Şimdi Ara

2 aylık araçta motor değişimi olur mu? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
1
Favori
5.876
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Kusura bakmayın ama siz haklarınızı ve nasıl kullanacağınızı bilmiyorsunuz.
    6502 numaralı kanun tüketicilere inanılmaz haklar sağlayan bir kanun.
    Siz geç bile kalmışsınız bu arızayı yaşadığınız anda tüketici mahkemesinde soluğu almanız gerekliydi.
    Zaten ücretsiz onarım için aracın servise girdiği andan itibaren 30 iş gününde sapasağlam size vermek zorundalar. Siz 3 ay oldu diyorsunuz ve hala bekliyorsunuz.
    Mahkemeye bile gerek kalmadan size yeni aracı veya aracın bedelini vermek zorundalar. İhtarnameyi nissan türkiye ye ivedilikle çekmelsiniz. Yokuşa sürerlerse mahkemeye başvurunuz. Bu süre içinde sizi parasını verdiğiniz araçtan mahrum bırakamazlar. Onarımı bitirip aracı size geri vermek zorundalar. Onarım bitene kadarda ikame araç vermeliler.
    Haklarınızı lütfen savunun kanun sizden yana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu forum sibop kapagi yolda kaybolsa 0 araba ister servisten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sıfır Sandık motor takılmış bir araba neden problem olsun ki? Siz asıl neden yap lambası yanmamış ona da yoğunlaşın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar motor degisimi bir cok insanda atarken mide bulandiriyor ama ben onu da sineye cekerek firmaya tamam degistirin dedim. Sorun motor degisimi degil firmanin bunu yapmamasi. 3 aydir motoru degistiremediler ve tarih de veremiyoruz ne zaman olacagina dair diyorlar. Asil sorun bu. Kalkip bu zihniyet sunu ister bunu ister diye ahkam kesmeden once biraz empati yapin.
  • Ayıplı malda 6 aylık değişim yada iade hakkınız var. Bu konuda yasalar çok net. Eğer tamiratı kabul ediyorsanız onunda süresi 20 iş günü. Bu süre zarfında mal tamir edilemezse iade ve değişim haklarınız yeniden doğar. Siz her iki koşuldada haklı görünüyorsunuz. Mahkemeye verirseniz iade kararı çıkma ihtimali oldukça yüksek. Zaman sıkıntınız yoksa mahkemeye verin. Eğer iade gibi bir isteğiniz yoksa ihtarname çekmenizi tavsiye ederim, oldukça etkili bir yöntemdir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acr -- 12 Ocak 2016; 14:21:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yine Nissan başlığa tıklarken kesin Nissan qq demiştim juke çıktı
  • Olur bal gibi de olur. Mercedes, Jaguar, Bentley almadınız nissan aldınız bunlarda müşteri politikası var ancak. Yaklaşım problemli değilse 0 araçta motor değişimi kararı, araç değişimini gerektirmez.
    İşte bu değer kaybı vs algı, yargılar yüzünden piyasa içinden çıkılmaz al aldı. Kimse kimseye güvenmiyor artık... Ayıplı malı da yanlış yorumluyor çoğu kişi.
    Dava açıp işin peşine doğru düzgünce koşturmak bir yöntem ancak bu yaşanan durum itibariyle kârdan siz zararlı çıkabilirsiniz. Ne kadar süreceği belli olmayan durum da altınızda aracınız olmaz. Hakkınızı alabilirsiniz elbet, geç de alabilirsiniz. Başka yine ucuz markaya yönelebilir yine aynı şeyleri yaşayabilirsiniz ki lüks markalarda bunlar yaşanmıyor değil. 3-4 ay yatan Ferrarileri Mercedesleri biliyoruz biz.
    Diğeri altınıza verdikleri muadil araçla takılmaya devam eder beklersiniz. Satışta sandık motora değer kaybı gören insanla bizim gibi işiniz olmaz küfrü basar geçersiniz.. Motor gelir değiştirirler yürür yolunuza bakarsınız aklınız varsa diyalogla birçok ücretsiz hizmet kopartırsınız.
    Yakın erişimde stok problemi varsa motorun nereden geleceği bellidir yok 20 iş günü felan hikaye onlar burası Türkiye.... kimi zaman almanyadan dahi 1 ayda sandık motor ancak geliyor.
    Motorun erişiminin uzun sürmesine Türklerin de yapabileceği birşey pek yok. Dangalaklıklar tüm dünyalılarda..
    İnsan kendini bir taraftan da o servislerde, markaların yerli binalarında çalışanların yerine koymalı onlarda birilerinin babası, çocuğu... Siz de o işi yapıyor olabilirdiniz... Sonuç olarak herkes böyle bir ülkenin vatandaşı herkes sıkıntısını bir derece çekiyor çekecek...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: guyverland

    Olur bal gibi de olur. Mercedes, Jaguar, Bentley almadınız nissan aldınız bunlarda müşteri politikası var ancak. Yaklaşım problemli değilse 0 araçta motor değişimi kararı, araç değişimini gerektirmez.
    İşte bu değer kaybı vs algı, yargılar yüzünden piyasa içinden çıkılmaz al aldı. Kimse kimseye güvenmiyor artık... Ayıplı malı da yanlış yorumluyor çoğu kişi.
    Dava açıp işin peşine doğru düzgünce koşturmak bir yöntem ancak bu yaşanan durum itibariyle kârdan siz zararlı çıkabilirsiniz. Ne kadar süreceği belli olmayan durum da altınızda aracınız olmaz. Hakkınızı alabilirsiniz elbet, geç de alabilirsiniz. Başka yine ucuz markaya yönelebilir yine aynı şeyleri yaşayabilirsiniz ki lüks markalarda bunlar yaşanmıyor değil. 3-4 ay yatan Ferrarileri Mercedesleri biliyoruz biz.
    Diğeri altınıza verdikleri muadil araçla takılmaya devam eder beklersiniz. Satışta sandık motora değer kaybı gören insanla bizim gibi işiniz olmaz küfrü basar geçersiniz.. Motor gelir değiştirirler yürür yolunuza bakarsınız aklınız varsa diyalogla birçok ücretsiz hizmet kopartırsınız.
    Yakın erişimde stok problemi varsa motorun nereden geleceği bellidir yok 20 iş günü felan hikaye onlar burası Türkiye.... kimi zaman almanyadan dahi 1 ayda sandık motor ancak geliyor.
    Motorun erişiminin uzun sürmesine Türklerin de yapabileceği birşey pek yok. Dangalaklıklar tüm dünyalılarda..
    İnsan kendini bir taraftan da o servislerde, markaların yerli binalarında çalışanların yerine koymalı onlarda birilerinin babası, çocuğu... Siz de o işi yapıyor olabilirdiniz... Sonuç olarak herkes böyle bir ülkenin vatandaşı herkes sıkıntısını bir derece çekiyor çekecek...

    Haklisiniz malesef ulkemizde yasalar gec islediginden hakkimizi ararken bin tane yol dusunmek durumunda kaliyoruz. Benim bunca zaman bekleyerek yasal yollara basvurmama nedenim de bu. Ancak soyle bir durum var. Firma yetkilileri bana 30 gun icerisinde aracimi tamir ederek teslim edeceklerine dair tutanak imzaladilar. Onun uzerinden 2 ay daha gecti ve su anda size sure veremiyoruz seklinde bir yaklasim icerisindeler. Yine de buradaki magduriyetimi belirtirken iletisimde oldugum yetkili kisilere daire kisisel bir yorumda bulunmadim. Kendileriyle yaptigim gorusmelerde de hakaretengiz bir konusma gecmedi aramizda. Dolayisiyla kendileri dahi cok haklisiniz yasal yola basvurun bizim artik yapacak bir seyimiz yok durumundalar. Dolayisiyla ben artik yurtdisiyla yazisir hale geldim.

    Burada elestirilen konu firmanin taahhutlerini yerine getirememesi. Bu bizim firma politikamiz kusura bakmayin seklindeki yaklasimlari. Bana yurtdisindan son gelen mail asagidaki gibidir. Simdi bu durumda ee politikalari buymus calisanlar ne yapsin diyerek aylarca beklemeli miyim sizce? Ayrica burada bunlari paylasma nedenim tecrube sahibi arkadaslardan fikir almanin yanisira insanlarin da bu politikalari bilmesi ve tercihlerini ona gore yapmalari.

    Greetings from Nissan Middle East FZE.

    With reference to your case ID#73619 please note that, we have received the feedback from our local dealer in Turkey stating that, you reported the vehicle for engine issue and requested to replace it.

    After negotiations, it was confirmed that you will proceed with the repair but unfortunately the spare part required was not available. Accordingly, our local dealer contacted Nissan Middle East spare parts team requesting support.
    Regarding replacing the vehicle we would like to clarify that, Nissan warranty will repair the vehicle from any concerns found in the Engine. Nissan warranty will not replace the vehicle or refund the paid amounts as this practice is not within the company's policy.

    We apologies for any discomfort brought on you due to this unfortunate situation and we assure you that we and our local dealer will do our best to rectify all reported issues at the soonest.

    We will endeavor to provide you with the updates soon. Please bear with us until then.




  • Eyvallah. Standart metin tarzında çok genel birşey yazmışlar eh genelde de böyle yürüyor artık piyasada malum.
    Bizim belki piyasa ölçeğinde kızdığımız konu yeni yeni oluşan algı itibariyle araçların temel ve ekseriyetle sorun çıkarmayacak ünitelerinin değişimi ile değer kaybı algısı... İnsanlar otomobil işine çok saçma gözlerle bakıyorlar artık malesef buna biraz da üreticiler neden olmuyor değil tabi artık üretimde planlı eskitme ve elektronik çöplüğü olma nedeniyle yaşanan içinden çıkılmaz sorunlar tüm dünyayı etkiler durumda. Neyse..
    Size tutanak imzalattılarsa tedbiren siz de teslimin gerçekleşmediği veya tahmini de olsa zaman belirtilmediği ile ilgili tutanak imzalatın. Mümkün olmuyorsa da noter ile bunu yazılı hale geçirin bunu içeren ihtar da olabilir. Ancak herşeyi ağır yokuş yapmayacakları şekilde dizayn da etmek gerekir :) dava, kavga yoluna gidilmeyecekse sulh ve akıl temelinde olmak en hayır getireni olur. Yazdıklarınız itibariyle ve tecrübeye binaen onların yani tr ayağının yapabileceği pek birşey de yok bu durumda fazlaca hızlandıramazlar belki ama o raddeye gelirse yavaşlatırlar. Şuan bu ülke 3 sene öncesine göre bile özellikle hukuksal kavgadan koşar adım kaçılması tavsiyesi üzerine dönüyor. Global bazda dahi akıldan çıkmaması gereken karşınızda ki Nissan ayarında bir marka MBenz, Audi, Toyota felan değil. Kaldı ki yurt dışında halen bu markalar ve servisleriyle saçma sapan şekilde uğraşıp durmak zorunda kalan tanıdıklarım var.
    Tavsiye üzerine dediğimiz gibi derdiniz ihtiyacı karşılayacağınız araç vermiş olmaları olsun bunda sorun çıkıyorsa sonuna kadar gidin yoksa da tepe tepe kendi malınızdan daha rahat bir şekilde kullanın onların hatası.
    Beklediğiniz şeyi karşılamazlar malum otomotiv de motor, şanzıman gibi üniteleri değişim ile devam ederler eskiden beri bu böyle tercih edilecekte bir yol hani. Bahsimiz gibi bunu lüks markalardan dahi sağlayamazsınız çoğu zaman. Bunlar laptop gibi şeyler değil. Keşke yaşanan sorunlar sizin ki kadar olsa yada sandık ünite değişimiyle çözümlenebilse çok kişi sevinirdi tabi sizin durum biraz başka. Forumu, neti tararsanız 0 mb, bmw sahiplerinin özellikle yerel servisler, dist. ile neler yaşadığını görürseniz geçte olsa ucuz kurtarmaya sevinirsiniz diyelim.
    Yazılanlar itibariyle ihtiyaçlar karşılanabiliyorsa beklemenin içinden çıkılmaz bir hal olmadığını düşünürüm. Ünite değişimi sonrası ola ki başka şeyler yaşanırsa o zaman da hukuki olarak ürün, hizmetin eksik olduğuna damar kesme yoluna gidilebilir bence. Ancak bu sektör için para iadesi bekleme yolundan 0 başka araç ile değişim talebi her zaman daha kolay, akılcıdır diyelim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: guyverland

    Eyvallah. Standart metin tarzında çok genel birşey yazmışlar eh genelde de böyle yürüyor artık piyasada malum.
    Bizim belki piyasa ölçeğinde kızdığımız konu yeni yeni oluşan algı itibariyle araçların temel ve ekseriyetle sorun çıkarmayacak ünitelerinin değişimi ile değer kaybı algısı... İnsanlar otomobil işine çok saçma gözlerle bakıyorlar artık malesef buna biraz da üreticiler neden olmuyor değil tabi artık üretimde planlı eskitme ve elektronik çöplüğü olma nedeniyle yaşanan içinden çıkılmaz sorunlar tüm dünyayı etkiler durumda. Neyse..
    Size tutanak imzalattılarsa tedbiren siz de teslimin gerçekleşmediği veya tahmini de olsa zaman belirtilmediği ile ilgili tutanak imzalatın. Mümkün olmuyorsa da noter ile bunu yazılı hale geçirin bunu içeren ihtar da olabilir. Ancak herşeyi ağır yokuş yapmayacakları şekilde dizayn da etmek gerekir :) dava, kavga yoluna gidilmeyecekse sulh ve akıl temelinde olmak en hayır getireni olur. Yazdıklarınız itibariyle ve tecrübeye binaen onların yani tr ayağının yapabileceği pek birşey de yok bu durumda fazlaca hızlandıramazlar belki ama o raddeye gelirse yavaşlatırlar. Şuan bu ülke 3 sene öncesine göre bile özellikle hukuksal kavgadan koşar adım kaçılması tavsiyesi üzerine dönüyor. Global bazda dahi akıldan çıkmaması gereken karşınızda ki Nissan ayarında bir marka MBenz, Audi, Toyota felan değil. Kaldı ki yurt dışında halen bu markalar ve servisleriyle saçma sapan şekilde uğraşıp durmak zorunda kalan tanıdıklarım var.
    Tavsiye üzerine dediğimiz gibi derdiniz ihtiyacı karşılayacağınız araç vermiş olmaları olsun bunda sorun çıkıyorsa sonuna kadar gidin yoksa da tepe tepe kendi malınızdan daha rahat bir şekilde kullanın onların hatası.
    Beklediğiniz şeyi karşılamazlar malum otomotiv de motor, şanzıman gibi üniteleri değişim ile devam ederler eskiden beri bu böyle tercih edilecekte bir yol hani. Bahsimiz gibi bunu lüks markalardan dahi sağlayamazsınız çoğu zaman. Bunlar laptop gibi şeyler değil. Keşke yaşanan sorunlar sizin ki kadar olsa yada sandık ünite değişimiyle çözümlenebilse çok kişi sevinirdi tabi sizin durum biraz başka. Forumu, neti tararsanız 0 mb, bmw sahiplerinin özellikle yerel servisler, dist. ile neler yaşadığını görürseniz geçte olsa ucuz kurtarmaya sevinirsiniz diyelim.
    Yazılanlar itibariyle ihtiyaçlar karşılanabiliyorsa beklemenin içinden çıkılmaz bir hal olmadığını düşünürüm. Ünite değişimi sonrası ola ki başka şeyler yaşanırsa o zaman da hukuki olarak ürün, hizmetin eksik olduğuna damar kesme yoluna gidilebilir bence. Ancak bu sektör için para iadesi bekleme yolundan 0 başka araç ile değişim talebi her zaman daha kolay, akılcıdır diyelim.

    Tabii zaten araci farkli bir aracla degistirseler hic sorun kalmayacak. Hatta hemen tamir edip verseler yine sorun kalmayacak.




  • hiç uğraşmayın direk avukata gidin çatır çatır alın burada zaman kaybetmeyin.Ha arabanın motoru değişmiş ha perte çıkmış
  • 30 gün içinde tamirat gerçekleşmediği için zaten para iadesine hak kazanırsınız

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.