Şimdi Ara

2.0 motor altında klima açınca araç irkilir,sirkelermiş ? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
133
Cevap
1
Favori
10.154
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • D.Baran kullanıcısına yanıt
    Klima olmayan nedir peki.
  • ozgutozkan kullanıcısına yanıt
    Kalorifer diyende var,aslinda dogrusu kalorifer galiba.Fan diyende var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.3 rx8 klimanin etkisini gormedim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: D.Baran

    Kalorifer diyende var,aslinda dogrusu kalorifer galiba.Fan diyende var.

    Onu diyene selam soyleyin.



    1. si elektronik iklim kontrollu klima

    2. si manuel klima

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim Toyota da yapmıyordu.Klima bağımsız çalıştığı için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mithrandir24 kullanıcısına yanıt
    Yav he he. Hadi işinize.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Bence de hocam 1.2 turbolu 2015 model poloda da 2016 model 1.6 136 beygir astrada da hissetmedim hiç güç kaybı.

    Üstelik biri benzin diğeri dizel. İkiside performanslı araclar.

    Adamlar galiba bir arabaya 50 kişi binip klima acıp yokusta performans kaybı yasıyorlar. Yoksa böyle birşey mümkün değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • D.Baran kullanıcısına yanıt
    Kalorifer çorum kaloriferi gibi sadece ısıtmaya yarıyor. Fan ise bildiğin hava üflemeye yarayan pervanedir. Kalorifer veya fan diyenler hatalı.

    Klima kelimesi ile iklim kelimesi akraba zaten aynı kökten geliyorlar. İklim sıcak veya soğuk olabilir. Klima sıcakta soğutur soğukta ısıtır.
    Şahsen klimayı kışın açmıyorum zaten motor ısındığı zaman fan ile gelen sıcak hava içeriyi yeterince ısıtıyor.

    Üstteki otomatik klima alttakine ise manuel klima diyebilirsin.

    Otomatik klima ile manuel klima arasındaki fark ise otomatik klimada ısı sensörü var bu sayede ısıyı algılayıp yeterli serinliğe eriştiği zaman otomatikman klimayı kapatıyor. 21. dereceye ayarlarsan 21 dereceye düşene kadar sıcaklık çalışır. 20 derece olduğu zaman durur.

    Komşuda volvo var onun otomatik klimasının güzel yanı ilk başlarda fan hızlı çalışırken daha sonra kendisi ısı düşünce fanında hızını azaltıyor.

    Bendeki klima otomatik değil manuel araba fazla soğursa fanın hızını azaltıyorum. Isınırsa artırıyorum. Aynı vites gibi manuel ayarlıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgutozkan

    Anlamamış olabilirim. Sayenizde bir şeyi daha anladım. Benim arabanın ilk sahibi otobüs şoförü, oğlu da benim meslekdaş ben oğlundan aldım arabayı o benzin tüketiyor demişti. Demek ki oda otobüsler ile karıştırdı.

    Gücü motordan aldığı için benzin tüketiyor demek yanlış olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgutozkan

    Kalorifer çorum kaloriferi gibi sadece ısıtmaya yarıyor. Fan ise bildiğin hava üflemeye yarayan pervanedir. Kalorifer veya fan diyenler hatalı.

    Klima kelimesi ile iklim kelimesi akraba zaten aynı kökten geliyorlar. İklim sıcak veya soğuk olabilir. Klima sıcakta soğutur soğukta ısıtır.
    Şahsen klimayı kışın açmıyorum zaten motor ısındığı zaman fan ile gelen sıcak hava içeriyi yeterince ısıtıyor.

    Üstteki otomatik klima alttakine ise manuel klima diyebilirsin.

    Otomatik klima ile manuel klima arasındaki fark ise otomatik klimada ısı sensörü var bu sayede ısıyı algılayıp yeterli serinliğe eriştiği zaman otomatikman klimayı kapatıyor. 21. dereceye ayarlarsan 21 dereceye düşene kadar sıcaklık çalışır. 20 derece olduğu zaman durur.

    Komşuda volvo var onun otomatik klimasının güzel yanı ilk başlarda fan hızlı çalışırken daha sonra kendisi ısı düşünce fanında hızını azaltıyor.

    Bendeki klima otomatik değil manuel araba fazla soğursa fanın hızını azaltıyorum. Isınırsa artırıyorum. Aynı vites gibi manuel ayarlıyorum.



    Alttaki klima değil hocam. Manuelde olsa bir a/c tuşu olması lazım. Alttaki bildiğimiz fan. Azıcık akü harcar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yeni motorlarda 0.9 dahil klima etki yapmaz. Eğer arabanızın motoru 1.5dan büyükse ve klimadan etkileniyorsa o arabayı hurdaya ayırtın ya da trafiğe çıkmayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    1.2 80 hp cvt den bildiriyorum. Isigi olmasa calisip calismadigini anlayamiyorum klimanin. Hayirli gunler.

    at yalanı seviyim inanani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O değil de kuzenimin seat ibizası ile bayırdan çıkarken klimayı açmamla aracın stop etmesi bir oldu.

    Ama konuya katılmıyorum kesinlikle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada


    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    1.2 80 hp cvt den bildiriyorum. Isigi olmasa calisip calismadigini anlayamiyorum klimanin. Hayirli gunler.

    at yalanı seviyim inanani

    Ooo uzun banlandin bu sefer hosgeldin konumada beklerim. Boyle hakareti surdurursen daha cok banlanirsin.



    Hayirli gunler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tsufrankwoli kullanıcısına yanıt
    Sagol kardeş umarım senin yazdığın açıklayıcı olmuştur.Ben eklediğim resimler anlışılır sanmıştım ama seninde farkettiğin 'son derece aydınlatıcı' bilgileri aldım.Klima'nın iklim olduğunu öğrendim. Ve tabi pes ettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tsufrankwoli kullanıcısına yanıt
    Tuşa dikkat etmemiştim. Haklısın. Bunda soğutma özelliği yok o zaman. Klimasız tipo alsaydım buna benzer bişey olurdu tahminen.
  • irkilmez ama huysuzluk yapabilir.
  • -RüzgarGibiGeçti- kullanıcısına yanıt
    Orada haklısın yanan lambalar, radyo gibi tüm elektrikli aksam gibi enerjisini aküden alıyor. Akü de motor sayesinde sarj oluyor. Hepsi yakıt harcar.

    Benim arkadaşla muhabbette dediği araç LPG li olduğu için sonuçta LPG ile giderken klimayı açarsan benzinden harcayacağını kasttetmişti. O kısımda yanılıyormuş.
  • 1.3 dizel astra klima açınca o kadar düşüyor ki çekiş, araba geri geri gidiyor. Geri vitesini kullanmıyorum eskimesin diye ac tuşuyla geri gidiyorum artık.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mr.Wiggle kullanıcısına yanıt
    maalesef geç kalınmış tedaviye..
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.