Şimdi Ara

2. MALEZYA GP - 05.04.2009

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
190
Cevap
0
Favori
6.674
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki

2. MALEZYA GP - 05.04.2009


(En Son Oy Tarihi: 1.11.2023)
Giriş
Mesaj
  • Sezona fırtına gibi bir giriş yaptık. Avustralya GP.sinde bildiğimiz ezberleri unuttuk ya da unutturulduk ancak hepimiz biliyoruz ki gerçek F1 Avrupa kıtasında şekillenir her zaman. Brawn GP.nin hızına söyleyecek birşey yok ancak KERS kullanan takımların ilerleyen dönemde avantajlı olacağını düşünüyorum.

    Yarışlara bir heyecan geldiğini düşünüyorum. Lastik kuralları ve araçların birbirini daha yakından takip edebilmeleri bence hızlı pistlerde çok zevkli yarışlar izlememize olanak verecektir.



  • artık tahmınler yarıs konusunamı yazılacak?
  • Hamiltonun olmasada Mclarenin son yıllarda sevdiği bir pist. Raikkonen in de sevdiği pist olması dezavantaj ama Ferraride gerçek bir dayanıklılık problemi varsa bu pistte öğrenebiliriz.
  • Oyumu Robert Kubica'ya verdim. Zaten Alonso'yu eklememişsiniz. Alonso startta grubun en arkasına düşmese podyuma çıkabilirdi.
    Bu yarış kimin nerede olduğunun biraz daha belli olacağı bi yarış olacak. Ben BMW'nin ve fakat Ferrarinin de burada gerçek kararkterlerini göstereceği kanaatindeyim. Bu arada yarışı bir Toyotanın kazanması da beni şaşırtmaz. Tabi ceza almazsa.
  • avustralyada
    vettel ve kubica'nın kazası için yorumlar nasıl
    kubica mı suçlu vettel mi
    neden böyle bir hata yaptılar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: meta80

    avustralyada
    vettel ve kubica'nın kazası için yorumlar nasıl
    kubica mı suçlu vettel mi
    neden böyle bir hata yaptılar


    Bence böyle bir ön kanat varken biraz toleranslı davranmalılar.
  • bu yarısta cok guzel olucak gibi duruyo bu kanatlara alısamayan pilotlar biraz daha kanat parcalarlar araba uzunlugunda oldugundan ya bide su yagmurlu yarıslar gelse cok guzel olucak yagmus altında gorsek bide sunları
  • Ben araçların görüntüsüne alışamadım bir türlü. Geçen seneki araçlar geçiş çok daha az olmasına rağmen şimdikinden daha fazla haz veriyordu bana. Ne yapsalar yaranamazlar mantığı bana şu an uyuyor tabii ama, öyle işte ya.
  • Vettel kendisi de itiraf ettiki çarptığında Kubica onu geçmişti. Arkadan çarpan suçlu sayılır. Fakat Vettel'e verilen ceza da güzel olmadı. Bence normal yarış kazası olarak değerlendirilmeliydi diye düşünüyorum. Malezya için iki favorim vardı. Biri on sıra geri düştü. Diğeri Kubica'dır.
  • Malezya da Kers kullanan takımlar biraz daha ön plana çıkabilirler, uzun düzlükler olması kersin avantajını biraz daha öne çıkartır, üstelik bu düzlüklerin sonunda sert frenaj noktaları var, buda kersi doldurmak için avantaj. Bana sanki ellerinin altındaki bu ekstra güç bütün tur hizmetlerinde olacak gibi geliyor bu yüzden. Fakat ben bu kers işinden tiksindim...Bilgisayar oyununlarındaki, bi tuşa basınca kıçlarından ateşler atan saçma sapan otomobiller gibi otomobil turboya geçiyor...Arkadaki kerssiz pilotta yırtınıp duruyor geçecem diye...Kers siz zarzor da olsa geçiyorlardı yine birbirlerini, daha adildi, bu sefer kersi olmayan pilotlar mümkün değil düzlükte kersli aracı geçemiyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RedStar -- 31 Mart 2009; 4:54:23 >
  • kimi raikkonen'e oy çıkmamış inanmıyorum ya.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: etusch

    Oyumu Robert Kubica'ya verdim. Zaten Alonso'yu eklememişsiniz. Alonso startta grubun en arkasına düşmese podyuma çıkabilirdi.
    Bu yarış kimin nerede olduğunun biraz daha belli olacağı bi yarış olacak. Ben BMW'nin ve fakat Ferrarinin de burada gerçek kararkterlerini göstereceği kanaatindeyim. Bu arada yarışı bir Toyotanın kazanması da beni şaşırtmaz. Tabi ceza almazsa.
    />


    anket konusuna katılıyorum
    geçen yarışta button ve barichello'nun yer almamazı anlamsızsa bu yarışta kazanma şansı bulunmayan bunu kendilerinin de ifade ettiği mclaren pilotları da olmamalıydı
    ankete konulan isimler neye göre seçiliyor ben bir mantık yürütemedim
    bence alonso'nun Webber'in Glock'un mclaren pilotlarından daha fazla kazanma şansı var
    vettel'in olduğu yere webber'in yazılmaması Turulli'nin olduğu yere glock'un yazılmaması bunun yerine iki mclaren pilotunun yazılması mantıklı değil


    gelelim çifte standartlı ve mantıksız anketten yarışa

    Bu yarış takımların durumlarını daha net ortaya çıkaracak diye düşünüyorum
    birden aklıma 2007 sezonu geldi renault pilotları avustralya gp'den sonra açıklama yapıyordu malezya ve sonrasında daha iyi olacağız bmw'yi geçeceğiz diye sonrasını herkes biliyor zaten




  • Alonso neden yok ya! Adam hiç değilse yarışı bitirdi.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: baybars_


    quote:

    Orjinalden alıntı: etusch

    Oyumu Robert Kubica'ya verdim. Zaten Alonso'yu eklememişsiniz. Alonso startta grubun en arkasına düşmese podyuma çıkabilirdi.
    Bu yarış kimin nerede olduğunun biraz daha belli olacağı bi yarış olacak. Ben BMW'nin ve fakat Ferrarinin de burada gerçek kararkterlerini göstereceği kanaatindeyim. Bu arada yarışı bir Toyotanın kazanması da beni şaşırtmaz. Tabi ceza almazsa.
    />


    anket konusuna katılıyorum
    geçen yarışta button ve barichello'nun yer almamazı anlamsızsa bu yarışta kazanma şansı bulunmayan bunu kendilerinin de ifade ettiği mclaren pilotları da olmamalıydı
    ankete konulan isimler neye göre seçiliyor ben bir mantık yürütemedim
    bence alonso'nun Webber'in Glock'un mclaren pilotlarından daha fazla kazanma şansı var
    vettel'in olduğu yere webber'in yazılmaması Turulli'nin olduğu yere glock'un yazılmaması bunun yerine iki mclaren pilotunun yazılması mantıklı değil


    gelelim çifte standartlı ve mantıksız anketten yarışa

    Bu yarış takımların durumlarını daha net ortaya çıkaracak diye düşünüyorum
    birden aklıma 2007 sezonu geldi renault pilotları avustralya gp'den sonra açıklama yapıyordu malezya ve sonrasında daha iyi olacağız bmw'yi geçeceğiz diye sonrasını herkes biliyor zaten


    Çok güzel açıklamışsın. Geçen yarış gördükki ham en arkadan başlasa bile Kova'ya göre daha iyi yerde bitirmesi ihtimali çok daha yüksek. Üstelik yarışı bitirebilior. Alonso startta webberin kazası sırasında seçtiği yön nedeniyle pist dışına çıkıp Fİndiaların bile arkasına düşmemiş olsa podium finishi büyük bir ihtimaldi. Ayrıca geçen sezonun son yarışının son virajından beri nefret ettiğim Glock'da Trulliden daha hızlı ve istikrarlı bir pilot.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Nash-Damla



    kimi raikkonen'e oy çıkmamış inanmıyorum ya.

    Kubica'ya da bi tek ben vermişim.
    Button beceriksizi 3 kişiden oy almış. Halbuki şu geçtiğimiz yarışın startında barichello hata yapmamış olsa yarışı rahat kazanırdı. Eğer gelecek yarışıda bir BGP pilotu kazanacaksa bu barichellodur. Ama ben RBR BMW pilotlarından biri alacak diyorum.
  • Vettel, Kubica ve Toyotaların üstün performansına rağmen Brawn-Mercedes ilk iki sırayı alır.Tersi benim açımdan süpriz olur.
  • büyük ihtimalle yarış hafta sonu yağışlı geçecek bu da bütün her şeyi alt üst edebilir.şu bir gerçek ki araçların asıl performansları gerçek bir yarış pisti olan sepangta ortaya çıkacaktır.
  • Zaten yarış yerel saatle 17.00 da başlayacak. Bu durumda Rosbergin dediği gibi yarış iptal olabilir. Çünkü o saatte bulutların gökyüzünü kaplaması erkenden havanın kararması anlamına gelir. Bir de o kadar su birikintisi olunca yarışılamaz. Zaten ıslak zemin yarış süresini uzatacaktır ki bu normalde de geceye geçilmesine sebep olur.
  • quote:

    Avustralya Grand Prix öncesinde Renault, Red Bull ve Ferrari; Toyota, Williams ve Brawn GP'nin difüzer tasarımlarına karşı FIA'ya itirazda bulunmuştu.

    Bu itiraz yarış hakemleri tarafından yapılan müzakereler sonrasında geri çevrilmesine rağmen, taıkmlar kararı FIA temyiz mahkemesine taşıdı. Şimdi gözler Uluslararası Temyiz Mahkemesi'nin 14 Nisan'da vereceği kararda.

    Brawn GP, Pazar günkü yarışı Jenson Button ve Rubens Barrichello ile domine ederken, Toyotalar da mücadeleyi üç ve beşinci sıralarda tamamladı. Williams pilotu Nico Rosberg ise yedinci sırada yer aldı.

    Yarışı altıncı olarak tamamlayan Alonso ise, FIA'nın sözkonusu difüzer tasarımını yasal kabul etmesi halinde, Brawn GP araçlarını yakalamanın çok zor olacağını söyledi.

    Alonso, Cadena Ser radyosuna verdiği demeçte, "14 Nisan'daki kararı bekliyoruz. Eğer mevcut tasarımla yarışmalarına izin verilirse, diğer tüm takımlar bu tasarımı kopya etmeye çalışacak" dedi.

    Renault pilotu, "Ancak bunu yapmak zor, çünkü tüm bir araç üzerinde çalışmanız lazım. Yani sadece bir difüzer ekleyerek, anında bir saniye hızlanmış olmuyorsunuz. Difüzer tasarımı, ön kanat, yeni sidepodlar, yeni bir motor kapağı gibi tüm bir tasarımın değişmesini gerektiriyor. Tüm aracı yeniden üretmek zorundasınız, ki bu da aylar alır" yorumunda bulundu.

    Alonso, "Bakalım neler olacak. Karmaşık bir mesele. Ancak aşağı yukarı şampiyonaya 14 Nisan'da verilecek karar yön verecek. Difüzer yasal kabul edilirse, Brawn, tüm diğer takımlar için neredeyse erişilemez olarak sezona devam edecek" dedi.

    Alonso, Brawn GP'nin başka bir kulvarda yarıştığını belirterek, "Şu an yenilemez bir takım. Sıralamalarda ve yarışta, ilk iki sırayı kapattılar. En azından önümüzdeki bu birkaz yarışta onları yenmek çok zor olacak" diye konuştu.




  • avustralya'da yarışın yerel saatle 17.00'ye alınmasını anlarım da, malezya'da buna hiç gerek yoktu.. avrupa'nın en batısında bu haftaki malezya yarışı 10.00'da başlayacak.. normal saati 15.00'te yapılsa avrupa'da 08.00'de olur ki gayet makul bir saat..
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.