thttp://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=8908
    1.9TDIhttp://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=8912


    Farkları bu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi byshakram -- 13 Ekim 2015; 12:03:54 >




  • mevsimsiz_kar45 kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle katılıyorum elden çıkması çok zaman alır diğer araçlara göre. FSI araç için önyargı var milletimizde tüp takılıyor mu, çok mu yakıyor gibisinden önyargılar var. Ama olur da nakte sıkışılır insanlık hali bu araç varsa elinizde yok pahasına da verseniz satılmayabilir.
  • Alınır binilir. Tertemiz araba, ayrıca full donanım. Yok b5.5 miş, yok son sahibi olurmuşmuş, aldırmayın bunlara.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: byshakram

    Araçların motorları 1 milyona kadar gider sadece bakımını doğru yap arabana iyi bak. Yine dediğim gibi turbosuz Passat alan adam 2 ay sonra aracından sogur. Şuanda bile turbosuz Passat yok 1.4 TSİ 1.6 TDI 2.0 TDI VW bile anlamışken siz neden illaki turbosuz hantal Passat peşindesiniz? Şuanda FSI motorlu araç üretimi kaldı mı? FSI hayal kırıklığıdır kullanmayan bilemez. Bütçe 42 ise yeni kasa turbo motor alınmaz mecburen eski kasa almak zorunda yoksa bende b8 kasa 1.4 TSİ öneriyorum o zaman.

    Eğer tek derdiniz performanssa sizin turbolu aracı öldürecek onlarca araç alınabilir bu paraya. Araba bir bütündür. Sadece motordan oluşmuyor. B5.5 dediğin araba kaza testinden 4 yıldızlıdır. B6yla sağlamlığı ve teknolojisi tartışılamaz. 1.6 deseniz neyse ama 2.0 fsi çokta ölü değil. Turboyu severim. Ama bu paraya bu kmde daha güzel bir araç önerebiliyorsanız önerin. Yoksa 17 senelik kasayı önermeyin boş yere.

    Passat Türkiyede tutulur. Güzelde araçtır. Kalitelidir. Fsi piyasası kötü olduğu için 10 bin lira ucuza aynı kasayı alabiliyorsunuz. Kmsi çok düşük. Benim bile iştahımı kabarttı. Çok km yapmayacaksanız alın derim. Konforundan kalitesinden yana sıkıntınız olmasın. Varsın biraz 2. Eli yavaş olsun. Adam gibi arabaya bindim dersiniz. Tüp taktırmanızı önermem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Siz aracın geneline bense motora bakıp karar veriyorum. Bende 2 araç var golf 1.6 fsi ve 1.4 tsi araç yılları aynı. FSI de tüp taktırdım taktırmadan önce 40 kuruş civarı yakıyordu tüpte 30a düşürdüm, 1.4 tsi ile de 40 kuruş yakıyorum ama ona tüp taktırmadım sırf performansı düşmesin diye. Ankarada ikamet ediyorum ve arada Kırşehire gidiyorum FSI de tüp yokken bile 100-200 metrelik yokuşlarda inanılmaz olmasa da hız kaybı vites düşüşü insanın canını sıkıyor ve bazı yerlerde yol tek şeride düşünce araç sollamak imkansız gibi birşey oluyordu mecburen hız düşürüp peşinden gidiyordum kamyon-tırın. 1.4 tsi ile bu dertlerin hiç biri yok son vites yokuşu çıkıyor hatta hızlanıyor üstelik, gaza dokunduğunuzda araba atağa kalkıyor ve araç sollamak çok rahatlaşıyor. 2 araç da aynı yıl olduğu için güvenlik donanımları konforu vs. aynı. Ben kendi araçlarımdan yola çıkarak turbolu araçlara yönelmesini tavsiye ettim siz de fsi işini görür güvenliğine bakın diyorsunuz olan bu :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: byshakram

    28 hp turbo ile çok mu fark sağlar? İsterseniz çok değil 100 km yokuşlu düz yollu bir yol bulup deneyebilirsiniz 2 aracı. VW grubunda turbon yoksa araçtan performans beklemeyeceksin, yokuşta bayılıp araç sollarken aceba geçebilir miyim karşıdaki gelene kadar diye düşüneceksin. Turbo her türlü araç için yapılmış muhteşem bir buluştur. İnsanı zor durumda asla bırakmaz turbon varsa korkmazsın. Turbo antipatiniz nereden geliyor bilmiyorum ama bir kere turbolu passat alıp kullanın aradaki farkı anlarsınız.

    Ayrıca b8 kasa en düşük motor 125 pshttp://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=20388
    b6 kasa 2.0 fsi 150 hphttp://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=8880
    b5 kasa sizin bahsettiğiniz ben yeni kasa demiştim 1.8Thttp://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=8908
    1.9TDIhttp://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=8912


    Farkları bu.

    Hiç hayatınızda 2.0 atmosferik bir araç kullandınız mı?

    Verdiğiniz verilerde bile 2.0 fsi passatın teknik verileri diğer 1.8 turbo olanlarla hemen hemen aynı. Kendi söylediklerinizle çelişiyorsunuz.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.